Ik snap de tegenstrijdigheid ook totaal niet. De grap is nergens misgunnend of respectloos, niemand wenst iemand dood ofzo, er is gewoon niks aan de hand.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:57 schreef kanovinnie het volgende:
Heel woke Nederland valt er weer over![]()
Ik kan me niet voorstellen dat die vent in dat bed zich daar druk over kan maken.
Ja precies. Moet je dan zo'n medelijden hebben en hem met een fluwelen handschoen behandelen?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:00 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik snap de tegenstrijdigheid ook totaal niet. De grap is nergens misgunnend of respectloos, niemand wenst iemand dood ofzo, er is gewoon niks aan de hand.
Heb je dat sarcastische filmpje van Hans Teeuwen er over gezien?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:57 schreef kanovinnie het volgende:
Heel woke Nederland valt er weer over![]()
Ik kan me niet voorstellen dat die vent in dat bed zich daar druk over kan maken.
Ja precies, dan zou je hem écht buitensluiten.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja precies. Moet je dan zo'n medelijden hebben en hem met een fluwelen handschoen behandelen?
Ja, maar dan is het opeens spotten met een terminaal persoon of zoiets. Ja, ook een dolletje is bespotten, je mag gewoon niks zeggen want heel misschien vat diegene het grapje verkeerd op.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:00 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik snap de tegenstrijdigheid ook totaal niet. De grap is nergens misgunnend of respectloos, niemand wenst iemand dood ofzo, er is gewoon niks aan de hand.
Neequote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:07 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Heb je dat sarcastische filmpje van Hans Teeuwen er over gezien?
Ook in het kader van 'woke' zijn er geen aanknopingspunten voor kritiek, want er is niks stigmatiserends aan deze grap. Er wordt geen karikatuur gemaakt ofzoiets. Het is niet van hahaha daar heb je die terminalen weer die te lam zijn uit hun bed te komen ofzo.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:14 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het opeens spotten met een terminaal persoon of zoiets. Ja, ook een dolletje is bespotten, je mag gewoon niks zeggen want heel misschien vat diegene het grapje verkeerd op.
En dat risico kunnen we natuurlijk niet hebben, dus hup, op de barricades en dan zullen we de aanstichter eens even een lesje moraliteit leren.
Freek de Jonge nooit geen reet aan gevonden.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:08 schreef Jordy-B het volgende:
Misschien komt het doordat Freek de afgelopen twintig jaar niks anders gedaan heeft dan azijnzeiken, dat men het gewoon niet meer herkent dat hij een keer een grapje maakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |