abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport dinsdag 12 juli 2022 @ 11:36:42 #51
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205315725
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 11:01 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
En toch gaat er wel iemand winnen vandaag. Ik ben eigenlijk wel benieuwd welk type renner er gaat komen bovendrijven.
Ik heb wel een potentiele top 9 in mijn hoofd.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_205315812
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik heb wel een potentiele top 9 in mijn hoofd.
Ik een potentiële top 15. Een zeer verrassende mix van sprinters, puncheurs, klassementsrenners en ontsnappingsspecialisten wordt het denk ik
  Moderator dinsdag 12 juli 2022 @ 12:08:30 #53
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205315986
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 11:03 schreef The_Undertone het volgende:
Heeft Chris Horner een overdosis bietensap gezopen, is zijn vrouw of dochter bepoteld door Van Aert en is Dennis Rohan zijn beste vriend? Hééél rare visie van deze ouwe gekkerd:

Chris heeft wel gelijk dat Jumbo nogal wat fouten heeft gemaakt met het oog op geel.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport dinsdag 12 juli 2022 @ 12:09:11 #54
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205315994
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 12:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Chris heeft wel gelijk dat Jumbo nogal wat fouten heeft gemaakt met het oog op geel.
Minimaal twee, eventueel een derde al betwijfel ik of dat wat had uitgemaakt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_205316002
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 12:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Chris heeft wel gelijk dat Jumbo nogal wat fouten heeft gemaakt met het oog op geel.
Maar Chris vertrekt van de premisse dat Pogacar kan geklopt worden. En zijn opinie over Dennis Rohan is belachelijk. En hij heeft de kasseienrit niet goed bekeken.
pi_205316015
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 10:25 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Een lastige etappe met een pittig begin is een garantie op spektakel de dag na de rustdag. Dan had deze etappe in het midden tussen de 2 zware ritten gekund of als laatste van de 3.
Maar dan rijdt Pogi iedereen op vijf minuten en is het ook weer niet goed.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Redactie Sport dinsdag 12 juli 2022 @ 12:12:12 #57
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205316018
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 12:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Maar dan rijdt Pogi iedereen op vijf minuten en is het ook weer niet goed.
Want? Als hij toch de beste is?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 12 juli 2022 @ 12:13:11 #58
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205316023
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 12:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Maar dan rijdt Pogi iedereen op vijf minuten en is het ook weer niet goed.
Als dat is hoe de verhoudingen liggen dan is dat de consequentie inderdaad. Dat moment uit stellen om de schijn van spanning op te houden maakt de koers niet leuker
pi_205316042
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 12:13 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Als dat is hoe de verhoudingen liggen dan is dat de consequentie inderdaad. Dat moment uit stellen om de schijn van spanning op te houden maakt de koers niet leuker
Dat klopt, maar ik snap de parcoursbouwers wel in die zin. Als de komende tien jaar de tour voor de eerste rustdag is beslist dan is dat geen goede reclame voor de sport.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Moderator dinsdag 12 juli 2022 @ 12:17:13 #60
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205316043
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 12:09 schreef The_Undertone het volgende:

[..]
Maar Chris vertrekt van de premisse dat Pogacar kan geklopt worden. En zijn opinie over Dennis Rohan is belachelijk. En hij heeft de kasseienrit niet goed bekeken.
Vanuit die premisse zal je toch moeten vertrekken als ploeg, waarom neem je anders twee kopmannen mee voor het klassement?

Zijn punt in de kasseienrit was dat Wout achterin zat om zichzelf uit het gedrang te houden, terwijl hij bij Roglic en Vingegaard had moeten zitten. Dan leg je wel op iedere slak zout, maar onwaar is het ook weer niet. Hij zat inderdaad achterin, voor zichzelf, toen hij viel.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator dinsdag 12 juli 2022 @ 12:18:35 #61
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205316053
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 12:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Dat klopt, maar ik snap de parcoursbouwers wel in die zin. Als de komende tien jaar de tour voor de eerste rustdag is beslist dan is dat geen goede reclame voor de sport.
En kijken naar saaie etappes zonder actie is dat wel? Er zullen vast mensen het enorm spannend vinden omdat de verschillen nog klein zijn, maar echt smullen was het toch niet dit weekend.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 12 juli 2022 @ 12:19:02 #62
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_205316056
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 12:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Vanuit die premisse zal je toch moeten vertrekken als ploeg, waarom neem je anders twee kopmannen mee voor het klassement?

Zijn punt in de kasseienrit was dat Wout achterin zat om zichzelf uit het gedrang te houden, terwijl hij bij Roglic en Vingegaard had moeten zitten. Dan leg je wel op iedere slak zout, maar onwaar is het ook weer niet. Hij zat inderdaad achterin, voor zichzelf, toen hij viel.
Wout was wat angstig zei hij. Beetje opvallend als erkend kasseienrijder. Die had inderdaad ervoor moeten zorgen dat Roglic en Vingegaard als eerste 10 opdraaien.

En zeker op kasseien gaat er gevallen worden of rijden er renners lek. Dan is het ook raar om achterin te zitten. Te risicovol
pi_205316115
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Wout was wat angstig zei hij. Beetje opvallend als erkend kasseienrijder. Die had inderdaad ervoor moeten zorgen dat Roglic en Vingegaard als eerste 10 opdraaien.

En zeker op kasseien gaat er gevallen worden of rijden er renners lek. Dan is het ook raar om achterin te zitten. Te risicovol
Maar dat heeft de kopmannen ook weinig gekost, denk ik. Vingegaard verloor tijd door vooral z'n eigen gepruts en die tijd won hij weer terug doordat dezelfde van Aert enorm ging brommeren daarna, terwijl Roglic juist crashte toen hij voorin het peloton zat (maar dan met Laporte ipv Wout voor zich).

Denk dat voor Jumbo Wout meer goed dan fout heeft gedaan in de kasseienrit eigenlijk. Maar over andere ritten kun je wel twijfelen.
  Moderator dinsdag 12 juli 2022 @ 12:33:55 #64
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_205316146
Hup Mollema vandaag.

Mollema is een zegen voor de wielrennerij dat dit soort renners nog bestaan. Hij is wie hij is.
  dinsdag 12 juli 2022 @ 12:35:40 #65
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_205316174
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 12:29 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Maar dat heeft de kopmannen ook weinig gekost, denk ik. Vingegaard verloor tijd door vooral z'n eigen gepruts en die tijd won hij weer terug doordat dezelfde van Aert enorm ging brommeren daarna, terwijl Roglic juist crashte toen hij voorin het peloton zat (maar dan met Laporte ipv Wout voor zich).

Denk dat voor Jumbo Wout meer goed dan fout heeft gedaan in de kasseienrit eigenlijk. Maar over andere ritten kun je wel twijfelen.
Uiteindelijk had het wellicht niet uitgemaakt. Het is inderdaad een wat als-scenario maar laten we zeggen dat je dubbeltje ook jouw kant op kan laten vallen dan lijkt het me logisch dat Wout voorin zit om Jumbo vooruit te brommeren en de leiding te nemen.

Nu zat ie achterin en heb je een tijdje niets aan hem omdat hij in een ander groepje zat.
  Redactie Sport dinsdag 12 juli 2022 @ 12:35:44 #66
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205316176
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 12:33 schreef Slobeend het volgende:
Hup Mollema vandaag.

Mollema is een zegen voor de wielrennerij dat dit soort renners nog bestaan. Hij is wie hij is.
Je bedoelt natuurlijk dat je hem hebt geselecteerd in een zeker spelletje.

Maar Mollema of Matje die ineens goed is zou wel leuk zijn ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_205316199
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Je bedoelt natuurlijk dat je hem hebt geselecteerd in een zeker spelletje.

Maar Mollema of Matje die ineens goed is zou wel leuk zijn ja.
Mathieu zag er zaterdag wel wat beter uit, maar alsnog was hij knecht voor een renner die ook al vroeg loste, terwijl dat normaal gesproken de etappes zijn waar hij Wout kan bedreigen voor winst.. Dan moet hij heel snel verbeterd zijn
pi_205316223
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Wout was wat angstig zei hij. Beetje opvallend als erkend kasseienrijder. Die had inderdaad ervoor moeten zorgen dat Roglic en Vingegaard als eerste 10 opdraaien.

En zeker op kasseien gaat er gevallen worden of rijden er renners lek. Dan is het ook raar om achterin te zitten. Te risicovol
Anderzijds begrijp ik dat ook wel weer omdat je een PR met een totaal andere mindset rijdt dan deze rit. In PR móet je gewoon vooraan zitten, en als je valt (waarbij toeval een grote rol speelt) is het jammer maar helaas. Hier is de focus opeens niet op winnen maar op niet-vallen. De toevallige factor van een val is nog steeds aanwezig maar de gevolgen zijn heel anders.

Ik betwijfel ook of het risico op valpartijen achterin even groot is. Ook voorin wordt er veel gevallen, meer dan achterin omdat er meer op het randje wordt gereden en er meer mensen op dezelfde plek willen zitten. Ik weet niet of het tactiek was, maar juist een kasseienspecialist de klassementsmannen van voor laten houden en een achter de hand houden voor als iemand achterop raakt lijkt mij optimaal. Als je met z'n allen bij elkaar zit kan je ook met z'n allen weggevaagd worden.
  dinsdag 12 juli 2022 @ 12:42:53 #69
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_205316232
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 12:33 schreef Slobeend het volgende:
Hup Mollema vandaag.

Mollema is een zegen voor de wielrennerij dat dit soort renners nog bestaan. Hij is wie hij is.
Mollema is wel echt een van mijn favoriete renners geworden de afgelopen jaren. En niet alleen vanwege het vlaggetje.
  dinsdag 12 juli 2022 @ 12:45:34 #70
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205316259
twitter
  dinsdag 12 juli 2022 @ 12:48:05 #71
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205316283
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 12:45 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Als je een hele dag in bed moet liggen gaat er ook iets niet goed lijkt me :D
  dinsdag 12 juli 2022 @ 12:55:36 #72
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205316348
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 12:48 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Als je een hele dag in bed moet liggen gaat er ook iets niet goed lijkt me :D
Lijkt mij een signaal van je lichaam dat het allemaal te veel is.
  dinsdag 12 juli 2022 @ 12:56:04 #73
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205316353
twitter
pi_205316354
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 12:55 schreef Momo het volgende:

[..]
Lijkt mij een signaal van je lichaam dat het allemaal te veel is.
Of hij heeft liggen te gamen?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 12 juli 2022 @ 12:57:28 #75
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_205316361
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 12:55 schreef Momo het volgende:

[..]
Lijkt mij een signaal van je lichaam dat het allemaal te veel is.
Het zegt precies niks. Er is geen goede of slechte manier om een rustdag door te komen.
Put these foolish ambitions to rest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')