Die stuurde je mij nadat ik je ooit een foto van mijzelf had laten zien.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:38 schreef Barbusse het volgende:
Waarom dat gifje van mij in de OP? Wie heeft je die gestuurd?
Oh kut ja. Was vast dronken toenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die stuurde je mij nadat ik je ooit een foto van mijzelf had laten zien.
Dronken mensen zijn altijd eerlijkquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, eerst een flinke wandeling om te kijken hoe je conditie is, zodat ze niet teleurgesteld wordt als ze drie uur lang gebeft wil worden.
Jij moet gwn ff goed neukenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vraag of ze zin heeft in een rondje 'je moet kiezen'. Na een paar onschuldige opties, zoals 'patat of friet' leg je de vraag 'drie uur gebeft of een lange wandeling maken' voor. Heel onschuldig omdat het hypothetische voorstellen zijn.
Dat hangt af van het soort drank. Als ik vodka martini's drink ga ik geloven dat ik God's gift to women ben.quote:
DM je adresgegevens maar.quote:
Sowquote:
Afgelopen week was de voorlopige conclusie dat ze 'never stick your dick in crazy' potentie heeft dus geen groot verlies deze reactie.quote:
seks met the crazy ones schijnen wel de beste te zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgelopen week was de voorlopige conclusie dat ze 'never stick your dick in crazy' potentie heeft dus geen groot verlies deze reactie.
Niks persoonlijks hoor, alleen doe ik niet aan sex dating. Alleen binnen een relatie heb ik seks.quote:
Amateurquote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:57 schreef Barbusse het volgende:
1x m'n dick in crazy gestoken. Nooit weer.
Leg eens uit, waarom?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:57 schreef Barbusse het volgende:
1x m'n dick in crazy gestoken. Nooit weer.
Met crazy ones? Absoluut.quote:
Omdat drama.quote:
Dat is wel heftig ja als dit echt waar is.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:09 schreef Barbusse het volgende:
Dat ik al bijna 13 jaar niet meer in Nederland woon moet genoeg zeggen.
Ben je weggegaan om die ene craycray?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:09 schreef Barbusse het volgende:
Dat ik al bijna 13 jaar niet meer in Nederland woon moet genoeg zeggen.
Oeoeoeoeoeoeoeh....quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:49 schreef Medusa666 het volgende:
Als je zulke figuren aantrekt, kan ik mij ook niet voorstellen dat je zelf wel stabiel bent.
Gelukkig ben ik the fun kind of instabielquote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:49 schreef Medusa666 het volgende:
Als je zulke figuren aantrekt, kan ik mij ook niet voorstellen dat je zelf wel stabiel bent.
Een beetje cray is okéquote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik the fun kind of instabiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |