Wat zou er eigenlijk binnen/met de FvD gebeuren als iemand anders meer stemmen krijgt dan Sjerrie?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:08 schreef Nielsch het volgende:
Haha Gideon doet zo z’n best maar de zetelwinst gaat naar BBB. Kwestie van tijd tot Thierry de boeren maar ondankbare klootzakken gaat vinden.
Dan gaat die persoon de partij uitquote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat zou er eigenlijk binnen/met de FvD gebeuren als iemand anders meer stemmen krijgt dan Sjerrie?
Die kans is inderdaad dik aanwezig. Als iemand Rottumerplaat opkoopt en omdoopt tot de onafhankelijke staat Forumland tenminste.quote:Op maandag 11 juli 2022 23:37 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Mooi gesproken van Gideon.
Ik zie hem nog wel minister president worden.
Rijke fantasie heb jij.quote:Op maandag 11 juli 2022 23:37 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Mooi gesproken van Gideon.
Ik zie hem nog wel minister president worden.
Met name heeft hij het over boeren die geweld mogen gebruiken, bijv bij onteigening.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 00:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Uiteindelijk roept hij net nergens toe op, je kunt merken dat het ooit een goede jurist was. Wel doodeng uiteraard.
Een verkrachte kat maakt aangenamere geluiden.quote:Op maandag 11 juli 2022 23:58 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ophitsen? Meer in slaap praten. Allemachtig wat zit er weinig schwung in dat gezemel van die kerel. En dit was slechts een deel van zijn speech? Medelijden met de toehoorders, wat een trage vertoning.
Het is ook allemaal zo doorzichtig.quote:
Ik kan niet wachten tot ze samen in een kabinet zitten.quote:
We zitten zelf in een krimp, dus logisch dat het 100% migranten zijn. Omvolking is het, duidelijker kan niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:59 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het is ook allemaal zo doorzichtig.
De overheid zegt zelf dat er de komende jaren 1.000.000 mensen bij komen en daar zijn huizen voor nodig.
Dat zullen geen mensen zijn die hier geboren worden.
Dus het zijn asielzoekers of immigranten, simpel zat.
Dat zegt hij niet. Hij zegt dat je geweld mag gebruiken tegen wederrechtelijke aanrandingen (oftewel noodweer) the deciliter is in the details.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hij stelt dat je geweld mag gebruiken tegen de ME als ze je lAnD kOmEn OnTeIgEnEn. Ik vraag me af of dat juridisch wel juist is.
Gebruikend "Je kent ze wel van die polilitiebusjes die op je terrein komen" als metafoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet. Hij zegt dat je geweld mag gebruiken tegen wederrechtelijke aanrandingen (oftewel noodweer) the deciliter is in the details.
onteigening is echter niet wederrechtelijk. gideon weet natuurlijk ook wel dat de boeren die nuance missen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet. Hij zegt dat je geweld mag gebruiken tegen wederrechtelijke aanrandingen (oftewel noodweer) the deciliter is in the details.
Dat weet Gideon inderdaad prima, maar hij zegt het niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:09 schreef Nielsch het volgende:
quote:
Op dinsdag 12 juli 2022 12:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet. Hij zegt dat je geweld mag gebruiken tegen wederrechtelijke aanrandingen (oftewel noodweer
mensen die het woord omvolken gebruikenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:17 schreef Ciclon het volgende:
[..]
We zitten zelf in een krimp, dus logisch dat het 100% migranten zijn. Omvolking is het, duidelijker kan niet.
Weet je gelijk met wat voor lui je te maken hebt.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:15 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
mensen die het woord omvolken gebruiken
Wat is er mis met dat woord?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:15 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
mensen die het woord omvolken gebruiken
Helemaal niets behalve dan dat links er ontzettend allergisch voor is.quote:
Volgens mij hebben we in Nederland meer last van boeren dan van buitenlanders.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:48 schreef Unstoppable-NMGN het volgende:
[..]
Helemaal niets behalve dan dat links er ontzettend allergisch voor is.Ongeveer 4,2 miljoen Nederlanders, dat is 24,1 % van alle Nederlanders, had volgens het CBS op 1 januari 2020 een migratieachtergrond. Dan mag je toch wel stellen dat we behoorlijk aan het omvolken zijn. Ik ben wel benieuwd wat voor een woord links hiervoor dan zou willen gebruiken.
de reductie kán omlaag bij het halen van de klimaatdoelen... oftewel: als we alle andere sectoren keihard uitknijpen kunnen we de boeren ontzien....quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:46 schreef Homey het volgende:
Die stikfstofplannen van het kabinet hebben geen grond:
https://twitter.com/PieterOmtzigt/status/1546381443902967809
Scherpe tweets van Omtzigt. Hoe het kabinet nu opereert is ondemocratisch en niet in de geest van de wet.
Terecht dat boeren fel in opstand komen. Nu de oppositie nog. Doel is nu echt: weg met Rutte en Kaag.
Daar gaat het niet om. Het gaat om de democratie en rechtsstaat. Hoe het kabinet acteert is geen van beiden. Normaal zou je een motie van wantrouwen moet zien en zouden Rutte en Kaag meteen moeten vertrekken.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
de reductie kán omlaag bij het halen van de klimaatdoelen... oftewel: als we alle andere sectoren keihard uitknijpen kunnen we de boeren ontzien....
ja, zo kan ik ook wel populair doen onder boeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |