quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Het lastige bij Til is dat het echt een hele specifieke Slot-speler is. Echt een jongen die er in een bepaald systeem heel veel kan maken maar er voetballend gezien geen reet van kan.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet heel handig dan want zo'n speler voor zo weinig overnemen is binnen 2 jaar weer cashen, ook voor hem geldt wat mij betreft dat hij er weinig van kan maar je moet ook commercieel denken
mooi verhaal ookquote:Op maandag 11 juli 2022 11:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat seizoen was hij uitzonderlijk goed. Uitstekende statistieken toen ook.
Ik hoop toch minstens:quote:Op maandag 11 juli 2022 11:49 schreef aTypisch het volgende:
wat moet er nog komen?
reserve doelman (?), linksback, reserve centrale verdediger, rechtsback (als pedersen vertrekt)
1 of 2 middenvelders
naast dilrosun toch ook nog wel een spits en/of buitenspeler
lijkt mij onbegonnen werk
Nieuwe TD?quote:Op maandag 11 juli 2022 11:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop toch minstens:
Spits
Linksbuiten
10
Linksback
CV
Spits: Dessersquote:Op maandag 11 juli 2022 11:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop toch minstens:
Spits
Linksbuiten
10
Linksback
CV
Dat mogen wij elke dag weer lezen jaquote:Op maandag 11 juli 2022 11:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Spits: Dessers
Linksbuiten: Boëtius
10: Vilhena:
Linksback: Maatsen
CV: Geen idee
Als dit het wordt dan zou ik het een teleurstellende transferperiode vinden. Op Maatsen na dan, maar die ken ik ook niet zo goed.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Spits: Dessers
Linksbuiten: Boëtius
10: Vilhena:
Linksback: Maatsen
CV: Geen idee
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar moeten we nog bang zijn voor:quote:Op maandag 11 juli 2022 11:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dat mogen wij elke dag weer lezen ja
Ik zou Bazoer wel een goeie vindenquote:Op maandag 11 juli 2022 11:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar moeten we nog bang zijn voor:
- Kongolo
- van Beek
- Bazoer
- willekeurige andere kneus uit het rechterrijtje of de KKD
?
Nee.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar moeten we nog bang zijn voor:
- Kongolo
- van Beek
- Bazoer
- willekeurige andere kneus uit het rechterrijtje of de KKD
?
Ja ik vind die 4 posities wel noodzakelijk voor de start van de competitie eigenlijk. En eigenlijk zie ik ook het liefst nog een rechtsbuiten, maar ze zullen eerst wel op Walemark gokken (die tegen Salzburg overigens prima speelde).quote:Op maandag 11 juli 2022 11:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voor de basis nog een linksback en Dilrosun, dus daar is enige haast bij. Dan kan je in principe de competitie wel starten, alhoewel er dan ook nog wat bij moet, met name voor de nr10 en spitsposities, want Toornstra en Danilo lijken mij eigenlijk geen basisklanten.
Hmm, hij is qua nonchalance een combi tussen Fer en Tapia...quote:Op maandag 11 juli 2022 11:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik zou Bazoer wel een goeie vinden
en je mag nog hopen op de italiaanse bonk genaamd gnonto
Waarschijnlijk wel, maar tegen een lage quotering.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:00 schreef aTypisch het volgende:
kun je al ergens wedden op blessure bijlow?
Toch zijn Nederlandstalige spelers wel iets wat Slot graag wil. En ik ben er ook altijd wel een voorstander van.quote:
Alsof je daar iets voor krijgt.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:00 schreef aTypisch het volgende:
Daarom kwamen Aursnes, Trauner en Pedersen afgelopen seizoen?quote:Op maandag 11 juli 2022 12:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Toch zijn Nederlandstalige spelers wel iets wat Slot graag wil. En ik ben er ook altijd wel een voorstander van.
Mijn eerste prio is toch dat ze goed genoeg zijn voor de basiself en dat vind ik op dit moment van Boetius zeker niet. En Vilhena vind ik geen 10. Kokcu & Aursnes gaat hij sowieso niet uit de basis spelen.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Toch zijn Nederlandstalige spelers wel iets wat Slot graag wil. En ik ben er ook altijd wel een voorstander van.
Ik gok pas na de winterstop.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:00 schreef aTypisch het volgende:
haha, ja zit wat inquote:Op maandag 11 juli 2022 12:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmm, hij is qua nonchalance een combi tussen Fer en Tapia...
nelsonquote:Op maandag 11 juli 2022 12:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daarom kwamen Aursnes, Trauner en Pedersen afgelopen seizoen?
jij kunt echt niet begrijpend lezen he?quote:Op maandag 11 juli 2022 12:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is een beetje twijfelachtig voor welke positie die Gnonto gaat komen (als ie uberhaupt komt), op zich is een aanval met Dilrosun, Gnonto, Walemark, Jahanbakhsh en Danilo wel oké. En wie weet komt er nog een paniekhuur op 31 augustus als dit niet voldoende is.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja ik vind die 4 posities wel noodzakelijk voor de start van de competitie eigenlijk. En eigenlijk zie ik ook het liefst nog een rechtsbuiten, maar ze zullen eerst wel op Walemark gokken (die tegen Salzburg overigens prima speelde).
Oh ja, dus niet NL-talig in de basis:quote:
Feyenoord had wel echt een leuke Nederlandstalige kern met Linssen, Toorstra, Til, Hendrix, Sandler en Dessers. Niet allemaal basisspelers, maar wel echt een leuke groep jongens die heel goed is voor de sfeer in zo'n team.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja, dus niet NL-talig in de basis:
Senesi, Trauner, Aursnes, Sini, Nelson en soms nog Pedersen en Marciano. Als invallers Walemark en die vage Amerikaan. Denk dat Slot vooral wil dat spelers zijn spel begrijpen, de taal maakt niet veel uit.
Te duur vind ik niet. Denk dat ze beiden voor een paar miljoen zijn op te halen.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Mijn eerste prio is toch dat ze goed genoeg zijn voor de basiself en dat vind ik op dit moment van Boetius zeker niet. En Vilhena vind ik geen 10. Kokcu & Aursnes gaat hij sowieso niet uit de basis spelen.
En nogmaals: te duur.
Het staat en valt allemaal met de resultaten, onder Dick was er ook een grote NL-talige kern. Als het niet loopt dan wordt dit als iets negatiefs gezien, want: kliekjesvorming. Als het goed gaat is het een gezellige boel waar iedereen in z'n waarde wordt gelaten.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Feyenoord had wel echt een leuke Nederlandstalige kern met Linssen, Toorstra, Til, Hendrix, Sandler en Dessers. Niet allemaal basisspelers, maar wel echt een leuke groep jongens die heel goed is voor de sfeer in zo'n team.
Ik vind dit echt onzin, alsof buitenlandse spelers geen sfeer in het team kunnen brengen? Heb jij ook een Nederlandse vlag in je slaapkamer hangen eigenlijk?quote:Op maandag 11 juli 2022 12:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Feyenoord had wel echt een leuke Nederlandstalige kern met Linssen, Toorstra, Til, Hendrix, Sandler en Dessers. Niet allemaal basisspelers, maar wel echt een leuke groep jongens die heel goed is voor de sfeer in zo'n team.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Het is gewoon zo dat als je een homogeen team hebt dat vaak wel een voordeel is.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind dit echt onzin, alsof buitenlandse spelers geen sfeer in het team kunnen brengen? Heb jij ook een Nederlandse vlag in je slaapkamer hangen eigenlijk?
quote:Op maandag 11 juli 2022 12:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kliekjesvorming in je eigen land? Het moet niet gekker worden. Ik denk dat het wel degelijk voordelen met zich meebrengt.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het staat en valt allemaal met de resultaten, onder Dick was er ook een grote NL-talige kern. Als het niet loopt dan wordt dit als iets negatiefs gezien, want: kliekjesvorming. Als het goed gaat is het een gezellige boel waar iedereen in z'n waarde wordt gelaten.
Het gaat meer om karakters dan nationaliteiten volgens mij, En zelfs dan is het nog volledig afhankelijk van de successen. Als we er tegen Drita uit waren gevlogen, was het gewoon een kutseizoen geworden met het 'normale' gezeik.
Na de wedstrijd tegen WII: We wilden als NL spelers ook een dansje doen.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kliekjesvorming in je eigen land? Het moet niet gekker worden. Ik denk dat het wel degelijk voordelen met zich meebrengt.
Oh oke. Niks nieuws dus.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
https://1908.nl/artikelen(...)ich-fit-in-rotterdam
@:Scrummie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |