Verzonnen topicsquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:22 schreef Sfancta het volgende:
Vanmorgen wou ik zwembad gaan vullen, om 8.00 aangezet en had blijkbaar de slang niet in het bad gezet.
Klacht: Keuken staat 5cm blank. Plinten zijn al gestorven wat ik zo snel kan zien. Ben benieuwd naar de houten vloer.
Laat Limburg nu precies die ene provincie zijn waar de bevolking niet groeit, maar juist krimpt. Dus deze keer kunnen zij er niks aan doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:25 schreef Het_Bokje het volgende:
Haha, dikke middelvinger naar Dunea
NWS / Waterbedrijf Dunea kan door bevolkingsgroei toekomstige vraag niet aan
(geen idee of Dunea in Limburg levert...gok van niet)
Ik mis een paar dingen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:22 schreef Sfancta het volgende:
Vanmorgen wou ik zwembad gaan vullen, om 8.00 aangezet en had blijkbaar de slang niet in het bad gezet.
Klacht: Keuken staat 5cm blank. Plinten zijn al gestorven wat ik zo snel kan zien. Ben benieuwd naar de houten vloer.
Ja helaas wel, het was vroeg. 7.5x4m die keukenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:57 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik mis een paar dingen.
Je doet de slang aan zonder te kijken waar het einde is? Is die keuken zo groot? Of wat?
Technisch gezien kan het best hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |