Hier weten de muggen ook van niets, helaas.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 01:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
De muggen hier hebben deze memo niet gehad helaas.
Voor, mits ritueel.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:05 schreef Isdatzo het volgende:
Maar zijn ze nou voor of tegen ritueel satanistisch kindermisbruik?
lolquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat is van een uur geleden. Het is nu wel iets drukker
Kwam net een bus aan met boeren die staande werden gehouden blijkbaar bij de Museumplein. Zag het bij PNNquote:
Ah die heb ik niet meerquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kwam net een bus aan met boeren die staande werden gehouden blijkbaar bij de Museumplein. Zag het bij PNN
Druk druk drukquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:16 schreef StephanL het volgende:
Grootste demo ooit! Kijk die mensen, ongekend
Die zakhamster is wel het wappiesletje he.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:26 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Toch minstens tien miljard mensen, alleen al uit Amsterdam. Kun je nagaan…
Jammer dat Oppergek Erik niet live is. Heeft geen smartphone, bang voor straling en tracking door de overheid. Moeten we tot morgen wachten tot hij alle beelden aan elkaar geplakt heeft…quote:
Oh jeequote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:34 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Jammer dat Oppergek Erik niet live is. Heeft geen smartphone, bang voor straling en tracking door de overheid. Moeten we tot morgen wachten tot hij alle beelden aan elkaar geplakt heeft…
Welke coronamaatregelen?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:33 schreef Bart.Messen het volgende:
Goedzo. Ik ben die coronamaatregelen ook beu. Ik zeg niet dat het in het verleden onterecht is geweest. Maar ik wil weer een normaal leven. En dat gaat gewoon niet met contineu die maatregelen aan mijn snor. Word er hondsdol van.
De maatregelen waarbij jij alleen naar buiten mag lopen als je een soort grote kurk in je kont hebt zitten want anders dan besmet je ons allemaal met je gevaarlijke virus dat je af en toe uit je kont uitscheidt meid.quote:
Hebben we die nog dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:14 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
De maatregelen waarbij jij alleen naar buiten mag lopen als je een soort grote kurk in je kont hebt zitten want anders dan besmet je ons allemaal met je gevaarlijke virus dat je af en toe uit je kont uitscheidt meid.![]()
Dat soort maatregelen dus. 🎭
Ik vermoed dat je wellicht het een en ander gemist hebt. Alle maatregelen zijn al maanden geleden afgeschaft.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:14 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
De maatregelen waarbij jij alleen naar buiten mag lopen als je een soort grote kurk in je kont hebt zitten want anders dan besmet je ons allemaal met je gevaarlijke virus dat je af en toe uit je kont uitscheidt meid.![]()
Er is een verschil tussen een 'maatregel' en een 'advies'. Zoek dat eens op.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:14 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Het zijn net kakkerlakken die wappen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hebben wij serieus wappen in dit topic? Dit is het World Economic Fokforum hoor. Op dit forum zal dikwijls THE GREAT RESET plaatsvinden, om deze site in de lucht te kunnen houden.
noem ze specifiek op dan.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:14 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Oh dan moet ik haast wel onder een kei geleeft hebben heremetijd.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:37 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je wellicht het een en ander gemist hebt. Alle maatregelen zijn al maanden geleden afgeschaft.
Nou en mens. Zoek jij maar eens een leuke griet op. Als je die kan krijgen tenminste?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een 'maatregel' en een 'advies'. Zoek dat eens op.
Waar sloeg je opmerking dan op? Hou kun je horendol worden van continu maatregelen, als er geen maatregelen zijn?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:05 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Oh dan moet ik haast wel onder een kei geleeft hebben heremetijd.
Niks kan deze site in de lucht houden. Zelfs God niet. Amen. 🙏quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hebben wij serieus wappen in dit topic? Dit is het World Economic Fokforum hoor. Op dit forum zal dikwijls THE GREAT RESET plaatsvinden, om deze site in de lucht te kunnen houden.
lekker blijven trollen jij.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:06 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Nou en mens. Zoek jij maar eens een leuke griet op. Als je die kan krijgen tenminste?
Covid kan ook in je kont zitten wist je dat niet?quote:
Misschien komen ze weer terug...? ooit daar wel eens aan gedacht?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:06 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Waar sloeg je opmerking dan op? Hou kun je horendol worden van continu maatregelen, als er geen maatregelen zijn?
weet je zeker dat het niet iets anders is?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:09 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Covid kan ook in je kont zitten wist je dat niet?![]()
Het kan zelfs je hersenen aantasten. Daarom ben ik nu vaak zo snel geprikkeld en kan ik me niet meer concentreren sinds ik covid heb gehad. Is zelfs een onderzoek naar geweest.
Okay dat covid in je kont kan zitten is bullshit dat was gewoon een grapj van mij.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:10 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
weet je zeker dat het niet iets anders is?
Je wordt horendol van continue maatregelen, omdat alle maatregelen zijn afgeschaft, maar er een kans is dat ze terugkomen?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:10 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Misschien komen ze weer terug...? ooit daar wel eens aan gedacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |