Rare conclusiequote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
4-1 voor Zweden allemaal dankzij Sari. Dat die nog op doel staat is wel het bewijs dat vrouwenvoetbal nog steeds helemaal niets voorstelt.
Bij de mannen wordt gelukkig nooit geblunderdquote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
4-1 voor Zweden allemaal dankzij Sari. Dat die nog op doel staat is wel het bewijs dat vrouwenvoetbal nog steeds helemaal niets voorstelt.
Jawel? en daar worden dan conclusies aan verbonden i.e. een andere keeper, dat is juist mijn punt. Iemand die zo vaak blundert als Sari hoort niet 1ste keeper te zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij de mannen wordt gelukkig nooit geblunderd
Die is bij de mannen ook niet altijd voorhanden. Als Kop fit is krijgt die de voorkeur als ik de volgers van de vrouwen mag geloven.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jawel? en daar worden dan conclusies aan verbonden i.e. een andere keeper, dat is juist mijn punt. Iemand die zo vaak blundert als Sari hoort niet 1ste keeper te zijn.
Dat hoor ik ook al 4 jaar. Die heeft ook altijd wel wat.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Die is bij de mannen ook niet altijd voorhanden. Als Kop fit is krijgt die de voorkeur als ik de volgers van de vrouwen mag geloven.
Helaas wel ja. Maar die keepsters zullen nog wel langer een ding blijven. Misschien moeten ze gewoon eens een lange uit het volleybal wegplukken.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook al 4 jaar. Die heeft ook altijd wel wat.
denk hikquote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:58 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb genoeg bier op om dit te kunnen aanschouwen den kik
Zolang je de inname op peil houdt komt dat helemaal goedquote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:58 schreef Tagliano het volgende:
Comazuiper gespot.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:58 schreef Tagliano het volgende:
Lulletje rozenwater.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:30 schreef Sked het volgende:
Wat vinden jullie van de uitstraling van Mark Parsons?
Ik heb een middag lang op een terras speciaalbiertjes geklapt en bij het eten verder gegaanquote:
Ohjaquote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom? Verliezen doen 'we' toch.
Goed bezig!quote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb een middag lang op een terras speciaalbiertjes geklapt en bij het eten verder gegaan
Daar is toch niet zoveel mis mee
Kan ik mooi nog de Avondetappe van gisteren (met Visbeek en Nysquote:
Zeker iemand van het balkon gedonderd bij Vindicat.quote:
Nog minder dan pakweg Cillessen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:30 schreef Sked het volgende:
Wat vinden jullie van de uitstraling van Mark Parsons?
Dat boeit niemand.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan ik mooi nog de Avondetappe van gisteren (met Visbeek en Nys) terugkijken
Dikke Danny zat ook in de show. Keek prima weg.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, redelijke sjow. Ik ben al bij de rebus. Geen idee wat die was.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dikke Danny zat ook in de show. Keek prima weg.
Deze man hoort de achtbaan van de Efteling te bedienen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:35 schreef TargaFlorio het volgende:
Met deze coach gaan we nooit iets winnen.
Schietpartij.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zeker iemand van het balkon gedonderd bij Vindicat.
Vanavond met Rob Harmeling.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ga ik niet zien (tenzij ik een herhalinkje pak)quote:
Is aanvoerder.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:38 schreef RipCity het volgende:
Dat gedrocht van een van Veenendaal is toch niet meegegaan als keepster he? Want dan kunnen we net zo goed iets anders kijken.
Als ze vanavond een aantal ballen pakt morgen bij het ontbijt een extra bakje haver.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:38 schreef RipCity het volgende:
Dat gedrocht van een van Veenendaal is toch niet meegegaan als keepster he? Want dan kunnen we net zo goed iets anders kijken.
Kan ik me nog heel vaag herinneren. Was de uitzending niet heel ongemakkelijk?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was wel een mooie aflevering toen met Bas Haring.
Klopt; Rob werd toen extreem emotioneel.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kan ik me nog heel vaag herinneren. Was de uitzending niet heel ongemakkelijk?
Zit even te zoeken op Youtube maar kan het niet vinden.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt; Rob werd toen extreem emotioneel.
Aflevering is van 11 juli 2007; helaas zijn er geen beelden meer van.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zit even te zoeken op Youtube maar kan het niet vinden.
Wel anderen afleveringen met Harmeling, hij is wel vaker emotioneel.
Belgen zijn boos omdat ze morgen in één of ander stadion spelen waar maar een paar duizend mensen in kunnen.quote:
Namen en rugnummers.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:01 schreef Tagliano het volgende:
Op de een of andere manier komen posts van lui van mijn blokkeerlijst toch in mijn blikveld
Erg jammer
Waarom heb jij @Sked geblokkeerd dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:01 schreef Tagliano het volgende:
Op de een of andere manier komen posts van lui van mijn blokkeerlijst toch in mijn blikveld
Erg jammer
@superniger kan je in ieder geval wel inkoppen lijkt mequote:
Ze mogen ook meedoen!!quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:02 schreef poederbrief het volgende:
waarom doet nederland mee aan dat knielen onzin, ze mogen weigeren.
Dat kan niet bij modsquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waarom heb jij @:Sked geblokkeerd dan?
Dat is geen nieuws.quote:
Als we alles gaan benoemen wat hij niet kan zijn we nog wel even bezigquote:
De context voor mijn vraag 'waarom doet nederland mee aan dat knielen onzin' is ze mogen ook weigeren.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
waarom doet nederland mee aan dat knielen onzin, ze mogen weigeren.
Volgende EK krijgen we jostiband vanwege 'diversiteit'.quote:
En de context van mijn reactie is dat ze ook mogen meedoen!quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:07 schreef poederbrief het volgende:
[..]
De context voor mijn vraag 'waarom doet nederland mee aan dat knielen onzin' is ze mogen ook weigeren.
Maar ze vinden het zelf blijkbaar belangrijk genoeg om wel te doen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:07 schreef poederbrief het volgende:
[..]
De context voor mijn vraag 'waarom doet nederland mee aan dat knielen onzin' is ze mogen ook weigeren.
Moeten er wel transseksuele lesbische negers in zitten anders gaan we alsnog voor de bijl.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Volgende EK krijgen we jostiband vanwege 'diversiteit'.
Bedankt Gideon.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Moeten er wel transseksuele lesbische negers in zitten anders gaan we alsnog voor de bijl.
Dit lijkt me onjuist.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar ging een hoop paardenkracht in.
Die man rechts verdient ook wel een lekker hondenkoekje.quote:
Je kan je afvragen wat erachter zit als dit in de basis staatquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sari wisselen zou een meevaller zijn.
Ze was toch beste keepster vd wereld? HAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:11 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Wtf komt ze doen![]()
Echt hoe kan je het serieus nemen met deze mongool op doel
Beste keepster van WK 2019 ja (lol)quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze was toch beste keepster vd wereld? HAHAHAHAHAHAHAHAH
Kon zo een knuppel uit de EasyToys collectie zijn die trofee. Stukje batterijen vergetenquote:
Toen deed ze het toevallig best aardig jaquote:
Omdat het vrouwen zijn? Die pesten haar achter de rug om weg uit de kleedkamer.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En waarom scheldt niemand die keeper de huid vol
Dat is waar.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen deed ze het toevallig best aardig ja
Mee eens; ik mag hopen dat hier protocollen voor zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:14 schreef heywoodu het volgende:
Van der Gragt na zo'n klap op het hoofd (?) door laten spelen is echt te debiel voor worden. Dat zou überhaupt niet eens moeten mogen.
Ze speelt bij Ajax. Daar gelden andere medische protocollen (lol).quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:14 schreef heywoodu het volgende:
Van der Gragt na zo'n klap op het hoofd (?) door laten spelen is echt te debiel voor worden. Dat zou überhaupt niet eens moeten mogen.
Heel beperkt maar helaas. Verplicht en gratis wisselen als iemand lang ligt lijkt me beter.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens; ik mag hopen dat hier protocollen voor zijn.
Geen idee hoe hard die klap op het hoofd was maar wat ik nu zo snel zag mee eensquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van der Gragt moet echt eruit. Totaal onverantwoord dit
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
In de vorige openingswedstrijd op een groot toernooi lagen er nu al 3 in het mandje.
Die werken dan niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens; ik mag hopen dat hier protocollen voor zijn.
Neem aan dat je hier ook zo'n hersenschuddingswissel voor kan doen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen idee hoe hard die klap op het hoofd was maar wat ik nu zo snel zag mee eens
op een boel andere gebieden ookquote:
Van linksssss, naar rechtsssssquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:17 schreef de_boswachter het volgende:
Hela hela hela holala
Gutteguttegut.!!!!!
Hi ha hondebroodquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:17 schreef de_boswachter het volgende:
Hela hela hela holala
Gutteguttegut.!!!!!
VOORBINDDILDO IN DE LUCHT, ZWAAIEN ALLEN!quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:17 schreef de_boswachter het volgende:
Hela hela hela holala
Gutteguttegut.!!!!!
Laat eerst je VOG maar zien.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:18 schreef Pedroso het volgende:
Waarom moet je trouwens een coach halen van ver die er geen reet van kan ?
Ik doe het voor de helft van het salaris en met hetzelfde resultaat.
Er zijn er een hoop lang geblesseerd geweest ja. Maar ik vind het wel bijzonder dat jij dat al na 19 minuten constateert.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:19 schreef Saekerhett het volgende:
Ligt het aan mij of komen de Oranjevrouwen stuk voor stuk fitheid tekort?
Hebben de hele dag moeten poetsen, koken en voor de kids moeten zorgen. Ben je aan het eind van de dag wel een beetje op.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:19 schreef Saekerhett het volgende:
Ligt het aan mij of komen de Oranjevrouwen stuk voor stuk fitheid tekort?
Stukje OnlyFansquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:19 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker passje
Deze wijven krijgen hetzelfde geld als de mannen. Maar we mogen het absoluut niet met elkaar vergelijken!!!11111
Dit is niet de eerste wedstrijd waarbij me dat opvalt.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn er een hoop lang geblesseerd geweest ja. Maar ik vind het wel bijzonder dat jij dat al na 19 minuten constateert.
Bij de mannen moet het perse een Nederlander zijn, waarom hoeft dat bij de vrouwen dan niet?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:18 schreef Pedroso het volgende:
Waarom moet je trouwens een coach halen van ver die er geen reet van kan ?
Ik doe het voor de helft van het salaris en met hetzelfde resultaat.
Denk dat alleen zij zelf er om kan huilenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Daar gaat het toernooi voor Sari
Bijzonder dat heel veel mensen blijven kijken terwijl ze het volledig kut vindenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eigenlijk vind ik dit toernooi leuker zonder dagjesvolk.
Ter info.
In dit topic is er alleen maar vreugdequote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat alleen zij zelf er om kan huilen
Dat is ook zo bij het mannenvoetbal, dus het is niet typisch voor het vrouwenvoetbal.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bijzonder dat heel veel mensen blijven kijken terwijl ze het volledig kut vinden
Dit is je eerste vrouwenvoetbalwedstrijd??quote:
Maar dat Van Veenendaal de onbetwiste #1 is geeft wel te denken over Van Domselaar.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zuur voor van Veenendaal, maar goed, ik ben wel benieuwd naar de nieuwe keepster. Wellicht is dat beter.
Ja eens, daarom ben ik er nog niet gerust opquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar dat Van Veenendaal de onbetwiste #1 is geeft wel te denken over Van Domselaar.
Huuuuuuuuu paardquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker aan die paardenstaart trekken bohhhhh
is dit je eerste vrouwen wedstrijd?quote:
Nou ja dat is waar maar ik vind de posts hier van een bedenkelijk niveauquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is ook zo bij het mannenvoetbal, dus het is niet typisch voor het vrouwenvoetbal.
Heerlukkk ouwe breezerslet van me.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb me een pisang 7-up ingeschonken. Genieten.
Ben Utrecht gewendquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:26 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
is dit je eerste vrouwen wedstrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |