quote:1. Peter Wright v Madars Razma
16. Krzysztof Ratajski v Stephen Bunting
8. Jonny Clayton v Rowby-John Rodriguez
9. Dimitri Van den Bergh v Callan Rydz
4. Michael van Gerwen v Adrian Lewis
13. Joe Cullen v Damon Heta
5. James Wade v Martin Lukeman
12. Luke Humphries v Nathan Aspinall
2. Gerwyn Price v Martin Schindler
15. Dave Chisnall v Kim Huybrechts
7. Jose de Sousa v Gabriel Clemens
10. Rob Cross v Chris Dobey
3. Michael Smith v Andrew Gilding
14. Dirk van Duijvenbode v Ryan Searle
6. Gary Anderson v Daryl Gurney
11. Danny Noppert v Brendan Dolan
quote:R1: First to 10 legs
R2: First to 11 legs
QF: First to 16 legs
SF: First to 17 legs
F: First to 18 legs
All games have to be won by two clear legs, with a game being extended if necessary for a maximum of six extra legs before a tie-break leg is required. For example, in a first to 10 legs first round match, if the score reaches 12–12 then the 25th leg will be the decider.
quote:Winner (1) £200,000
Runner-Up (1) £100,000
Semi-finalists (2) £50,000
Quarter-finalists (4) £30,000
Second round (8) £15,000
First round (16) £10,000
Bij dezen.quote:
Dit jaar welgeteld twee potjes gewonnen. Staat ook al buiten de top 64 eind dit jaar. Nachtkaars.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 15:16 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Maar drie jaar geleden en voelt toch als Andere Tijden Sport.
Dan juichen wij voor de keelgrijper. @de_boswachterquote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:22 schreef El-Stinho het volgende:
Mardle over morgen: als Lewis kan ontspannen op het podium, heeft hij een goede kans tegen Van Gerwen.
Hoe die buik over die broek hangt heeft ook wel wat speciaals.quote:
Friet speciaalsquote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe die buik over die broek hangt heeft ook wel wat speciaals.
Na 31 juli gooit Viaplay de prijs omhoog. Ben jij hier blij mee?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:09 schreef wimderon het volgende:
Waarom Zjak hierbij in beeld moet komen is me een raadsel.
Geniaal. De vaste analisten kunnen er geen k*t van, zegt Viaplay hiermee eigenlijk. Want Zjak moet effe komen helpen met een statistiek.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:09 schreef wimderon het volgende:
Waarom Zjak hierbij in beeld moet komen is me een raadsel.
Als ze Marcel Maijer (0 tweets over darts sinds het WK) maar weghouden, dan mogen ze hem zo hoog maken als ze willen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Na 31 juli gooit Viaplay de prijs omhoog. Ben jij hier blij mee?
Marcel is een broodpresentator.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als ze Marcel Maijer (0 tweets over darts sinds het WK) maar weghouden, dan mogen ze hem zo hoog maken als ze willen.
The Feather heeft dit probleem niet. Die krijg je toch niet van de plee getrokken, dus die laten ze wel met rust.quote:Op zondag 17 juli 2022 10:15 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Nolles moest pissen en toen werd zijn pener vastgepakt door een grote negerin. @:de_boswachter
Bij die vetzak trek je eerder aan z’n navelstrengquote:Op zondag 17 juli 2022 10:54 schreef Wertha het volgende:
[..]
The Feather heeft dit probleem niet. Die krijg je toch niet van de plee getrokken, dus die laten ze wel met rust.
Zjak presenteert. Barney en Sjerry zijn de analysten. Habets en De Ruiter (die niet naar Viaplay zou gaan?) zijn de commentatoren van dienst.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Welke figuren zitten er bij Viaplay?
Barney moet eens trainen.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:24 schreef Wertha het volgende:
[..]
Zjak presenteert. Barney en Sjerry zijn de analysten. Habets en De Ruiter (die niet naar Viaplay zou gaan?) zijn de commentatoren van dienst.
POMPEDquote:Op zondag 17 juli 2022 14:40 schreef El-Stinho het volgende:
De eerste dart van Dirk valt niet. Trekt echt teveel met zijn eerste dart, dat zie je ook bij finishes.
quote:Op zondag 17 juli 2022 14:40 schreef El-Stinho het volgende:
De eerste dart van Dirk valt niet. Trekt echt teveel met zijn eerste dart, dat zie je ook bij finishes.
En wat heb ik dat toch gemist....quote:Op zondag 17 juli 2022 15:08 schreef El-Stinho het volgende:
Shipping Up To Boston heb ik een tijdje niet gehoord.
Haha, dit is de saaiste match-up van deze ronde (net voor De Sousa v Clemens).quote:
Ik verveel mij tijdens deze wedstrijd, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:24 schreef El-Stinho het volgende:
Noppert en Dolan kunnen 102 v 111 gemiddeld heel saai laten lijken.
Topic domineren.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:51 schreef Poepz0r het volgende:
Broekje al uit voor de Nederlandse vrouwen dalijk @:Zipportal ?
GERNOTquote:Op zondag 17 juli 2022 15:33 schreef El-Stinho het volgende:
Noppert gaat deze ontketende Dolen niet grijpen.
Ik vrees het tegenovergestelde.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:33 schreef El-Stinho het volgende:
Noppert gaat deze ontketende Dolen niet grijpen.
Dolan ging met 4-6 de break in. Sindsdien is Noppert vliegende en Dolan ingestort.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vrees het tegenovergestelde.
Wat Noppert in deze vorm wel gegund is.
Twee keer volle beurten op D16 gemist. Vrij onnodig wel.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dolan ging met 4-6 de break in. Sindsdien is Noppert vliegende en Dolan ingestort.
Ben over een halfuur weg naar werk. Rond 21:30, aan het eind van Cullen v Heta weer terug.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als het internet bij mijn overstap het toelaat zal ik nog proberen aan te sluiten bij vGerwen-Lewis en Humphries-Aspinall.
De rest van het toernooi zal je zonder mij moeten doen vrees ik @:el-stinho
Ik stijg nu op dus ik zal ook geen bereik meer hebben. Doodtopicgenot dus. Kutviaplay.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben over een halfuur weg naar werk. Rond 21:30, aan het eind van Cullen v Heta weer terug.
Vrijdag mis de kwartfinales, zaterdag denk ik de eerste vijf legs van de eerste semi.
quote:Op zondag 17 juli 2022 16:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hup Gurney.
Anderson piekt alleen nog op WK’s en verder hebben we er echt geen reet aan.
Gerrie's broer Kyle kwalificeert zich ook niet meer voor tv toernooien.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hup Gurney.
Anderson piekt alleen nog op WK’s en verder hebben we er echt geen reet aan.
Gurney kan er geen reet vanquote:Op zondag 17 juli 2022 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou zonder WK geld nu uit de top 32 zijn gevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |