quote:
Voor mij dit jaar even nietquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het mag wel een keer, lekker warm plakweer![]()
Dat rijmt
Ook leuk, al had ik met deze tt Rob de Nijs verwa.quote:
quote:
36 hierquote:
Ja ik moest nog aan je denken ,,, en dan ook nog op de fiets berg op ... , want af gaat natuurlijk vanzelf met een briesjequote:
Ja het is zorgen dat je voor 1 en eigenlijk voor 12 klaar bentquote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik moest nog aan je denken ,,, en dan ook nog op de fiets berg op ... , want af gaat natuurlijk vanzelf met een briesje
Ja dat herken ik van mn veldwerk periode aan de Costa Blanca .. vroeg op en lekker op tijd terug voor een koel biertje en een maaltjequote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja het is zorgen dat je voor 1 en eigenlijk voor 12 klaar bent
Yes!!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat herken ik van mn veldwerk periode aan de Costa Blanca .. vroeg op en lekker op tijd terug voor een koel biertje en een maaltje
En dan heb je daarna niet nog (of misschien een heel klein beetje) puf om door te gaan .. Maar neem aan dat je het een en ander gepland hebt ...quote:
Opvliegerquote:
In sommige landen heb je nu een constante opvliegerquote:
Laten we dat zo houdenquote:
Misschien wel als we een nieuwe golf krijgenquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In sommige landen heb je nu een constante opvlieger
Nieuwe golf krijgen? Die kan ik ook wel eentje gebruiken.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien wel als we een nieuwe golf krijgen
Kijk eens wat ik voor jou heb mee genomen vanuit Berlijn!quote:
Ga je gangquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik wil ook iedereen inelkaar slaan nu
Alstublieft, ik ben gul vanavond.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:10 schreef engine het volgende:
[..]
Nieuwe golf krijgen? Die kan ik ook wel eentje gebruiken.
Ook nog 6 minuten lang ...quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik voor jou heb mee genomen vanuit Berlijn!
Niet exact wat ik voor ogen had maar fascinerend gifjequote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alstublieft, ik ben gul vanavond.
[ afbeelding ]
Als het hele concert op YouTube staat krijgt BDS dat ookquote:
Een week geleden kwam ik in de buurt denk ik.quote:
Ja geweldig hč, die ruimte lucht onder de golfquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Niet exact wat ik voor ogen had maar fascinerend gifje
Ben je inmiddels weer een beetje de oude?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een week geleden kwam ik in de buurt denk ik.
Alstublieft. Om alvast in de stemming te komen voor Zanzibar.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Niet exact wat ik voor ogen had maar fascinerend gifje
Ja. Alleen nog last van mijn rug.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je inmiddels weer een beetje de oude?
Marie, Marie pak de koffer inquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alstublieft. Om alvast in de stemming te komen voor Zanzibar.
[ afbeelding ]
![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
veel kruiden ... veel fout verledenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Ah kijk, een kenner.quote:
Sommige klachten blijven best lang hangen, ben je wel weer aan het werk?quote:
Ja, ik werk weer.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige klachten blijven best lang hangen, ben je wel weer aan het werk?
Ohquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een week geleden kwam ik in de buurt denk ik.
Zonnestraaltjequote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dat eiland zit vol met nare ziektes zelfs de zwarte pest ik zou daar niet vrijwillig heengaan
Yersinia Pestisquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je kan het zelf opzoeken maar de pest heerst daar gewoon
Mwah, ze gaan naar de halve finale, dat is goed.quote:
Ik zat half te kijken.. vond het idd matigquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, ze gaan naar de halve finale, dat is goed.
Maar oh wat was het slordig
Voorzie echt problemen als ze tegen bv Argentinië moeten.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat half te kijken.. vond het idd matig
Morgen weten we meer toch?!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voorzie echt problemen als ze tegen bv Argentinië moeten.
Maar ga je die kant op?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:40 schreef Domnivoor het volgende:
Wenn du mich fragst wo’s am schönsten war
Sag ich: Sansibar.
dat kenn je ?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:40 schreef Domnivoor het volgende:
Wenn du mich fragst wo’s am schönsten war
Sag ich: Sansibar.
Zou ik wel willenquote:
Ja.quote:
Als ik het goed lees moeten ze tegen de winnaar van Aus - Espquote:
Nou enquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik het goed lees moeten ze tegen de winnaar van Aus - Esp
Ik zie het wel ... kan er weinig aan doen .. Hoop dat Spanje wint natuurlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik het goed lees moeten ze tegen de winnaar van Aus - Esp
En Duitsland tegen de winnaar van Arg - Eng
Hoiquote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:01 schreef tonja het volgende:
'Het leven is een lolletje, paraplu paraplu, parasolletje'
Heyoo!!![]()
╲⎝⧹༼◕ ͜ﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞ.◕ ༽⧸⎠╱
Geen toverbalquote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:01 schreef tonja het volgende:
Heyoo!!![]()
Heeft u een teiltje? Dan komp de Chinees naar buitahquote:
Waarom heb jij een Chinees in je?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Heeft u een teiltje? Dan komp de Chinees naar buitah
Die van op de hoek is niet meer van het vriendinnetje van mn dochter van toenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Heeft u een teiltje? Dan komt de Chinees naar buitah
je bent wel groot voor een Chinesquote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Waarom ga je er vanuit dat ik een Chinees in me heb?
Anders had je geen teiltje nodigquote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Waarom ga je er vanuit dat ik een Chinees in me heb?
quote:
Het wordt steeds verwarrender hier.quote:
En dan wast ie je voeten ?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:26 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
Het wordt steeds verwarrender hier.
Ik ken een Chinees en die verzamelt teiltjes. Als je een teiltje voor zijn deur zet, dan komt ie naar buiten en pakt het teiltje. Geezzz
ik heb het licht zien schijnenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:01 schreef tonja het volgende:
Heyoo!!![]()
gekke chinees ... maar ik had het over de Chinees die vroeger op dat kruispunt zat volgens mij tegenover die viswinkel ... was ooit een tv-programma over gemaakt ..quote:
Ah ja. Alles behalve die kroeg, is weg daar nu. Er zit een advocatenkantoor, een Syrisch restaurant dat altijd gesloten is en nog één of ander vaag eettentje.quote:
https://goo.gl/maps/gm7Gt6xiDhJq3a3v5quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah ja. Alles behalve die kroeg, is weg daar nu. Er zit een advocatenkantoor, een Syrisch restaurant dat altijd gesloten is en nog één of ander vaag eettentje.
Toonderquote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:01 schreef tonja het volgende:
Heyoo!!![]()
Koot & Biequote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Insider dusquote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Met uitzondering van een klein jaartje, mijn hele leven.
Hiermee blijft-ie wel binnen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja ik vind het nog steeds jammer dat ze weg zijn daar.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:49 schreef chufi het volgende:
Die Chinees die er ooit eind 90s was van een toen bff van mn dochter ... wel handig soms ook voor de opvang ...
Loempiaatje
Absoluut!!quote:
quote:
Ze verhuisden het restaurant naar Leimuiden of zo ... zelf naar Geuzenveld, waar ze al zaten ... Maar nu geen ideee..quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja ik vind het nog steeds jammer dat ze weg zijn daar.
Ik ken iemand die ze kweekt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Ja. Mits je over de juiste papieren beschikt.quote:
Er is niks afwijkends aan dit exemplaar.quote:
ten opzichte van de schildpad die we kennen zijn dit toch wel afwijkende kleuren etcquote:Op dinsdag 12 juli 2022 23:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er is niks afwijkends aan dit exemplaar.
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 23:13 schreef chufi het volgende:
Iets als
Tu boca me sabe a coca, chupandomela me vuele loca .... Lalalalala etc![]()
![]()
Het ligt er maar aan wat je kentquote:Op dinsdag 12 juli 2022 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ten opzichte van de schildpad die we kennen zijn dit toch wel afwijkende kleuren etc
Jouw fossielen zijn sneller, zekerquote:
Deze dus niet, schildpadden zijn, variaties van, groen voor mijquote:Op dinsdag 12 juli 2022 23:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het ligt er maar aan wat je kent![]()
Deze zijn niet heel zeldzaam in de hobby.
ik ga niet klikkn , maar is ook niet nodigquote:
3 sterren zelfs .. binnenkort onverwacht bezoek....?quote:Op woensdag 13 juli 2022 00:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Iemand heeft mij een nieuw abbo gegeven
Van Danny of Yvonne ?quote:Op woensdag 13 juli 2022 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
3 sterren zelfs .. binnenkort onverwacht bezoek....?
Ik ben het ook wel waard zeg ik nederigquote:Op woensdag 13 juli 2022 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
3 sterren zelfs .. binnenkort onverwacht bezoek....?
OKquote:Op woensdag 13 juli 2022 00:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben het ook wel waard zeg ik nederig
okquote:Op woensdag 13 juli 2022 00:22 schreef chufi het volgende:
Die waar je net nog op stond wel ... maar wees wel snel
Hier volop zon en de temperatuur in de kamer blijft maar oplopenquote:
Ik denk in het zuiden van ons landje, daar zie ik nog wat bewolking overheen schuiven op de radarquote:
Sterktequote:Op woensdag 13 juli 2022 11:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier volop zon en de temperatuur in de kamer blijft maar oplopen
Das best mooiquote:
Hier vannacht, met nat spul dat eruit kwam.quote:
Ja sorry .....quote:Op woensdag 13 juli 2022 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das best mooi
Maar vreemd dat daar wel wolken zijn
Hoef jij geen sorry voor te zeggen,quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2022 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoef jij geen sorry voor te zeggen,
dat is eigenlijk mijn schuld
Hij was echt niet in vorm...quote:Op woensdag 13 juli 2022 15:53 schreef maily het volgende:
[..]
Zonde .... mja hij kiest voor zichzelf.
Zo die haalt even flink uit!quote:
Dat klinkt echt foutquote:Op woensdag 13 juli 2022 17:38 schreef chufi het volgende:
Weer eens wat anders dan gewoon volleybal ... fistball
[ afbeelding ]
Warm genoeg, vanmiddag 26 graden.. té warm voor mijquote:
Ik heb medelijden met pullup, maar die zal zich best wel prima vermakenquote:Op woensdag 13 juli 2022 17:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Warm genoeg, vanmiddag 26 graden.. té warm voor mij
Daar is t nog warmer?quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met pullup, maar die zal zich best wel prima vermaken
Ik hou wel van regen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:06 schreef Mrsloveable het volgende:
Echt waar, ik dacht dat t winter was..Maar ach echt klagen doe ik ook weer niet beter dan regen
Ja maakt me niet zoveel uit.quote:
Ook al ... is tegenwoordig standaard op huurhuizen of zoquote:Op woensdag 13 juli 2022 18:08 schreef engine het volgende:
Ik heb sinds vandaag zonnepanelen![]()
Nu staat koelkast deur open voor beetje verkoeling.
Ik betaal wat ik verbruik hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook al ... is tegenwoordig standaard op huurhuizen of zo
Nou ik vind het niks als kletsnat ergens aan komt.. als naar huis gaat kan omkleden..quote:
Zullen wel subsidie krijgen om de huizen duurzamer te maken. Gebeurd nu bij alle huurhuizen (van deze groep) hier in het dorp.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook al ... is tegenwoordig standaard op huurhuizen of zo
Ja zat zo'n gammel ding in. Deze is veel steviger en heeft een hekje eromheen boven. En klapt makkelijker uit.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
dat moest ik ff opzoeken, maar nu snap ik het
quote:
Ja maar als ie dan afgaat weet jet dat het goed fout isquote:Op woensdag 13 juli 2022 18:20 schreef engine het volgende:
Alleen nu kan tijdelijk de lamp in de badkamer even niet uit. Beetje kut met slapen.
En ze hebben twee brandmelders geplaatst....eentje bij de voordeur en eentje in het halletje. Dat zijn inderdaad twee verschillende verdiepingen maar het is dezelfde ruimte en de laatste plaats waar brand ontstaat
Vind je dat handig?quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:22 schreef Domnivoor het volgende:
Fijn, engine![]()
Mijn vlizotrap heeft plaats gemaakt voor een telescoopladder. Ik heb daardoor wat meer bergruimte.
Het zijn net ambtenaren. Ze doen gewoon wat er op hun lijstje staat.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:20 schreef engine het volgende:
Alleen nu kan tijdelijk de lamp in de badkamer even niet uit. Beetje kut met slapen.
En ze hebben twee brandmelders geplaatst....eentje bij de voordeur en eentje in het halletje. Dat zijn inderdaad twee verschillende verdiepingen maar het is dezelfde ruimte en de laatste plaats waar brand ontstaat
quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar als ie dan afgaat weet jet dat het goed fout is
quote:
Ik spring hier vanaf mn balkon direct in de gracht als het niet anders kanquote:Op woensdag 13 juli 2022 18:24 schreef engine het volgende:
[..]
En dat ik over het balkon naar buiten moet en niet door de voordeur.
Het heeft voor- en nadelen. Die vlizotrap ging je makkelijker op en af. De telescoopladder is lichter en compacter.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:24 schreef engine het volgende:
[..]
Vind je dat handig?
Ik hang mijn was op zolder op dus ga toch best regelmatig die trap op en af. Heeft zelfs ooit een vaste trap in gezeten maar die is er weer uitgesloopt omdat de volgende huurder er niet voor wou betalen.
Akelige dingen vind ik dat altijdquote:Op woensdag 13 juli 2022 18:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het heeft voor- en nadelen. Die vlizotrap ging je makkelijker op en af. De telescoopladder is lichter en compacter.
Wat vind jij akelige dingen?quote:
Ik leef één dag hier.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
En ik heb een dubbele trap naar mn berging...
Ja die trap overleefd het nietquote:Op woensdag 13 juli 2022 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik leef één dag hier.[ link | afbeelding ]
Dan heb je nog een verdieping?quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
En ik heb een dubbele trap naar mn berging...
quote:
Smakelijkquote:
quote:
Ik heb een pannenkoek gemaakt daar gaat en groente prutje inquote:
Nee .. gelijkspel is het beste .. moeten onze meisjes wel winnen ..quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
schweden heeft niet lang gehuigt gejucht
Wat zat er op? Meestal zijn broodjes gezond niet zo gezond.quote:
Geen zin om te koken?quote:
Vega worst met vette maye en ketchupquote:Op woensdag 13 juli 2022 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zat er op? Meestal zijn broodjes gezond niet zo gezond.
Dat is ook gezond. Kaas, tomaten, uien en weet ik wat. Het is alleen wat warmerquote:Op woensdag 13 juli 2022 19:32 schreef engine het volgende:
[..]
Geen zin om te koken?
Ik ook niet. Ik had pizza
Ben jij Dotteke?quote:
Nou ja ik vind een broodje gezond (kaas, ui, tomaat, augurk) super lekker maar ineens is kaas niet meer gezond. Nou de groeten. Oh en melk mag ook niet meer. Als kind er min of meer ingegoten. Eet en drink gewoon wat je lekker vindt.quote:
2 zweedse tetten gultig.quote:
Plakje kaas,tomaat, radijs, komkommer, sla en een gekookt eiquote:Op woensdag 13 juli 2022 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zat er op? Meestal zijn broodjes gezond niet zo gezond.
Ik doe ook gewoon wat ik lekker en ok vind ... Maar van die vaga worst was een grapjequote:Op woensdag 13 juli 2022 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik vind een broodje gezond (kaas, ui, tomaat, augurk) super lekker maar ineens is kaas niet meer gezond. Nou de groeten. Oh en melk mag ook niet meer. Als kind er min of meer ingegoten. Eet en drink gewoon wat je lekker vindt.
Ik vind het gezond en lekkerquote:Op woensdag 13 juli 2022 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Plakje kaas,tomaat, radijs, komkommer, sla en een gekookt ei
Vond ik dus ook. Vanmiddag op het terras een ongezond broodje gehad. Warme brie met honing en walnoten.quote:
De verleiding was groot. Maar niet gedaan.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De verleiding was groot. Maar niet gedaan.
Eten wat je lekker vind. Je leeft maar één keer. Je kan prima gezond eten en lekker, maar een patatje met of een frikandel speciaal moet ook kunnenquote:Op woensdag 13 juli 2022 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond ik dus ook. Vanmiddag op het terras een ongezond broodje gehad. Warme brie met honing en walnoten.
Ook maar even aangezetquote:Op woensdag 13 juli 2022 20:32 schreef chufi het volgende:
Meisjes hier .. Nu het Beste van "Doe Maar" op NPO3
Hup meisjes!quote:
Heb je het nieuwe seizoen mafs australie al gezien.quote:
Geen idee wat dat isquote:Op woensdag 13 juli 2022 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je het nieuwe seizoen mafs australie al gezien.
Elke 10 minuten een doelpunt zou leuk zijnquote:
Ja maar ...quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Elke 10 minuten een doelpunt zou leuk zijn
Ja dat dacht ik ook iddquote:Op woensdag 13 juli 2022 21:26 schreef mazaru het volgende:
Wat een tuut haar! Als daar een bal op komt dan blijft die daar stil op liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |