Know thy enemyquote:Op maandag 11 juli 2022 23:47 schreef Maanvis het volgende:
nou voor iemand die geen SM gestudeerd heeft weet Mazaru wel erg goed wat de zakdoekjes betekenen
homo's zijn jouw vijand?quote:
Er sprongen vanmiddag hele enge en tandeloze figuren voor mijn auto. Zwaaiend met rode zakdoeken en vlaggen van Sleeswijk-Holstein. Dan gaat ik op onderzoek uit. Geen idee wat die Duitsers van plan waren.quote:
huh wat heb jij weer meegmeaaktquote:Op maandag 11 juli 2022 23:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er sprongen vanmiddag hele enge en tandeloze figuren voor mijn auto. Zwaaiend met rode zakdoeken en vlaggen van Sleeswijk-Holstein. Dan gaat ik op onderzoek uit. Geen idee wat die Duitsers van plan waren.
Werk je voor het rijk ofzoquote:
Echt niet dat ik daar ga staan in die druktequote:Op maandag 11 juli 2022 23:00 schreef Paul het volgende:
[..]
als jij of @:mrsloveable meegaat dan kom ik
IK vraag mij af of de vlag andersom hangen niet strafbaar is?quote:
https://www.rijksoverheid(...)de%20vlag%20uithangt.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK vraag mij af of de vlag andersom hangen niet strafbaar is?
quote:U mag altijd de vlag uithangen. Bijvoorbeeld bij een feestelijke gebeurtenis als een huwelijk of het slagen voor een examen. Ook halfstok vlaggen bij een overlijden mag.
Er is geen wet die vlaggen verbiedt of bepaalt hoe u moet vlaggen. U bent dus nooit strafbaar als u de vlag uithangt.
Vandaar dat er ruim 7.000 minder inschrijvingen zijn dan pre-coronaquote:Op maandag 11 juli 2022 23:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het wordt drukker dan ooit in Nijmegen dit jaar. Na twee jaar corona wil iedereen weer de sfeer proeven
Dat zegt niets over het verkeerd ophangen van de vlag toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 07:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)de%20vlag%20uithangt.
[..]
ik zette het bewuste stukje nog expliciet in bold.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zegt niets over het verkeerd ophangen van de vlag toch?
Het mag dusquote:Op dinsdag 12 juli 2022 07:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)de%20vlag%20uithangt.
[..]
lekker dank je mopquote:
quote:
thnx, word wel veel koffie zoquote:
Je en bewaren gaat moeilijk wordt zo koud danquote:
Neem een pup..quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:18 schreef DJMO het volgende:
* DJMO misselijk is
de kattenbak verschonen vind ik ellendig, maar kattenkots opruimen is nog ranziger
Daarom al alleen wil ik geen kat,quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:18 schreef DJMO het volgende:
* DJMO misselijk is
de kattenbak verschonen vind ik ellendig, maar kattenkots opruimen is nog ranziger
Het gebeurt gelukkig niet elke dagquote:
Wel die stront en pisbak schoonmakenquote:
Verschonen doe ik ééns per week.quote:
je hebt toch al een robotstofzuigerquote:
g0dm0rg0nquote:
O eecht, maar dat stinkt tochquote:
Ja, maar die maakt geen kattebakken schoonquote:
ik bedoel als huisdierquote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar die maakt geen kattebakken schoon
ligt ook aan de korrel en aan de katquote:
O ja het beste huisdier wat je maar kan hebbenquote:
Korrels vervangenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:08 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Bedoel je drollen/plas uitscheppen eens per week? Of de korrels vervangen?
Je ruikt het altijd als je bij iemand binnen komt die katten heeft. Trouwens ook honden heeftquote:
ja daar is geen ontkomen aanquote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ruikt het altijd als je bij iemand binnen komt die katten heeft. Trouwens ook honden heeft
Ik had altijd van dat hele 'fijne' grid. Een plasje werd een bolletje en een drol droogde er snel in uit, die schepte ik er dagelijks uit.quote:
Dat heb ik dan nog niet ervarenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja daar is geen ontkomen aanJe ruikt het ook als je bij iemand binnen komt die d'r tena lady scheef heeft zitten
Geloof mij dat komt nog welquote:
Spreek je uit ervaringquote:
Nee, uit topiques uit BEJquote:
quote:
Grappig iddquote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:58 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk verhaal in je icon, @:aloa
Ajaxquote:
30 juli al de jc schaal ajax pisveequote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Wanneer begint het weer?
Vroeger meende ik ivm WK.
Oohh vind dat niet erg hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik lees het net. 5 en 7 augustus de competitie
Morguh Plyquote:
Altijd kampioenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:09 schreef PLY het volgende:
[..]
Psv heeft nu ook een goed team, maar hoop ajax weer kampioen
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja daar is geen ontkomen aanJe ruikt het ook als je bij iemand binnen komt die d'r tena lady scheef heeft zitten
PLY genotjesquote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:14 schreef PLY het volgende:
[..]
Die wk heb ik wel zin in met die donkere dagen, word het ff minder saai vanaf november
Vanaf cs naar de bijlmer via ten Katemarkt. Even kijken hoe m'n teen zich houdt.quote:
Whats up met je teen?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vanaf cs naar de bijlmer via ten Katemarkt. Even kijken hoe m'n teen zich houdt.
Heb ik gisteren nog naar gelinkt. Kleine blessurequote:
Teen? Heb ik wat gemist? Gestoten ofzoquote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vanaf cs naar de bijlmer via ten Katemarkt. Even kijken hoe m'n teen zich houdt.
Nee. In m'n nieuwe schoenen kreeg ik 10 a 15 km last van een drukpunt bij m'n kleine teen. Paar dagen rustig aan gedaan voor mijn doen, en gezwicht naar het paar schoenen dat ik vorig jaar tijdens de nalternatieve vierdaagse droeg. Nu dus even zien hoe het gaat.quote:
niks afsnijden hequote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb ik gisteren nog naar gelinkt. Kleine blessure
Hell no. Ik ga nog liever dood dan vals te spelen.quote:
Goeie stappers wel belangrijk idd.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. In m'n nieuwe schoenen kreeg ik 10 a 15 km last van een drukpunt bij m'n kleine teen. Paar dagen rustig aan gedaan voor mijn doen, en gezwicht naar het paar schoenen dat ik vorig jaar tijdens de nalternatieve vierdaagse droeg. Nu dus even zien hoe het gaat.
Snap sowieso die mensen niet, want je belazerd je eigen uiteindelijkquote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hell no. Ik ga nog liever dood dan vals te spelen.
Oh ja, ik lees het. Wat vreemd, normaal moet er geloot worden voor een plekjequote:Op dinsdag 12 juli 2022 07:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vandaar dat er ruim 7.000 minder inschrijvingen zijn dan pre-corona
Zelfs met een extra na inschrijving kregen ze hem niet vol. Mogelijk corona angst.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ja, ik lees het. Wat vreemd, normaal moet er geloot worden voor een plekje
Coronaluiheid.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zelfs met een extra na inschrijving kregen ze hem niet vol. Mogelijk corona angst.
Je loopt toch lange tijd vaak met een groep, staat samen te drinken en te kletsen en mutje aan mutje op de camping om te slapen ( denk ik)quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Coronaluiheid.In de buitenlucht zal het risico best wel meevallen.
Met festivals hebben mensen daar ook geen problemen meequote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je loopt toch lange tijd vaak met een groep, staat samen te drinken en te kletsen en mutje aan mutje op de camping om te slapen ( denk ik)
Lekker binnen voetbal kijkenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:14 schreef PLY het volgende:
[..]
Die wk heb ik wel zin in met die donkere dagen, word het ff minder saai vanaf november
Je weet het niet. Als ik sommige mensen zie.. Die dragen in een afgesloten auto nog een mondkapje ook al zitten ze alleen in de autoquote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Coronaluiheid.In de buitenlucht zal het risico best wel meevallen.
In de lift is het wel nodig, zegt men. Kan nog ff blijven hangen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je weet het niet. Als ik sommige mensen zie.. Die dragen in een afgesloten auto nog een mondkapje ook al zitten ze alleen in de auto
Ja hoor ken al genoeg mensen die terug van een festival corona hebben gekregenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met festivals hebben mensen daar ook geen problemen mee
Of op de fietsquote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je weet het niet. Als ik sommige mensen zie.. Die dragen in een afgesloten auto nog een mondkapje ook al zitten ze alleen in de auto
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:52 schreef aloa het volgende:
[..]
In de lift is het wel nodig, zegt men. Kan nog ff blijven hangen.
Dat bedoel ik. Festivals worden niet minder bezocht uit angst voor coronaquote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor ken al genoeg mensen die terug van een festival corona hebben gekregen
O datquote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Festivals worden niet minder bezocht uit angst voor corona
Die lift bij mijn vader ga ik niet in.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of op de fiets
[..]Iets van 20 minuten
DIt is nog niets volgende week nog warmerquote:
Hier gaat dit jaar ook eindelijk na twee jaar niets, het zomerterras weer door.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat![]()
Ja je snapt het niet, maar goed. Door dat die mensen wordt het weer verspreid, las dat er gisteren al weer meer dan 100 mensen opgenomen zijn in ziekenhuizen. Een dag lol weken ellende je moet het er maar voor over hebben
Ik hou niet zo van terrasquote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier gaat dit jaar ook eindelijk na twee jaar niets, het zomerterras weer door.![]()
https://zomerterras.nl/
Nee, daar doe ik ook niet aan mee. En niet alleen door corona, ik hou er niet van om in een mensenmassa vast te staanquote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe groter hoe beter.
Dat op elkaar geplak hou ik niet zo van
Nog nooit van gehoord, ga jij daar ook heen ?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier gaat dit jaar ook eindelijk na twee jaar niets, het zomerterras weer door.![]()
https://zomerterras.nl/
ook niet met een rode zakdoek?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, daar doe ik ook niet aan mee. En niet alleen door corona, ik hou er niet van om in een mensenmassa vast te staan
Rook je nog? dan heb je het minder snel warmquote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:03 schreef DJMO het volgende:
Warm? Ik heb gewoon een lange broek en jas aan
makkelijk rekenenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:00 schreef Dotteke het volgende:
Waarde euro daalt, voor het eerst in 20 jaar is 1 euro 1 dollar waard
De waarde van de euro is de laatste weken ten opzichte van de dollar zo hard gedaald dat beide munten momenteel ongeveer evenveel waard zijn. Dat is voor het eerst sinds 2002.
https://nos.nl/artikel/24(...)-euro-1-dollar-waard
Dat dan wel weer, maar goed is het natuurlijk nietquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, ga jij daar ook heen ?
en voor cripsquote:
Ja ik weet het niet leukquote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIt is nog niets volgende week nog warmer
Ja, stoppen is me nog steeds niet geluktquote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Rook je nog? dan heb je het minder snel warm
Tabex al geprobeerd?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, stoppen is me nog steeds niet geluktmaar inmiddels wel m'n jas uit hoor.
Ja, hielp nietquote:
Dit ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, daar doe ik ook niet aan mee. En niet alleen door corona, ik hou er niet van om in een mensenmassa vast te staan
gelukkig kunnen tractoren niet in het water varenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit ja.
Gaan we ook niet doen![]()
Komende dagen is het hier ook smoordruk door al die Tall Ships.
us de virus deeltjes wandelen zo je huiskamer inquote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:27 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik woon er vlakbij. Daar loop ik naartoe op mijn slippers
Nee, is het ook niet, maar binnen blijven en de ventilator aan zettenquote:
De muziek in ieder geval welquote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:09 schreef Dotteke het volgende:
D
[..]
us de virus deeltjes wandelen zo je huiskamer in
Hier hebben we zomerfeesten met een Nederlandstallig avond. Hoop dat de wind zo staat dat ik niet mee kan luisterenquote:
Die zit er ook tussen tijdens het zomerterras. Dat duurt een dikke twee weken en er is iedere dag wat te doenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier hebben we zomerfeesten met een Nederlandstallig avond. Hoop dat de wind zo staat dat ik niet mee kan luisteren
gezelligquote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zit er ook tussen tijdens het zomerterras. Dat duurt een dikke twee weken en er is iedere dag wat te doen
quote:
luisteren naar zon volgevreten stukquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:14 schreef Maanvis het volgende:
Bruls: 'Er komt geen boer Nijmegen binnen tijdens vierdaagse'
die gast is zo ontzettend dom. zelfs een amoebe weet dat je daarmee de goden gaat verzoeken
Dank jequote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:45 schreef mazaru het volgende:
[..]Veel plezier ermee en rij voorzichtig
Ja en elke dag hopen op een beetje water gelukkig is mijn woon situatie flink verbeterd wat betreft warm weer.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, is het ook niet, maar binnen blijven en de ventilator aan zetten
jij was toch net verhuisd?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja en elke dag hopen op een beetje water gelukkig is mijn woon situatie flink verbeterd wat betreft warm weer.
Ge;lukkig maar ik zit in een goed geisoleerde woning nadeel is dat de warmte er niet zo maar uit isquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja en elke dag hopen op een beetje water gelukkig is mijn woon situatie flink verbeterd wat betreft warm weer.
Ja kloptquote:
Voor Bloods bedoel jequote:
Dat heb ik ook warmtr blijft nu nog wel hangen maar in mijn vorige huis was het bij 22 graden al niet lekker meer nu pas bij 27 dat scheelt wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ge;lukkig maar ik zit in een goed geisoleerde woning nadeel is dat de warmte er niet zo maar uit is
O dat scheelt wel een hele boel. IK heb het zelf nogal snel warm ,ben niet zo koukleum. Dat is in de zomer wel een nadeelquote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat heb ik ook warmtr blijft nu nog wel hangen maar in mijn vorige huis was het bij 22 graden al niet lekker meer nu pas bij 27 dat scheelt wel.
aquote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hou ook niet van veel dagen dertig plus graden
Oja, @mazaru bracht me in de warquote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Voor Bloods bedoel jeCrips hebben een blauwe zakdoek
hahaha dan is dat wel erg wrang dat asielzoekers van bedenkelijk allooi bij jou komenquote:
Ha klopt net in maart verhuisd uit een junkie flat waar allemaal uitbehandelde lui zaten van mediant enzo ben ik daar weg zetten ze dit tegenover me nieuwe huis.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hahaha dan is dat wel erg wrang dat asielzoekers van bedenkelijk allooi bij jou komen
Lekker dan.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha klopt net in maart verhuisd uit een junkie flat waar allemaal uitbehandelde lui zaten van mediant enzo ben ik daar weg zetten ze dit tegenover me nieuwe huis.
Die is vast lekker aan het fogelenquote:
Je hebt mooie lange vingersquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:01 schreef DJMO het volgende:
Wie zei ook al weer dat ik de volgende keer m'n horloge af moest doen?
Ik heb geprobeerd m'n armen bij te laten kleuren bij m'n handen. Met succes![]()
[ afbeelding ]
Ik ben er gewoon hoorquote:
Enge hype dat genderneutraal en dat hele woke gedoe.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zo mannen binnenkort geen pisbakken meer, jullie moeten maar zitten.![]()
Dit is het begin.
https://www.telegraaf.nl/(...)fZ6WdQqN1piGU_N5zN_A
Ja idd. Het komt Nederland nou ook al binnen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Enge hype dat genderneutraal en dat hele woke gedoe.
Als mijn kind daar op school zat had ik ze er af gehaald.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja idd. Het komt Nederland nou ook al binnen.
Laat kinderen gewoon kinderen zijn, dat gedwing altijd. Bah.
Word nog wat idd, want een feminist blijft staan als ze pistquote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Enge hype dat genderneutraal en dat hele woke gedoe.
Word steeds maffer hierquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja idd. Het komt Nederland nou ook al binnen.
Laat kinderen gewoon kinderen zijn, dat gedwing altijd. Bah.
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als mijn kind daar op school zat had ik ze er af gehaald.
Wat een verschil met de jaren 70 en 80.quote:
Teveel korte lontjes aan te lange tenen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:41 schreef PLY het volgende:
[..]
Wat een verschil met de jaren 70 en 80.
Als je wat zegt nu moet je het op een weegschaaltje leggen. En alles is racistisch sexischtisch en al die ongein meersatire word vaak ook al niet meer begrepen of anders uitgelegd.
Ja, en die kleine kut groepen komen nog ver ookquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Teveel korte lontjes aan te lange tenen.![]()
En het zijn maar hele kleine groepjes die alles overschreeuwen.
Ikzelf heb niks tegen transgenders homo of wat dan ook, ieder moet doen wat hij zij leuk of waar men zich fijn bij voeltquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vond laatst Jessie Maya bij Roddelpraat heel positief slimme meid die ook niet gelijk begint te janken als het onderwerp transgenders is kunnen heel veel een voorbeeld aannemen.
De eisen worden steeds meer bizar.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:47 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja, en die kleine kut groepen komen nog ver ook
Kijk maar eens naar die kick out gekken
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vond laatst Jessie Maya bij Roddelpraat heel positief slimme meid die ook niet gelijk begint te janken als het onderwerp transgenders is kunnen heel veel een voorbeeld aannemen.
Precies dat.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:59 schreef PLY het volgende:
[..]
Ikzelf heb niks tegen transgenders homo of wat dan ook, ieder moet doen wat hij zij leuk of waar men zich fijn bij voelt
Nee ik ook niet maar wel tegen types die nergens tegen kunnen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:59 schreef PLY het volgende:
[..]
Ikzelf heb niks tegen transgenders homo of wat dan ook, ieder moet doen wat hij zij leuk of waar men zich fijn bij voelt
Als je er niet van houd dan ben je gelijk tegen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maar wel tegen types die nergens tegen kunnen.
Laatst was ook in een of ander praat programma zo een lgbt type vond John de Bever niet homo genoeg omdat hij niks ophad met dat hele lgbt en pride gebeuren.
Dan gaat er toch iets mis.
Ik ken ze ook hoor, transgenders en paar homoos, zijn beregezellig vaak. En er is ook niks mis mee allemaal.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Precies dat.
Iedereen doet waar die zich het beste bij voelt, de meeste mensen draaien gewoon lekker mee.
Wij hoorden laatst iemand die bleek als man geboren te zijn, wij stonden helemaal paf. Tof wijf wel.
Ik weet zo niet meer wie.
Idd aanhoren en je conclusie trekken en laat de negaas lekker varenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik probeer gewoon steeds meer zen te worden, en het allemaal van me af te laten glijden dat geouwehoer van mensen, anders raak ik alleen maar gefrustreerd en daar heeft niemand wat aan
John de Beverquote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maar wel tegen types die nergens tegen kunnen.
Laatst was ook in een of ander praat programma zo een lgbt type vond John de Bever niet homo genoeg omdat hij niks ophad met dat hele lgbt en pride gebeuren.
Dan gaat er toch iets mis.
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:15 schreef PLY het volgende:
Ik ken ze ook hoor, transgenders en paar homoos, zijn beregezellig vaak. En er is ook niks mis mee allemaal.
Ja ik heb overal wel een eigen mening over, maar ben discussies redelijk zat, toch nutteloos vaak, uiteindelijk wil iedereen de ander van hun eigen gelijk overtuigen, dus boeienquote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:15 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik ken ze ook hoor, transgenders en paar homoos, zijn beregezellig vaak. En er is ook niks mis mee allemaal.
[..]
Idd aanhoren en je conclusie trekken en laat de negaas lekker varen
Ja dat is het er zijn vast meer die gewoon homo zijn en verder niks op hebben met dat hele geschreeuw.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als je er niet van houd dan ben je gelijk tegen.
John de Bever zei in VI ook al dit soort mensen hoeven mij niet te vertegenwoordigen.
Mijn Pa zegt hetzelfde, die heeft ook helemaal niks met die roeptoeters. Respect moet van 2 kanten komen.
De meeste wel, alleen die hoor je niet die doen gewoon lekker hun eigen ding.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat is het er zijn vast meer die gewoon homo zijn en verder niks op hebben met dat hele geschreeuw.
Meningen vind ik prima, maar deze roeptoeters willen geen gelijkheid maar het grootte deel van de taart.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik heb overal wel een eigen mening over, maar ben discussies redelijk zat, toch nutteloos vaak, uiteindelijk wil iedereen de ander van hun eigen gelijk overtuigen, dus boeienlekker in mn bubbel zitten, het is dat of een staatsgreep plegen, dus tja
hahaha
Discussie vreet alleen maar energie op social media vaak Op Niks af. Hier op fok niet anders, probeer het vaak uit de weg te gaan overal maar lukt niet altijdquote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik heb overal wel een eigen mening over, maar ben discussies redelijk zat, toch nutteloos vaak, uiteindelijk wil iedereen de ander van hun eigen gelijk overtuigen, dus boeienlekker in mn bubbel zitten, het is dat of een staatsgreep plegen, dus tja
hahaha
Mij ook nietquote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:25 schreef PLY het volgende:
[..]
Discussie vreet alleen maar energie op social media vaak Op Niks af. Hier op fok niet anders, probeer het vaak uit de weg te gaan overal maar lukt niet altijdbeter een week niet af en toe, maar lukt mij nooit
Hier zo nu en dan even hart luchten, soms komt er een discussie van.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:25 schreef PLY het volgende:
[..]
Discussie vreet alleen maar energie op social media vaak Op Niks af. Hier op fok niet anders, probeer het vaak uit de weg te gaan overal maar lukt niet altijdbeter een week niet af en toe, maar lukt mij nooit
Allemaal kut idd...quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:25 schreef PLY het volgende:
[..]
En dan twitterquote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hier zo nu en dan even hart luchten, soms komt er een discussie van.
Op facebook bemoei ik me nergens mee, die zijn mij wat te fel.
Twitter heb ik ook niet, wel twixquote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar kom ik zo goed als nooit op.
Kijk soms als er hier of in de krant iets voorbij komt.
Ja same!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:29 schreef PLY het volgende:
[..]
Haha,iets met het laatste woord?ik wel zo een type, lol
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja same!![]()
maar ik heb het ook vaak gewoon
![]()
Ik vroeger echt veel ! Hahaha, was echt een tijd lang mn favorietquote:
Uit die tijd kom ik ook, gelijk straf dan. Ik had een x strafwerk voor naar huis gehad toen ik in de 4e klas zat van een juf. Maar die reed in een dafje, en ik het strafwerk onder haar ruitenwisser gedaanquote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Maar nou ook, geen meester of juf maar bij de voornaam noemen.
Als we dat vroeger deden dan konden we 3 weken niet meer zitten.Dat was respectloos.
Was meester of juf en dan de achternaam.
Nou, mijn tijd was wel een stuk vrijer al, lekker belangrijk ookquote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Als we dat vroeger deden dan konden we 3 weken niet meer zitten.Dat was respectloos.
Ik kreeg een x een tik met een schrift tegen mijn hoofd van een juf, mijn god weet waarom toen? Toen ik thuis kwam met een striem op mijn gezicht en mijn moeder vroeg hoe komt dat? Vertelde ik haar de juf ma! Zooo die juf heb toen paar tikken gehadquote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nou, mijn tijd was wel een stuk vrijer al, lekker belangrijk ook![]()
Goede moeder !quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:43 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik kreeg een x een tik met een schrift tegen mijn hoofd van een juf, mijn god weet waarom toen? Toen ik thuis kwam met een striem op mijn gezicht en mijn moeder vroeg hoe komt dat? Vertelde ik haar de juf ma! Zooo die juf heb toen paar tikken gehad
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:37 schreef PLY het volgende:
[..]
Uit die tijd kom ik ook, gelijk straf dan. Ik had een x strafwerk voor naar huis gehad toen ik in de 4e klas zat van een juf. Maar die reed in een dafje, en ik het strafwerk onder haar ruitenwisser gedaannou, de hoofdmeester kwam aan de deur van mijn ouders hoor toen. Was een schande
verder een goede leerling haha
Toen hadden we nog respect voor de ouderen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nou, mijn tijd was wel een stuk vrijer al, lekker belangrijk ook![]()
Lol, okay...quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Toen hadden we nog respect voor de ouderen.
Jaaa beresterk ook nog, mijn pa had een stratenmakersbedrijf vroeger, en kwam het personeel nog thuis hun loon halen bij ons. En dan biertje biertje en die stratemakers opscheppen hoe sterk ze waren tegen mijn ma. En ze daagde ze uit voor armpje drukken, ze verloren allemaalquote:
Tja, ik ga weer wat anders doenquote:
Jaaa beresterk ook nog, mijn pa had een stratenmakersbedrijf vroeger, en kwam het personeel nog thuis hun loon halen bij ons. En dan biertje biertje en die stratemakers opscheppen hoe sterk ze waren tegen mijn ma. En ze daagde ze uit voor armpje drukken, ze verloren allemaalquote:
Latersquote:
Twitter is opzich niet verkeerdquote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar kom ik zo goed als nooit op.
Kijk soms als er hier of in de krant iets voorbij komt.
Ben je er klaar voor DJMO de 4-daagse?quote:
Ik weet het niet. Serieus niet. Ik kan wel dapper roepen dat ik dat even doe; maar ik heb de afgelopen twee weken met een teenblessure rondgelopen. Ik ga hoe dan ook wel van start, en zal m'n best doen, maar ik geef geen garanties.quote:Op woensdag 13 juli 2022 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je er klaar voor DJMO de 4-daagse?
Gaat jou lukkenquote:Op woensdag 13 juli 2022 07:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Serieus niet. Ik kan wel dapper roepen dat ik dat even doe; maar ik heb de afgelopen twee weken met een teenblessure rondgelopen. Ik ga hoe dan ook wel van start, en zal m'n best doen, maar ik geef geen garanties.
Ik vind jullie vertrouwen in mij heel lief, maar nogmaals: ik durf niks te beloven.quote:
Op een paar sandalen lopen of zeg ik nu iets stoms?quote:Op woensdag 13 juli 2022 08:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik vind jullie vertrouwen in mij heel lief, maar nogmaals: ik durf niks te beloven.
Daar kan ik al helemaal niet op lopenquote:Op woensdag 13 juli 2022 08:40 schreef PLY het volgende:
[..]
Op een paar sandalen lopen of zeg ik nu iets stoms?
Of een gaatje knippen in een oude loopschoen zodat je teen vrij is?quote:
Nee, ik heb speciale wandelwol besteld.quote:Op woensdag 13 juli 2022 08:43 schreef PLY het volgende:
[..]
Of een gaatje knippen in een oude loopschoen zodat je teen vrij is?
Oke,wat een vervelende klier is dat dan.quote:Op woensdag 13 juli 2022 08:43 schreef DJMO het volgende:
https://play.google.com/s(...)jmeegse4daagse&gl=NL
Met deze app kunnen jullie mij overigens volgen tijdens de vierdaagse; maar daarvoor moet je wel een pincode invoeren. Ik heb namelijk geen zin dat mijn geliefde stalker mij ongevraagd gaat volgen. Pin per DM
Jep. Is ook de reden dat ik nauwelijks nog in m'n TRV topic durf te posten.quote:Op woensdag 13 juli 2022 08:45 schreef PLY het volgende:
[..]
Oke,wat een vervelende klier is dat dan.
O dat wist ik niet, dat is echt kudt dus. Je wilt het al zolang en dan ditquote:Op woensdag 13 juli 2022 07:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Serieus niet. Ik kan wel dapper roepen dat ik dat even doe; maar ik heb de afgelopen twee weken met een teenblessure rondgelopen. Ik ga hoe dan ook wel van start, en zal m'n best doen, maar ik geef geen garanties.
Mogge dotquote:Op woensdag 13 juli 2022 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat wist ik niet, dat is echt kudt dus. Je wilt het al zolang en dan dit
Morguh Plyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:27 schreef Maanvis het volgende:
Leuke serie dat westworldOp Netflix?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hbo maar ik doe gewoon piratebayquote:
En om dat te vieren eet ik een frikandel van manneken pis op Utrechtquote:
Fogeltjequote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon hoor
Soms.
Nu heb ik het druk met vakantie vieren…
Lagere school is juf of meester en dan voornaam, VO is het meneer en mevrouw en dan achternaamquote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wat het ook wordt je mag enorm trots zijn op jezelf dat je meedoet ❤quote:Op woensdag 13 juli 2022 07:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Neuh, geeft zo'n knoeiboelquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2022 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat het ook wordt je mag enorm trots zijn op jezelf dat je meedoet ❤
quote:Op woensdag 13 juli 2022 11:47 schreef mazaru het volgende:
Zo hoort een frikandel eruit te zien![]()
[ afbeelding ]
Een kale frikandel krijg ik niet eens wegquote:
Twee posts boven jequote:Op woensdag 13 juli 2022 12:49 schreef mazaru het volgende:
Te gek voor woorden dit. Dit zijn gewoon terroristen waar je keihard tegen op moet treden.
Het provinciehuis in Leeuwarden is woensdagmiddag gesloten vanwege een "serieuze dreiging" die is binnengekomen bij de politie. Dat bevestigt een woordvoerder van de provincie na berichtgeving van de Leeuwarder Courant.
De deuren zijn gesloten, er zitten zo'n 140 tot 150 mensen binnen, schat de woordvoerder. De straat voor het provinciehuis is ontruimd. Daar waren "tientallen demonstranten" aanwezig.
https://www.nu.nl/binnenl(...)rieuze-dreiging.html
quote:
Daar is weinig aan idd.quote:Op woensdag 13 juli 2022 12:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een kale frikandel krijg ik niet eens weg
Ah dat verklaard de heli's en de onrust.quote:Op woensdag 13 juli 2022 12:46 schreef DJMO het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)d-vanwege-bommelding
De boeren vrezen al dat ze de schuld gaan krijgen..quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
https://112fryslan.nl/pan(...)-mogelijke-dreiging/
Die straat is 7 jaar lang mijn uitzicht geweest tijdens werkuren.
Altijd actie.
Dat gebeurd hier al geloof ik.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
De boeren vrezen al dat ze de schuld gaan krijgen..
quote:Op woensdag 13 juli 2022 12:49 schreef mazaru het volgende:
Te gek voor woorden dit. Dit zijn gewoon terroristen waar je keihard tegen op moet treden.
Het provinciehuis in Leeuwarden is woensdagmiddag gesloten vanwege een "serieuze dreiging" die is binnengekomen bij de politie. Dat bevestigt een woordvoerder van de provincie na berichtgeving van de Leeuwarder Courant.
De deuren zijn gesloten, er zitten zo'n 140 tot 150 mensen binnen, schat de woordvoerder. De straat voor het provinciehuis is ontruimd. Daar waren "tientallen demonstranten" aanwezig.
https://www.nu.nl/binnenl(...)rieuze-dreiging.html
quote:Op woensdag 13 juli 2022 14:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat gebeurd hier al geloof ik.
[..]
De verdachte zou een bekende van de autoriteiten zijn.quote:
Ik verwacht wel iets uit die hoek, maar we wachten af.quote:Op woensdag 13 juli 2022 14:02 schreef greysbones het volgende:
Staan ze natuurlijk wel om bekend
Dat ze bommen plaatsen..
oh nee dat was RA RA wat later groen links werd
Onze live repporterquote:Op woensdag 13 juli 2022 14:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Geen rook te zien geen boem gehoord, zal wel voorzorg zijn.
Brandweer kazerne zit zo ongeveer om de hoek, vanaf onze verdieping kunnen we over een deel van de stad heen zien.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2022 14:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat gebeurd hier al geloof ik.
[..]
De eilanden waren opquote:Op woensdag 13 juli 2022 14:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
O ow.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ngetroffen~a0afb5df/
Een virus naar een half mens half paard vernoemen.
Iemand noemde het al de Pokemon variantquote:Op woensdag 13 juli 2022 14:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
O ow.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ngetroffen~a0afb5df/
Een virus naar een half mens half paard vernoemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |