Dit is een hele lekkere sinaasappel.quote:
Hij loopt niet, hij danst.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:40 schreef chufi het volgende:
Die sinaasappel beweegt me te veel... die laat ik lopen
quote:
Omdat die zin om 2 manieren kanquote:
Ik heb liever een hele lekkere sinaasappel dan een halve.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat die zin om 2 manieren kan
"Dit is een heel lekkere sinaasappel" is over het algemeen de goede zin
Ok danquote:
Ik heb vanmiddag choco pinda's gehaald, die ga ik over een uurtje ofzo eten. Als muis ze dan niet allemaal naar binnen heeft gepropt.quote:
Ah, die zijn op dus zo.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag choco pinda's gehaald, die ga ik over een uurtje ofzo eten. Als muis ze dan niet allemaal naar binnen heeft gepropt.
Die zouden er niet al te veel in mogen zitten, in de dames selectiequote:
Discriminatiequote:
Ik moest opzoeken wat donderbeestjes zijn,quote:Op zondag 10 juli 2022 18:19 schreef maily het volgende:
Hebben jullie ook zoveel last van donderbeestjes?
Binnenblijven.quote:Op zondag 10 juli 2022 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken wat donderbeestjes zijn,
dus de overlast zal hier wel meevallen
Jij wel dus. Kan je er iets tegen doen?
Nee geen last van onweersbeestjes, zo ken ik zequote:Op zondag 10 juli 2022 18:19 schreef maily het volgende:
Hebben jullie ook zoveel last van donderbeestjes?
Ik heb sliptong (of is het slibtong) gegeten met opperdoezer rondjes en rode kool. Lekker maar dat is alweer uren geleden. Ik heb nog een bakje crispy kip in de ijskast. Die komen vanavond nog wel opquote:
Ohh...lekker dat is al weer een tijdje geleden. Volgend weekend maar weer eens kopen. Morgen ga ik weer vegetarischequote:
Vegetarische shoarma bedoel je? Die heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op zondag 10 juli 2022 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh...lekker dat is al weer een tijdje geleden. Volgend weekend maar weer eens kopen. Morgen ga ik weer vegetarische
Ik ook niet en dat zal de rest van mijn leven zo blijven.quote:Op zondag 10 juli 2022 18:36 schreef engine het volgende:
[..]
Vegetarische shoarma bedoel je? Die heb ik nog niet geprobeerd.
quote:Op zondag 10 juli 2022 18:33 schreef mario390 het volgende:
volgens me is dat angeschossen en harde penalty
Hoi Sjoef, zou jij Mario veel minder de s.c. volledig kunnen laten kapen met belachelijk gelul in z'n eigen straatje dat zeker de s.c. om zeep helpt. Jij enablet het als enige, dus houdt het in stand. Vind ik.quote:
Och waarom niet. Shoarma is ook veel kruiden en knoflooksaus blijft knoflooksaus.quote:Op zondag 10 juli 2022 18:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet en dat zal de rest van mijn leven zo blijven.
Nee joh bah ..... Ik bedoel dat ik ma/vr geen vlees (probeer) te eten.quote:Op zondag 10 juli 2022 18:36 schreef engine het volgende:
[..]
Vegetarische shoarma bedoel je? Die heb ik nog niet geprobeerd.
wat jij vind is dat selfde wat en kip poeptquote:Op zondag 10 juli 2022 18:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi Sjoef, zou jij Mario veel minder de s.c. volledig kunnen laten kapen met belachelijk gelul in z'n eigen straatje dat zeker de s.c. om zeep helpt. Jij enablet het als enige, dus houdt het in stand. Vind ik.
Ik houd het wel bij vegetarische knoflooksaus.quote:Op zondag 10 juli 2022 18:40 schreef engine het volgende:
[..]
Och waarom niet. Shoarma is ook veel kruiden en knoflooksaus blijft knoflooksaus.
quote:Op zondag 10 juli 2022 18:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat jij vind is dat selfde wat en kip poept
en in china is en zak rijst gevallen
Ik redt het wel, en koken zonder vlees gaat prima. Maar ik ga het niet 100% verbannen. Plus ga ik dan liever naar een goede slager (die ik hier heb, met bio vlees) Kost wat meer maar zoveel beter (ook qua smaak)quote:Op zondag 10 juli 2022 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Kan prima een dag of twee of drie zonder vlees maar een hele week lijkt mij wel weer lastiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |