Incel Barry neemt 3-1 voorsprong op hemquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:50 schreef Mani89 het volgende:
Vies goor ongewassen zwijn Adriaan Lewis.
De leg van Anthony Fleet tegen Martin Adams gaat nooit meer verbeterd worden qua gekte.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:53 schreef Mani89 het volgende:
Wij noteren een extreem mentaal dipje voor Mensur.
[ twitter ]
Dit is geilquote:
Erg grote kans dat Van Barneveld een geplaatste speler is voor het WK daardoor!quote:
2007 VIBES GENOTquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Erg grote kans dat Van Barneveld een geplaatste speler is voor het WK daardoor!
Cuckolding.comquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Kunnen we bordje 2 ergens volgen voor MatGod?
Die leg won hij nogquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:53 schreef Mani89 het volgende:
[ twitter ]
Stuurde een paar posts eerder een stream met beide borden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Het enige wat ik kan bedenken is dat met een beetje fantasie 'Pietrezcko' als Pikachu klinktquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die naam slaat echt helemaal nergens op. Op basis waarvan heet hij Pikachu
Ernstige overcompensatie voor incel Kien.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:22 schreef Wereldgozer het volgende:
Adi hep een oorbel en Barry hep een slief. @:Mani89
We wachten het DRA-rapport af.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:53 schreef Mani89 het volgende:
[ twitter ]
ViaplayGODEN, jawel!quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:16 schreef Wereldgozer het volgende:
En dan zou ie zomaar in ronde 3 als ANGSTGEGNER Price kunnen tegenkomen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Erg grote kans dat Van Barneveld een geplaatste speler is voor het WK daardoor!
Lekker 75 gemiddeld gooien tegen een gehandicapte Chinees genotquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mickey Mansell is ook een irritante jaarlijks terugkerende rubriek
Wat doet die hier nou weer, hij is mij het hele jaar niet opgevallen op dartsrankings.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mickey Mansell is ook een irritante jaarlijks terugkerende rubriek
Ik zie de fluke van Mansell weer aankomenquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat doet die hier nou weer, hij is mij het hele jaar niet opgevallen op dartsrankings.
Hier moet Dirk snel mee afrekenen.
ik wil dit niet ik wil dit nietquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik zie de fluke van Mansell weer aankomen
Ik dach tdat de stream vastliep maar Mansell deed er te lang over. Gelukkig pakt Dirk het weer op.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dirk hep een probleem.
slecht trackrecord ook tegen Mansell en daar lijkt er nog 1tje bij te komen
Gerard joling genotquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Bohh wat een wereldpartij van Noppert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |