teen dad misschien?quote:Op maandag 11 juli 2022 13:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat hij dat wil is een zekerheid.
Je vader is wat overdreven wel.
Een daddy dan?quote:Op maandag 11 juli 2022 13:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Een andere fokker zei net dat het technisch gezien wel kon. Ben 23.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik rekende even voor mezelf.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:23 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Een andere fokker zei net dat het technisch gezien wel kon. Ben 23.
Fax is nog geen 40 als ik het goed heb. Dus dat lijkt me niet de leeftijd van je vaderquote:Op maandag 11 juli 2022 13:23 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Een andere fokker zei net dat het technisch gezien wel kon. Ben 23.
Met die leeftijdsgrens is het geen daddy.quote:
Als ik voor mezelf reken was het technisch gezien nét aan mogelijk geweest, een kind van 23 hebben.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik rekende even voor mezelf.
als ik als 16jarige je moeder had bezwangerd had het gekund.
Mijn leven had er in ieder geval heel anders uitgezien als ik nu al een kind van 23 hadquote:Op maandag 11 juli 2022 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik voor mezelf reken was het technisch gezien nét aan mogelijk geweest, een kind van 23 hebben.
Gezonde situatie zou het niet zijn geweest, overigens.
Faxies van je dochter af slaanquote:Op maandag 11 juli 2022 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn leven had er in ieder geval heel anders uitgezien als ik nu al een kind van 23 had![]()
Probeert 'ie het al zo lang dan?quote:Op maandag 11 juli 2022 13:33 schreef Medusa666 het volgende:
Ik vind je gewoon een vies mislukt ventje als je tienermeisjes (met hoogstwaarschijnlijk daddy issues) op het internet probeert te ronselen.
Dit is een boodschap voor alle creeps onder ons. Ik heb nog een andere oude vent in mijn dm gehad.quote:
gaat dit nou alleen over die ene post van vanmorgen, of is er een voorgeschiedenis?quote:Op maandag 11 juli 2022 13:33 schreef Medusa666 het volgende:
Ik vind je gewoon een vies mislukt ventje als je tienermeisjes (met hoogstwaarschijnlijk daddy issues) op het internet probeert te ronselen.
Was het een kontfoto? Dan weet ik wiequote:Op maandag 11 juli 2022 13:36 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Dit is een boodschap voor alle creeps onder ons. Ik heb nog een andere oude vent in mijn dm gehad.
Zal t niet meer doenquote:Op maandag 11 juli 2022 13:36 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Dit is een boodschap voor alle creeps onder ons. Ik heb nog een andere oude vent in mijn dm gehad.
Mja, nee dank je.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn leven had er in ieder geval heel anders uitgezien als ik nu al een kind van 23 had![]()
ik was het nietquote:Op maandag 11 juli 2022 13:36 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Of een kloonquote:Op maandag 11 juli 2022 13:36 schreef gcjoel het volgende:
Vriendin van 'zij die niet genoemd mag worden?'
T is hier ook geen Amerika hequote:Op maandag 11 juli 2022 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, nee dank je.Sowieso was het dan een kind-voedt-kind-op-situatie geweest (want ja, ik was ongesteld op m'n twaalfde, dus het was fysiek mogelijk, maar een ouderrol? Hahanope).
Dat laatste was waar ik op doelde ja.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gaat dit nou alleen over die ene post van vanmorgen, of is er een voorgeschiedenis?
tevens: 23 is geen tiener
Nu ben ik nieuwsgierigquote:
quote:Op maandag 11 juli 2022 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal t niet meer doen
Dacht dat je een jongetje was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |