M'n ex is eens een hele dag boos op me geweest omdat ik vreemd was gegaan in haar droomquote:Op maandag 11 juli 2022 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik droom ook wel eens levendig en dan wordt ik serieus pissed wakker
Als in boos
Op degene waarover ik heb gedroomd
Ja dat soort dromen dusquote:Op maandag 11 juli 2022 09:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
M'n ex is eens een hele dag boos op me geweest omdat ik vreemd was gegaan in haar droom
Oehhh Franny heeft een chickiequote:Op maandag 11 juli 2022 09:03 schreef FranticDJ het volgende:
waarom appen als er een geil iemand naast je ligt
Waarom niet allebei?quote:Op maandag 11 juli 2022 09:03 schreef FranticDJ het volgende:
waarom appen als er een geil iemand naast je ligt
Je kunt je misschien beter bezig houden met die persoon naast je zonder een mobiel in je handquote:
Met z'n 2en geil appen met iemand anders. Is het net een trio.quote:Op maandag 11 juli 2022 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt je misschien beter bezig houden met die persoon naast je zonder een mobiel in je hand
quote:Op maandag 11 juli 2022 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met z'n 2en geil appen met iemand anders. Is het net een trio.
Ik zou met z’n 2-en toch liever andere zaken doen dan geil appenquote:
Dat kan tegelijkertijd.quote:Op maandag 11 juli 2022 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou met z’n 2-en toch liever andere zaken doen dan geil appen
HAAAAAAAAAGSSSSS KWARTIEEEEERTJEquote:
@Haags is een schandaaltjequote:Op maandag 11 juli 2022 10:17 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ] @:Haags
Je houdt wel van een schandaaltje toch?
quote:Op maandag 11 juli 2022 10:17 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ] @:Haags
Je houdt wel van een schandaaltje toch?
quote:
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 11 juli 2022 16:51 schreef FranticDJ het volgende:
Leve de buurt super. Ook nog sjans met de nieuwe wijkagenten
Beetje de nochtli uit de wijk
Vanavond 3 in bedquote:Op maandag 11 juli 2022 16:51 schreef FranticDJ het volgende:
Leve de buurt super. Ook nog sjans met de nieuwe wijkagenten
Beetje de nochtli uit de wijk
Lolwatquote:Op maandag 11 juli 2022 16:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
van die douane beambte heb ik nog wel pics
Morgenochtend dus, met haringen en een Paulanerquote:Op maandag 11 juli 2022 17:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is een mooi verhaal voor een acclimatiseersessie
gedeeltelijjke schuld, maar de navo wilde geen f16 sturen en nederland was te bang om te schietenquote:Op maandag 11 juli 2022 17:17 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Waarom bieden wij in godsnaam excuses aan voor iets waar wij juist TOTAAL geen schuld aan hebben?
ja ik ben een vaste ksc gast, maar lurk hier ook soms mee. moest hier even op reagerenquote:
Ik zie inderdaad vaker in KSC posten, maar gezellig dat je ook hier lurktquote:Op maandag 11 juli 2022 17:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik ben een vaste ksc gast, maar lurk hier ook soms mee. moest hier even op reageren
wil ook niet met teveel sc's meedoen dat is niet bij te houden
Dat ken ik.quote:Op maandag 11 juli 2022 17:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik ben een vaste ksc gast, maar lurk hier ook soms mee. moest hier even op reageren
Ipv dat ze excuses maken aan de soldaten die ze daar willens en wetens heen hebben gestuurd zonder ook maar enige verdediging..quote:Op maandag 11 juli 2022 17:17 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Waarom bieden wij in godsnaam excuses aan voor iets waar wij juist TOTAAL geen schuld aan hebben?
Er was toen al geen dienstplicht meer. Iedereen die zich aanmeldde was wel degelijk bewust dat ze een keer werkelijk zouden moeten strijden. Of zit ik verkeerdquote:Op maandag 11 juli 2022 18:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ipv dat ze excuses maken aan de soldaten die ze daar willens en wetens heen hebben gestuurd zonder ook maar enige verdediging..
Welkomquote:Op maandag 11 juli 2022 17:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heb je de verhalen van die soldaten al eens gehoord of gelezen ?quote:Op maandag 11 juli 2022 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Er was toen al geen dienstplicht meer. Iedereen die zich aanmeldde was wel degelijk bewust dat ze een keer werkelijk zouden moeten strijden. Of zit ik verkeerd
Nee maar dat is mijn punt niet. Als je vrijwillig soldaat wil zijn kan je als je de pech hebt zomaar in een oorlog beland. Jeetje dat was niet de bedoeling.....quote:Op maandag 11 juli 2022 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je de verhalen van die soldaten al eens gehoord of gelezen ?
Zo nee
Zou ik het toch een keer doen
Het gaat er ook niet om dat ze in een oorlog zijn beland.quote:Op maandag 11 juli 2022 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar dat is mijn punt niet. Als je vrijwillig soldaat wil zijn kan je als je de pech hebt zomaar in een oorlog beland. Jeetje dat was niet de bedoeling.....
Oh lekker hoor!!quote:Op maandag 11 juli 2022 19:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Patat en een loempia![]()
Geen zin om te koken vandaag.
Ik heb hem paar jaar geleden gekeken via een downloadquote:Op maandag 11 juli 2022 19:35 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja heb dvd van mn broer geleend weet niet of die ook op netflix ofzo staat
Ja maar wat dachten ze dan? Dat ze de bloementuin water gingen geven.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om dat ze in een oorlog zijn beland.
Maar dat ze werkloos toe hebben moeten kijken hoe mensen werden afgevoerd
Zonder iets te kunnen doen voor deze mensen
Vind het nu al spann0ndquote:Op maandag 11 juli 2022 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb hem paar jaar geleden gekeken via een download
Tuurlijkquote:Op maandag 11 juli 2022 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar wat dachten ze dan? Dat ze de bloementuin water gingen geven.
Oorlog is nooit een feestje he?quote:Op maandag 11 juli 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tuurlijk
Je gaat naar een oorlog en verwacht getuige te moeten zijn van genocide
Je hebt gefietst?quote:Op maandag 11 juli 2022 19:55 schreef FranticDJ het volgende:
goeie workout was goed5km in 20 minuten
Als hij het kruipend heeft geflikt dan is dat best wel wat respect waard.quote:
Dan kan hij meteen nieuwe knie schijven halenquote:Op maandag 11 juli 2022 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als hij het kruipend heeft geflikt dan is dat best wel wat respect waard.
Ik denk nog wel wat meer nieuwe lichaamsdelen.quote:Op maandag 11 juli 2022 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan kan hij meteen nieuwe knie schijven halen
Achja, zolang het onder de zorgverzekering valt is er niks aan het handjequote:Op maandag 11 juli 2022 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk nog wel wat meer nieuwe lichaamsdelen.
NK snelkruipen je weet zelfquote:Op maandag 11 juli 2022 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als hij het kruipend heeft geflikt dan is dat best wel wat respect waard.
Het zat allemaal wat anders in elkaar, oa gehoord van een vriend die daar zat met zijn eenheid. Nederland had als taak om daar aanwezig te zijn daar het tot veilig gebied was benoemd/verklaart.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tuurlijk
Je gaat naar een oorlog en verwacht getuige te moeten zijn van genocide
Ik doe het hem niet na.quote:
Als ik een fiets op asfalt mag gebruiken dat maak ik hem snoeihard inquote:
Dit hoef je mij niet te vertellen. Mijn neef zat erquote:Op maandag 11 juli 2022 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zat allemaal wat anders in elkaar, oa gehoord van een vriend die daar zat met zijn eenheid. Nederland had als taak om daar aanwezig te zijn daar het tot veilig gebied was benoemd/verklaart.
Om die veiligheid te garanderen konden we luchtsteun van andere Navo landen inroepen. Die kwam er echter niet, daar zit de fout.
Nederland kon niets doen, de Serven maakte de Nederlanders wijs dat ze de bevolking wouden evacueren naar veilige gebieden. De enige mogelijkheid die we hadden was om daar aan mee te werken.
Onze jongens wisten ook niet wat er daarna met de bevolking ging gebeuren. De hele Navo is hier verantwoordelijk voor, niet alleen Nederland.
Ze kan meelezen, het was ook niet tegen jou gericht maar meer in het algemeen.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit hoef je mij niet te vertellen. Mijn neef zat er
Vertel het aan Soury
Valsspelert.quote:
Voor deze ene keer zal ik geen TR doen.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2022 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor deze ene keer zal ik geen TR doen.
Een TR of roeien?quote:
Jij begeleide toch ook het OT of zo iets?quote:
neequote:Op maandag 11 juli 2022 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij begeleide toch ook het OT of zo iets?
Toch wel iets op hoog niveau of zo iets? Staat mij iets van bij.quote:
nee?quote:Op maandag 11 juli 2022 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toch wel iets op hoog niveau of zo iets? Staat mij iets van bij.
gesport, boodschappen, 3x gepoept waarvan 1x een perfecte huge modderfucker drolquote:Op maandag 11 juli 2022 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
Heeft iemand nog wat leuks gedaan vandaag?
Dan ben ik met een ander in de war.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee?
ik doe dingen op hoog niveau maar niks sportgerelateerds
Ja, mijn reethouwitser af laten gaanquote:Op maandag 11 juli 2022 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
Heeft iemand nog wat leuks gedaan vandaag?
quote:Op maandag 11 juli 2022 21:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gesport, boodschappen, 3x gepoept waarvan 1x een perfecte huge modderfucker drol
Heerlijk genietenquote:Op maandag 11 juli 2022 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, mijn reethouwitser af laten gaan
Ligt eraan in welke richting de reethouwitser stond gericht.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2022 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke richting de reethouwitser stond gericht.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu moet je een schone onderbroek aantrekken?quote:Op maandag 11 juli 2022 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
ik moet altijd veel te hard lachen om dat filmpje
quote:Op maandag 11 juli 2022 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu moet je een schone onderbroek aantrekken?
Haags reageert niet zo, die maakt dat 50 keer per weekend mee!quote:Op maandag 11 juli 2022 22:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]nee ik ben de man met de knuppel
die andere is @:haags
Ik zou Mario hier uitnodigen. Die past hier welquote:Op maandag 11 juli 2022 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Het gaat over stront en het stront wordt er weer bij geroepen.
quote:Float on the water, sunbathe,
dip your beak, go down the slide.
The radio is playing a nostalgic tune.
Here comes the night. Look at the stars.
Turn off the radio, listen to the waves in the dark.
Dream.
Dat je nu juist op dit bericht reageertquote:Op maandag 11 juli 2022 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou Mario hier uitnodigen. Die past hier wel
quote:Op maandag 11 juli 2022 23:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat je nu juist op dit bericht reageert
Je zwemt er wel lekker relaxtquote:
Hey Haagsquote:
Ik wil namen en rugnummers van diegene die je dit aan doen. Dit druist in tegen alle mensenrechten!quote:
Naam:quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil namen en rugnummers van diegene die je dit aan doen. Dit druist in tegen alle mensenrechten!![]()
![]()
je moet even het peertje in je galerij vervangenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet je dat wel zo zeker?
[ afbeelding ]
Je herkent je eigen galerij niet eensquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet even het peertje in je galerij vervangen
die knippert
ik heb geen galerijquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je herkent je eigen galerij niet eens
Ow. dan heeft mijn Rabbit Crew het verkeerde huishouden kort en klein geslagenquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow. dan heeft mijn Rabbit Crew het verkeerde huishouden kort en klein geslagen
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
It's obvious: don't you mess with greys....
Wacht maar tot SBE klaar is bij haar thuis met de Konijnlijke garde, dan piept ze andersquote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
It's obvious: don't you mess with greys....
SBE grossiert toch vooral in eenden?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wacht maar tot SBE klaar is bij haar thuis met de Konijnlijke garde, dan piept ze anders
muizen piepen greys doen dat nietquote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wacht maar tot SBE klaar is bij haar thuis met de Konijnlijke garde, dan piept ze anders
Hij is opperbevelhebber der SBEL en aanvoerder der Konijnlijke Gardequote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
SBE grossiert toch vooral in eenden?
oeh...quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij is opperbevelhebber der SBEL en aanvoerder der Konijnlijke Garde
Je bent 2 maanden geleden vergetenquote:
stond je zeker weer bij het verkeerde huisquote:
verkeerde kelderquote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
stond je zeker weer bij het verkeerde huis
die man raakt wel vaker in de warquote:
Was het dan @DerRabbit in dat filmpjequote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
die man raakt wel vaker in de war
ik denk dat @:Haags hem eens iets minder hard moet laten werken
jaquote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Was het dan @:derrabbit in dat filmpje
echt hequote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:28 schreef FranticDJ het volgende:
wat een waardeloze kapitein/manager is die sandy eigenlijk
ook een enorme stresskip met manoeuvreren.quote:
Ook haar manier van aansturen is waardeloos..quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ook een enorme stresskip met manoeuvreren.
voor zover ze dat zelf doet en niet in scene is gezet
Wie ga je voor het gerecht slepen?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:14 schreef FranticDJ het volgende:
net een appje van mn ma.. nog een week en de advocaat is goed
die van sailing yacht nog wel 't meest.. end ie ouwe baas die dood is.. op de voet gevolgd door Lee.. en dan die Sean.. en dan op enorme afstand sandyquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook haar manier van aansturen is waardeloos..
Al vind ik sowieso in de serie de kapitein niet zo geweldig afgeschilderd..
Sailing yacht is wel de bestequote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die van sailing yacht nog wel 't meest.. end ie ouwe baas die dood is.. op de voet gevolgd door Lee.. en dan die Sean.. en dan op enorme afstand sandy
speciaal voor jou gekliktquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:49 schreef hemarookworst het volgende:
OOoo Sunny daysvind deze lekkerder dan het orgineeel
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
speciaal voor jou geklikt
lekkere vibe
die is wel goed jaquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:49 schreef hemarookworst het volgende:
OOoo Sunny daysvind deze lekkerder dan het orgineeel
dan moet je wel diep graven alsof je in het holletje van siswet zitquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:57 schreef FranticDJ het volgende:
Maar dan hebben we 't wel over een remix uit de begin 2000 jaren
moet je tot aan je tenen in dan iddquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan moet je wel diep graven alsof je in het holletje van siswet zit
Dat us allang geen holletje meer, daar kunnen en dozijn konijnen families in wonen tegenwoordigquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan moet je wel diep graven alsof je in het holletje van siswet zit
je bedoelt dat je daar een 18 wieler in kan kerenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat us allang geen holletje meer, daar kunnen en dozijn konijnen families in wonen tegenwoordig
Menig sjeik kan zijn wagenpark in parkerenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat us allang geen holletje meer, daar kunnen en dozijn konijnen families in wonen tegenwoordig
van wie is de remix?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die is wel goed ja
ik ben op zoek naar een remix van Jordan & baker - explode
maar kan hem echt niet meer terug vinden.. zat een enorm goeie bass in
deze lijkt op Marc van der lindenquote:
wat een kut opnamequote:
tyfus heeyyyquote:
dit is gewoon de originele trackquote:
Geen chocomousse zonder lekker kalfsvleesje voor mijquote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:38 schreef FranticDJ het volgende:
@:greysbones
[ afbeelding ]
ik wacht op je chocomousse
en wat doe je voor een lekkere scampiquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen chocomousse zonder lekker kalfsvleesje voor mij
Hmmmquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en wat doe je voor een lekkere scampi
voorgerecht danquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hmmm
Ik ben niet zo’n toetjes mens
Tenzij ik uit eten ga
Dus verzin eens wat
Ik hou gewoon van super lekkere toetjesquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voorgerecht dan
ik ben ook geen toetjes mens, maar ja jij kwam met chocomousse ¯\_(ツ)_/¯
@Haags je sappige piel wordt gevraagdquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
Of een lekkere gandaham met een piel de sapo
geilquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:haags je sappige piel wordt gevraagd
Eenvoud siert de mensquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:33 schreef FranticDJ het volgende:
wel weinig avontuurlijke voorgerechten hoor greys
maar kunnen wel heel lekker wezen
Alles draait om de eenvoud...quote:
Hier even een bamischotel in de ping. Even wat makkelijks, na een lange dag werken.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:32 schreef DerRabbit het volgende:
Hier vanavond lekker schnitzel met opgebakken krieltjes en worteltjes
Effe in je neus peuteren kan in dat opzicht ook genoeg zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan kun je ook een tomatensoep doen als voorgerecht.
oef.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Effe in je neus peuteren kan in dat opzicht ook genoeg zijn.
eend boven eendquote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Effe in je neus peuteren kan in dat opzicht ook genoeg zijn.
Met vork en mes dan?quote:
Drilboor.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
peuter je die er ook met gereedschap uit?
Badeendjes stampen op slangen.quote:
Ik weet wat het is maar ik doe aan staalbouw. Daar werken die slangenboren niet zo goed.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:31 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
goed voor de snottekokertjes hoor
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet wat het is maar ik doe aan staalbouw. Daar werken die slangenboren niet zo goed.
Weet ik veel, dat zoeken ze in de werkplaats maar uit.quote:
nooit een gaatje op locatie te borenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat zoeken ze in de werkplaats maar uit.
Ga zo door en ik zal jou eens op locatie boren.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 23:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nooit een gaatje op locatie te boren?
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga zo door en ik zal jou eens op locatie boren.![]()
Kon ook beter, maar zoals je zegt dat kan het altijdquote:Op woensdag 13 juli 2022 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moah, kan altijd wel wat beter. Jij wel?
Gelukkig is er koffie om goed wakker te worden.quote:Op woensdag 13 juli 2022 08:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kon ook beter, maar zoals je zegt dat kan het altijd
Ik ben ook een koffie verslaafdequote:Op woensdag 13 juli 2022 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig is er koffie om goed wakker te worden.
Jij thee toch?
Toppertje!quote:Op woensdag 13 juli 2022 08:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, heel goed. Even een nieuwe pot zetten.
FTFYquote:
Ben je nu een waterdraakjequote:
lijkt me niet echt fris om te doenquote:Op woensdag 13 juli 2022 10:24 schreef hemarookworst het volgende:
Hier kan ik geen ei mee bakken op de motorkap
Accurate.quote:
Nee, mij ook niet. Als ik zie hoe de mijne er nu uitziet.quote:
ik ben mos aan het kweken op de mijnequote:Op woensdag 13 juli 2022 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Accurate.
[..]
Nee, mij ook niet. Als ik zie hoe de mijne er nu uitziet.
Wel extra groente op je omelet?quote:
fordgenotquote:Op woensdag 13 juli 2022 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel extra groente op je omelet?
Nah, de mijne gaat straks door de wasstraat. Is 'ie weer een dagje mooi shiny.
Hij rijdt zo lekker.quote:
de mijne heeft al een goede 2,5 jaar denk ik geen wasstraat gezienquote:Op woensdag 13 juli 2022 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel extra groente op je omelet?
Nah, de mijne gaat straks door de wasstraat. Is 'ie weer een dagje mooi shiny.
Boh gewoon doenquote:Op woensdag 13 juli 2022 11:00 schreef FranticDJ het volgende:
of toch die f150 lightning maar importeren
voorlopig nog nietquote:
Omdat brandgevaar of zo?quote:Op woensdag 13 juli 2022 11:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voorlopig nog niet
mag geen elektrische auto's in de garage stallen hier.
Denk ook niet dat die f150 past met al mn gereedschap beneden
Ja die lijkt me ook wel gaaf, maar heb geen A rijbewijsquote:Op woensdag 13 juli 2022 11:17 schreef FranticDJ het volgende:
Want zo'n zero motorcycle had ik anders wss ook wel al gehad
In zelfde jas van de ANWB winkel samen met je vrouwquote:
Uniseksquote:Op woensdag 13 juli 2022 11:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In zelfde jas van de ANWB winkel samen met je vrouw
quote:Op woensdag 13 juli 2022 11:00 schreef FranticDJ het volgende:
Hopen dat ford met fatsoenlijke elektrische auto's komt. dan blijf ik denk ik wel bij ford.
A/B/C heb ik, in t najaar CE doen, krijg je automatisch BE erbij en wordt eindelijk ook die T bijgeschrevenquote:Op woensdag 13 juli 2022 11:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja die lijkt me ook wel gaaf, maar heb geen A rijbewijs
Franse kuststadquote:Op woensdag 13 juli 2022 11:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
A/B/C heb ik, in t najaar CE doen, krijg je automatisch BE erbij en wordt eindelijk ook die T bijgeschreven
Oh en wordt mn code 95 ook nog eens vernieuwd
Kijken we nu echt veel dezelfde programma’squote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
Eamonn Walker - IMDb
indrukwekkende vent is dit eigenlijk wel.
Hij speelt die rol van Chief in Chicago fire ontzettend goed.
quote:Op woensdag 13 juli 2022 11:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijken we nu echt veel dezelfde programma’s
😱 omgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |