Idd.quote:
Oh die in het roze?quote:
Die jaquote:Op zondag 10 juli 2022 17:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh die in het roze?Lekker weggedoken onder dr hoedje.
Zou leuk zijn als die keertje schreeuwt tegen dat zoontje van William en katequote:
Dan zie ik toch liever tennisquote:Op zondag 10 juli 2022 17:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als die keertje schreeuwt tegen dat zoontje van William en kate
GOATquote:Op zondag 10 juli 2022 17:44 schreef DeeBee het volgende:
Erg jammer dat de vervelende klootzak Novax Djocovid weer een slam gaat winnen.
Denk dat ie Nadal ook nog wel gaat pakken en over de 22 Grand Slams gaat.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:44 schreef DeeBee het volgende:
Mag ie wel de VS in?quote:Op zondag 10 juli 2022 17:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk dat ie Nadal ook nog wel gaat pakken en over de 22 Grand Slams gaat.
Oh ja, dat heb je ook nog, Geen US en AUS als het een beetje tegenzit. Zou wel zonde zijn.quote:
Je laten vaccineren tegen een griepje.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:44 schreef DeeBee het volgende:
Novax Djocovidquote:Op zondag 10 juli 2022 17:44 schreef DeeBee het volgende:
AUS zouden ze onder uitzondering zijn case willen herbekijken, daar heeft 'ie al geluk meequote:Op zondag 10 juli 2022 17:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb je ook nog, Geen US en AUS als het een beetje tegenzit. Zou wel zonde zijn.
Rustigquote:Op zondag 10 juli 2022 17:49 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Hoe zou het publiek reageren op de Russen op de US open?
Amerikaans publiek. Die roepen alleen maar DEFENSE DEFENSEquote:Op zondag 10 juli 2022 17:49 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Iedereen die niet Amerikaans is boeit ze niet.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:49 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Medvedev zal wel weer geen vrienden makenquote:Op zondag 10 juli 2022 17:49 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Medvedev mochten ze niet in 2019quote:Op zondag 10 juli 2022 17:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Iedereen die niet Amerikaans is boeit ze niet.
Een drivethroughquote:Op zondag 10 juli 2022 17:59 schreef trein2000 het volgende:
In elke andere sport had die Kyrgios al lang geel gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Waarom?quote:Op zondag 10 juli 2022 18:14 schreef eentwee het volgende:
[...]
Ik denk overigens dat dit Djokovic' laatste GS-overwinning zal zijn.
Net Federer 2019quote:Op zondag 10 juli 2022 18:14 schreef eentwee het volgende:
Lekkere tie-break pik![]()
Big three hebben allen niet een beeldschone vrouw. Wat ook wel meespeelt is dat ze op leeftijd zijn en dat ze juist iemand lijken te willen die ze al lang kennen.quote:
Federer lijkt me in elk geval niet zo'n figuur die elk jaar weer switcht en dan met de nieuwe liefde van zijn leven Instagramplaatjes maaktquote:Op zondag 10 juli 2022 18:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Big three hebben allen niet een beeldschone vrouw. Wat ook wel meespeelt is dat ze op leeftijd zijn en dat ze juist iemand lijken te willen die ze al lang kennen.
Stabiliteit op het thuisfront is ook een belangrijke factor voor een tennisser. Na de carrières zullen er nog wel wat wisselingen plaatsvinden.
Eens.quote:Op zondag 10 juli 2022 18:23 schreef hhh38 het volgende:
Het levert in ieder geval leukere speeches op dan Nadal vs Djokovic
Wij zijn vooral geen gigantisch eiland met zo'n 20 miljoen inwoners zonder ongecontroleerde landsgrenzen.quote:Op zondag 10 juli 2022 18:29 schreef potjecreme het volgende:
Ben blij voor Djoko. gelukkig zijn wij in Europa minder pussy dan Australië.
En nog opname in kliniek erbij na een periode vol aan de drugs te hebben gezeten?quote:Op zondag 10 juli 2022 18:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Federer lijkt me in elk geval niet zo'n figuur die elk jaar weer switcht en dan met de nieuwe liefde van zijn leven Instagramplaatjes maakt
quote:Op zondag 10 juli 2022 18:29 schreef potjecreme het volgende:
Ben blij voor Djoko. gelukkig zijn wij in Europa minder pussy dan Australië.
praten ze nou nog over die zogenaamde vreselijke pandemie???quote:Op zondag 10 juli 2022 18:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wij zijn vooral geen gigantisch eiland met zo'n 20 miljoen inwoners zonder ongecontroleerde landsgrenzen.
Dat doe je nu zelf ook, geloof ik.quote:Op zondag 10 juli 2022 18:45 schreef leukeditter het volgende:
[..]
praten ze nou nog over die zogenaamde vreselijke pandemie???
Gaat om de kleur. De regel is dat ze witte kleren moet dragen.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2022 18:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gaat om de kleur. De regel is dat ze witte kleren moet dragen.
Ik kan alles zelf bedenken. Behalve de grappen van Federer-Fan.quote:Op zondag 10 juli 2022 19:01 schreef Federer-fan het volgende:
Horen jullie commentatoren nou vaak dingen zegen die je niet zelf had kunnen bedenken?
Wat een niveau.quote:
Maar daar kan ik je bij helpen.quote:Op zondag 10 juli 2022 19:04 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Ik kan alles zelf bedenken. Behalve de grappen van Federer-Fan.
Kan nog wel 1 of 2 bijquote:Op zondag 10 juli 2022 18:14 schreef eentwee het volgende:
Lekkere tie-break pik![]()
Ik denk dat ie nog wel 1 of 2 jaar favoriet is voor Wimbledon. Zijn weinig spelers die echt goed zijn op gras.quote:
Cursus voor de US-open?quote:Op zondag 10 juli 2022 19:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat een niveau.
[..]
Maar daar kan ik je bij helpen.
Hoe hoger het niveau waarop ze zelf getennist hebben hoe zinniger het commentaar. Abe is een aardige kerel en prima commentator maar is 5 in de singel en dat merk je toch wel. "mooie bal", "belangrijk punt"quote:Op zondag 10 juli 2022 19:01 schreef Federer-fan het volgende:
Horen jullie commentatoren nou vaak dingen zegen die je niet zelf had kunnen bedenken?
Die staat.quote:
Als hij US Open en AO al niet mag spelen, dan kom je bij RG/Wimbledon volgend jaar uit voor zijn eerstvolgende kans. Ik vind Djokovic niet meer zo overtuigend als bijvoorbeeld vorig jaar. Hij is ook al oud. Zijn wapens zijn vastheid en loopvermogen worden een keer minder. En hij voelt - itt Nadal - wel de recorddruk. En er komen steeds meer spelers die van hem kunnen winnen, zoals Medvedev, Zverev en Alcaraz.quote:
Dat wordt reeds in de praktijk gebracht.quote:Op zondag 10 juli 2022 18:04 schreef RipCity het volgende:
Kunnen ze hawkeye niet 4x zo snel maken zodat lijnrechters niet meer nodig zijn?
Hij mag gewoom spelen.quote:Op zondag 10 juli 2022 19:48 schreef eentwee het volgende:
[..]
Als hij US Open en AO al niet mag spelen, dan kom je bij RG/Wimbledon volgend jaar uit voor zijn eerstvolgende kans. Ik vind Djokovic niet meer zo overtuigend als bijvoorbeeld vorig jaar. Hij is ook al oud. Zijn wapens zijn vastheid en loopvermogen worden een keer minder. En hij voelt - itt Nadal - wel de recorddruk. En er komen steeds meer spelers die van hem kunnen winnen, zoals Medvedev, Zverev en Alcaraz.
Ja, aan de andere kant is hij vijf jaar jonger dan Federer. En hij wint wel. Dus natuurlijk, het wordt minder, maar ik denk dat hij bijvoorbeeld ook op zijn 45e de derde rondes nog wel haalt, want het niveau dat hij dan heeft, ligt nog steeds boven het niveau de velen hebben.quote:Op zondag 10 juli 2022 19:48 schreef eentwee het volgende:
[..]
Als hij US Open en AO al niet mag spelen, dan kom je bij RG/Wimbledon volgend jaar uit voor zijn eerstvolgende kans. Ik vind Djokovic niet meer zo overtuigend als bijvoorbeeld vorig jaar. Hij is ook al oud. Zijn wapens zijn vastheid en loopvermogen worden een keer minder.
Baseer je dat op wat Nadal zelf zegt? Hij doet er zelf inderdaad vrij laconiek over, maar ik vraag me echt af of hij dat meent.quote:En hij voelt - itt Nadal - wel de recorddruk.
Ja, klopt, maar ze moeten het eerst nog wel doen.quote:En er komen steeds meer spelers die van hem kunnen winnen, zoals Medvedev, Zverev en Alcaraz.
Op de US Open bedoel je of ook op de AO? Wat de Us Open betreft, het ligt eraan hoe je het bekijkt. Ja, hij mag meedoen aan het toernooi, maar hij mag het land niet in zolang hij zich niet laat vaccineren.quote:
In het geval van Djoker betekent dat dat hij niet mag spelen. Ik denk dat hij de druk van dat record dan ook niet meer zo voelt. Dat heeft hij in Australië ook gezegd: als zijn keuze betekent dat hij bepaalde toernooien niet mag spelen dan zij het zo. Als dat al 2 GS’s zijn dan wordt het record wel lastig.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Op de US Open bedoel je of ook op de AO? Wat de Us Open betreft, het ligt eraan hoe je het bekijkt. Ja, hij mag meedoen aan het toernooi, maar hij mag het land niet in zolang hij zich niet laat vaccineren.
Volgens mij hebben ze daar de vaccinatieplicht sowieso opgeheven ondertussen. USO is nu het spannendste voor hem.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:21 schreef Szura het volgende:
In Australië zit geen rechtse regering meer die hard wil zijn op migratie, wellicht helpt hem dat
Het laatste wat ik heb gehoord, is dat hij de 30 wil halen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
In het geval van Djoker betekent dat dat hij niet mag spelen. Ik denk dat hij de druk van dat record dan ook niet meer zo voelt. Dat heeft hij in Australië ook gezegd: als zijn keuze betekent dat hij bepaalde toernooien niet mag spelen dan zij het zo. Als dat al 2 GS’s zijn dan wordt het record wel lastig.
Ik hoop dat hij er gewoon kan spelen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar de vaccinatieplicht sowieso opgeheven ondertussen.
Ja, hopelijk lukt ook dat nog.quote:USO is nu het spannendste voor hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |