Dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Majka lijkt mij ook iemand die vooral fietst voor de BV majka en schijt heeft aan de rest van het pulleton.
Dit is best dubieus. Net als dat straks Pogi een eenmansteam wordt tegen Djumbo en Ineos. Dit wordt drama.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Overigens lachwekkend natuurlijk dat iedereen nu ineens CORRED is en een paar dagen geleden niet.
Misschien kunnen de Emiraten nog met geld wapperen bij verder nutteloze ploegen als AG2R ofzo als ze knechten nodig hebben.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dit is best dubieus. Net als dat straks Pogi een eenmansteam wordt tegen Djumbo en Ineos. Dit wordt drama.
Ik vrees dat het daar niet bij blijft en dat we een Zwitserland scenario krijgen.quote:
Aantal renners zeiden ook dat het niet heel serieus was allemaal, stokje ging in ieder geval niet helemaal de keel in. Met de Franse slag uiteraardquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Overigens lachwekkend natuurlijk dat iedereen nu ineens CORRED is en een paar dagen geleden niet.
Denk dat ze alleen slapen bij de meeste (grote) ploegenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:09 schreef Momo het volgende:
Wie is eigenlijk de roommate van Pogi deze tour?
En wat heeft de ASO nu bereikt?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Aantal renners zeiden ook dat het niet heel serieus was allemaal, stokje ging in ieder geval niet helemaal de keel in. Met de Franse slag uiteraard
Dat hebben ze ook niet, die zou er enkel komen bij een positieve sneltest, maar die waren allemaal negatiefquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik geloof er dus nu geen reet van dat er PCR-testen zijn gedaan. Lachwekkend.
Broddelwerken van de ASOquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook niet, die zou er enkel komen bij een positieve sneltest, maar die waren allemaal negatief
Sneltesten zijn onbetrouwbaar gebleken dus zeer bijzondere keuze van ASO. Mocht niet te veel kosten zeker. Zakken moeten nog gevuld worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook niet, die zou er enkel komen bij een positieve sneltest, maar die waren allemaal negatief
Je bent een kwartier te vroeg.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:21 schreef hhh38 het volgende:
Madouas is vandaag jarig, die schrijf ik op voor de vlucht
Mondkapjes op met 40 graden.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zou nu niet graag met Majka in de vlucht willen zitten.
Waarschijnlijk omdat alleen de gemeente waar de bekende cols liggen het meest betaald of de rest had geen zin alles af te sluitenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:24 schreef crv het volgende:
[..]
idd morgen en overmorgen ook al van die suffe routes neergelgd
Denk dat die alle 3 pas uit koers gaan als ze doodziek zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:22 schreef Zwansen het volgende:
Dan is het natuurlijk wachten op een situatie waarin Pogacar met covid al naar huis is en Jumbo dan stevig in het geel op de voorlaatste dag ineens Roglic / Vingegaard naar huis sturen vanwege een positieve zelftest.
Als compensatie mag die op de scooter?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Outfit van Majka bekend.
[ link | afbeelding ]
Denk dat de angst op besmettingen er sowieso wel is in het peloton, los van dit verhaal van Majka (al is het nu wel wat extreem uiteraard).quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:20 schreef trein2000 het volgende:
Maar toen voor de tour dit protocol werd opgesteld hoorde je er niemand over. Beetje bijzonder om dan nu te gaan klagen.
Groupama gaat gewoon met 7 man rond Gaudu zitten. Je moet je kopman wel beschermen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:21 schreef hhh38 het volgende:
Madouas is vandaag jarig, die schrijf ik op voor de vlucht
Die Fransen doen alles om een Fransoos op het podium te krijgenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:22 schreef Zwansen het volgende:
Dan is het natuurlijk wachten op een situatie waarin Pogacar met covid al naar huis is en Jumbo dan stevig in het geel op de voorlaatste dag ineens Roglic / Vingegaard naar huis sturen vanwege een positieve zelftest.
Daarom sturen ze Martin naar huis?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:29 schreef Blik het volgende:
[..]
Die Fransen doen alles om een Fransoos op het podium te krijgen
Bjerg lijkt nu wel weer wat beter te zijn. Soler draait ook niet echt.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:29 schreef Momo het volgende:
Pogi heeft wel een probleem qua team, Hirschi draait al niet lekker, Bennett eruit nu, Majka moet je nog zien hoe dat gaat.
Dat zal lastig worden met die tijdrit van 40km.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:29 schreef Blik het volgende:
[..]
Die Fransen doen alles om een Fransoos op het podium te krijgen
Dat snap ik wel. Maar juist in dat licht is het geklaag wat bijzonder, ik durf er wel geld op in te zetten dat elke ploeg in deze positie hetzelfde gedaan had.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat de angst op besmettingen er sowieso wel is in het peloton, los van dit verhaal van Majka (al is het nu wel wat extreem uiteraard).
En denk dat ploegen blij zijn met het protocol als het de eigen ploeg betreft en niet blij als het een andere ploeg betreft. Net zoals de uitspraken van Pogacar gisteren, dat is dan blijkbaar toch anders bij een ploeggenoot.
Hoewel Gaudu dit jaar wel verrassend sterk voor de dag komt in tijdritten.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zal lastig worden met die tijdrit van 40km.
Boeien, hij rijdt elk gat helemaal zelf dicht en haalt nog bidons ook voor de resterende 2 ploeggenotenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:29 schreef Momo het volgende:
Pogi heeft wel een probleem qua team, Hirschi draait al niet lekker, Bennett eruit nu, Majka moet je nog zien hoe dat gaat.
Moet die Majka eigenlijk nog hertest worden of mag die straks kuchend en kostend rondfietsen?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:29 schreef Momo het volgende:
Lage virale waarden dus hij mag meedoen vandaag. Wellicht wordt ie weer getest vanavondquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Moet die Majka eigenlijk nog hertest worden of mag die straks kuchend en kostend rondfietsen?
Soler was zondag en naar La Planche wel sterk, maar werd wel vroeg ingezet. Die zal nu een plekje opschuiven zonder Bennettquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bjerg lijkt nu wel weer wat beter te zijn. Soler draait ook niet echt.
Klopt, maar zijn er al ploegen/renners die hebben geklaagd over Majka dan? Ik zie het voorlopig enkel in dit topic en wat mensen op twitterquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Maar juist in dat licht is het geklaag wat bijzonder, ik durf er wel geld op in te zetten dat elke ploeg in deze positie hetzelfde gedaan had.
Dit was een "eigen" test van UAE, niet vanuit de organisatie. Denk dat UAE zelf wel wil weten hoe de waarden zich ontwikkelen, dus die zal wel wat vaker getest wordenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Moet die Majka eigenlijk nog hertest worden of mag die straks kuchend en kostend rondfietsen?
Dan nog liever het Eurosport duoquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:38 schreef hhh38 het volgende:
Joris mag solo in het begin, wat een horror
Tour winnen geloof ik niet, een belangrijke spelen door tactisch te koersen, geloof ik wel. Maar wel enkel als hij fysiek al voldoende hersteld is en dat vraag ik me afquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Merijn ziet Roglic nog de tour winnen.
Sneltestjes begrijp ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lekkere testen van die Fransen zondag dan. Van niemand naar 5 in 24 uur.
Dat was duidelijk Ducrot ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoorde iemand "ik ben er weer" zeggen, misschien moest ie naar de wc
Een paar waren er al eerder positief.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lekkere testen van die Fransen zondag dan. Van niemand naar 5 in 24 uur.
Achquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Merijn ziet Roglic nog de tour winnen.
Misschien gebruiken ze allemaal hetzelfde stokje.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dus elke drie dagen intern testen is niet een goede strategie om verspreiding binnen je team tegen te gaan?
Misschien wil hij uit de Tour omdat hij bang is voor de donderpreken van Vino?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weet Alexey dat Majka positief is?
Valt niet uit te sluitenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien gebruiken ze allemaal hetzelfde stokje.
Wachten op de MEGACHUTEquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:50 schreef hhh38 het volgende:
Goed experiment, starten in dalende lijn en dan een strijd om de vlucht van de dag
Volgens heeft Thomas op wel meer plekken vaseline gesmeerd tijdens z’n carrièrequote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:50 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Thomas heeft wel een oplossing voor dit probleem
Dat lijkt me tekst van Pogiquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Is die "Don't worry about a thing" van hemzelf?
Nee.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Is die "Don't worry about a thing" van hemzelf?
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Pippo, die mag van mij wel mee naar huis.
Dat doet iedereen goed.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Heeft de hele dag in bed gamen hem toch goed gedaan
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit is niet leuk. Wat betreft Majka kun je dan ook beter je mond houden als ie toch doorfietst, nu krijg je helemaal een bijzondere situatie.
Het protocol is gevolgd neem ik aan? In het geval van Majka wordt zijn besmettelijkheid bekeken door ploegarts/iemand van de ASO/iemand van de UCI. Meerderheid van die drie beslist dan of hij mag starten. Bij Martin was dit niet het geval, bij Jungels wel en bij Majka dus ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klopt, maar zijn er al ploegen/renners die hebben geklaagd over Majka dan? Ik zie het voorlopig enkel in dit topic en wat mensen op twitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |