quote:1. Peter Wright v Madars Razma
16. Krzysztof Ratajski v Stephen Bunting
8. Jonny Clayton v Rowby-John Rodriguez
9. Dimitri Van den Bergh v Callan Rydz
4. Michael van Gerwen v Adrian Lewis
13. Joe Cullen v Damon Heta
5. James Wade v Martin Lukeman
12. Luke Humphries v Nathan Aspinall
2. Gerwyn Price v Martin Schindler
15. Dave Chisnall v Kim Huybrechts
7. Jose de Sousa v Gabriel Clemens
10. Rob Cross v Chris Dobey
3. Michael Smith v Andrew Gilding
14. Dirk van Duijvenbode v Ryan Searle
6. Gary Anderson v Daryl Gurney
11. Danny Noppert v Brendan Dolan
quote:R1: First to 10 legs
R2: First to 11 legs
QF: First to 16 legs
SF: First to 17 legs
F: First to 18 legs
All games have to be won by two clear legs, with a game being extended if necessary for a maximum of six extra legs before a tie-break leg is required. For example, in a first to 10 legs first round match, if the score reaches 12–12 then the 25th leg will be the decider.
quote:Winner (1) £200,000
Runner-Up (1) £100,000
Semi-finalists (2) £50,000
Quarter-finalists (4) £30,000
Second round (8) £15,000
First round (16) £10,000
Bij dezen.quote:
Dit jaar welgeteld twee potjes gewonnen. Staat ook al buiten de top 64 eind dit jaar. Nachtkaars.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 15:16 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Maar drie jaar geleden en voelt toch als Andere Tijden Sport.
Dan juichen wij voor de keelgrijper. @de_boswachterquote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:22 schreef El-Stinho het volgende:
Mardle over morgen: als Lewis kan ontspannen op het podium, heeft hij een goede kans tegen Van Gerwen.
Hoe die buik over die broek hangt heeft ook wel wat speciaals.quote:
Friet speciaalsquote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe die buik over die broek hangt heeft ook wel wat speciaals.
Na 31 juli gooit Viaplay de prijs omhoog. Ben jij hier blij mee?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:09 schreef wimderon het volgende:
Waarom Zjak hierbij in beeld moet komen is me een raadsel.
Geniaal. De vaste analisten kunnen er geen k*t van, zegt Viaplay hiermee eigenlijk. Want Zjak moet effe komen helpen met een statistiek.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:09 schreef wimderon het volgende:
Waarom Zjak hierbij in beeld moet komen is me een raadsel.
Als ze Marcel Maijer (0 tweets over darts sinds het WK) maar weghouden, dan mogen ze hem zo hoog maken als ze willen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Na 31 juli gooit Viaplay de prijs omhoog. Ben jij hier blij mee?
Marcel is een broodpresentator.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als ze Marcel Maijer (0 tweets over darts sinds het WK) maar weghouden, dan mogen ze hem zo hoog maken als ze willen.
The Feather heeft dit probleem niet. Die krijg je toch niet van de plee getrokken, dus die laten ze wel met rust.quote:Op zondag 17 juli 2022 10:15 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Nolles moest pissen en toen werd zijn pener vastgepakt door een grote negerin. @:de_boswachter
Bij die vetzak trek je eerder aan z’n navelstrengquote:Op zondag 17 juli 2022 10:54 schreef Wertha het volgende:
[..]
The Feather heeft dit probleem niet. Die krijg je toch niet van de plee getrokken, dus die laten ze wel met rust.
Zjak presenteert. Barney en Sjerry zijn de analysten. Habets en De Ruiter (die niet naar Viaplay zou gaan?) zijn de commentatoren van dienst.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Welke figuren zitten er bij Viaplay?
Barney moet eens trainen.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:24 schreef Wertha het volgende:
[..]
Zjak presenteert. Barney en Sjerry zijn de analysten. Habets en De Ruiter (die niet naar Viaplay zou gaan?) zijn de commentatoren van dienst.
POMPEDquote:Op zondag 17 juli 2022 14:40 schreef El-Stinho het volgende:
De eerste dart van Dirk valt niet. Trekt echt teveel met zijn eerste dart, dat zie je ook bij finishes.
quote:Op zondag 17 juli 2022 14:40 schreef El-Stinho het volgende:
De eerste dart van Dirk valt niet. Trekt echt teveel met zijn eerste dart, dat zie je ook bij finishes.
En wat heb ik dat toch gemist....quote:Op zondag 17 juli 2022 15:08 schreef El-Stinho het volgende:
Shipping Up To Boston heb ik een tijdje niet gehoord.
Haha, dit is de saaiste match-up van deze ronde (net voor De Sousa v Clemens).quote:
Ik verveel mij tijdens deze wedstrijd, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:24 schreef El-Stinho het volgende:
Noppert en Dolan kunnen 102 v 111 gemiddeld heel saai laten lijken.
Topic domineren.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:51 schreef Poepz0r het volgende:
Broekje al uit voor de Nederlandse vrouwen dalijk @:Zipportal ?
GERNOTquote:Op zondag 17 juli 2022 15:33 schreef El-Stinho het volgende:
Noppert gaat deze ontketende Dolen niet grijpen.
Ik vrees het tegenovergestelde.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:33 schreef El-Stinho het volgende:
Noppert gaat deze ontketende Dolen niet grijpen.
Dolan ging met 4-6 de break in. Sindsdien is Noppert vliegende en Dolan ingestort.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vrees het tegenovergestelde.
Wat Noppert in deze vorm wel gegund is.
Twee keer volle beurten op D16 gemist. Vrij onnodig wel.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dolan ging met 4-6 de break in. Sindsdien is Noppert vliegende en Dolan ingestort.
Ben over een halfuur weg naar werk. Rond 21:30, aan het eind van Cullen v Heta weer terug.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als het internet bij mijn overstap het toelaat zal ik nog proberen aan te sluiten bij vGerwen-Lewis en Humphries-Aspinall.
De rest van het toernooi zal je zonder mij moeten doen vrees ik @:el-stinho
Ik stijg nu op dus ik zal ook geen bereik meer hebben. Doodtopicgenot dus. Kutviaplay.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben over een halfuur weg naar werk. Rond 21:30, aan het eind van Cullen v Heta weer terug.
Vrijdag mis de kwartfinales, zaterdag denk ik de eerste vijf legs van de eerste semi.
quote:Op zondag 17 juli 2022 16:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hup Gurney.
Anderson piekt alleen nog op WK’s en verder hebben we er echt geen reet aan.
Gerrie's broer Kyle kwalificeert zich ook niet meer voor tv toernooien.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hup Gurney.
Anderson piekt alleen nog op WK’s en verder hebben we er echt geen reet aan.
Gurney kan er geen reet vanquote:Op zondag 17 juli 2022 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou zonder WK geld nu uit de top 32 zijn gevallen.
Origineel.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Gerrie's broer Kyle kwalificeert zich ook niet meer voor tv toernooien.
Gurney kijk eens dom? Ja ho maarquote:Op zondag 17 juli 2022 16:12 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die voor Gurney zijn hebben slecht internet.
Hij zou hem toch nooit afdoen? WAT EEN WALGELIJKE VRIENDSCHAP. BEFLIKKERING.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die zweetvlek heeft hem niet meer om. Vast verloren.
Heeft Gando koffie op en een peukie? Dan easy winquote:Op zondag 17 juli 2022 16:19 schreef El-Stinho het volgende:
Als Anderson zijn range vindt, gaat dit snel gelopen zijn. Zo niet, dan niet.
Met te korte broekspijpen genot.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:05 schreef Wertha het volgende:
Dadelijk Gildinggod. Lekker de vierdaagse wandelen aan de oche.
Smith gelooft niet dat ie ooit nog een grote prijs gaat winnenquote:Op zondag 17 juli 2022 17:42 schreef Zipportal het volgende:
Smith met zijn bruine kop neemt de Matchplay niet zo serieus.
Jawel joh. Gilding is altijd goed tegen Smiss en Gilding is gruwelijk in vorm.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:51 schreef Nober het volgende:
Vloerspeler Gilding gaat dit niet volhouden.
Er is al maanden geen serieus tv toernooi meer geweest.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel joh. Gilding is altijd goed tegen Smiss en Gilding is gruwelijk in vorm.
Moet ik elk topic uit het slop trekken?quote:Op zondag 17 juli 2022 20:38 schreef Poepz0r het volgende:
@:Zipportal @:de_boswachter @:el-stinho @:Wertha @:Wereldgozer
MELDEN NU. WE GAAN BEGINNEN.
CORRED
Steek aan dat ding Pieterquote:Op zondag 17 juli 2022 20:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moet ik elk topic uit het slop trekken?
HAHAHAHAHquote:Op zondag 17 juli 2022 20:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ron Meulenkamp en Vincent van der Voort > Emma.
Komt omdat JIJ niet tegen die hitte bent gevaccineerd.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:44 schreef Wertha het volgende:
IT ONLY GET'S BETTER.
40 f*cking graden op dinsdag.
Zelfs geboosterd. Ik geef licht in het donker en kan in één keer al het bestek uit de besteklade pakken.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Komt omdat JIJ niet tegen die hitte bent gevaccineerd.
Foxwildquote:Op zondag 17 juli 2022 20:46 schreef Wertha het volgende:
[..]
Zelfs geboosterd. Ik geef licht in het donker en kan in één keer al het bestek uit de besteklade pakken.
Hamburger Mo voor je.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:47 schreef Poepz0r het volgende:
Heta met zijn gouden armband ter waarde van een huis genot
Blessa oud nieuws allen.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hamburger Mo voor je.
Zipportal in VBL / Mohamed Ihattaren topic #2: Verdwalen hoort bij het leven
Neen.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:38 schreef Poepz0r het volgende:
@:Zipportal @:de_boswachter @:el-stinho @:Wertha @:Wereldgozer
MELDEN NU. WE GAAN BEGINNEN.
CORRED
Atletiek is geen sport.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Atletiek op Canvas is beter. We laten PoepGod alleen.
Of een jongere van Kingquote:Op zondag 17 juli 2022 21:36 schreef AFCNiels het volgende:
Lukeman lijkt op een oudere broer van Van Gerwen.
Hierna.quote:
Nee Karin de vrouw van Vinnie. DIe is vast soms ook aan t krabbenquote:
Prachtige 90 gemiddeldquote:Op zondag 17 juli 2022 23:21 schreef Poepz0r het volgende:
MVGGOD @:szura @:de_boswachter @:Zipportal
Ja mokerslecht iddquote:Op zondag 17 juli 2022 23:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Prachtige 90 gemiddeld
Maggewoonniegebeureklaar
Humphries kan weer lekker zn kussen gaan humpen de rest van de weekquote:
"Als ze tegen me moeten spelen, dan zijn ze allemaal bang van me"quote:Op zondag 17 juli 2022 23:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Prachtige 90 gemiddeld
Maggewoonniegebeureklaar
Stukje einde carrière. Nooit meer Mighty Mike genotquote:Op zondag 17 juli 2022 23:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja mokerslecht iddStukje aangepaste worp allen.
Ja.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:57 schreef Tagliano het volgende:
Hallo
Zijn er anderen die dartstreams de gebruiken en problemen hebben met chromecast
Dank!quote:Op maandag 18 juli 2022 19:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja.
Wij hebben thuis maar de internetbrowser van onze app-tv gebruikt en toen ging het sterk.
Tbh, het was niet dat Dobey imposant te gooien.quote:
Ja, Rob Cross kijkt vrolijk.quote:
Stukje buikquote:Op maandag 18 juli 2022 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
De Sousa v Clemens, dat kunnen we wel met geluid uit af. Tenzij PartGod commentaar geeft.
Nu nog een negerin die de scores opschrijft.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet noodgedwongen via een Sky stream kijken en daar doet godverdomme steeds een vrouw commentaar, zon nikszeggende hittepetit die echt niks interessants te melden heeft. Rot daar eens lekker mee op ofzo.
Nog steeds liever dat dan Nieuwlaat en Vischschraper. Ik ben dat echt helemaal zat.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet noodgedwongen via een Sky stream kijken en daar doet godverdomme steeds een vrouw commentaar, zon nikszeggende hittepetit die echt niks interessants te melden heeft. Rot daar eens lekker mee op ofzo.
Nee toch, Zjak is voor eeuwig.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nog steeds liever dat dan Nieuwlaat en Vischschraper. Ik ben dat echt helemaal zat.
Met Co Stompé, die iedere keer even uitlegt wat ze beter moeten doen.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nog steeds liever dat dan Nieuwlaat en Vischschraper. Ik ben dat echt helemaal zat.
Gaat ie vliegenquote:Op maandag 18 juli 2022 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Ze hebben Sjon een bril opgedaan.
[ afbeelding ]
Ik kijk ook SkySports nu, alleen hoor ik twee mannen stemmenquote:Op maandag 18 juli 2022 21:20 schreef Mani89 het volgende:
Er zijn gewoon 'Ik Vertrek' afleveringen. Ze komen tegenwoordig ook bijelkaar over de vloer om van elkaar te leren. Jij weet zeker niet dat Meiland in dat programma begonnen is?quote:
Nu gelukkig wel ja.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik kijk ook SkySports nu, alleen hoor ik twee mannen stemmen
Ik ook. @Mani89 beflikkerd ons.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik kijk ook SkySports nu, alleen hoor ik twee mannen stemmen
Heerlijke job als je darts commentaar mag geven, of als analist daar mag zitten. Dat is zo simpel. Er valt nauwelijks iets te zeggen over de wedstrijden waarvoor je echt een enorm darts-brein nodig hebt.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met Co Stompé, die iedere keer even uitlegt wat ze beter moeten doen.
En die Sherrock die bij de mannen mee mag doen maar de mannen niet bij de vrouwentoernooien.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:20 schreef Mani89 het volgende:
"Verdedigend datsen"quote:Op maandag 18 juli 2022 21:34 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heerlijke job als je darts commentaar mag geven, of als analist daar mag zitten. Dat is zo simpel. Er valt nauwelijks iets te zeggen over de wedstrijden waarvoor je echt een enorm darts-brein nodig hebt.
Mijn cavia's mogen meegnieten van mijn psychose.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
Mani heeft stemmen in zijn hoofd. En dan moet het nog 48 graden worden.
Jawel. Had er nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zijn gewoon 'Ik Vertrek' afleveringen. Ze komen tegenwoordig ook bijelkaar over de vloer om van elkaar te leren. Jij weet zeker niet dat Meiland in dat programma begonnen is?
Nolles.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:38 schreef GwaiLow het volgende:
Loopt The Feather daar ook nog steeds rond? Of huurt Viaplay hem niet in voor zijn interviews en filmpjes?
Nooit. Mijn Clemens is een vloergod.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat is de laatste goede wedstrijd van Clemens op tv die jullie je herinneren?
Uit mijn hoofd het lockdown-WK tegen Wright.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat is de laatste goede wedstrijd van Clemens op tv die jullie je herinneren?
Daarom Viaplay.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:20 schreef Mani89 het volgende:
Ook dat suikergedoe, soms zonder bril gooiend, zal niet mee hebben geholpen.quote:Op maandag 18 juli 2022 22:03 schreef wimderon het volgende:
Viaplay had net beelden van Jos van 1,5 jaar geleden, toen was hij ook wel een kilo of 20 zwaarder.
Met het verliezen van gewicht is ook zijn purple patch verloren gegaan.
Zou het gooien voor publiek ook impact hebben op zijn prestaties groet Marcel Mquote:Op maandag 18 juli 2022 22:03 schreef wimderon het volgende:
Viaplay had net beelden van Jos van 1,5 jaar geleden, toen was hij ook wel een kilo of 20 zwaarder.
Met het verliezen van gewicht is ook zijn purple patch verloren gegaan.
Schindler behaalt met mediocre gemiddeldes goede resultaten op de pro tour maar als je als Price van dit soort spelers gaat verliezen kun je beter een tijd op straftraining gaan.quote:
Eens. Dat overdreven holbewonergedrag bij elke score boven de 60quote:Op maandag 18 juli 2022 23:08 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb Price al maanden niet zien gooien maar ben hem eigenlijk wel weer beu
Beetje lief zijn, Dave snapt het allemaal nog niet zo goedquote:
Jaaaaaquote:Op dinsdag 19 juli 2022 00:31 schreef wimderon het volgende:
Zaterdag Fish'O'Mania op Viaplay, jawel!
Iedere dartsavond is een topavond!quote:
Ik vind het zeer zeker sneu dat Roland geen plekje bij Viaaids krijgt.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:14 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
KOEEEEEEEEEEEEEEERT @:mani89
Even kijken wat Wright neerzet tegen de Rataj, zo.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jetlaggenot.
Gaat Dimitri zijn titel prolongeren? @:el-stinho
Nee. En voor prolongatie moet je m vorig jaar gewonnen hebbenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jetlaggenot.
Gaat Dimitri zijn titel prolongeren? @:el-stinho
Dimitri wint inderdaad niet zo vaak van Wright (of van vGerwen).quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Even kijken wat Wright neerzet tegen de Rataj, zo.
Ik bedoelde eigenlijk het prijzengeld wat hij verdedigt, maar je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee. En voor prolongatie moet je m vorig jaar gewonnen hebben
Waarom probeert deze man toch altijd zo wanhopig alles zo enorm gewichtig te maken. Het is pijltjes gooien, pak bier doe je hand in je broek en ga kijken.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:20 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
@:mani89 @:maxi-mus Probeert het juichaapje te doen alsof dit heel controversieel is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |