Nou hopelijk komen de paraplu dames dan ook weer spoedig terug.quote:
Ik heb genoten.quote:
Uh omdat ik een mooie race wil zien ben ik een hater van Verstappen? Vreemde conclusie.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:07 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je haat richting Verstappen kent geen grenzen hé.
@ChevyCaprice brengt de objectieve balans, hoor!quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:07 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je haat richting Verstappen kent geen grenzen hé.
Mwoah, je klinkt vooral als een zielige Merc fan, zoals de meeste Merc fans.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Uh omdat ik een mooie race wil zien ben ik een hater van Verstappen? Vreemde conclusie.
kan bijna niet andersquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:11 schreef R-woud93 het volgende:
Sainz en Leclerc gaan echt ruzie krijgen dit seizoen
Het leek nu al bijna raak.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:11 schreef R-woud93 het volgende:
Rosberg/Hamilton vibes.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:11 schreef R-woud93 het volgende:
Chevyquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:12 schreef 3rr0r het volgende:
Wie gaat straks optreden daar ter vermaak voor de oranje fans?
Marco Borsatoquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:12 schreef 3rr0r het volgende:
Wie gaat straks optreden daar ter vermaak van de oranje fans?
@Calandquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:12 schreef 3rr0r het volgende:
Wie gaat straks optreden daar ter vermaak van de oranje fans?
Ik zie liever een gevecht dan een dominante Verstappen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mwoah, je klinkt vooral als een zielige Merc fan, zoals de meeste Merc fans.
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:09 schreef DX11 het volgende:
[..]
Nou hopelijk komen de paraplu dames dan ook weer spoedig terug.
Perez van P13 naar P5quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Vieze mazzel voor Hamilton weer. Eerst Albon die zorgt dat er geen druk van achter is, en dan MAG die MSC geen DRS geeft. Hij was weer hulpeloos zonder DRS.
Of de start was natuurijk vieze pech.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Vieze mazzel voor Hamilton weer. Eerst Albon die zorgt dat er geen druk van achter is, en dan MAG die MSC geen DRS geeft. Hij was weer hulpeloos zonder DRS.
niks pech aan hij had weer eens mazzel dat hij heel bleef en dat er een paar concurrenten weg vielenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Of de start was natuurijk vieze pech.
Het glas is natuurlijk halfvol of halfleeg.
Precies wat ik zeg grote vriend. Halfvol of halfleeg.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:16 schreef Predator40 het volgende:
[..]
niks pech aan hij had weer eens mazzel dat hij heel bleef en dat er een paar concurrenten weg vielen
Dat plekje stelt natuurlijk geen reet voor als Alonso ook is weggevallen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Het zou een wonder zijn als de schade geen invloed had.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:17 schreef Ploplap het volgende:
Zal straks wel weer worden gezegd dat de "GEIT" schade had aan zijn auto, want anders was hij wel top 5 geweest.
InB4 ja maar Lewis had schade aan z'n auto.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:15 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Perez van P13 naar P5
Sir Lewis van P9 naar P8
![]()
![]()
Denk het niet. Het is de Red Bull ring. Niet de Ferrari ring.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:16 schreef DX11 het volgende:
Als er nou een niet-redbull had gewonnen hadden ze dan die auto ook met andere stickers klaar staan?
Dan hadden ze het rondje over geslagen? Je kan toch niet een Ferrari chauffeur in die Redbull auto een rondje laten rijdenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Denk het niet. Het is de Red Bull ring. Niet de Ferrari ring.
Welke schade?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het zou een wonder zijn als de schade geen invloed had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |