SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Je valt toch 1 a 2 kilo per maand af? Dat is gewoon mooi snel.quote:
Dat viel hier echt mee. Het enige wat ik eigenlijk echt deed was niet meer snoepen. Geen chocola, chips, ijs, taart etc. En gezonde keuzes maken. In m’n pauze op kantoor haalde ik bijna altijd vette hap, door de weeks ook heel vaak ‘s avonds, als ik trek had at ik een half pak koekjes leeg.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:06 schreef Donna het volgende:
Ik vind het langzame ook frustrerend. Elke week minstens 1 kilo eraf zou zo leuk zijn, maar het is gewoon niet realistisch. Kost een hoop doorzettingsvermogen om de handdoek niet in de ring te gooien zo nu en dan.
Zou echt niet weten hoe ik dit zou moeten managen met een eetstoornis verleden, daar heb je wel echt goede hulp bij nodig denk ik.
Voeding is voor mij ook the key, maar ik kan niet zeggen dat het mee valt.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:31 schreef arvensis het volgende:
[..]
Dat viel hier echt mee. Het enige wat ik eigenlijk echt deed was niet meer snoepen. Geen chocola, chips, ijs, taart etc. En gezonde keuzes maken. In m’n pauze op kantoor haalde ik bijna altijd vette hap, door de weeks ook heel vaak ‘s avonds, als ik trek had at ik een half pak koekjes leeg.
De eerste weken heb ik ook fanatiek gelopen en gesport maar dat doe ik nu ook een week of 3 al niet meer.
Hier was voeding the key.
Ik weet nu ook dat m’n buik opzwelt van melkproducten en vette hap dus probeer daar ook rekening mee te houden.
Wat er niet aan komt, hoeft er ook niet af. Ja ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:28 schreef Lonaa het volgende:
Voeding is voor iedereen the key.
Groetjes,
de betweter.
Haha dat wou ik ook zeggen, maar ik wilde niet de betweter uithangen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:28 schreef Lonaa het volgende:
Groetjes,
de betweter.
Ja, nou, en een reep chocola is 600 kcal en een uur sporten levert je -300 op dus beter vreet je dan niet de chocola ditdat.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:30 schreef SQ het volgende:
[..]
Wat er niet aan komt, hoeft er ook niet af. Ja ja.
Ik wou ook even, maar de man des huizes is aan het werk, dus ik ben thuis bij de kinderen. Maar ik heb wel even weer de hoelahoep uit de schuur gehaald. Ook fijn!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb net mezelf (en mijn echtgenoot) naar buiten gesleept voor een avondwandelingetje, half uur is meer dan genoeg met dit warme weer, maar blij dat we dat toch even hebben gedaan. Vorig jaar zaten we veel meer in het wandelritme en ik mis het eigenlijk wel.
Yes but no.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:28 schreef Lonaa het volgende:
Groetjes,
de betweter.
Nee dat zei ik ook niet. Maar gewicht verliezen = 80% voeding, 20% beweging. Give or take.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Yes but no.
Dezelfde voeding werkt niet voor iedereen hetzelfde.
Nee joh, mijn repen chocola doen echt wel 1200 hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nou, en een reep chocola is 600 kcal en een uur sporten levert je -300 op dus beter vreet je dan niet de chocola ditdat.
Dan yes but yes.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee dat zei ik ook niet. Maar gewicht verliezen = 80% voeding, 20% beweging. Give or take.
De helft minder minder dik dan.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:33 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee joh, mijn repen chocola doen echt wel 1200 hoor
Maar! Ik ben zo dik en onfit dat een uur intensief sporten dan ook wel 600 kcal doet!
Niet dat ik er dan minder dik van word he maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |