SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon weer winnen, lekker manquote:Op zondag 10 juli 2022 16:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik snap echt niet waarom UAE zoveel energie steekt in de achtervolging.
angst voor Uranquote:Op zondag 10 juli 2022 16:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Met weinig mensen om je heen?quote:Op zondag 10 juli 2022 16:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat ik beide op min of meer dezelfde manier beleef.
Die willen Uran Uran Uran Uran niet teveel ruimte geven lijkt mequote:Op zondag 10 juli 2022 16:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Maar die staat niet eens virtueel op geelquote:Op zondag 10 juli 2022 16:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die willen Uran Uran Uran Uran niet teveel ruimte geven lijkt me
Goossens.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:36 schreef hhh38 het volgende:
Wie komt er met de alibi aanval zo nu Gieljoom er niet meer is?
Meintjes?quote:
Quintana.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:36 schreef hhh38 het volgende:
Eens een keer wat anders.quote:
Rolland is al gelost.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:36 schreef hhh38 het volgende:
2 minuten, je zou voor minderquote:Op zondag 10 juli 2022 16:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik geloof dat Bob gewonnen spel heeft.
Het is wel bijzonder hoe Bob ineens vanuit het niets weer ouderwets aan het schroeien is.quote:
Jij vindt Bob ongeloofwaardig?quote:Op zondag 10 juli 2022 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is wel bijzonder hoe Bob ineens vanuit het niets weer ouderwets aan het schroeien is.
De liesslagader speelde een rol.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is wel bijzonder hoe Bob ineens vanuit het niets weer ouderwets aan het schroeien is.
Hij was dus niet altijd de beste Bob?quote:Op zondag 10 juli 2022 16:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De liesslagader speelde een rol.
het is de tour....... nee dusquote:Op zondag 10 juli 2022 16:47 schreef Belgosome het volgende:
Verwachten jullie een aanval van een GC contender?
Die lag bovenop Woods in de beginfase.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:46 schreef hhh38 het volgende:
Klassementsrenner Grosssssschartner zakt er doorheen
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Deze overwinning van Bob zal niet lang blijven staan.
Een halfslachtige demarragepoging in de laatste KM.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:47 schreef Belgosome het volgende:
Verwachten jullie een aanval van een GC contender?
Froome is gestopt met doping toen ie een meerjarig contract had gekregen.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:50 schreef JohnDDD het volgende:
Jungels is een goeie voor UAE voor volgend jaar
Froome niet. Toch twijfelachtig hoe hij nu zo slecht kan zijn. Zet toch vraagtekens bij eerdere prestaties
Hij was toch zo zwaar gecrashed dat men zich afvroeg of ie ooit nog weer kon lopen? Lijkt me dat dat wel een verklaring kan zijn dat je je oude niveau nooit meer haaltquote:Op zondag 10 juli 2022 16:50 schreef JohnDDD het volgende:
Jungels is een goeie voor UAE voor volgend jaar
Froome niet. Toch twijfelachtig hoe hij nu zo slecht kan zijn. Zet toch vraagtekens bij eerdere prestaties
Kung lijkt me wel watquote:Op zondag 10 juli 2022 16:51 schreef wimderon het volgende:
B. Thomas nog in het peloton, dat lijkt me wel wat voor de Jumbonus.
Ik zou inderdaad toch even testen hoe goed Majka nou echt is.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:53 schreef Columbiafan het volgende:
Zou Jumbo niet eens iets moeten proberen? Tempo maken?
Ja zijn opwaartse curve is verdachter dan zijn neerwaartse curve.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:51 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Hij was toch zo zwaar gecrashed dat men zich afvroeg of ie ooit nog weer kon lopen? Lijkt me dat dat wel een verklaring kan zijn dat je je oude niveau nooit meer haalt
De weg blokkerenquote:Op zondag 10 juli 2022 16:55 schreef EinarBoe het volgende:
Wat is het praktisch nut van 6 man bij de top-20 hebben rijden als je er niets mee gaat proberen?
Wat zou hij nog moeten doen?quote:Op zondag 10 juli 2022 16:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haha, Team Wout laat meteen lopen.
Jumbo had toch iets kunnen proberen vandaag.quote:
Imponeren door niet te lossen!quote:Op zondag 10 juli 2022 16:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jumbo had toch iets kunnen proberen vandaag.
Dan zou ik eerder Roglic laten ontsnappen dan Wout op de kop van het peloton te zetten.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jumbo had toch iets kunnen proberen vandaag.
quote:Op zondag 10 juli 2022 16:56 schreef JohnDDD het volgende:
Jumbo had idd allang iets moeten proberen
of ineos
zeker met dat groepje er 30 seconden voor
daar rijd je zo heen
Ook wel logisch toch, met dit parcours. Als je nu allerlei kansloze capriolen uithaalt en die energie op latere momenten tekort komt zou ik kritiek meer op z'n plaats vinden.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:56 schreef JohnDDD het volgende:
Jumbo had idd allang iets moeten proberen
of ineos
zeker met dat groepje er 30 seconden voor
daar rijd je zo heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |