SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon weer winnen, lekker manquote:Op zondag 10 juli 2022 16:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik snap echt niet waarom UAE zoveel energie steekt in de achtervolging.
angst voor Uranquote:Op zondag 10 juli 2022 16:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Met weinig mensen om je heen?quote:Op zondag 10 juli 2022 16:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat ik beide op min of meer dezelfde manier beleef.
Die willen Uran Uran Uran Uran niet teveel ruimte geven lijkt mequote:Op zondag 10 juli 2022 16:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Maar die staat niet eens virtueel op geelquote:Op zondag 10 juli 2022 16:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die willen Uran Uran Uran Uran niet teveel ruimte geven lijkt me
Goossens.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:36 schreef hhh38 het volgende:
Wie komt er met de alibi aanval zo nu Gieljoom er niet meer is?
Meintjes?quote:
Quintana.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:36 schreef hhh38 het volgende:
Eens een keer wat anders.quote:
Rolland is al gelost.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:36 schreef hhh38 het volgende:
2 minuten, je zou voor minderquote:Op zondag 10 juli 2022 16:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik geloof dat Bob gewonnen spel heeft.
Het is wel bijzonder hoe Bob ineens vanuit het niets weer ouderwets aan het schroeien is.quote:
Jij vindt Bob ongeloofwaardig?quote:Op zondag 10 juli 2022 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is wel bijzonder hoe Bob ineens vanuit het niets weer ouderwets aan het schroeien is.
De liesslagader speelde een rol.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is wel bijzonder hoe Bob ineens vanuit het niets weer ouderwets aan het schroeien is.
Hij was dus niet altijd de beste Bob?quote:Op zondag 10 juli 2022 16:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De liesslagader speelde een rol.
het is de tour....... nee dusquote:Op zondag 10 juli 2022 16:47 schreef Belgosome het volgende:
Verwachten jullie een aanval van een GC contender?
Die lag bovenop Woods in de beginfase.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:46 schreef hhh38 het volgende:
Klassementsrenner Grosssssschartner zakt er doorheen
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Deze overwinning van Bob zal niet lang blijven staan.
Een halfslachtige demarragepoging in de laatste KM.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:47 schreef Belgosome het volgende:
Verwachten jullie een aanval van een GC contender?
Froome is gestopt met doping toen ie een meerjarig contract had gekregen.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:50 schreef JohnDDD het volgende:
Jungels is een goeie voor UAE voor volgend jaar
Froome niet. Toch twijfelachtig hoe hij nu zo slecht kan zijn. Zet toch vraagtekens bij eerdere prestaties
Hij was toch zo zwaar gecrashed dat men zich afvroeg of ie ooit nog weer kon lopen? Lijkt me dat dat wel een verklaring kan zijn dat je je oude niveau nooit meer haaltquote:Op zondag 10 juli 2022 16:50 schreef JohnDDD het volgende:
Jungels is een goeie voor UAE voor volgend jaar
Froome niet. Toch twijfelachtig hoe hij nu zo slecht kan zijn. Zet toch vraagtekens bij eerdere prestaties
Kung lijkt me wel watquote:Op zondag 10 juli 2022 16:51 schreef wimderon het volgende:
B. Thomas nog in het peloton, dat lijkt me wel wat voor de Jumbonus.
Ik zou inderdaad toch even testen hoe goed Majka nou echt is.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:53 schreef Columbiafan het volgende:
Zou Jumbo niet eens iets moeten proberen? Tempo maken?
Ja zijn opwaartse curve is verdachter dan zijn neerwaartse curve.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:51 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Hij was toch zo zwaar gecrashed dat men zich afvroeg of ie ooit nog weer kon lopen? Lijkt me dat dat wel een verklaring kan zijn dat je je oude niveau nooit meer haalt
De weg blokkerenquote:Op zondag 10 juli 2022 16:55 schreef EinarBoe het volgende:
Wat is het praktisch nut van 6 man bij de top-20 hebben rijden als je er niets mee gaat proberen?
Wat zou hij nog moeten doen?quote:Op zondag 10 juli 2022 16:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haha, Team Wout laat meteen lopen.
Jumbo had toch iets kunnen proberen vandaag.quote:
Imponeren door niet te lossen!quote:Op zondag 10 juli 2022 16:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jumbo had toch iets kunnen proberen vandaag.
Dan zou ik eerder Roglic laten ontsnappen dan Wout op de kop van het peloton te zetten.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jumbo had toch iets kunnen proberen vandaag.
quote:Op zondag 10 juli 2022 16:56 schreef JohnDDD het volgende:
Jumbo had idd allang iets moeten proberen
of ineos
zeker met dat groepje er 30 seconden voor
daar rijd je zo heen
Ook wel logisch toch, met dit parcours. Als je nu allerlei kansloze capriolen uithaalt en die energie op latere momenten tekort komt zou ik kritiek meer op z'n plaats vinden.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:56 schreef JohnDDD het volgende:
Jumbo had idd allang iets moeten proberen
of ineos
zeker met dat groepje er 30 seconden voor
daar rijd je zo heen
wel meer niet doorquote:
Dan had de Wout vandaag beter helemaal kunnen laten lopen imoquote:Op zondag 10 juli 2022 16:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Ook wel logisch toch, met dit parcours. Als je nu allerlei kansloze capriolen uithaalt en die energie op latere momenten tekort komt zou ik kritiek meer op z'n plaats vinden.
quote:Op zondag 10 juli 2022 16:59 schreef Columbiafan het volgende:
Weinig zin in een overwinning van Pinot om eerlijk te zijn.
Mooie stijl toch.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:59 schreef Columbiafan het volgende:
Je hoeft niet te rijden, maar als je niets van plan bent, waarom laat je dan iedereen en zijn moeder nog in dat pelotonnetje mee rijden - geef dan 2 knechten rust.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Krijgen we nou deze hele tour gezeik dat Jumbo te weinig doet, alsof Pogacar opeens gaat lossen enkel omdat Jumbo rijdt.
Sterker nog als Jumbo zou rijden dan begint iedereen hier te zeiken dat ze werken voor Pogacar
Dat zou ik eerder zeggen. Al is mannetje in de kopgroep nooit verkeerd natuurlijk, maar ik zou daar niet per se Wout voor inzetten.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dan had de Wout vandaag beter helemaal kunnen laten lopen imo
Eens.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Krijgen we nou deze hele tour gezeik dat Jumbo te weinig doet, alsof Pogacar opeens gaat lossen enkel omdat Jumbo rijdt.
Sterker nog als Jumbo zou rijden dan begint iedereen hier te zeiken dat ze werken voor Pogacar
Patbonus is dit seizoen sowieso niet zo groot.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:45 schreef El-Stinho het volgende:
Jose concludeert dat het verliezen van de Patbonus een renner niet altijd goed doet.
Dat was vooral de Taus-bonusquote:Op zondag 10 juli 2022 17:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Patbonus is dit seizoen sowieso niet zo groot.
Het zit wel diep hequote:Op zondag 10 juli 2022 17:01 schreef Columbiafan het volgende:
De altijd voor zichzelf rijdende Lennard Kämna knecht voor Vlasov.
Je kan ook tempo de hoogte inbrengen met Benoot of Kruijswijk en dan aanvallen met een Roglic. Kans dat het werkt is inderdaad klein, maar als je niks probeert dan gaat het sowieso niet gebeuren.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Tempo van het peloton ligt vrij laag, denk dat de betere renners zich moeten inhouden om het te laten lopen. Tja, dat zou je kunnen doen.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:00 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Je hoeft niet te rijden, maar als je niets van plan bent, waarom laat je dan iedereen en zijn moeder nog in dat pelotonnetje mee rijden - geef dan 2 knechten rust.
Dat kun je inderdaad wel concluderen met de ene na de andere overwinning van Movistar.quote:
Viesmadquote:Op zondag 10 juli 2022 17:01 schreef Columbiafan het volgende:
Shots firedquote:Op zondag 10 juli 2022 17:01 schreef Columbiafan het volgende:
Ja idd, als er nog wat gebeurt hebben UAE en Ineos nog iemand vooraan terwijl v Aert zich heeft laten afzakkenquote:Op zondag 10 juli 2022 17:03 schreef Columbiafan het volgende:
Ik snap de tactiek van Jumbo deze Tour echt niet.
Ze hadden dorst en de 5 andere jumbots wilden niet naar de autoquote:Op zondag 10 juli 2022 17:04 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ja idd, als er nog wat gebeurt hebben UAE en Ineos nog iemand vooraan terwijl v Aert zich heeft laten afzakken
Martinez is gewoon gelost bijvoorbeeld. En ze rijden harder dan de kopgroep. Het lijkt me toch verspilling van krachten zo.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tempo van het peloton ligt vrij laag, denk dat de betere renners zich moeten inhouden om het te laten lopen. Tja, dat zou je kunnen doen.
Jumbo zit er nog met 5 toch?quote:Op zondag 10 juli 2022 17:04 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ja idd, als er nog wat gebeurt hebben UAE en Ineos nog iemand vooraan terwijl v Aert zich heeft laten afzakken
Is het ook niet de etappe voor joh, Pogacar lacht om deze heuvelsquote:Op zondag 10 juli 2022 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er gaat helemaal niets gebeuren joh
Laatste kilometers gaan valsplat omhoog.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:07 schreef Pedroso het volgende:
Een minuutje met nog 5 km klimmen, dat gaat Pinot lachend redden.
Dan zal Martinez vrij slecht zijn.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:05 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Martinez is gewoon gelost bijvoorbeeld. En ze rijden harder dan de kopgroep. Het lijkt me toch verspilling van krachten zo.
Viel te verwachten, toch teleurstellend.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er gaat helemaal niets gebeuren joh
En de rest gaat het ook niet proberen. Niet de parcours voor. Gewoon snel naar boven voor een welverdiende rustdag.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Is het ook niet de etappe voor joh, Pogacar lacht om deze heuvels
Blijft toch wel gestaag er wat van af snoepen.quote:
Eerst in je neus laten roeren na de finishquote:Op zondag 10 juli 2022 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En de rest gaat het ook niet proberen. Niet de parcours voor. Gewoon snel naar boven voor een welverdiende rustdag.
Madiot.gifquote:Op zondag 10 juli 2022 16:59 schreef Columbiafan het volgende:
Dit is een mooi parcours voor de vluchters op een woensdag. In het weekend zou het inderdaad wel wat spectaculairder mogen.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Viel te verwachten, toch teleurstellend.
Wel weer een ideaal moment om Gouvenou af te branden. Wat was hij denkende met dit parcours?
Er zijn veel te veel vlakke aanlopen in bergetappes dit jaar.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Gelukkig krijgen we op de woensdag na de rustdag een etappe met de Galibier en Serre Chevalier met 70 kilometer aanloop.
Ik denk dat ze het gewoon niet weten wat te doen. Als v Aert geen belang heeft bij de etappe, waarom dan mee? Groen kon m al bijna niet meer ontgaanquote:Op zondag 10 juli 2022 17:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jumbo heeft eerder belang bij een rustige dag en een Roglic die nog wat meer kan herstellen. En ook dat is een reden om wat meer mensen in de groep te laten zitten, de mogelijkheid dat Roglic eraf moet en minimaal een knecht nodig heeft.
Misschien is het goed als het een jaar grandioos slecht uitpakt, zodat er wat radicalere veranderingen komen.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zijn veel te veel vlakke aanlopen in bergetappes dit jaar.
Maar daar heb je alleen wat aan als je Pogacar uiteindelijk ook eraf rijdt. En daar is het niet zwaar genoeg voorquote:Op zondag 10 juli 2022 17:12 schreef Pedroso het volgende:
Jumbo zal Poga er niet afrijden maar ze hadden hem wel kunnen isoleren door Bennet en Majka er af te rijden.
Ja, dit is echt lachwekkend.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:12 schreef wimderon het volgende:
Geweldig deze tijdsverschillen Karrel, die staan toevallig ook in beeld.
Ik zo'n donkerbruin vermoeden dat jij geen fan van Karrel bent.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:12 schreef wimderon het volgende:
Geweldig deze tijdsverschillen Karrel, die staan toevallig ook in beeld.
Een goede Wout had wel kunnen winnen vandaag. Maar ja, de tactiek met Wout, vooral voor groen gaan, dat is een risicovolle tactiek. Maar dat weten we zo onderhand wel zou ik zeggen. De keer dat hij met twee à drie man in de ontsnapping zat vond ik wel een aantal maal dommer eerlijk gezegd.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:12 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het gewoon niet weten wat te doen. Als v Aert geen belang heeft bij de etappe, waarom dan mee? Groen kon m al bijna niet meer ontgaan
Eens hoor, het is niet te zwaar vandaag om nu al verschillen te maken. Maar het valt altijd te proberen.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar daar heb je alleen wat aan als je Pogacar uiteindelijk ook eraf rijdt. En daar is het niet zwaar genoeg voor
Waarom? Voor deze rit had je vooraf dit al wel kunnen verwachten dan vind ik het niet echt tegenvallend.quote:
Ja, je kan het ook in een vlakke rit proberen.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eens hoor, het is niet te zwaar vandaag om nu al verschillen te maken. Maar het valt altijd te proberen.
Jumbo zal waarschijnlijk redeneren vanuit de overlevingsfase. Iedere dag die ze voorlopig kunnen afstrepen zonder schade voor Roglic is er weer één. En daar valt alles voor te zeggen. Hier valt verder echt niets te winnen.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eens hoor, het is niet te zwaar vandaag om nu al verschillen te maken. Maar het valt altijd te proberen.
Dat sluit frustratie in principe niet uitquote:Op zondag 10 juli 2022 17:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom? Voor deze rit had je vooraf dit al wel kunnen verwachten dan vind ik het niet echt tegenvallend.
Kleine kans dat ze het straks nog even proberen.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ze rijden dan ook niet vol als de achterstand weer groter wordt op de vluchters.quote:
1 kilometer klimmen en 3 km vals plat. Dan zal niet zwaar genoeg zijn.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:23 schreef Pedroso het volgende:
Nog 4 km klimmen, dat zou Pinot moeten kunnen goedmaken.
1km echt klimmen, rest vals plat.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:23 schreef Pedroso het volgende:
Nog 4 km klimmen, dat zou Pinot moeten kunnen goedmaken.
Pinot zat heel even achter het achtervolgende groepje.quote:
4% vind ik geen vals plat.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
1km echt klimmen, rest vals plat.
Al beter dan wat het vroeger was, toen ging hij er altijd bij liggen.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:27 schreef El-Stinho het volgende:
Die beheersing van Pinot op de fiets in de afdaling was ook om te janken.
1 sec in een kmquote:
Samen met Baukequote:Op zondag 10 juli 2022 17:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bob Jungels is een sympathieke vent, aan hem hebben WIJ toch een grote ronde te danken.
Hij heeft wel geoefend op bochtentechniek. Alleen focust hij nu zo op die techniek dat hij al tig meter voor de bocht remt om die bocht precies goed en met de juiste snelheid aan te snijden.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Al beter dan wat het vroeger was, toen ging hij er altijd bij liggen.
Hoe ging dat ook alweer?quote:Op zondag 10 juli 2022 17:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bob Jungels is een sympathieke vent, aan hem hebben WIJ toch een grote ronde te danken.
Pinot heeft een Frans vlaggetjequote:Op zondag 10 juli 2022 17:35 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom krijgt Pino de prijs van de strijdlust en Bob niet?
Want Bob heeft toch net zo goed alleen gereden, maar dan vele malen langer?
Of kun je niet én winnen én ook nog die strijdlust winnen?
Vlaggetjequote:Op zondag 10 juli 2022 17:35 schreef Hyaenidae het volgende:
Publiek stemt.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:35 schreef Hyaenidae het volgende:
Het is (deels) een publieksprijs en Pinot is een publiekslieveling.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:35 schreef Hyaenidae het volgende:
Hij is Fransquote:Op zondag 10 juli 2022 17:35 schreef Hyaenidae het volgende:
Nee ze zaten wel steeds op twee minuten, dat dan sprint je niet een dikke minuut dicht.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:35 schreef Slobeend het volgende:
Was het niet gewoon een sprint in de laatste honderden meters?
Ach, gun dat publiek ook watquote:Op zondag 10 juli 2022 17:35 schreef Hyaenidae het volgende:
Toen was de achterstand op Jungels net zo groot als de voorsprong op die 2quote:Op zondag 10 juli 2022 17:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pinot had achteraf gezien beter op de top even gewacht op Castro en Verona, maar dat is makkelijk praten achteraf.
Frans publiek moet je helemaal niks gunnenquote:
Laatste beeld was de bocht naar links aan het eind van de afdaling, laatste vijf kilometer dus geen beelden. (lol)quote:Op zondag 10 juli 2022 17:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben we uberhaupt geen beelden van peloton in laatste paar km?...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |