Een combi van ouders die pretparken niks vinden, ik die niet per sé een held is met achtbanen (maar ik moet van mezelf af en toe welquote:Op maandag 11 juli 2022 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Hoe dan ben je daar nog nooit geweest?
Ik ga komende zaterdag weer.
Sta je 7 - 0 voor en dan nog zoiets doenquote:
Een hoog alleraardigst, maar meer ook niet niveau inderdaad. Birds paste daar wel goed tussen. Slechts een paar iets beter liedjes.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:28 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb Eurovision 2013, de eerste halve finale, aan staan op de achtergrond maar wat is dat een zaaddodend saaie halve finale zegVeel liedjes ook die de tand des tijds niet bepaald goed hebben doorstaan.
Je moet ook de tweede halve finale opzetten. Daar heb je Krista en Alcohol is Free (Allora)quote:Op maandag 11 juli 2022 22:28 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb Eurovision 2013, de eerste halve finale, aan staan op de achtergrond maar wat is dat een zaaddodend saaie halve finale zegVeel liedjes ook die de tand des tijds niet bepaald goed hebben doorstaan.
Ja, die komt dan weer morgenavond of zoquote:Op maandag 11 juli 2022 22:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je moet ook de tweede halve finale opzetten. Daar heb je Krista en Alcohol is Free (Allora)
Maar goed om te weten dat ik niet de enige ben met een kleine eurovision dipje
Je vergeet I Feed You My Lovequote:Op maandag 11 juli 2022 22:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je moet ook de tweede halve finale opzetten. Daar heb je Krista en Alcohol is Free (Allora)
Maar goed om te weten dat ik niet de enige ben met een kleine eurovision dipje
Ik vind het nog steeds onterecht dat Israël niet door was naar de finale.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:28 schreef molloot200 het volgende:
Dat is de andere semiquote:Op maandag 11 juli 2022 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds onterecht dat Israël niet door was naar de finale.
Dat maakt niet uit. Nog steeds onterecht dat ze niet door waren.quote:
Bij deze scheids mag dat.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sta je 7 - 0 voor en dan nog zoiets doen
Veel plezier.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:22 schreef molloot200 het volgende:
Omdat het hier in het topic zo vaak over gaat, hier ook maar eens even delenOvermorgen, aanstaande woensdag, ga ik voor het eerst in m'n leven naar de Efteling. Werd tijd.
Smaken verschillen zullen we maar zeggenquote:
quote:Op maandag 11 juli 2022 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds onterecht dat San Marino niet door was naar de finale.
Nou ja, er is wel contact. Dus het is niet een 100% foute beslissing, en dan hoeft de VAR niet in te grijpen. Je kunt er een penalty voor geven... maar ze valt pas nadat het contact al is afgelopen en ziet dat ze de bal toch niet meer kan halen.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan mét VAR hiervoor een penalty krijgenDat de scheids het niet ziet is al erg, maar vooruit, die kan er weleens naast zitten. Maar als je uitgebreid met tig camera's dit terug kunt kijken, kan er toch enkele twijfel meer zijn...
Ik kan dat optreden niet uitstaanquote:Op maandag 11 juli 2022 22:39 schreef molloot200 het volgende:
Nu Igranka, ben wel benieuwd of dat anno 2022 de finale wel had gehaald nu televote veel meer invloed heeft op de einduitslag. Als een jury iets helemaal blindsidet, kan een publiek toch zorgen dat iets de finale haalt. Heb zomaar het gevoel dat dat bij Igranka gebeurd was onder het nieuwe systeem dus.
Dat was qua eerlijkheid wel de slechtste periode ja. Dan werd je wel enorm benadeeld als de jury je niks vond. Of andersom het publiek totaal niet. Enige was dan wel dat twee keer plek 11 wel wat opleverde t.o.v. nu.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:39 schreef molloot200 het volgende:
Nu Igranka, ben wel benieuwd of dat anno 2022 de finale wel had gehaald nu televote veel meer invloed heeft op de einduitslag. Als een jury iets helemaal blindsidet, kan een publiek toch zorgen dat iets de finale haalt. Heb zomaar het gevoel dat dat bij Igranka gebeurd was onder het nieuwe systeem dus.
Ja, gaf ik al aan. Daarvoor is er wel contact, dus had je nog kunnen zeggen vasthouden is een penalty (al was dat alsnog erg makkelijk gegeven). Maar dat iemand zo valt ruim nadat er enig contact is en je zonder blikken of blozen een penalty geeft tja...quote:Op maandag 11 juli 2022 22:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nou ja, er is wel contact. Dus het is niet een 100% foute beslissing, en dan hoeft de VAR niet in te grijpen. Je kunt er een penalty voor geven... maar ze valt pas nadat het contact al is afgelopen en ziet dat ze de bal toch niet meer kan halen.
Wacht, WAT.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:22 schreef molloot200 het volgende:
Omdat het hier in het topic zo vaak over gaat, hier ook maar eens even delenOvermorgen, aanstaande woensdag, ga ik voor het eerst in m'n leven naar de Efteling. Werd tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |