Daar had ik wel graag de bron van.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het ging rond als een uitvaartauto,
Gisteren kwamen er ineens een aantal vaste BNW-users, die met dat nieuws kwamen (o.a.) in dit topic. En maar jarenlang doen alsof 'MSM' onbetrouwbaar is, maar de sites waar zij op komen niet, terwijl al die jaren constant blijkt dat men nepnieuws verspreid.quote:Op maandag 11 juli 2022 20:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
https://www.groot-waterla(...)ntweet-laura-bromet/
Ach ja... activistische wappies, opgefokte boeren en agressief rechts doen vaker fakenews verspreiden, mensen valselijk beschuldigen en erger dan dat ?
Nog erger.... mensen in real life fysiek belagen? Nee toch???? Dat doen vaderlandslievenden niet
Maar het is overduidelijk geen uitvaartauto maar gewoon een auto.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ohja. En dat heeft Laura vast gedaan...![]()
Het ging rond als een uitvaartauto, en Laura besloot daar een vlaggen-grapje over te maken. Ik moest nog lachen ook.
Een beetje lucht uit de bandjes laten lopen?quote:
Ik moet altijd een beetje gniffelen als ik dat soort taferelen ziequote:Op maandag 11 juli 2022 20:04 schreef StephanL het volgende:
Zag ook een heel clubje staan op een viaduct bij Nieuw-Vennep, over de A4. Stuk of 40 man denk. Druk te zwaaien met vlaggen.
God, was mijn maandag maar zo opwindend. *zuchtquote:Op maandag 11 juli 2022 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat je al niet meemaakt op een dag hè?
Of het ging daarna pas rond als uitvaartauto, nadat men beledigd was, want zij van GL.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ohja. En dat heeft Laura vast gedaan...![]()
Het ging rond als een uitvaartauto, en Laura besloot daar een vlaggen-grapje over te maken. Ik moest nog lachen ook.
quote:Op maandag 11 juli 2022 21:44 schreef Bluesdude het volgende:
Wordt hier indirect een stemming gemaakt waarin mensen eerder denken : shoot to kill is ok
Dus boeren ophitsen tot in het gewelddadige
[ twitter ]
quote:Op maandag 11 juli 2022 20:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
https://www.groot-waterla(...)ntweet-laura-bromet/
Ach ja... activistische wappies, opgefokte boeren en agressief rechts doen vaker fakenews verspreiden, mensen valselijk beschuldigen en erger dan dat ?
Nog erger.... mensen in real life fysiek belagen? Nee toch???? Dat doen vaderlandslievenden niet
die gideon is echt een gevaar. En knettergekquote:Op maandag 11 juli 2022 21:44 schreef Bluesdude het volgende:
Wordt hier indirect een stemming gemaakt waarin mensen eerder denken : shoot to kill is ok
[ twitter ]
Een wijkagent heeft een soortgelijke vraag:
[ twitter ]
Gelukkig heeft hij wel een prettig stemgeluid.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:02 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
die gideon is echt een gevaar. En knettergek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn volgende bijeenkomst wil 'ie vast in Neurenberg houden.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:02 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
die gideon is echt een gevaar. En knettergek
Mooi gesproken van Gideon.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:44 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Van Madurodam misschien.quote:Op maandag 11 juli 2022 23:37 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Mooi gesproken van Gideon.
Ik zie hem nog wel minister president worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ophitsen? Meer in slaap praten. Allemachtig wat zit er weinig schwung in dat gezemel van die kerel. En dit was slechts een deel van zijn speech? Medelijden met de toehoorders, wat een trage vertoning.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:44 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
quote:Op maandag 11 juli 2022 23:46 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Van Madurodam misschien.De eerste nederlaag van het fascisme ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteindelijk roept hij net nergens toe op, je kunt merken dat het ooit een goede jurist was. Wel doodeng uiteraard.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:44 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
quote:Op maandag 11 juli 2022 23:37 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Als het Markermeer eindelijk ingepolderd wordt en daar Kabouterland wordt gesticht geef ik Gideon ook wel een kansquote:Op maandag 11 juli 2022 23:37 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Niet Baudet? Zie in Gideon meer een Goebbels.quote:Op maandag 11 juli 2022 23:37 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Hij stelt dat je geweld mag gebruiken tegen de ME als ze je lAnD kOmEn OnTeIgEnEn. Ik vraag me af of dat juridisch wel juist is.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 00:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Uiteindelijk roept hij net nergens toe op, je kunt merken dat het ooit een goede jurist was. Wel doodeng uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |