Eh nee, ik leg je uit hoe een organisatie het recht heeft om de regels voor haar evenement te bepalen. Ik heb verder geen hekel aan boeren hoor. Kijk, ik snap dat in jouw wat simplistische belevingswereld je alleen kunt redeneren vanuit voor- en tegenstanders, maar er zijn ook nog gewoon mensen die feitelijke antwoorden geven en hun antwoorden niet baseren op de vraag of ze ergens 'voor' of 'tegen zouden zijn, voor zover 'voor' of 'tegen' boeren zijn al niet een volkomen debiel concept is.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen met een hoofddoek niet welkom, dat zal goed vallen idd.
Je doet alsof het een heel normale gang van zaken is, mensen willen verbieden een zakdoek te dragen, puur en alleen omdat jij ook enorme boerenhaat vertoont praat je gewoon alles goed.
Verbieden is ook net ff anders dan een plicht om te dragen hé.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 14:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eh nee, ik leg je uit hoe een organisatie het recht heeft om de regels voor haar evenement te bepalen. Ik heb verder geen hekel aan boeren hoor. Kijk, ik snap dat in jouw wat simplistische belevingswereld je alleen kunt redeneren vanuit voor- en tegenstanders, maar er zijn ook nog gewoon mensen die feitelijke antwoorden geven en hun antwoorden niet baseren op de vraag of ze ergens 'voor' of 'tegen zouden zijn, voor zover 'voor' of 'tegen' boeren zijn al niet een volkomen debiel concept is.
Valt wel mee, verbieden is vrij gebruikelijk. De FIA verbiedt bijvoorbeeld ook politieke statements op het podium om maar eens wat te noemen. Een gemiddeld evenement heeft een hele bak aan verboden.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 15:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Verbieden is ook net ff anders dan een plicht om te dragen hé.
Onzin.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 13:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar dat de Jumbo door dreigementen zich genoodzaakt zag om een reclame van Wakker Dier weg te halen is wel prima?
Vooral dat laatste punt is belangrijkquote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:58 schreef KoosVogels het volgende:
Zowaar een goede column in De Telegraaf.
[ twitter ]
Mee oneens. Demonstratierecht geldt ook, nee juist, voor minderheden. En twee, zie het punt Omtzigt/Bovend’eert er is helemaal nog geen sprake van een wetswijziging maar van een betekenisloos toneelstuk.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:06 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Vooral dat laatste punt is belangrijk
Het recht op demonstreren is nog wat anders dan door intimidatie je zin proberen te krijgen natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mee oneens. Demonstratierecht geldt ook, nee juist, voor minderheden. En twee, zie het punt Omtzigt/Bovend’eert er is helemaal nog geen sprake van een wetswijziging maar van een betekenisloos toneelstuk.
lol. Zoek hulp.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:50 schreef ludovico het volgende:
Kom Maar door met dat referendum dam kijken we wel even wat er gekozen wordt.
Voor het willen van een referendum moet ik hulp zoeken?quote:
Nee gek. Laat je nakijken.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Voor het willen van een referendum moet ik hulp zoeken?
Je haalt me de woorden uit de mond, maar dan heb ik het wel tegen jou.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:56 schreef ludovico het volgende:
Dit land wordt met de dag gekker hè. Of de gekkies voelen zich meer gehoord oid dat ze teveel in zichzelf zijn geloven.
Als dat je reactie is tegen iemand die een item voor wilt leggen aan het volk middels een referendum denk ik dat je misschien toch echt even bij jezelf moet kijken.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:58 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond, maar dan heb ik het wel tegen jou.
Ik zou maar stoppen met dat gedenk. Maar goed, hardop om je gelachen. Ik ga weer even verder.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als dat je reactie is tegen iemand die een item voor wilt leggen aan het volk middels een referendum denk ik dat je misschien toch echt even bij jezelf moet kijken.
Geen idee waarom je denkt dat sneu doen op een forum een goed idee is, je tips kun je bij je houden.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:01 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik zou maar stoppen met dat gedenk. Maar goed, hardop om je gelachen. Ik ga weer even verder.
Wacht even. Jij hebt iemand uitgemaakt voor autist vandaag. Nou niet gaan jamken dat ik je midden in je gezicht uitlach he. Minder met je harses boven koeienstront hangen is mijn devies en laat je nakijken dus.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Geen idee waarom je denkt dat sneu doen op een forum een goed idee is, je tips kun je bij je houden.
ben wel heel benieuwd, wat zou de vraag zijn in dat referendum?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:50 schreef ludovico het volgende:
Kom Maar door met dat referendum dam kijken we wel even wat er gekozen wordt.
??? Flinke vent.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:08 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wacht even. Jij hebt iemand uitgemaakt voor autist vandaag. Nou niet gaan jamken dat ik je midden in je gezicht uitlach he. Minder met je harses boven koeienstront hangen is mijn devies en laat je nakijken dus.
Ja, in je eentje ga je het niet bewerkstelligen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Voor het willen van een referendum moet ik hulp zoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |