Vertel me meer.quote:Op maandag 11 juli 2022 10:36 schreef Tjacka het volgende:
ze mogen dat geld ook wel in een knappe ticketsite gooien
krijg de tering wat een gedrocht is dit nu weer
weet ik veelquote:
Waardeloos. Even een mailtje sturen naar tyronne@ajax.nl @Zipportalquote:Op maandag 11 juli 2022 10:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet ik veel
ze laten alle scc houders 4 kaarten tegelijk bestellen
dus je moet je vak uit kiezen en daarna je stoeltje alleen dan krijg ik telkens
HELAAS DE SERVICE DIE JE WILT GEBRUIKEN IS NIET VAN TOEPASSING OP DIT MOMENT
JA IK WIL GODVERDOMME TICKETS KOPEN EN SOMMIGE MENSEN HEBBEN WEL IETS VAN WERK ZEG MAAR
als fotograaf?quote:
daar vraagt Advocaat wel geld voor hoor.quote:
hoe doe je datquote:Op maandag 11 juli 2022 11:59 schreef Simmertje het volgende:
Ik heb letterlijk nooit problemen met die ticketshop, ik blijf mij verbazen dat iedereen een shitshow ervaart. Anyway, 12 kaarten in de pocket
Hier ook. Vrienden klagen altijd maar ik heb nooit problemen. Misschien ben ik dan ook wel verpest door sneaker raffles en qdance met voorrangtickets en dergelijke, dan valt de verkoop van Ajax nog wel mee.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:59 schreef Simmertje het volgende:
Ik heb letterlijk nooit problemen met die ticketshop, ik blijf mij verbazen dat iedereen een shitshow ervaart. Anyway, 12 kaarten in de pocket
Milikgenotquote:Op maandag 11 juli 2022 10:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Een speler met een afkoopclausule van vijf miljoen kan nooit goed zijn. Ter info.
ik heb het idee dat de spelers die niet goed genoeg zijn voor Ajax 1 veel beter terecht komen dan in de Dranktijdquote:Op maandag 11 juli 2022 13:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Weer 0,75 miljoen voor Kristensen die naar Leeds gaat.
Dit wordt onderhand een aardig verdienmodel voor Ajax. Elke zomer 5 a 10 miljoen binnen aan (oud)transfers.
Gewoon op tijd klaar zitten en weten hoe die shop werkt. Overigens was er vanochtend wel daadwerkelijk een storing.quote:
Daarom moet Ajax blijven investeren in jonge spelers, zodat je in ieder geval altijd nog een deel van de opleidingsvergoeding opstrijkt.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Weer 0,75 miljoen voor Kristensen die naar Leeds gaat.
Dit wordt onderhand een aardig verdienmodel voor Ajax. Elke zomer 5 a 10 miljoen binnen aan (oud)transfers.
Heeft Kristensen nog onder Drank gespeeld?quote:Op maandag 11 juli 2022 13:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb het idee dat de spelers die niet goed genoeg zijn voor Ajax 1 veel beter terecht komen dan in de Dranktijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |