Dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Majka lijkt mij ook iemand die vooral fietst voor de BV majka en schijt heeft aan de rest van het pulleton.
Dit is best dubieus. Net als dat straks Pogi een eenmansteam wordt tegen Djumbo en Ineos. Dit wordt drama.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Overigens lachwekkend natuurlijk dat iedereen nu ineens CORRED is en een paar dagen geleden niet.
Misschien kunnen de Emiraten nog met geld wapperen bij verder nutteloze ploegen als AG2R ofzo als ze knechten nodig hebben.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dit is best dubieus. Net als dat straks Pogi een eenmansteam wordt tegen Djumbo en Ineos. Dit wordt drama.
Ik vrees dat het daar niet bij blijft en dat we een Zwitserland scenario krijgen.quote:
Aantal renners zeiden ook dat het niet heel serieus was allemaal, stokje ging in ieder geval niet helemaal de keel in. Met de Franse slag uiteraardquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Overigens lachwekkend natuurlijk dat iedereen nu ineens CORRED is en een paar dagen geleden niet.
Denk dat ze alleen slapen bij de meeste (grote) ploegenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:09 schreef Momo het volgende:
Wie is eigenlijk de roommate van Pogi deze tour?
En wat heeft de ASO nu bereikt?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Aantal renners zeiden ook dat het niet heel serieus was allemaal, stokje ging in ieder geval niet helemaal de keel in. Met de Franse slag uiteraard
Dat hebben ze ook niet, die zou er enkel komen bij een positieve sneltest, maar die waren allemaal negatiefquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik geloof er dus nu geen reet van dat er PCR-testen zijn gedaan. Lachwekkend.
Broddelwerken van de ASOquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook niet, die zou er enkel komen bij een positieve sneltest, maar die waren allemaal negatief
Sneltesten zijn onbetrouwbaar gebleken dus zeer bijzondere keuze van ASO. Mocht niet te veel kosten zeker. Zakken moeten nog gevuld worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook niet, die zou er enkel komen bij een positieve sneltest, maar die waren allemaal negatief
Je bent een kwartier te vroeg.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:21 schreef hhh38 het volgende:
Madouas is vandaag jarig, die schrijf ik op voor de vlucht
Mondkapjes op met 40 graden.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zou nu niet graag met Majka in de vlucht willen zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |