Lol.quote:Op maandag 11 juli 2022 18:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
De trekkerterroristen hebben het over oorlog. In een oorlog kan een partij kiezen voor de inzet van kindsoldaten. Dat het andere leger uitsluitend het (pantser)-voertuig ziet en niet het feit of de bestuurder een kind is of niet, kun je de strijders van het andere leger natuurlijk niet verwijten.
Ik meen wat precies?quote:Op maandag 11 juli 2022 19:05 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lol.
Maar je meent deze shit echt hé net als pompompomx
https://www.parool.nl/ned(...)nrepubliek~b0ac459c/quote:Op maandag 11 juli 2022 19:05 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lol.
Maar je meent deze shit echt hé net als pompompomx
Is dit Baudetiaanse redenatie in de vorm van "ja maar het hád een begrafenisstoet kúnnen zijn", of welk punt probeer je nou te maken?quote:Op maandag 11 juli 2022 17:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Onzin, natuurlijk. Het was geen begrafenis-toet, maar dat wist die Laura op dat moment niet.
Het was een personenauto die waarschijnlijk had afgesproken in de dorpskern naast de groene kliko om met drie mede-dorpsbewoners een dagje demonstreren in Amsterdam te "doen".quote:Op maandag 11 juli 2022 17:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Onzin, natuurlijk. Het was geen begrafenis-toet, maar dat wist die Laura op dat moment niet.
Moet jij als Twentse Ros niet pal achter de boeren staan of kom je uit de achterstandswijk SP Enschede?quote:Op maandag 11 juli 2022 18:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
De trekkerterroristen hebben het over oorlog. In een oorlog kan een partij kiezen voor de inzet van kindsoldaten. Dat het andere leger uitsluitend het (pantser)-voertuig ziet en niet het feit of de bestuurder een kind is of niet, kun je de strijders van het andere leger natuurlijk niet verwijten.
Mijn punt staat er duidelijk. Ik geloof niet dat Laura wist dat het hier niet om een begrafenis ging.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is dit Baudetiaanse redenatie in de vorm van "ja maar het hád een begrafenisstoet kúnnen zijn", of welk punt probeer je nou te maken?
Nee hoor, ik kom uit het platteland. Maar hoeveel trekkerterroristen zijn er? Lang niet alle boeren.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet jij als Twentse Ros niet pal achter de boeren staan of kom je uit de achterstandswijk SP Enschede?
A la de treintweet.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mijn punt staat er duidelijk. Ik geloof niet dat Laura wist dat het hier niet om een begrafenis ging.
En wat Baudet hiermee te maken heeft is mij een raadsel.
Het duurde drie dagen voordat het bekend was dat het niet om een uitvaartauto ging. Laura maakte gewoon een smerig grapje. Klaar.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:34 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Het was een personenauto die waarschijnlijk had afgesproken in de dorpskern naast de groene kliko om met drie mede-dorpsbewoners een dagje demonstreren in Amsterdam te "doen".
En voor de gieren van het FvD was het smullen omdat het om een zwarte auto ging en omdat er in de dorpskern er altijd een kerk staat.
En door fakenews de wereld in te blazen is definitief de associatie Kerk-Rouwauto in het leven geroepen. Die associatie zou anders nooit iemand hebben gemaakt.
Ah dus je staat wel achter de boeren? Fijn om te horen.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:37 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kom uit het platteland. Maar hoeveel trekkerterroristen zijn er? Lang niet alle boeren.
Nou nee hoor.quote:
Precies wat ik zeg dus: Baudetiaanse redenatie.quote:Ik geloof niet dat Laura wist dat het hier niet om een begrafenis ging.
En wat Baudet hiermee te maken heeft is mij een raadsel.
Je kon in een split second het kenteken controleren om te constateren dat het om een personenauto gaat die niet als rouwauto dienst kan doen.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het duurde drie dagen voordat het bekend was dat het niet om een uitvaartauto ging. Laura maakte gewoon een smerig grapje. Klaar.
Je bent een bijzonder joch.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou nee hoor.
[..]
Precies wat ik zeg dus: Baudetiaanse redenatie.
Ohja. En dat heeft Laura vast gedaan...quote:Op maandag 11 juli 2022 19:48 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Je kon in een split second het kenteken controleren om te constateren dat het om een personenauto gaat die niet als rouwauto dienst kan doen.
Een kliko wordt niet buiten de kerk geplaatst als er een uitvaart is.
Je weet wel, toen Baudet een medewerker van de NS beschuldigde en toen bleek het verhaal anders te zijn dan dat hij zei. 'Het hád net zo goed wel zo kunnen zijn', in plaats van 'ik heb het verkeerd gezien'.quote:
Nee, geen idee. Ik volg dat allemaal niet.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je weet wel, toen Baudet een medewerker van de NS beschuldigde en toen bleek het verhaal anders te zijn dan dat hij zei. 'Het hád net zo goed wel zo kunnen zijn', in plaats van 'ik heb het verkeerd gezien'.
Bedankt. Ga je nu uitleggen welk punt je probeert te maken door te stellen dat Bromet niet wist dat het geen uitvaart betrof?quote:
Dat ze gebruik maakte van zwarte humor. Meer niet.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bedankt. Ga je nu uitleggen welk punt je probeert te maken door te stellen dat Bromet niet wist dat het geen uitvaart betrof?
Ja. Ik vind het totaal geen probleem. Ik vond het zelfs een best grappige opmerking. Juist in de context dat het wat onder de gordel was.quote:
Wat je al niet meemaakt op een dag hè?quote:Op maandag 11 juli 2022 20:04 schreef StephanL het volgende:
Zag ook een heel clubje staan op een viaduct bij Nieuw-Vennep, over de A4. Stuk of 40 man denk. Druk te zwaaien met vlaggen.
Wat je dag al niet meemaakt he?quote:Op maandag 11 juli 2022 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat je al niet meemaakt op een dag hè?
https://www.groot-waterla(...)ntweet-laura-bromet/quote:GroenLinks-Kamerlid Laura Bromet was dit weekend een target van nepnieuws na een tweet over de omgekeerde vlag. Bromet, stikstofwoordvoerder van de partij, had donderdagavond een foto getwitterd van een Mercedes met omgekeerde vlag op de motorkap. „Gouden tijden voor de vlaggenfabriek”, schreef ze erbij. De auto stond voor een kerk, een bordje wees naar een begraafplaats verderop. Twitteraars en rechtse online media beweerden dat het om een rouwwagen ging bij een begrafenis van een boer die zelfmoord had gepleegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |