quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:20 schreef heywoodu het volgende:
Hier alle informatie over TV-rechten per land:
https://www.worldathletic(...)ampionships-oregon22
Ik heb een lijst met álle landen gepakt en de hierboven genoemde landen eruit gehaald. In de overgebleven landen zou je wellicht het YouTube-kanaal van WA kunnen gebruiken voor livestreams en (belangrijker natuurlijk) het terugkijken van sessies die je niet bij zaken als de NOS terug kunt kijken. Geen idee of dat gaat werken, we zullen zien.De Spaanse TVE zendt ook een hoop uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even bij Norton gekeken waar ze VPN's van aanbieden. Ik heb wat hoop op Ierland, Roemenië en Singapore.
Dat wordt opnemen dus, want BBC terugkijken kan niet bij KPN, behalve als opnamequote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:45 schreef Redefine het volgende:
Ik die dat BBC2 er van 19.00 tot 20.15 wel live bij is. Zaterdag en zondag dan weer niet. Maar de maandag t/m vrijdag wel weer.
Altijd nog even afwachten hoe vaak zij dan naar de studio gaan. Maar ze hebben i.i.g. een programma voor de ochtendsesies.
Ja. Ik heb m ook bewust al ingepland als opname, zodat ik het altijd kan terugkijken.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wordt opnemen dus, want BBC terugkijken kan niet bij KPN, behalve als opname
Precies dat. Heb gewoon de nachtsessies maximaal opgenomen, kan ik effe kijken wat het best werktquote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Ik heb m ook bewust al ingepland als opname, zodat ik het altijd kan terugkijken.
En dan de nachtsessies bij de NOS ingepland. Want live kijken gaat het voor mij niet worden
Ja zonde is dat. Zelfde met de zwemtoernooien. Als ze dat wel nog hadden dan zou ik ook nog wel mijn abonnement laten doorlopen i.p.v. alleen een maand tijdens de Spelen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Precies dat. Heb gewoon de nachtsessies maximaal opgenomen, kan ik effe kijken wat het best werkt
Toch vervelend dat het niet bij ES is, die vijf euro de maand heb ik best over voor de zekerheid dat ik dit soort evenementen kan zien
al 2x foutquote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk kan Comenentia naar de kleine q, al verwacht ik het niet.
Moet jij weten.quote:
Deze link snap ik niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb mijn My Bloody Valentine-shirt maar even aangetrokken voor deze gelegenheid.
Ierlandquote:
Dit is gunstig voor TeamNL.quote:Op donderdag 14 juli 2022 03:18 schreef wimderon het volgende:
Schijnbaar een hoop problemen met visa voor atleten uit Afrika![]()
Een kleine greep:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Zoals gebruikelijk nog meer dan de NOS doetquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Beeb is al lekker aan het lullen.
Wel een herhaling, in NOS-stijlquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:31 schreef Redefine het volgende:
Het heeft een halfuur geduurd, maar daar is dan eindelijk sport te zien.
Klopt. Daarom vermeed ik ook bewust het woord 'live'quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een herhaling, in NOS-stijl
Ik zie dat ze intussen de finale van Abdi en Abdi herhalen. Zijn ze mooi op tijd mee.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Daarom vermeed ik ook bewust het woord 'live'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |