Rotterdam?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:01 schreef C.L.Werner het volgende:
Ok boys ik wil een eerlijke mening Amsterdams of Rotterdams Nachtleven?
Aight!
Laat ik eerlijk met jullie zijn, kijk voor mij is het, ik heb die gedachte ook vaak gehad van, ja man, ik geniet zo in rotterdam, hoezo ben ik daar niet vaker? Maar volgens mij is het juist omdat ik daar niet zo vaak ben dat ik er van kan genieten. In Amsterdam zijn ze gewoon een beetje stil staan en een two step. maar daar zag je gewoon iedereen was comfortabel en had zijn vibe mee iedereen een beetje hu hu hu... toen die ghetto gyal wine kwam was iedereen los niffos
Klacht - rotterdam nachtleven is ondergeweaardeerd maar je moet er niet te vaak komen boys
Buiten. En als het regent wordt het nat.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:30 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Rotterdam?
Amsterdam?
Ik weet allebei niet waar dat dat ligt, of dat dat bestaat!
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:01 schreef C.L.Werner het volgende:
Ok boys ik wil een eerlijke mening Amsterdams of Rotterdams Nachtleveven?
Huuuuuuuh peerdquote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:30 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Rotterdam?
Amsterdam?
Ik weet allebei niet waar dat dat ligt, of dat dat bestaat!
Helemaal mee eens. Vroeger had je in grafdorpen discotheken waar mensen van alle kanten naartoe kwamen. Nu zijn festivals de plek om te feesten (wat ik jammer vind, want ik hou meer van het nachtleven).quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:07 schreef Netsplitter het volgende:
Nachtleven is al jaren dood. Er is geen fatsoenlijke discotheek meer.
Vroegah was de keuze reuze.
In Loosbroek (wmb écht een grafdorp) zit er nog steeds eentje. Nou ja, weinig regulier uitgaansvolk meer, maar wel grote verzamelingen Polen uit zowat elke uithoek van het land.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:16 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Vroeger had je in grafdorpen discotheken waar mensen van alle kanten naartoe kwamen.
Klopt ja, mooi voorbeeld waar ik kwam is Alacazar in Puttershoek. @aTypischquote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:16 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Vroeger had je in grafdorpen discotheken waar mensen van alle kanten naartoe kwamen. Nu zijn festivals de plek om te feesten (wat ik jammer vind, want ik hou meer van het nachtleven).
Dit was niet het juiste antwoord helaasquote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:32 schreef maily het volgende:
[..]
Buiten. En als het regent wordt het nat.
Dit welquote:
Dat zou ik niet zeggen. Als ik vrijdagnacht/zaterdagochtend om 5.30 op mijn fietsje zit op weg naar mijn werk richting het centrum van R'dam kom ik altijd genoeg hieperdepiep blije en bezopen mensen tegen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:07 schreef Netsplitter het volgende:
Nachtleven is al jaren dood. Er is geen fatsoenlijke discotheek meer.
Vroegah was de keuze reuze.
Dat was ook echt een fenomeen inderdaad. Heb het zelf niet meegemaakt helaas.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt ja, mooi voorbeeld waar ik kwam is Alacazar in Puttershoek. @:atypisch
Joahhhh???quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:08 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Dit was niet het juiste antwoord helaas
[..]
Dit wel
Doar heb je Dimitri
Amigos in Dordrecht ook legendarisch.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt ja, mooi voorbeeld waar ik kwam is Alacazar in Puttershoek. @:atypisch
Jezus, hoe pauper was je toen dat je geen taxi kon betalen met je vrienden?quote:Op woensdag 13 juli 2022 07:55 schreef Aiciu het volgende:
Ben in NH opgegroeid, dus ging alleen naar Amsterdam om uit te gaan. Wat altijd kut was want het werd pas vanaf half 12 leuk en dan moest je kiezen tussen de laaste trein pakken of de eerste die pas om 8 uur ging ofzo
Y-land in Spijkenissequote:Op woensdag 13 juli 2022 00:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Amigos in Dordrecht ook legendarisch.
Natuurlijk als kutventje naar de Rotterdamse Hollywood voor Bubbling Beats.
Hollywood genotquote:Op woensdag 13 juli 2022 00:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Moej ees eem luisteren dimitri.. ALLES NAAR DE KLOTUHHHHHquote:Op donderdag 14 juli 2022 08:51 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik heb ook een house plaatje gemaakt, je vindt het vast goed, en je wil het vast remixen?
bam bam bam bamquote:Op zaterdag 16 juli 2022 14:05 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Moej ees eem luisteren dimitri.. ALLES NAAR DE KLOTUHHHHH
Heb daar de vader van m’n kind leren kennenquote:Op woensdag 13 juli 2022 00:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ben jij dit?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |