Superioriteit aan het werk zien >> gemaakte spanning omdat je nergens het verschil kan maken.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Want? Als hij toch de beste is?
Van deze megalomane wereldverbeteraar die doodleuk naar het grote geld uit de zandbak rende had ik eigenlijk verwacht dat hij gewoon koeltjes in het peloton plaats zou nemen.quote:
Er is al wel een klim geweest waar het verschil gemaakt kon worden uiteraard. Maar nog geen rit met meerdere beklimmingen inderdaad, maar die krijgen we dan deze weekquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:02 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Superioriteit aan het werk zien >> gemaakte spanning omdat je nergens het verschil kan maken.
Majka heeft de boodschap van Pogacar duidelijk niet ontvangen.quote:Pogačar maakt daarom een statement. “Ik denk dat áls je positief test, dat het dan het beste is dat je naar huis gaat. Het maakt dan niet uit of je het geel draagt of niet, ook niet in mijn geval. Het is niet veilig, want je brengt de gezondheid van anderen in gevaar. Dat is slecht voor je en al helemaal omdat we dagelijks met elkaar koersen in zulke zware omstandigheden. Als je dan een virus bij je draagt, is dat gewoonweg niet gezond.”
edit: terug lezenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Majka heeft de boodschap van Pogacar duidelijk niet ontvangen.
Majka lijkt mij ook iemand die vooral fietst voor de BV majka en schijt heeft aan de rest van het pulleton.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denk dat z'n mening ook wel licht draait als hij zelf positief testquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sneltestrommel ipv allemaal PCRquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Overigens lachwekkend natuurlijk dat iedereen nu ineens CORRED is en een paar dagen geleden niet.
Tot nu toe doet hij zijn werk wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Majka lijkt mij ook iemand die vooral fietst voor de BV majka en schijt heeft aan de rest van het pulleton.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |