Weer een EPIC race.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:12 schreef Zorro het volgende:
Dat wordt weer een gratis podium voor Hamilton. Britten weer uit hun dak van die GEWELDIGE prestatie
Wéér iddquote:Op zondag 10 juli 2022 16:12 schreef Zorro het volgende:
Dat wordt weer een gratis podium voor Hamilton. Britten weer uit hun dak van die GEWELDIGE prestatie
Echt irritant ja.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:12 schreef tripel7 het volgende:
Hamilton mazzelt weer eens naar een podium hoor
Great crowdquote:Op zondag 10 juli 2022 16:12 schreef tripel7 het volgende:
Hamilton mazzelt weer eens naar een podium hoor
Mwahhquote:Op zondag 10 juli 2022 16:03 schreef El_Thijs het volgende:
Ferrari heeft een goede betrouwbaarheid nu.
Hoezo niet snel genoeg? Heeft hij brandwonden?quote:Op zondag 10 juli 2022 16:13 schreef DX11 het volgende:
Die dingen zouden een handrem / rem lock moeten hebben, hij kon niet snel genoeg uitstappen omdat hij de rem los moest laten en daardoor ging rollen. Gevaarlijk!!
Ja dat is echt de hoofdreden voor mij ook.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:14 schreef beantherio het volgende:
Dit is dus waarom ik nooit een Ferrari zou kopen he.
De sprintrace was gisteren al.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:14 schreef TweedeKlum het volgende:
Had gewoon een SC moeten zijn, hadden we nog een race.
Het scheelde bijzonder weinig! Een een brandende auto die de berg af rolt word ook niemand vrolijk van.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:14 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hoezo niet snel genoeg? Heeft hij brandwonden?
Heb zojuist de bestelling geannuleerd. Die troep hoef ik niet.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:14 schreef beantherio het volgende:
Dit is dus waarom ik nooit een Ferrari zou kopen he.
Hij stond zonder mazzel al op het podium.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Max hier mazzwl had.
Dus toch wel snel genoeg?quote:Op zondag 10 juli 2022 16:14 schreef DX11 het volgende:
[..]
Het scheelde bijzonder weinig! Een een brandende auto die de berg af rolt word ook niemand vrolijk van.
Hij probeert de wielen te blokkerenquote:Op zondag 10 juli 2022 16:15 schreef Kickinalfa het volgende:
Moet die vent met de brandblusser eerst nog ff zijn lunchpakketje neerzetten?
Ja maar dat is zo lullig.quote:
Hij zet een wig achter het wiel. Precies wat hij moest doenquote:Op zondag 10 juli 2022 16:15 schreef Kickinalfa het volgende:
Moet die vent met de brandblusser eerst nog ff zijn lunchpakketje neerzetten?
Hoezo moet er eerst iemand dood branden voordat ze iets aanpassen?quote:
Aah oke. Allebei een plek gewonnen lijkt mij.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:15 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Hij stond zonder mazzel al op het podium.
Inderdaad, anders kwam hij er echt niet uitquote:Op zondag 10 juli 2022 16:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij zet een wig achter het wiel. Precies wat hij moest doen
quote:Op zondag 10 juli 2022 15:45 schreef 3rr0r het volgende:
Misschien gaan de Ferrari's straks wel weer stuk.
Gebeurde in de 24u op de Ring. KTM in de fik, die zonder remmen van een heuvel rolde. Konden hem nét niet op tijd blokkeren.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:15 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Hij probeert de wielen te blokkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |