SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De 2e helft duidelijk een stuk minder. Ik zie geen exceptioneel talent rondlopen bij Jong.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
Prima potje tot nu toe, Taylor speelt goed met o.a. goal en assist.
[ twitter ]What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Denk dat Bergwijn 'rustig gebracht' gaat worden...quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:02 schreef Rode_Wijn het volgende:
Let ik even niet op, hebben we ineens een bankzitter van 40 mio gekocht?!Allemaal cabaretteketet!![]()
40 nog wel het wordt steeds gekker.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:02 schreef Rode_Wijn het volgende:
Let ik even niet op, hebben we ineens een bankzitter van 40 mio gekocht?!![]()
Alles boven 20 miljoen is te veel voor een bankzitterquote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
40 nog wel het wordt steeds gekker.![]()
Okquote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:17 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Alles boven 20 miljoen is te veel voor een bankzitter![]()
Antony zie ik nog wel vertrekken.
Anders aanval Bergwijn- Tadic-Antony![]()
Kunnen ze het geld van Brobbey op de bank houden.No bitch to me![]()
Tadic kan niet in de spits volgens sommigen hierquote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:38 schreef TornadoDK het volgende:
Antony zie ik nog wel vertrekken.
Anders aanval Bergwijn- Tadic-Antony![]()
Kunnen ze het geld van Brobbey op de bank houden.![]()
Tadic kan overal maar z'n beste plek is toch linksvoorquote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tadic kan niet in de spits volgens sommigen hier![]()
Daar heeft die zijn beste wedstrijden gespeeld voor Ajaxquote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tadic kan niet in de spits volgens sommigen hier
No bitch to me![]()
Neequote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:49 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Daar heeft die zijn beste wedstrijden gespeeld voor Ajax![]()
Ik wel:quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De 2e helft duidelijk een stuk minder. Ik zie geen exceptioneel talent rondlopen bij Jong.
Setford
Unuvar
V Axel Dongen![]()
Wellicht is dat altijd het idee geweest van Klaas Jan en Hamstra. Tadic als spits is een goed alternatief. Dan kun je Haller verkopen en hoef je niet echt echt hard door te drukken op Brobbey; en kun je heel veel geld uitgeven aan Bergwijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:49 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Daar heeft die zijn beste wedstrijden gespeeld voor Ajax
Meneer ziet er idd nog topfit uit op die foto, maar met Tadic als (enige) spits aan het seizoen beginnen lijkt me link.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Dat houdt niet over nee.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De 2e helft duidelijk een stuk minder. Ik zie geen exceptioneel talent rondlopen bij Jong.![]()
Ajax wil 125 miljoen voor package deal Martinez + Antony. United gaat tot 110 miljoen volgens The Times.
H2 moet hun poot stijf houden. Ten Hag is blijkbaar alleen maar gefixeerd op Ajacieden, dan gaat ie maar dokken ook.![]()
Hamer maar af op 120 miljoen. Dan moeten we gelijk doorpakken en dan toch maar Brobbey kopen (of een soortgelijke spits) en nog een diepgaande speler ter vervanging voor Antonyquote:Op zondag 10 juli 2022 09:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax wil 125 miljoen voor package deal Martinez + Antony. United gaat tot 110 miljoen volgens The Times.
H2 moet hun poot stijf houden. Ten Hag is blijkbaar alleen maar gefixeerd op Ajacieden, dan gaat ie maar dokken ook.
En twee verdedigers graag
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2022 09:54:34 ]![]()
Wijndal mag ondertussen wel rond zijn. Zijn de juristen van Ajax soms vervangen deze zomer? Mokertraag.quote:Op zondag 10 juli 2022 09:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hamer maar af op 120 miljoen. Dan moeten we gelijk doorpakken en dan toch maar Brobbey kopen (of een soortgelijke spits) en nog een diepgaande speler ter vervanging voor Antony
En twee verdedigers graag![]()
Vind 110 miljoen al belachelijk veel.quote:Op zondag 10 juli 2022 09:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hamer maar af op 120 miljoen. Dan moeten we gelijk doorpakken en dan toch maar Brobbey kopen (of een soortgelijke spits) en nog een diepgaande speler ter vervanging voor Antony
En twee verdedigers graag![]()
absurd inderdaadquote:Op zondag 10 juli 2022 09:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wijndal mag ondertussen wel rond zijn. Zijn de juristen van Ajax soms vervangen deze zomer? Mokertraag.![]()
allicht een bod overwegen op deze eindbaasquote:Op zondag 10 juli 2022 09:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wijndal mag ondertussen wel rond zijn. Zijn de juristen van Ajax soms vervangen deze zomer? Mokertraag.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: