Wilden ze je op de Zuidpool wel hebben?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:43 schreef Erasmus het volgende:
Zeer terechte klacht. Daarom ben ik ook geëmigreerd.
Ik vind (vond) boodschappen doen ook gewoon leuk. Een van de weinige dingen waardoor ik, buiten werk om, nog mijn huis uitkom (heb weinig tot geen andere eigen tijd voor mezelf, behalve in bed 's avonds). Ja, triest, ik weet het. Maar dat dit me dan ook nog afgenomen wordt, zit me hoog.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:46 schreef Tijn het volgende:
Hallo, 1998 belde, je kunt ook online boodschappen bestellen.
Jongen zowel die boeren als die mensen met uitkering dragen beide aan het probleem mee, wat snap je daar niet aan? Deze reactie is -1 ster.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Boeren blokkeren die shit maar mensen met een uitkering zijn het probleem?
Klaag dan over die kutboeren Truus...
Ik geef dit topic een ster
*
En omdat jij een kutleven hebt, moeten de uitkeringstrekkers er maar van langs krijgen? Lekker normaal weer.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:52 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik vind (vond) boodschappen doen ook gewoon leuk. Een van de weinige dingen waardoor ik, buiten werk om, nog mijn huis uitkom (heb weinig tot geen andere eigen tijd voor mezelf, behalve in bed 's avonds). Ja, triest, ik weet het. Maar dat dit me dan ook nog afgenomen wordt, zit me hoog.
Slaat nergens op dit.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:52 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Jongen zowel die boeren als die mensen met uitkering dragen beide aan het probleem mee, wat snap je daar niet aan? Deze reactie is -1 ster.
Dat klopt. Als zij dit blijven doen, zal ik niet kunnen vreten, en kan ik ze ook niet redden als ze met hun dichtgeslibde hypercholesterolemie aderen, morbide obesitas, COPD en chronisch vermoeidheidssyndroom thuis liggen te creperen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
En omdat jij een kutleven hebt, moeten de uitkeringstrekkers er maar van langs krijgen? Lekker normaal weer.
Vreemd. Gisteren schreef je nog...quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:36 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ja hai,
Als ik 's avonds terug kom van werk en ik moet boodschappen halen, zijn alle schappen al leeg. Waarom? Omdat de boeren die shit blokkeren, maar ook omdat Tony en Ingrid alvast in de middag riant boodschappen zijn gaan doen met hun kutuitkering. Ik kan geen kip meer eten, want er blijven alleen maar pakken van >10 euro liggen, ik krijg dat niet eens op in mijn eentje, kan ik het wegsmijten. Er is geen brood meer, behalve krentenbrood van 9,99. Er is geen beleg meer, behalve van die speciale soorten kaas van 7,99. Tyfstraal toch op man.
Die protesterende boeren prima enzo het zal wel kut voor ze zijn geloof ik best, maar als ik niet kan vreten kan ik niet werken, en derhalve laat ik iedereen doodgaan, ze mogen niet meer bellen en al helemaal niet komen.
Dat is de consequentie, maar zo hebben ze het blijkbaar gewild. Zij geen werk, wij geen eten, ik geen eten, geen service, bloed maar dood.
Klacht: boeren
Klacht: uitkeringstrekkers
Klacht: in NL ben je het hardst genaaid wanneer je hard werkt.
Klacht: niet aan criteria voor uitkering voldoen.
@Erasmusquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:20 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik ben al jaren werkeloos mijn man betaalt alles voor me omdat ik continu last heb van zwakte en ziekte, heb het aan mijn botten mijn spieren mijn vaten mijn huid mijn ogen en ik ben mentaal niet in orde waardoor ik niet kan werken
Wat snap jij niet aan de woorden satire en zelfspotquote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:56 schreef laforest het volgende:
[..]
Vreemd. Gisteren schreef je nog...
[..]
Je bent gewoon een trol?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:57 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan de woorden satire en zelfspot
Dacht jij bent hooggeleid maar ho maar weer
Haha, klaploper!quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:57 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan de woorden satire en zelfspot
Dacht jij bent hooggeleid maar ho maar weer
Vandaag was ik dus parkeren in de stad met zusje, maar pinpas deed het niet bij de parkeerautomaat, toen kwam er een vent aan die heeft gewoon 10 euro aan ons gegeven en rende toen weg.quote:
Een klaploper én een profiteur! Doe maar weer.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:59 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Vandaag was ik dus parkeren in de stad met zusje, maar pinpas deed het niet bij de parkeerautomaat, toen kwam er een vent aan die heeft gewoon 10 euro aan ons gegeven en rende toen weg.
Gewoon weekends zooi halen en je vriezer vol donderen voor de hele week.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:36 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ja hai,
Als ik 's avonds terug kom van werk en ik moet boodschappen halen, zijn alle schappen al leeg. Waarom? Omdat de boeren die shit blokkeren, maar ook omdat Tony en Ingrid alvast in de middag riant boodschappen zijn gaan doen met hun kutuitkering. Ik kan geen kip meer eten, want er blijven alleen maar pakken van >10 euro liggen, ik krijg dat niet eens op in mijn eentje, kan ik het wegsmijten. Er is geen brood meer, behalve krentenbrood van 9,99. Er is geen beleg meer, behalve van die speciale soorten kaas van 7,99. Tyfstraal toch op man.
Die protesterende boeren prima enzo het zal wel kut voor ze zijn geloof ik best, maar als ik niet kan vreten kan ik niet werken, en derhalve laat ik iedereen doodgaan, ze mogen niet meer bellen en al helemaal niet komen.
Dat is de consequentie, maar zo hebben ze het blijkbaar gewild. Zij geen werk, wij geen eten, ik geen eten, geen service, bloed maar dood.
Vent ik zou (bij wijze van dan he maar maak het niet aanlokkelijk) een moord doen voor een halfjaar bijslapen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:11 schreef Welfareboy het volgende:
Uitkering is saai hoor hele dagen thuis zitten zonder vrijteijdsbesteding aka werk
Bejaarden ook maar die zie ik niet in je topic.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:52 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Jongen zowel die boeren als die mensen met uitkering dragen beide aan het probleem mee, wat snap je daar niet aan? Deze reactie is -1 ster.
Boomers!!!!! De ziektekiem van de samenlevingquote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Bejaarden ook maar die zie ik niet in je topic.
Zo te zien is er iemand toe aan uitkeringquote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:36 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ja hai,
Ik kan niet 'ff een uurtje weg van werk', en in de ochtend zo vroeg zijn die supers nog niet open.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:10 schreef Rene het volgende:
Ik werk en kan overdag best n uurtje boodschappen doen. Snap die probleempje nie.
Tja. Moet je een andere baan zoeken.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:19 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik kan niet 'ff een uurtje weg van werk', en in de ochtend zo vroeg zijn die supers nog niet open.
Welk gehucht woon je dan? Zelfs de AH om hoek hier is dagelijks open van 07:00 tot 22:00.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:19 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik kan niet 'ff een uurtje weg van werk', en in de ochtend zo vroeg zijn die supers nog niet open.
Waarom kunnen mensen hier niet lezen? Die supermarkt is gewoon tot 22:00 open, maar om 17:00 zijn de schappen al leeg door Tony en Ingrid.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:46 schreef Nine. het volgende:
[..]
Welk gehucht woon je dan? Zelfs de AH om hoek hier is dagelijks open van 07:00 tot 22:00.
Dus ik moet een andere baan gaan zoeken omdat boeren en uitkeringstrekkers de schappen van de supermarkt leegtrekken voordat ik de kans krijg fatsoenlijk boodschappen te gaan doen?quote:
Misschien moet je zelf wat beter leren lezen?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:02 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Waarom kunnen mensen hier niet lezen? Die supermarkt is gewoon tot 22:00 open, maar om 17:00 zijn de schappen al leeg door Tony en Ingrid.
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:19 schreef Naardegallemiezen het volgende:
in de ochtend zo vroeg zijn die supers nog niet open.
Hou even je grote bek dicht in mijn topic Delanoquote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:04 schreef Welfareboy het volgende:
Ga huilen man met je domme baan. Ga lekker heel je leven werken
Zij kunnen gewoon om 10:00 rustig op hun gemak die blikken Klok halen hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:11 schreef Nine. het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf wat beter leren lezen?
[..]
Probeer je de nieuwe @sirdanilot te worden? Je hoeft niet in elk topic te vermelden dat je in Duitsland woont.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:43 schreef Erasmus het volgende:
Zeer terechte klacht. Daarom ben ik ook geëmigreerd.
Kut, poging tot gerecyclede act mislukt.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:35 schreef knoopie het volgende:
[..]
Probeer je de nieuwe @:sirdanilot te worden? Je hoeft niet in elk topic te vermelden dat je in Duitsland woont.
Hahaha, wel een beetje waarquote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:35 schreef knoopie het volgende:
[..]
Probeer je de nieuwe @:sirdanilot te worden? Je hoeft niet in elk topic te vermelden dat je in Duitsland woont.
Niemand verplicht je om sochtends je stinkende nest uit te komen hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:22 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Vent ik zou (bij wijze van dan he maar maak het niet aanlokkelijk) een moord doen voor een halfjaar bijslapen.
Dat zijn wel behoorlijk hoge prijzen ja voor een simpel product.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:36 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ja hai,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |