Rotterdam?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:01 schreef C.L.Werner het volgende:
Ok boys ik wil een eerlijke mening Amsterdams of Rotterdams Nachtleven?
Aight!
Laat ik eerlijk met jullie zijn, kijk voor mij is het, ik heb die gedachte ook vaak gehad van, ja man, ik geniet zo in rotterdam, hoezo ben ik daar niet vaker? Maar volgens mij is het juist omdat ik daar niet zo vaak ben dat ik er van kan genieten. In Amsterdam zijn ze gewoon een beetje stil staan en een two step. maar daar zag je gewoon iedereen was comfortabel en had zijn vibe mee iedereen een beetje hu hu hu... toen die ghetto gyal wine kwam was iedereen los niffos
Klacht - rotterdam nachtleven is ondergeweaardeerd maar je moet er niet te vaak komen boys
Buiten. En als het regent wordt het nat.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:30 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Rotterdam?
Amsterdam?
Ik weet allebei niet waar dat dat ligt, of dat dat bestaat!
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:01 schreef C.L.Werner het volgende:
Ok boys ik wil een eerlijke mening Amsterdams of Rotterdams Nachtleveven?
Huuuuuuuh peerdquote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:30 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Rotterdam?
Amsterdam?
Ik weet allebei niet waar dat dat ligt, of dat dat bestaat!
Helemaal mee eens. Vroeger had je in grafdorpen discotheken waar mensen van alle kanten naartoe kwamen. Nu zijn festivals de plek om te feesten (wat ik jammer vind, want ik hou meer van het nachtleven).quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:07 schreef Netsplitter het volgende:
Nachtleven is al jaren dood. Er is geen fatsoenlijke discotheek meer.
Vroegah was de keuze reuze.
In Loosbroek (wmb écht een grafdorp) zit er nog steeds eentje. Nou ja, weinig regulier uitgaansvolk meer, maar wel grote verzamelingen Polen uit zowat elke uithoek van het land.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:16 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Vroeger had je in grafdorpen discotheken waar mensen van alle kanten naartoe kwamen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |