Neen, dat ik ze gelijk acht. Dus waardeer..quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, dat je van mening bent dat ze gelijk zijn.
Niet zo slim van je om als je het zelf eigenlijk niet weet hier de wijsneus mee proberen uit te hangen.
Zo rollen de woke-fascistenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet echt gepast dat je “witte mannetjes” zegt. Daarmee gebruik je niet alleen een racistische naam maar denigreer je een hele groep.
Ik denigreer alleen de Johan Derksens en de Jan Roosjes van deze wereld.. Dus als jij je aangesproken voelt, prima.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet echt gepast dat je “witte mannetjes” zegt. Daarmee gebruik je niet alleen een racistische naam maar denigreer je een hele groep.
Er zit waarschijnlijk iets heel anders achter. Er is namelijk een groep transseksuelen die vooral seksueel opgewonden raakt van het idee zelf als vrouw seks te hebben (autogynephelia) en voor hen is dit gewoon slecht nieuws.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:23 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk even schrikken als je net getransformeerd bent. Aan die waarheid is men dan helemaal niet toe.
Op een specifiek deel.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:23 schreef Foppe1986II het volgende:
[..]
[..]
Sorry hoor, maar de bron die ik aan Etto heb gegeven suggereert dat de hersenen van transgenders wel degelijk overeenkomt met de hersenen van de mensen waar zij zich mee identificeren.. Nu weet ik niet of het een kip en ei verhaal is. Dat hersenen misschien veranderen omdat zij zich met het andere geslacht identificeren, of dat zij zich met het andere geslacht identificeren omdat hun hersenen zo zijn.
Lees jouw eigen bron eens wat beter zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:24 schreef Foppe1986II het volgende:
[..]
Neen, dat ik ze gelijk acht. Dus waardeer..
https://www.ensie.nl/betekenis/achten
Doei
... die leren dat kinderen inherent slecht en zondig zijn en naar de hel afvaren als zij niet luisteren naar de dominee? Ja, net zo walgelijk. Hoezo?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Zijn de boosjes hier ook zo boos over zwaar gristenlijke scholen?
Wappiequote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er zit waarschijnlijk iets heel anders achter. Er is namelijk een groep transseksuelen die vooral seksueel opgewonden raakt van het idee zelf als vrouw seks te hebben (autogynephelia) en voor hen is dit gewoon slecht nieuws.
Juist die groep behoort tot de meest radicale groep transactivisten.
Ja hoor, ik ga er op voorhand vanuit dat jij meer weet dan ik..quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Op een specifiek deel.
Overigens mag je er voorshands vanuit gaan dat ik net even wat meer wetenschappelijke bronnen ter zake kan oplepelen dan jij. Als je echt interesse hebt wil ik een dezer dagen wel wat voor je produceren. Met echt interesse bedoel ik: open staan voor iets anders dan waar je nu in lijkt te geloven.
Neuhquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:33 schreef corehype het volgende:
Dan maar een islamitisch basisschool ipv deze kk
Ja, tuurlijk, joh, mischien zit de WEF hier wel achter.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Er gaan geruchten dat die hele transindustrieis aangewakkerd, gefinancierd en op gang gehouden wordt door landen die het westen willen verzakken, verpesten, naar beneden willen halen.
Het is deze maand weer gezegd door de AIVD en consorten dat op dit moment Chinese invloed en inmenging het grootste gevaar is voor de EU en het westen.
Dan denk je misschien huh? Maar dit toch niet?
Ja juist dit soort dingen worden hier gepland via heel veel geld en westerse rolmodellen.
Ik wil je best die bronnen geven, nadat je gewoon normaal kan doen. Daaronder versta ik dat je mij niet met wappie gaat aanspreken, omdat jij toevallig mee wenst te praten over een onderwerp waar je geen verstand van hebt.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:31 schreef Foppe1986II het volgende:
[..]
Wappie![]()
Mensen die al hun hele leven aan de hormonen zitten met alle problemen van dien, en dat omdat ze "opgewonden raken van het idee zelf als vrouw seks te hebben".. Van welke obscure site heb je dit? Graag bronnen.
De boosjes? Wie is hier boos?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:32 schreef Foppe1986II het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ga er op voorhand vanuit dat jij meer weet dan ik..![]()
Echt, de boosjes worden allengs gekker en gekker.
En dit ook. Gewoon normaal de discussie aangaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:32 schreef Foppe1986II het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ga er op voorhand vanuit dat jij meer weet dan ik..![]()
Echt, de boosjes worden allengs gekker en gekker.
Nee die niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, joh, mischien zit de WEF hier wel achter.
De mensen die boos zijn op de school.quote:
Je bent zot... Niet teveel Russische propaganda luisteren, daar word je gek van.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Er gaan geruchten dat die hele transindustrieis aangewakkerd, gefinancierd en op gang gehouden wordt door landen die het westen willen verzwakken, verpesten, naar beneden willen halen.
Het is deze maand weer gezegd door de AIVD en consorten dat op dit moment Chinese invloed en inmenging het grootste gevaar is voor de EU en het westen.
Ja juist dit soort dingen worden hier gepland via heel veel geld en westerse rolmodellen.
Welnee man. Is een uitvloeisel van pure decadentie. Men weet hier van gekkigheid niet meer waar voor te strijden, dus na het grote racisme-debat is nu het grote gender-debat aangezwengeld; een hoop mensen hebben kennelijk de chronische drang de Nelson Luther King Mandela (in Nederland, lol) uit te hangen, hetzij uit verveling, hetzij uit deugneuzerij, hetzij uit daadwerkelijke overtuiging (hoe pover onderbouwd en ontdaan van historisch besef ook) hetzij omdat het gewoon allemaal nog veel te goed gaat.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Er gaan geruchten dat die hele transindustrieis aangewakkerd, gefinancierd en op gang gehouden wordt door landen die het westen willen verzwakken, verpesten, naar beneden willen halen.
Die mensen zouden toch de huidige optie kunnen houden? De groep wordt alleen wat kleiner.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er zit waarschijnlijk iets heel anders achter. Er is namelijk een groep transseksuelen die vooral seksueel opgewonden raakt van het idee zelf als vrouw seks te hebben (autogynephelia) en voor hen is dit gewoon slecht nieuws.
Juist die groep behoort tot de meest radicale groep transactivisten.
Hoezo gewoon normaal de discussie aangaan? Ik ben gewoon normaal de discussie aangegaan. En ik heb ook niks met een school die zo nadrukkelijk genderneutraal wil wezen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En dit ook. Gewoon normaal de discussie aangaan.
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ga voor de decadentie-lijn. Dat is ook wat we in de geschiedenis regelmatig terugvinden.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welnee man. Is een uitvloeisel van pure decadentie. Men weet hier van gekkigheid niet meer waar voor te strijden, dus na het grote racisme-debat is nu het grote gender-debat aangezwengeld; een hoop mensen hebben kennelijk de chronische drang de Nelson Luther King Mandela (in Nederland, lol) uit te hangen, hetzij uit verveling, hetzij uit deugneuzerij, hetzij uit daadwerkelijke overtuiging (hoe pover onderbouwd en ontdaan van historisch besef ook) hetzij omdat het gewoon allemaal nog veel te goed gaat.
Al deze woke hersenscheten zijn de flippo's van de 21e eeuw; goedkope plastic schijfjes instant politisering van zaken die er 'in the grand scheme of things' totaal niet toe doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |