M'n ex is eens een hele dag boos op me geweest omdat ik vreemd was gegaan in haar droomquote:Op maandag 11 juli 2022 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik droom ook wel eens levendig en dan wordt ik serieus pissed wakker
Als in boos
Op degene waarover ik heb gedroomd
Ja dat soort dromen dusquote:Op maandag 11 juli 2022 09:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
M'n ex is eens een hele dag boos op me geweest omdat ik vreemd was gegaan in haar droom
Oehhh Franny heeft een chickiequote:Op maandag 11 juli 2022 09:03 schreef FranticDJ het volgende:
waarom appen als er een geil iemand naast je ligt
Waarom niet allebei?quote:Op maandag 11 juli 2022 09:03 schreef FranticDJ het volgende:
waarom appen als er een geil iemand naast je ligt
Je kunt je misschien beter bezig houden met die persoon naast je zonder een mobiel in je handquote:
Met z'n 2en geil appen met iemand anders. Is het net een trio.quote:Op maandag 11 juli 2022 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt je misschien beter bezig houden met die persoon naast je zonder een mobiel in je hand
quote:Op maandag 11 juli 2022 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met z'n 2en geil appen met iemand anders. Is het net een trio.
Ik zou met z’n 2-en toch liever andere zaken doen dan geil appenquote:
Dat kan tegelijkertijd.quote:Op maandag 11 juli 2022 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou met z’n 2-en toch liever andere zaken doen dan geil appen
HAAAAAAAAAGSSSSS KWARTIEEEEERTJEquote:
@Haags is een schandaaltjequote:Op maandag 11 juli 2022 10:17 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ] @:Haags
Je houdt wel van een schandaaltje toch?
quote:Op maandag 11 juli 2022 10:17 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ] @:Haags
Je houdt wel van een schandaaltje toch?
quote:
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 11 juli 2022 16:51 schreef FranticDJ het volgende:
Leve de buurt super. Ook nog sjans met de nieuwe wijkagenten
Beetje de nochtli uit de wijk
Vanavond 3 in bedquote:Op maandag 11 juli 2022 16:51 schreef FranticDJ het volgende:
Leve de buurt super. Ook nog sjans met de nieuwe wijkagenten
Beetje de nochtli uit de wijk
Lolwatquote:Op maandag 11 juli 2022 16:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
van die douane beambte heb ik nog wel pics
Morgenochtend dus, met haringen en een Paulanerquote:Op maandag 11 juli 2022 17:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is een mooi verhaal voor een acclimatiseersessie
gedeeltelijjke schuld, maar de navo wilde geen f16 sturen en nederland was te bang om te schietenquote:Op maandag 11 juli 2022 17:17 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Waarom bieden wij in godsnaam excuses aan voor iets waar wij juist TOTAAL geen schuld aan hebben?
ja ik ben een vaste ksc gast, maar lurk hier ook soms mee. moest hier even op reagerenquote:
Ik zie inderdaad vaker in KSC posten, maar gezellig dat je ook hier lurktquote:Op maandag 11 juli 2022 17:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik ben een vaste ksc gast, maar lurk hier ook soms mee. moest hier even op reageren
wil ook niet met teveel sc's meedoen dat is niet bij te houden
Dat ken ik.quote:Op maandag 11 juli 2022 17:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik ben een vaste ksc gast, maar lurk hier ook soms mee. moest hier even op reageren
Ipv dat ze excuses maken aan de soldaten die ze daar willens en wetens heen hebben gestuurd zonder ook maar enige verdediging..quote:Op maandag 11 juli 2022 17:17 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Waarom bieden wij in godsnaam excuses aan voor iets waar wij juist TOTAAL geen schuld aan hebben?
Er was toen al geen dienstplicht meer. Iedereen die zich aanmeldde was wel degelijk bewust dat ze een keer werkelijk zouden moeten strijden. Of zit ik verkeerdquote:Op maandag 11 juli 2022 18:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ipv dat ze excuses maken aan de soldaten die ze daar willens en wetens heen hebben gestuurd zonder ook maar enige verdediging..
Welkomquote:Op maandag 11 juli 2022 17:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heb je de verhalen van die soldaten al eens gehoord of gelezen ?quote:Op maandag 11 juli 2022 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Er was toen al geen dienstplicht meer. Iedereen die zich aanmeldde was wel degelijk bewust dat ze een keer werkelijk zouden moeten strijden. Of zit ik verkeerd
Nee maar dat is mijn punt niet. Als je vrijwillig soldaat wil zijn kan je als je de pech hebt zomaar in een oorlog beland. Jeetje dat was niet de bedoeling.....quote:Op maandag 11 juli 2022 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je de verhalen van die soldaten al eens gehoord of gelezen ?
Zo nee
Zou ik het toch een keer doen
Het gaat er ook niet om dat ze in een oorlog zijn beland.quote:Op maandag 11 juli 2022 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar dat is mijn punt niet. Als je vrijwillig soldaat wil zijn kan je als je de pech hebt zomaar in een oorlog beland. Jeetje dat was niet de bedoeling.....
Oh lekker hoor!!quote:Op maandag 11 juli 2022 19:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Patat en een loempia![]()
Geen zin om te koken vandaag.
Ik heb hem paar jaar geleden gekeken via een downloadquote:Op maandag 11 juli 2022 19:35 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja heb dvd van mn broer geleend weet niet of die ook op netflix ofzo staat
Ja maar wat dachten ze dan? Dat ze de bloementuin water gingen geven.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om dat ze in een oorlog zijn beland.
Maar dat ze werkloos toe hebben moeten kijken hoe mensen werden afgevoerd
Zonder iets te kunnen doen voor deze mensen
Vind het nu al spann0ndquote:Op maandag 11 juli 2022 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb hem paar jaar geleden gekeken via een download
Tuurlijkquote:Op maandag 11 juli 2022 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar wat dachten ze dan? Dat ze de bloementuin water gingen geven.
Oorlog is nooit een feestje he?quote:Op maandag 11 juli 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tuurlijk
Je gaat naar een oorlog en verwacht getuige te moeten zijn van genocide
Je hebt gefietst?quote:Op maandag 11 juli 2022 19:55 schreef FranticDJ het volgende:
goeie workout was goed5km in 20 minuten
Als hij het kruipend heeft geflikt dan is dat best wel wat respect waard.quote:
Dan kan hij meteen nieuwe knie schijven halenquote:Op maandag 11 juli 2022 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als hij het kruipend heeft geflikt dan is dat best wel wat respect waard.
Ik denk nog wel wat meer nieuwe lichaamsdelen.quote:Op maandag 11 juli 2022 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan kan hij meteen nieuwe knie schijven halen
Achja, zolang het onder de zorgverzekering valt is er niks aan het handjequote:Op maandag 11 juli 2022 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk nog wel wat meer nieuwe lichaamsdelen.
NK snelkruipen je weet zelfquote:Op maandag 11 juli 2022 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als hij het kruipend heeft geflikt dan is dat best wel wat respect waard.
Het zat allemaal wat anders in elkaar, oa gehoord van een vriend die daar zat met zijn eenheid. Nederland had als taak om daar aanwezig te zijn daar het tot veilig gebied was benoemd/verklaart.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tuurlijk
Je gaat naar een oorlog en verwacht getuige te moeten zijn van genocide
Ik doe het hem niet na.quote:
Als ik een fiets op asfalt mag gebruiken dat maak ik hem snoeihard inquote:
Dit hoef je mij niet te vertellen. Mijn neef zat erquote:Op maandag 11 juli 2022 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zat allemaal wat anders in elkaar, oa gehoord van een vriend die daar zat met zijn eenheid. Nederland had als taak om daar aanwezig te zijn daar het tot veilig gebied was benoemd/verklaart.
Om die veiligheid te garanderen konden we luchtsteun van andere Navo landen inroepen. Die kwam er echter niet, daar zit de fout.
Nederland kon niets doen, de Serven maakte de Nederlanders wijs dat ze de bevolking wouden evacueren naar veilige gebieden. De enige mogelijkheid die we hadden was om daar aan mee te werken.
Onze jongens wisten ook niet wat er daarna met de bevolking ging gebeuren. De hele Navo is hier verantwoordelijk voor, niet alleen Nederland.
Ze kan meelezen, het was ook niet tegen jou gericht maar meer in het algemeen.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit hoef je mij niet te vertellen. Mijn neef zat er
Vertel het aan Soury
Valsspelert.quote:
Voor deze ene keer zal ik geen TR doen.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2022 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor deze ene keer zal ik geen TR doen.
Een TR of roeien?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |