Weer een EPIC race.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:12 schreef Zorro het volgende:
Dat wordt weer een gratis podium voor Hamilton. Britten weer uit hun dak van die GEWELDIGE prestatie
Wéér iddquote:Op zondag 10 juli 2022 16:12 schreef Zorro het volgende:
Dat wordt weer een gratis podium voor Hamilton. Britten weer uit hun dak van die GEWELDIGE prestatie
Echt irritant ja.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:12 schreef tripel7 het volgende:
Hamilton mazzelt weer eens naar een podium hoor
Great crowdquote:Op zondag 10 juli 2022 16:12 schreef tripel7 het volgende:
Hamilton mazzelt weer eens naar een podium hoor
Mwahhquote:Op zondag 10 juli 2022 16:03 schreef El_Thijs het volgende:
Ferrari heeft een goede betrouwbaarheid nu.
Hoezo niet snel genoeg? Heeft hij brandwonden?quote:Op zondag 10 juli 2022 16:13 schreef DX11 het volgende:
Die dingen zouden een handrem / rem lock moeten hebben, hij kon niet snel genoeg uitstappen omdat hij de rem los moest laten en daardoor ging rollen. Gevaarlijk!!
Ja dat is echt de hoofdreden voor mij ook.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:14 schreef beantherio het volgende:
Dit is dus waarom ik nooit een Ferrari zou kopen he.
De sprintrace was gisteren al.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:14 schreef TweedeKlum het volgende:
Had gewoon een SC moeten zijn, hadden we nog een race.
Het scheelde bijzonder weinig! Een een brandende auto die de berg af rolt word ook niemand vrolijk van.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:14 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hoezo niet snel genoeg? Heeft hij brandwonden?
Heb zojuist de bestelling geannuleerd. Die troep hoef ik niet.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:14 schreef beantherio het volgende:
Dit is dus waarom ik nooit een Ferrari zou kopen he.
Hij stond zonder mazzel al op het podium.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Max hier mazzwl had.
Dus toch wel snel genoeg?quote:Op zondag 10 juli 2022 16:14 schreef DX11 het volgende:
[..]
Het scheelde bijzonder weinig! Een een brandende auto die de berg af rolt word ook niemand vrolijk van.
Hij probeert de wielen te blokkerenquote:Op zondag 10 juli 2022 16:15 schreef Kickinalfa het volgende:
Moet die vent met de brandblusser eerst nog ff zijn lunchpakketje neerzetten?
Ja maar dat is zo lullig.quote:
Hij zet een wig achter het wiel. Precies wat hij moest doenquote:Op zondag 10 juli 2022 16:15 schreef Kickinalfa het volgende:
Moet die vent met de brandblusser eerst nog ff zijn lunchpakketje neerzetten?
Hoezo moet er eerst iemand dood branden voordat ze iets aanpassen?quote:
Aah oke. Allebei een plek gewonnen lijkt mij.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:15 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Hij stond zonder mazzel al op het podium.
Inderdaad, anders kwam hij er echt niet uitquote:Op zondag 10 juli 2022 16:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij zet een wig achter het wiel. Precies wat hij moest doen
quote:Op zondag 10 juli 2022 15:45 schreef 3rr0r het volgende:
Misschien gaan de Ferrari's straks wel weer stuk.
Gebeurde in de 24u op de Ring. KTM in de fik, die zonder remmen van een heuvel rolde. Konden hem nét niet op tijd blokkeren.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:15 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Hij probeert de wielen te blokkeren
als ze hem toch weggooien, wil ik hem wel hebben, haal ik hem gratis op in Oostenrijkquote:Op zondag 10 juli 2022 16:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee joh. Nieuw verfje en hij kan weer mee
Dan kunnen ze echt beter Fiat logo's op die bak plakken en stoppen het steigerende paard eraan te verbinden.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als Ferrari dit weer weg geeft moeten ze zichzelf weggooien.
Zeker als er een FL bij zou komen.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
P2 is echt prima damage control, ook gelet op gister.
3 dacht ik. Maar ben verre van zekerquote:Op zondag 10 juli 2022 16:18 schreef Evenstar het volgende:
Zowel Leclerc als Verstappen op 2 waarschuwingen toch?
Maar Max kennende zal ie meer willenquote:Op zondag 10 juli 2022 16:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
P2 is echt prima damage control, ook gelet op gister. Leclerc zal in Paul Ricard dan wel weer een keer ploffen ofzo.
Twee toch? Ze mochten beiden nog eentje maken zonder consequenties.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
3 dacht ik. Maar ben verre van zeker
Dit ga je niet menen!quote:
Wel als ie daarmee LEC inhaalt natuurlijk.....quote:Op zondag 10 juli 2022 16:19 schreef Rianne84 het volgende:
Max kan gewoon track limits pakken, 5 seconden maakt niet uit
ze staan beide op scherp.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:18 schreef Evenstar het volgende:
Zowel Leclerc als Verstappen op 2 waarschuwingen toch?
Die is dement.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:19 schreef MoreDakka het volgende:
Idioot Brundle die een safety car wil 'voor de show'
Motor standje 12quote:
Niet volgens Ferrariquote:Op zondag 10 juli 2022 16:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leclerc zit gewoon te fucken![]()
En RBR trapt erin
of dat die een meatball krijgtquote:Op zondag 10 juli 2022 16:21 schreef LTVDK het volgende:
Charles straks nog in de muur omdat zijn gas blijft hangen
Hoezo trapt RB erin?quote:Op zondag 10 juli 2022 16:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leclerc zit gewoon te fucken![]()
En RBR trapt erin
Allebei niet handigquote:Op zondag 10 juli 2022 16:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beter je gaspedaal dan je rempedaal die blijft hangen
Dat zegt Kelly altijd.quote:
Dat is vanwege tegenliggers die Max nog moet inhalenquote:
Wat een tracklimit en +5 oplevertquote:Op zondag 10 juli 2022 16:23 schreef Peterselieman het volgende:
Gas blijft iets hangen. Kan best wel zijn dat Leclerc door gaat schieten
Ik maak wel een screenshotquote:
Tegenliggers?quote:Op zondag 10 juli 2022 16:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is vanwege tegenliggers die Max nog moet inhalen
Meatball vanwege onveilige autoquote:Op zondag 10 juli 2022 16:24 schreef Refragmental het volgende:
Nu nog een tracklimits en 5s straf voor lec
Dat zou paa echt lullig zijn voor Leclercquote:
quote:Op zondag 10 juli 2022 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
LEC loopt nog wel uit een beetje.
Ja gewoon perfect gereden. Verstappen ook goed gereden, leuke racequote:Op zondag 10 juli 2022 16:28 schreef Mano_ het volgende:
Verdiend gewonnen door Lec, zeker met de issues aan het einde
1 race minder en geen grote schade opgelopen in het kampioenschapquote:
Sjarrel en Max zijn al uit de douchequote:
Zijn maar 5 punten dit weekend dat VER verliest. Niet gek met de de bandenvretende auto.quote:
Een ballenbak die beter is dan alle auto's achter hemquote:Op zondag 10 juli 2022 16:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lewis weer naar het podium met zo'n ballenbak
Dat einde was helemaal niet zo spannend als de commentatoren het probeerden te maken en het enige wat in de top-4 echt iets veranderde was een uitvalbeurt. Tja.quote:
Bij Sainzquote:
Moet je wachten tot Monza.quote:
Achterin Sainz’ autoquote:
Je rookbommen weer mee terug sjouwen naar Nederland is ook weer zo'n gedoe.quote:
Zijn er sjonnies die fan zijn van Ferrari?quote:
Die dacht, wat hun kunnen kan ik ookquote:
Je hebt het begin gemist?quote:Op zondag 10 juli 2022 16:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat einde was helemaal niet zo spannend als de commentatoren het probeerden te maken en het enige wat in de top-4 echt iets veranderde was een uitvalbeurt. Tja.
Denk niet op alle banen. Dit is wel echt een baan die hun auto ligt.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Tja, schade beperkt. Maar het is duidelijk dat als Ferrari geen fouten maakt ze zomaar een hele reeks zeges kunnen neerzetten, want ze zijn het snelste.
Je hebt nog nooit een Monza-race gezien?quote:Op zondag 10 juli 2022 16:30 schreef gers het volgende:
[..]
Zijn er sjonnies die fan zijn van Ferrari?
Geen fouten maken en ferrari in 1 zinquote:Op zondag 10 juli 2022 16:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Tja, schade beperkt. Maar het is duidelijk dat als Ferrari geen fouten maakt ze zomaar een hele reeks zeges kunnen neerzetten, want ze zijn het snelste.
Dat was wel vermakelijk even, ik had het meer over de race in het algemeen. Er zijn beduidend leukere races geweest dit jaar.quote:
Dat zal best maar als Max 2de wordt haal je niet veel punten inquote:Op zondag 10 juli 2022 16:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dit was de eerste keer (tactisch gezien) dit jaar volgens mij.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:31 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Geen fouten maken en ferrari in 1 zin
Zegt een gers.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:30 schreef gers het volgende:
[..]
Zijn er sjonnies die fan zijn van Ferrari?
De RBRquote:Op zondag 10 juli 2022 16:32 schreef HiDiHo het volgende:
Prima race...jammer dat Max het niet aan kon alleen
Lec's gaspedaal bleef hangenquote:Op zondag 10 juli 2022 16:31 schreef DX11 het volgende:
Waarom staan ze niet alle 3 naast elkaar zoals normaal?
Dat is wel erg kort door de bocht.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Welkom aan alle newbesquote:Op zondag 10 juli 2022 16:31 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Geen fouten maken en ferrari in 1 zin
Voorbarige conclusie. Enorme degradatie van de bandjes.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dan weet ik niet wat je wil, er waren prima gevechten op de baan en de onverwachte snelheid van Ferrari zorgde toch voor een echte race.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat was wel vermakelijk even, ik had het meer over de race in het algemeen. Er zijn beduidend leukere races geweest dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |