Maar dat is volgend mij niet zo. RB had een 'extreem' bandenslijtage. Daarom kon Max niet snellere tijden blijven rijden. Wat natuurlijk wel een probleem is dat ze moeten oplossen. Maar Max kon de tijden van Ferrari wel gewoon rijden.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:15 schreef El_Thijs het volgende:
Ferrari was gewoon beter qua pace, alleen die betrouwbaarheid is een issue.
Voor de objectieve balans.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 23:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Puur interesse, voor wie ben jij eigenlijk? Vorig jaar dacht ik HAM, die verdedig je nog steeds. Maar ik zie nu ook een hoop Ferrari support berichten. Of is het gewoon als het maar tegen Max is?
Vorig jaar was ik zeker voor Max, maar ik was tegelijkertijd vaak kritisch op hem waardoor mensen misschien dachten dat ik voor Lewis was.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 23:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Puur interesse, voor wie ben jij eigenlijk? Vorig jaar dacht ik HAM, die verdedig je nog steeds. Maar ik zie nu ook een hoop Ferrari support berichten. Of is het gewoon als het maar tegen Max is?
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 23:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik zeker voor Max, maar ik was tegelijkertijd vaak kritisch op hem waardoor mensen misschien dachten dat ik voor Lewis was.
Nu ben ik gewoon voor spanning in de titelstrijd, dus dan hoop ik dat Leclerc het goed doet zodat die weer aan kan haken. En los daarvan is Leclerc ook gewoon een echte megatopper vind ik. En daarnaast natuurlijk voor George, omdat ik van hem hoge verwachtingen had. En Lewis die een podium pakt kan ik ook altijd waarderen. Maar ook een Schumi/Alonso die finisht op een goede plek vind ik gaaf.
Stel dat Leclerc nu 38 punten los zou staan zou ik Max weer supporten, et cetera.
Al met al ben ik dus gewoon voor toppers en spanning
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 23:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik zeker voor Max, maar ik was tegelijkertijd vaak kritisch op hem waardoor mensen misschien dachten dat ik voor Lewis was.
Nu ben ik gewoon voor spanning in de titelstrijd, dus dan hoop ik dat Leclerc het goed doet zodat die weer aan kan haken. En los daarvan is Leclerc ook gewoon een echte megatopper vind ik. En daarnaast natuurlijk voor George, omdat ik van hem hoge verwachtingen had. En Lewis die een podium pakt kan ik ook altijd waarderen. Maar ook een Schumi/Alonso die finisht op een goede plek vind ik gaaf.
Stel dat Leclerc nu 38 punten los zou staan zou ik Max weer supporten, et cetera.
Hier trapt dus echt niemand maar dan ook niemand die hier regelmatig komt in.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 23:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb zelfs niks tegen Lewis al is dat goat verhaal wel vermoeiend, vorig jaar was het eindelijk zover dat die Mercedes hegemonie doorbroken werd, dat was al mooi en dat het dan Verstappen is die dat doet is extra mooi.quote:Op woensdag 13 juli 2022 07:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb ook liever een kampioenschap dat tot het laatst spannend is, hoewel ik de post wat raar vind snap ik dat wel. Ik vind dat het geen verplichting moet zijn om voor een vlaggetje te juichen. Wel heb ik heel weinig met Lewis, dus vorig jaar vond ik een extra buffer niet erg. Maar Leclerc vind ik eigenlijk sympathieker dan Verstappen, al komt bij Max toch de íets verzachtende omstandigheid van het vlaggetje.
Bij mij speelt het vlaggetje wel een belangrijke rol, al vind ik Verstappen niet per se onsympathiek. Hij is extreem zelfverzekerd en perfectionistisch en verwacht dat ook van zijn omgeving. Ik denk dat dat het verschil maakt tussen absolute top en top.quote:Op woensdag 13 juli 2022 07:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb ook liever een kampioenschap dat tot het laatst spannend is, hoewel ik de post wat raar vind snap ik dat wel. Ik vind dat het geen verplichting moet zijn om voor een vlaggetje te juichen. Wel heb ik heel weinig met Lewis, dus vorig jaar vond ik een extra buffer niet erg. Maar Leclerc vind ik eigenlijk sympathieker dan Verstappen, al komt bij Max toch de íets verzachtende omstandigheid van het vlaggetje.
copy paste journalistiekquote:Op woensdag 13 juli 2022 11:07 schreef El_Thijs het volgende:
https://www.f1maximaal.nl(...)-van-motoronderdelen
Het maakt het niet minder waarquote:
het is gewoon een aanname die we allemaal al hebben gemaakt, echt een hekel aan dit soort shitsites die niets anders doen dan slecht vertalen en er dan clickbait van makenquote:
Dat maakt hem best wel kansloos voor een podiumplek.quote:Op woensdag 13 juli 2022 11:07 schreef El_Thijs het volgende:
https://www.f1maximaal.nl(...)-van-motoronderdelen
Maar misschien nietquote:Op woensdag 13 juli 2022 12:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat maakt hem best wel kansloos voor een podiumplek.
Ik zie dit toch meer als een voorbeschouwing op de Grote Prijs van Frankrijk dus ik ga dat zeker niet in dit topic bestrijden.quote:
Ik vind het ook een rare vraag: 'voor wie ben je?' Beetje infantiel. We zijn toch geen pubertjes meer? Toen was het nog leuk om je kamer vol te plakken met posters van je idolen, wilden we dragen wat zij droegen en wisten we elk detail van hun leven. Ik mag toch hopen dat de meeste mensen dat inmiddels ontgroeid zijn. Al doet de blik op zo'n oranje tribune wel het tegendeel vermoeden, dat is waar.quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:35 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Hier trapt dus echt niemand maar dan ook niemand die hier regelmatig komt in.
Dan nog steeds kun je een voorkeur hebben voor een coureur of er zelfs fan van zijn. Genoeg voetballiefhebbers die hun hele leven fan zijn van een club, maar dat is zeker anders?quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:48 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik vind het ook een rare vraag: 'voor wie ben je?' Beetje infantiel. We zijn toch geen pubertjes meer? Toen was het nog leuk om je kamer vol te plakken met posters van je idolen, wilden we dragen wat zij droegen en wisten we elk detail van hun leven. Ik mag toch hopen dat de meeste mensen dat inmiddels ontgroeid zijn. Al doet de blik op zo'n oranje tribune wel het tegendeel vermoeden, dat is waar.
Nee, vind ik ook een raar concept. Op het moment dat een speler bij 'jouw' clubje speelt is het een held, speelt-ie volgend jaar bij een andere club, is diezelfde kerel opeens een lul. Ik snap daar weinig van.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan nog steeds kun je een voorkeur hebben voor een coureur of er zelfs fan van zijn. Genoeg voetballiefhebbers die hun hele leven fan zijn van een club, maar dat is zeker anders?
Het zou ook kunnen zijn dat mensen over het algemeen graag bij een groep willen horen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:31 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nee, vind ik ook een raar concept. Op het moment dat een speler bij 'jouw' clubje speelt is het een held, speelt-ie volgend jaar bij een andere club, is diezelfde kerel opeens een lul. Ik snap daar weinig van.
Wat betekent het dan dat je fan bent van een club? Om de mensen kan het niet gaan, want dat zijn elke keer weer anderen. Wat blijft zijn het stadion en het thuisshirtje. Geen idee waarom iemand zich daar zo enorm mee verbonden voelt. Dan mankeert er toch iets aan je geestelijke ontwikkeling.
Dat zal inderdaad ook zeker meespelen. Goed punt.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:33 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het zou ook kunnen zijn dat mensen over het algemeen graag bij een groep willen horen.
Als je zo gaat redeneren dan is dat juist een argument om voor een coureur te zijn. Die blijft altijd bij zichzelf, voor welk team hij ook rijdt. Ik vind het juist infantiel om te veronderstellen dat je níet een voorkeur hebt of fan bent van iemand. Wat zou er nog aan sport zijn als er geen enkele emotie meer omheen hangt omdat het nauwelijks uitmaakt wie wint?quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:31 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nee, vind ik ook een raar concept. Op het moment dat een speler bij 'jouw' clubje speelt is het een held, speelt-ie volgend jaar bij een andere club, is diezelfde kerel opeens een lul. Ik snap daar weinig van.
Wat betekent het dan dat je fan bent van een club? Om de mensen kan het niet gaan, want dat zijn elke keer weer anderen. Wat blijft zijn het stadion en het thuisshirtje. Geen idee waarom iemand zich daar zo enorm mee verbonden voelt. Dan mankeert er toch iets aan je geestelijke ontwikkeling.
Als je niet 'voor iemand bent' maakt het niet uit wie er wint en is er geen emotie? Dan heb je een heel beperkte belevingswereld.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren dan is dat juist een argument om voor een coureur te zijn. Die blijft altijd bij zichzelf, voor welk team hij ook rijdt. Ik vind het juist infantiel om te veronderstellen dat je níet een voorkeur hebt of fan bent van iemand. Wat zou er nog aan sport zijn als er geen enkele emotie meer omheen hangt omdat het nauwelijks uitmaakt wie wint?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |