RB gaan ze Rensch en Klaiber de kans geven, en misschien ook wel Regeer. Ik vind het ook wel prima om op bepaalde plekken de jeugd de kans te geven. Ik vertrouw er wel op dat Rensch zijn dip weet te overwinnen.quote:Op maandag 11 juli 2022 23:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Moeten echt nog wel een RB en een LCV erbij hebben dan. Dit is veel te licht.
Leuk maar we moeten nog wel iets van een CL-waardig elftal overhouden als het even kan.quote:Op maandag 11 juli 2022 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
RB gaan ze Rensch en Klaiber de kans geven, en misschien ook wel Regeer. Ik vind het ook wel prima om op bepaalde plekken de jeugd de kans te geven. Ik vertrouw er wel op dat Rensch zijn dip weet te overwinnen.
Voor Martinez moet een vervanger komen jaquote:Op maandag 11 juli 2022 23:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leuk maar we moeten nog wel iets van een CL-waardig elftal overhouden als het even kan.
Ik wacht nog met smart op een keeper.quote:Op maandag 11 juli 2022 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor Martinez moet een vervanger komen ja
Los van 1 of spitsen die erbij moeten.
En misschien nog 1 verrassing ofzo.
Alle vertrouwen in Gorterquote:
ik hoop dat hij het weer een beetje heeft, vorig seizoen was niet bestquote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:31 schreef PicoMMP het volgende:
Gewoon Rensch de kans geven, je kunt alles wel gaan kopen.
Graag wel een andere backup dan Klaiber. Beetje ambitie in de tent. Klaiber mag voor 35 miljoen naar ManUquote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:31 schreef PicoMMP het volgende:
Gewoon Rensch de kans geven, je kunt alles wel gaan kopen.
quote:Op maandag 11 juli 2022 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
Voor Martinez moet een vervanger komen ja
Blijf lekker wegquote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
yup yup ik ben weer ajax fannu arrogante kwal ten hag opgerot is
Schreuder vind ik wel top, lekker geen arrogantie meer
----
ja die Matvienko lijkt me ook een goede aankoop, lijkt me nogal een goed werkpaard voor het team
We hebben jou niet echt gemist maat.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
yup yup ik ben weer ajax fannu arrogante kwal ten hag opgerot is
Schreuder vind ik wel top, lekker geen arrogantie meer
----
ja die Matvienko lijkt me ook een goede aankoop, lijkt me nogal een goed werkpaard voor het team
We hebben Regeer ook nog. Prima seizoen vorig jaar gedraaid.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:40 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Graag wel een andere backup dan Klaiber. Beetje ambitie in de tent. Klaiber mag voor 35 miljoen naar ManU
Regeer zit daar ook al achter tochquote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:40 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Graag wel een andere backup dan Klaiber. Beetje ambitie in de tent. Klaiber mag voor 35 miljoen naar ManU
Die is nog duurder dan gnotto, lijkt me niet logisch voor feyenoord.quote:
Maar hij zal toch wel onder Arend Martijn willen spelen? Als Slot groen licht geeft weten we dat het een absolute topper is.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:08 schreef GGMM het volgende:
Ah
Nu Ajax de strijd om deze speler lijkt te winnen is Feyenoord opeens niet meer concreet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |