Majka heeft de boodschap van Pogacar duidelijk niet ontvangen.quote:Pogačar maakt daarom een statement. “Ik denk dat áls je positief test, dat het dan het beste is dat je naar huis gaat. Het maakt dan niet uit of je het geel draagt of niet, ook niet in mijn geval. Het is niet veilig, want je brengt de gezondheid van anderen in gevaar. Dat is slecht voor je en al helemaal omdat we dagelijks met elkaar koersen in zulke zware omstandigheden. Als je dan een virus bij je draagt, is dat gewoonweg niet gezond.”
edit: terug lezenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Majka heeft de boodschap van Pogacar duidelijk niet ontvangen.
Majka lijkt mij ook iemand die vooral fietst voor de BV majka en schijt heeft aan de rest van het pulleton.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denk dat z'n mening ook wel licht draait als hij zelf positief testquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sneltestrommel ipv allemaal PCRquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Overigens lachwekkend natuurlijk dat iedereen nu ineens CORRED is en een paar dagen geleden niet.
Tot nu toe doet hij zijn werk wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Majka lijkt mij ook iemand die vooral fietst voor de BV majka en schijt heeft aan de rest van het pulleton.
Dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Majka lijkt mij ook iemand die vooral fietst voor de BV majka en schijt heeft aan de rest van het pulleton.
Dit is best dubieus. Net als dat straks Pogi een eenmansteam wordt tegen Djumbo en Ineos. Dit wordt drama.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Overigens lachwekkend natuurlijk dat iedereen nu ineens CORRED is en een paar dagen geleden niet.
Misschien kunnen de Emiraten nog met geld wapperen bij verder nutteloze ploegen als AG2R ofzo als ze knechten nodig hebben.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dit is best dubieus. Net als dat straks Pogi een eenmansteam wordt tegen Djumbo en Ineos. Dit wordt drama.
Ik vrees dat het daar niet bij blijft en dat we een Zwitserland scenario krijgen.quote:
Aantal renners zeiden ook dat het niet heel serieus was allemaal, stokje ging in ieder geval niet helemaal de keel in. Met de Franse slag uiteraardquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Denk dat ze alleen slapen bij de meeste (grote) ploegenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:09 schreef Momo het volgende:
Wie is eigenlijk de roommate van Pogi deze tour?
En wat heeft de ASO nu bereikt?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Aantal renners zeiden ook dat het niet heel serieus was allemaal, stokje ging in ieder geval niet helemaal de keel in. Met de Franse slag uiteraard
Dat hebben ze ook niet, die zou er enkel komen bij een positieve sneltest, maar die waren allemaal negatiefquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik geloof er dus nu geen reet van dat er PCR-testen zijn gedaan. Lachwekkend.
Broddelwerken van de ASOquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook niet, die zou er enkel komen bij een positieve sneltest, maar die waren allemaal negatief
Sneltesten zijn onbetrouwbaar gebleken dus zeer bijzondere keuze van ASO. Mocht niet te veel kosten zeker. Zakken moeten nog gevuld worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook niet, die zou er enkel komen bij een positieve sneltest, maar die waren allemaal negatief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |