Nou wil ik niet ingaan op de vraag of deze reptielen wel of niet bestaan, maar vraag me meer af wat er bedoeld wordt met die vierde dimensie?
Volgensmij leven we allemaal in vier dimensies, namelijk Hoogte, Lengte, Breedte en Tijd (x,y,z,t). Dit wil dus zeggen dat je een assenstelsel een bepaald "punt" altijd met vier coördinaten moet aangeven.
Als je bijvoorbeeld iets met iemand afspreekt spreek je altijd een plaats af (x,y,z) en een tijd/datum (t) af. Ook historische gebeurtenissen worden altijd zo "weergegeven"
Hoe zit het dan met die reptilians en hun vierde dimensie?
PS ik heb dit niet geheel zelf bedacht, deze stelling heeft ook te maken met de theorieën van einstein (en ga nou niet zeggen dat hij een vrijmetselaar van de 33e graad is..... )
[edit] Typo's...
[Dit bericht is gewijzigd door bosgorilla op 05-02-2003 18:57]
quote:Als jij geen idee hebt dan zul je ook wel nooit geponeerd hebben dat er
Op woensdag 5 februari 2003 18:57 schreef vosss het volgende:
Ik heb geen idee, let's find out
Ik zie het vaak voorbijkomen.... met name in de "illuminati" en "vrijmetselaar" topics.
quote:Goh, ook je eerste post in TRU?
Op woensdag 5 februari 2003 18:58 schreef Triumph_The_Insult_Comic het volgende:
mensen moeten niet zo veel Star Trek kijken...
Ruimtelijk kunnen er veel meer dimensies zijn...
quote:Je zou sommigen nog eens op het idee kunnen brengen.......
Op woensdag 5 februari 2003 18:56 schreef bosgorilla het volgende:PS ik heb dit niet geheel zelf bedacht, deze stelling heeft ook te maken met de theorieën van einstein (en ga nou niet zeggen dat hij een vrijmetselaar van de 33e graad is.....)
Maar nu heb je mij wakker gemaakt... en slapende honden moet je nu eenmaal laten slapen .. volgens een oud Nederlands gezegde.
Geen flauw idee.. maar vierde dimensie zal iets bijzonders zijn.. spiritueel bedoeld maybe ?
quote:Er wordt een vraag gesteld. Geef dan of normaal antwoord of reageer niet.
Op woensdag 5 februari 2003 18:58 schreef Triumph_The_Insult_Comic het volgende:
mensen moeten niet zo veel Star Trek kijken...
Ik zeg niet dat je alles moet geloven, maar ook als je ergens niet in gelooft, kun je dat nog onderbouwen.
quote:Ah, maar misschien is het aan de andere kant dan eens tijd voor een stevig ontbijt?
Op woensdag 5 februari 2003 19:01 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Maar nu heb je mij wakker gemaakt... en slapende honden moet je nu eenmaal laten slapen .. volgens een oud Nederlands gezegde.
quote:Hoe raad je het zo
Op woensdag 5 februari 2003 19:00 schreef bosgorilla het volgende:[..]
Goh, ook je eerste post in TRU?
Maar kom op, de "reptilians"?!? Klinkt net als iets uit een SF B-film. Wat zit er dan in de 5e dimensie, de Blobs?
Ik heb gewoon iets van eerst zien, dan geloven. Net zoals die buitenaardse wezens die sondes bij mensen in de reet stoppen. Ik geloof wel dat er leven is in het heelal buiten onze planeet. Ok ik weet dat ik mezelf nu wat tegenspreek, maar het heelal is zo immens dat er wel ander leven moet zijn. Maar als ik dit zo hoor over de reptilians...dit klinkt mij meer als een sf verhaaltje dat door een fantasierijke puber is geschreven.
[Dit bericht is gewijzigd door Triumph_The_Insult_Comic op 05-02-2003 19:08]
quote:Ja idd... maar om je even wat te leren over het TRU forum, je mag nergens negatief of sceptisch op reageren, behalve als het door de wetenschap bewezen is, dan is het niet waar en een 'government conspiracy'.
Op woensdag 5 februari 2003 19:04 schreef Triumph_The_Insult_Comic het volgende:[..]
Hoe raad je het zo
Maar kom op, de "reptilians"?!? Klinkt net als iets uit een SF B-film. Wat zit er dan in de 5e dimensie, de Blobs?
quote:Ow kut, niet negatief of sceptisch? dan valt er weinig te zeggen voor mij....
Op woensdag 5 februari 2003 19:07 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:[..]
Ja idd... maar om je even wat te leren over het TRU forum, je mag nergens negatief of sceptisch op reageren, behalve als het door de wetenschap bewezen is, dan is het niet waar en een 'government conspiracy'.
mensen ik stel toch een duidelijke (in mijn ogen interessante) vraag? Al die off-topci reacties zijn toch nergens voor nodig...
Of die beesten/mensen nou wel of niet bestaan wil ik helemaal niet op ingaan want dat eindigd toch in een oeverloze discussie.
Mijn vraag (aan mensen met verstand van zaken) is wat er precies bedoeld wordt als er wordt beweert dat ze in de vierde dimensie leven.
quote:Je reageert niet negatief of sceptisch, maar off-topic. Dat is in mijn ogen heel wat anders. Bovendien heb ik het bestaan van die reptillians niet zelf bedacht cq. geconstateerd...
Op woensdag 5 februari 2003 19:04 schreef Triumph_The_Insult_Comic het volgende:[..]
Ow kut, niet negatief of sceptisch? dan valt er weinig te zeggen voor mij....
[Dit bericht is gewijzigd door bosgorilla op 05-02-2003 19:18]
De vierde dimensie is, zoals ik ook begrepen heb, tijd. Naar mijn weten leven wij in 4 dimensies, dus incl. tijd, dus zouden we dan niet die zog. reptilians moeten kunnen zien?
Zoals ik al eerder zei, eerst zien, dan geloven. Als er geen super-hagedis (of wat een reptilian ook mag wezen) bij mij op de stoep staat neem ik dit allemaal maar met een korreltje zout.
ps. hoort dit topic dan niet in Wetenschap, Filosofie & Theologie? Ik denk dat je daar wel meer serieuse reacties kan krijgen over de dimensies dan hier...
[Dit bericht is gewijzigd door Triumph_The_Insult_Comic op 05-02-2003 19:21]
quote:Wat was er niet duidelijk aan mijn post ?
Op woensdag 5 februari 2003 19:15 schreef bosgorilla het volgende:
Grmbl...mensen ik stel toch een duidelijke (in mijn ogen interessante) vraag?
Of die beesten/mensen nou wel of niet bestaan wil ik helemaal niet op ingaan want dat eindigd toch in een oeverloze discussie.
Mijn vraag (aan mensen met verstand van zaken) is wat er precies bedoeld wordt als er wordt beweert dat ze in de vierde dimensie leven.
Lees anders ook een `bolland` van D. Burger of 'flatland' van Abbott (http://www.geom.umn.edu/~banchoff/Flatland/)
quote:Ik ook, maar ik vraag dus om een (wetenschappelijke) onderbouwing van de bewering die door enkele mensen op dit forum wordt gedaan.
Op woensdag 5 februari 2003 19:16 schreef Triumph_The_Insult_Comic het volgende:
...
In mijn oren klinkt het heel spannend : "de vierde dimensie" en wordt dat alleen maar gezegd om het spooky / mystiek / "niet naar vragen" te houden terwijl er niets spannends is aan die 4e dimensie.
quote:Sorry, niet gezien door al het off-topic geblaat! Ik ga het lezen!
Op woensdag 5 februari 2003 19:19 schreef ChOas het volgende:[..]
Als er wezentjes die niet `verder' dan 2 dimensies kunnen waarnemen, precies op (of beter `in') het wateroppervlak leven, en jij steekt je vingers in het water, dan zien die wezentjes 5 entiteiten (je vingers). Steek je je hand er verder in, dan smelten die 5 dingen samen tot 1 (je hand). Op dezelfde manier zouden wij een enkele bezoeker uit `de 4e dimensie' als meerdere wezens kunnen waarnemen, terwijl ze toch dezelfde bron hebben (die ene bezoeker), net als je vingers je hand als bron hebben.
Ik vermoed dan dat bij onze Reptilians iets soortgelijks aan de hand is; wij zien in onze 3 dimensies `allemaal beestjes'; terwijl het in 4 dimensies 1 beest is.
Als je de tijd als 4e dimensie neemt, gaat hetzelfde trouwens voor de hele mensheid op: al die 6 miljard entiteiten komen ook uit dezelfde bron, net als je 5 vingers 1 dimensie hoger aan elkaar vast zitten, zo zitten alle 6 miljard mensen in de tijdsdimensie ook `aan elkaar vast', omdat we uit dezelfde bron komen. Pff, hopelijk klinkt dit niet te vaag...
Oh ja, de moderne natuurkunde gaat voor de snarentheorie van 10 of 11 ruimtedimensies uit, dus zo onwerkelijk is het nou ook weer niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Philosocles op 05-02-2003 19:35]
quote:Wellicht nog veel meer dimensies.
Op woensdag 5 februari 2003 19:16 schreef Triumph_The_Insult_Comic het volgende:
ok, zal het proberen...De vierde dimensie is, zoals ik ook begrepen heb, tijd. Naar mijn weten leven wij in 4 dimensies, dus incl. tijd, dus zouden we dan niet die zog. reptilians moeten kunnen zien?
quote:oh
Zoals ik al eerder zei, eerst zien, dan geloven. Als er geen super-hagedis (of wat een reptilian ook mag wezen) bij mij op de stoep staat neem ik dit allemaal maar met een korreltje zout.
quote:Je zou je hierin wel eens kunnen vergissen.
ps. hoort dit topic dan niet in Wetenschap, Filosofie & Theologie? Ik denk dat je daar wel meer serieuse reacties kan krijgen over de dimensies dan hier...
quote:Heej, eindelijk open je ook weer es een topic zeg eej
Op woensdag 5 februari 2003 18:56 schreef bosgorilla het volgende:
Ik lurk al een tijdje in TRU en het valt me op dat er wel eens gesproken wordt over de "reptilians die in de vierde dimensie leven".Nou wil ik niet ingaan op de vraag of deze reptielen wel of niet bestaan, maar vraag me meer af wat er bedoeld wordt met die vierde dimensie?
Volgensmij leven we allemaal in vier dimensies, namelijk Hoogte, Lengte, Breedte en Tijd (x,y,z,t). Dit wil dus zeggen dat je een assenstelsel een bepaald "punt" altijd met vier coördinaten moet aangeven.
Als je bijvoorbeeld iets met iemand afspreekt spreek je altijd een plaats af (x,y,z) en een tijd/datum (t) af. Ook historische gebeurtenissen worden altijd zo "weergegeven"
PS ik heb dit niet geheel zelf bedacht, deze stelling heeft ook te maken met de theorieën van einstein (en ga nou niet zeggen dat hij een vrijmetselaar van de 33e graad is.....
)
[edit] Typo's...
1. er leven OOK reptilians in de 4e dimensie (dus ook in 2 en 3)
2. het is 'zeker' dat er reptilians in de 4e dimensie leven, maar als dat zeker is, dan moet t ook duidelijk zijn wat er dan in de 2e en 3e dimensie leeft nietwaar...
Naar mijn mening kan niemand hierop een zinnig antwoord geven, dus jou -overigens zeer gevatte- verklaring dat t gewoon iets is om de boel wat mystieker te laten klinken vind ik nogal aannemelijk. Hiermee wil ik niet zeggen dat ik afwijzend sta ten opzichte van de mogelijkheid dat er het zij Reptilians, het zij andere wezens, in een dimensie leven, maar totdat t tegendeel is bewezen ben ik hier nogal sceptisch over.
[off-topic]
Overigens doet dit onderwerp me denken aan een aflevering van "Are You Afraid In The Dark" waarbij een meisje een bril uit de magiewinkel van Sardó kocht, en wanneer zij deze opzette, kon ze in een andere dimensie kijken waar dus andere wezens rondliepen, maar de omgeving was wel gewoon gelijk.
[/off-topic]
Dit brengt me op een nieuw idee, want als ik die lijn even doortrek, dan kan het dus zijn dat er in een andere dimensie nu 'iets' anders op mijn bureaustoel zit ipv ik ? Maar als ik daar niets van merk, dan zou dat betekenen dat de dimensie waarin dat 'iets' zich bevindt parallel loopt aan 'onze' dimensie. Maar dit strookt dan weer niet met jou verklaring van de vier dimensies, want wat ik zojuist neerpen zou mijns inziens betekenen dat er veel meer dan 4 dimensies kunnen zijn...
Vragen, vragen, vragen...
[edit]
daarbij, ik lees net dat iedereen volgens jou in 4 dimensies leeft, dat ben ik wel met je eens, ook met jou verklaring hiervoor, maar dat wordt volgens mij niet bedoeld met "de vierde dimensie", want volgens mij wordt hiermee een 'andere' wereld bedoeld die dus, zoals ik al eerder aankaartte, parallel loopt met de onze.
Deze theorie volgend kom ik tot de niet zo frisse gedachtengang, dat er dus nu op dit moment een Reptilian(-achtig iets) naast me staat of zo Misschien ziet ie me dit nu wel typen en istie pissed off.
maar met een beetje geluk heeft ie last van demensie ( ) en istie t over 5 min weer vergeten
The horror...
[Dit bericht is gewijzigd door CoolGuy op 05-02-2003 19:52]
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 19:41 schreef Lt_BaseLine het volgende:
Hier een scriptie over de 4de dimensie:http://www.dse.nl/~dimensie/index1.htm
Een vierdemensionaal wezen kun je ook als volgt zien denk ik:
Een 1d wezen kan zich in één dimensie verplaatsten cq. deze manipuleren (x)
Een 2d wezen kan zich in één dimensie verplaatsten cq. deze manipuleren (x,y)
Een 3d wezen kan zich in één dimensie verplaatsten cq. deze manipuleren (x,y,z) (de mens oa)
Een 4d wezen kan zich in één dimensie verplaatsten cq. deze manipuleren (x,y,z,t?)
Ze zouden dan dus kunnnen tijdreizen volgens deze opzet.
Een 3d "afdruk" van een wezen in de 4e dimensie zou dan gewoon bv. een persoon zijn, maar zijn 4d exponent (aanwezig in op meerdere tijdstippen tegelijk) kunnen we dan niet zien.
Voor mij zijn veel mensen ingegaan op die 4e dimensie, maar niemand heeft het eigenlijk over onze vrolijke vrienden de reptillians. Ook van de grote voorvechters (YRRAB & PHETEP oa. ) hoor ik bar weinig.
Als ik sommige topics doorlees wordt het bestaan van reptillians in die vierde dimensie met verve verdedigd. Het valt me tegen dat ik hier nu weinig onderbouwing van hoor. Ik had er graag meer van willen weten.
Ik kan niet anders concluderen dat het in verband brengen van de "vierde dimensie" met zgn. "reptillians" een soort bangmakertje is om "onwetende" personen iets spannends voor het houden en deze "wezens" oppermachtig te laten lijken.
Voor het bestaan van deze reptielen zijn misschien argumenten, maar minstens net zoveel tegenargumenten.
wie overtuigt mij alsnog van hun bestaan en hun contact met de 4e dimensie?
quote:hehehe, you go dude !
Op woensdag 5 februari 2003 23:05 schreef bosgorilla het volgende:
Hmja... ik ehb de scriptie gelezen en de introductie over de vierde dimensie is eigenlijk precies hetzelfde als mij openingspost.Een vierdemensionaal wezen kun je ook als volgt zien denk ik:
Een 1d wezen kan zich in één dimensie verplaatsten cq. deze manipuleren (x)
Een 2d wezen kan zich in één dimensie verplaatsten cq. deze manipuleren (x,y)
Een 3d wezen kan zich in één dimensie verplaatsten cq. deze manipuleren (x,y,z) (de mens oa)
Een 4d wezen kan zich in één dimensie verplaatsten cq. deze manipuleren (x,y,z,t?)Ze zouden dan dus kunnnen tijdreizen volgens deze opzet.
Een 3d "afdruk" van een wezen in de 4e dimensie zou dan gewoon bv. een persoon zijn, maar zijn 4d exponent (aanwezig in op meerdere tijdstippen tegelijk) kunnen we dan niet zien.
Voor mij zijn veel mensen ingegaan op die 4e dimensie, maar niemand heeft het eigenlijk over onze vrolijke vrienden de reptillians. Ook van de grote voorvechters (YRRAB & PHETEP oa. ) hoor ik bar weinig.
Als ik sommige topics doorlees wordt het bestaan van reptillians in die vierde dimensie met verve verdedigd. Het valt me tegen dat ik hier nu weinig onderbouwing van hoor. Ik had er graag meer van willen weten.
Ik kan niet anders concluderen dat het in verband brengen van de "vierde dimensie" met zgn. "reptillians" een soort bangmakertje is om "onwetende" personen iets spannends voor het houden en deze "wezens" oppermachtig te laten lijken.
Voor het bestaan van deze reptielen zijn misschien argumenten, maar minstens net zoveel tegenargumenten.
wie overtuigt mij alsnog van hun bestaan en hun contact met de 4e dimensie?
De mensheid laat zich echter door onbewustheid door hen knechten, that's all.
Op zetatalk (dé online aliens site) staat ook wat info voor degene die mijn mening niet delen :
http://www.zetatalk.com/worlds/w10.htm
quote:ja, dan moet je de mini-serie 'V' eens kijken. gaat over hoe reptielachtige wezens, die er uit zien als mensen d.m.v. vermomming, de hele mensheid manipuleren.
Op donderdag 6 februari 2003 12:59 schreef Lt_BaseLine het volgende:
Reptilians zijn volgens mij ontstaan toen allerlei B-Films en Godzilla in de bioscopen draaiden in de jaren 50.Op zetatalk (dé online aliens site) staat ook wat info voor degene die mijn mening niet delen
:
http://www.zetatalk.com/worlds/w10.htm
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 23:21 schreef Idols-fanaat het volgende:
De mensheid laat zich echter door onbewustheid door hen knechten, that's all.
quote:Fabeltje ?
Op donderdag 6 februari 2003 17:02 schreef bosgorilla het volgende:
Duidelijk dus.
Reptillians "in vierde dimensie" = fabel
Ik ken een expert over aliens uit de interdimensionale sferen.
[Dit bericht is gewijzigd door M.ALTA op 06-02-2003 17:20]
quote:Als ik het begrijp wat die mij vertelt ?!
Op donderdag 6 februari 2003 17:20 schreef Idols-fanaat het volgende:
Breng je daar verslag van uit, Malta?Hope so!
quote:En die is expert omdat... ? Tis allemaal theoretisch wat ie verteld, want als t praktisch was dan was t nu al wel bewezen nietwaar ? Dat die gozer met een voor jou sluitend klinkende theorie komt wil nog niet zeggen dat t ook zo is. En zolang t niet BEWEZEN is blijf ik sceptisch.
Op donderdag 6 februari 2003 17:18 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Fabeltje ?
Ik ken een expert over aliens uit de interdimensionale sferen.
quote:Reptilians gewoon is voor mij ook nog een fabel. En voordat er nu mensen gaan roepen: ja dan zijn Aliens voor jou ook een fabel. Nee dat niet, aangezien Aliens ook van een planet uit ONZE dimensie zouden kunnen kopen, en dat is wel waarschijnlijk aangezien t heelal oneindig groot is, dus ik kan me niet voorstellen dat er alleen op ONZE planeet leven is. Maar das heel wat anders dan wezens uit een andere dimensie. Op de een of andere manier vind ik Aliens toch geloofwaardiger dan wezens uit een andere dimensie...
Op donderdag 6 februari 2003 17:02 schreef bosgorilla het volgende:
Duidelijk dus.
Reptillians "in vierde dimensie" = fabel
quote:'s kijken wat ik er van denk:
Op donderdag 6 februari 2003 17:29 schreef CoolGuy het volgende:[..]
Reptilians gewoon is voor mij ook nog een fabel. En voordat er nu mensen gaan roepen: ja dan zijn Aliens voor jou ook een fabel. Nee dat niet, aangezien Aliens ook van een planet uit ONZE dimensie zouden kunnen kopen, en dat is wel waarschijnlijk aangezien t heelal oneindig groot is, dus ik kan me niet voorstellen dat er alleen op ONZE planeet leven is. Maar das heel wat anders dan wezens uit een andere dimensie. Op de een of andere manier vind ik Aliens toch geloofwaardiger dan wezens uit een andere dimensie...
mensen: ja, verschillende rassen
ufo's: ja, zal wel
aliens: ja, in onze ruimte-tijd
reptiles: ja in onze ruimte-tijd en buiten onze ruimte-tijd
demonen, duiveltjes: ja in onze ruimte-tijd en buiten onze ruimte-tijd
dierenzielen: idem
engelen, kabouters, feeen etc.: idem
geesten: overal aanwezig
quote:Allemaal speculatie...
Op donderdag 6 februari 2003 17:27 schreef CoolGuy het volgende:Tis allemaal theoretisch wat ie verteld, want als t praktisch was dan was t nu al wel bewezen nietwaar ?
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 17:41 schreef Idols-fanaat het volgende:[..]
Allemaal speculatie...
maar wat is nou de connectie met de reptillians en die 4e dimensie ????
quote:Daar gaat dit topic over, ja.....
Op donderdag 6 februari 2003 18:47 schreef bosgorilla het volgende:
wat is nou de connectie met de reptillians en die 4e dimensie ????
quote:Was je er al niet over uit dat dat
Op donderdag 6 februari 2003 18:47 schreef bosgorilla het volgende:
Maargoed, leuk en aardig,maar wat is nou de connectie met de reptillians en die 4e dimensie ????
quote:Sssst!
Op donderdag 6 februari 2003 20:07 schreef CoolGuy het volgende:[..]
Was je er al niet over uit dat dat
was ?
[fluistermode]
ik wil dat graag van mensen horen die er vóór pleiten! (of hun tegenargumenten natuurlijk...)
[/fluistermode]
[Dit bericht is gewijzigd door bosgorilla op 06-02-2003 22:00]
quote:ja dan moet je bij YRRAB, hoogl298, M.alta e.a. zijn, maar die laten (wijselijk ?
Op donderdag 6 februari 2003 21:58 schreef bosgorilla het volgende:[..]
Sssst!
[fluistermode]
ik wil dat graag van mensen horen die er vóór pleiten! (of hun tegenargumenten natuurlijk...)
[/fluistermode]
.
.
.
.
.
.
.
.
quote:Daar wonen ze....zeg maar !
quote:hmm ja je hebt wel gelijk, dus iemand die topicstarter (en inmiddels mij ook) kan overtuigen van deze Reptilians in de 4e dimensie ?
Op donderdag 6 februari 2003 23:15 schreef MUUS het volgende:
Hou het nou ff een beetje serieus en on-topic alsjeblieft..
ik vind dit soort topics toch een beetje ver gaan
ik wil niet ''flamen'' ofzo...maar misschien moet er ook een sprookjes topic komen.....
quote:Ik ben het met je eens, maar als je een aantal topics in TRU doorlees zul je snappen waar mijn stelling precies verband mee houdt.
Op donderdag 6 februari 2003 23:22 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ook al is dit het TRU forum.....ik vind dit soort topics toch een beetje ver gaan
ik wil niet ''flamen'' ofzo...maar misschien moet er ook een sprookjes topic komen.....
Ook als je dit topic doorleest zul je verschillende keren (iig van mij) zien dat ik hier ook sceptisch tegenover sta, dus ik stel voor dat je eerst het topic doorleest voordat je mijn stelling / vraag / topic naar sprookjesland verwijst!
Bovendien is het niet netjes om iemands (gefundeerde!) mening / bewijs zomaar een sprookje te noemen, vandaar dit topic dus ook, als een soort van "aftasting" wat er wel en niet waar is van deze illustere reptielen.
Reptillians : Reptilians - The saga continues
Nog een : Kan het niet laten: "Reptilians..."
..en hopsa : Verklarende woordenlijst & definities
Maar er zijn er nog veel meer te vinden, hier en op google enz.
[edit] Linkjes toegevoegd [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door bosgorilla op 06-02-2003 23:41]
Hun belangrijkste gereedschappen om ons zo te houden zijn angst, conformisme, materialisme en verdeel&heers tactieken...
wat betreft de Annunaki-reptilians en hun invloed op de geschiedenis en religie, zie;
quote:Hier:
Op zaterdag 8 februari 2003 17:27 schreef SirPeter het volgende:
Heeft er iemand plaatjes van die reptieltjes* SirPeter wacht op de hagedissen enzo
quote:Bush met een raar iets op zijn gezicht... Zou exczeem kunnen zijn, of hij heeft ruzie gehad met Billy the Kid , of met de Daltons, in zijn stamsaloon.
Op zaterdag 8 februari 2003 21:42 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Hier:
[afbeelding]
quote:Lelijke mensen alles landen! Er is hoop!!
Op maandag 10 februari 2003 11:12 schreef NgInE het volgende:
volgens de verhalen laten Reptillians zich zelden in hun ware vorm zien. ze gebruiken optische camoflage zoals meneer Bush. je ziet een menselijk persoon maar in feite schuild er een reptiel achter.
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 23:15 schreef MUUS het volgende:
Hou het nou ff een beetje serieus
quote:Heb ik het nou mis of waren de Annunaki niet de goden van Sumer?
Op maandag 10 februari 2003 19:29 schreef tvlxd het volgende:
Het lijkt meer op een Sumerische godheid.
quote:Nee, je hebt het niet mis. Hoewel men, volgens mij, de goden van Sumerie niet als Annunaki kan noemen, maar ik weet niet precies wat de Sumeriers onder de Annunaki verstonden. Iemand?
Op maandag 10 februari 2003 19:32 schreef Lt_BaseLine het volgende:[..]
Heb ik het nou mis of waren de Annunaki niet de goden van Sumer?
quote:Lees eens een boek van Sitchin of Boulay; weet je 't meteen
Op maandag 10 februari 2003 19:35 schreef tvlxd het volgende:[..]
Nee, je hebt het niet mis. Hoewel men, volgens mij, de goden van Sumerie niet als Annunaki kan noemen, maar ik weet niet precies wat de Sumeriers onder de Annunaki verstonden. Iemand?
quote:Nee, ik wil niet weten hoe zij er over denken. Ik wil weten hoe de Sumeriers erover dachten. Hoe zij het gebruikte in hun legendes.
Op maandag 10 februari 2003 19:50 schreef PHETEP het volgende:[..]
Lees eens een boek van Sitchin of Boulay; weet je 't meteen
quote:Tsja dat is juist het moeilijke gedeelte. Sitchin beweert dat hij de geschreven taal van de Sumeriers goed kan lezen. Maar niet elke wetenschapper is dat met hem eens. Sommigen beweren dat hij tekens niet goed vertaald omdat het een dubbele betekenis kan hebben e.d.
Op maandag 10 februari 2003 19:51 schreef tvlxd het volgende:[..]
Nee, ik wil niet weten hoe zij er over denken. Ik wil weten hoe de Sumeriers erover dachten. Hoe zij het gebruikte in hun legendes.
Als ik het me goed herinner zijn de Annunaki "Zij die uit de hemel kwamen". Dit wordt vaak vertaald als goden, maar dat vond Sitchin geen goede benaming. Hij vertaald het dan ook als buitenaardse wezens. Er is heel veel te vinden op het internet over de Annunaki. Het is eigenlijk een verhaal van Bijbelse proporties, en het heeft ook veel verbanden met de bijbel. Zo zou Adam echt bestaan hebben en was hij de eerste kruizing tussen de prehistorische mens en de Annunaki. Dit zou ook de reden zijn waarom Sumer de eerste geregistreerde menselijke beschaving is geweest, en waarom de mens op een gegeven moment in z'n evolutie een groot aantal genen erbij kreeg.
quote:Ik vind die verhalen van Credo Mutwa uit Johannesburg ook wel boeiend.
Op maandag 10 februari 2003 19:50 schreef PHETEP het volgende:[..]
Lees eens een boek van Sitchin of Boulay; weet je 't meteen
Hij weet er veel van af, kennelijk.
quote:Het is geen kwestie van hoe *zij erover denken*; meer een kwestie van jarenlang gedegen onderzoek; het vertalen van Soemerische kleitabletten, het doorspitten van oude Hebreeuwse, Babylonische, Egyptische, Indiase, Chinese en Zuid-Amerikaanse overleveringen en wat ze daaruit te weten komen verder verspreiden naar geinteresseerden zoals ik via hun boeken, snap je?
Op maandag 10 februari 2003 19:51 schreef tvlxd het volgende:[..]
Nee, ik wil niet weten hoe zij er over denken. Ik wil weten hoe de Sumeriers erover dachten. Hoe zij het gebruikte in hun legendes.
Dus als je wilt weten hoe de Soemeriers erover dachten zijn er 2 opties;
Soemerisch gaan studeren en zelf die oude kleitabletten vertalen, de wereld over reizen om vergelijkend onderzoek te doen in alle overgebleven teksten uit de oudheid; OF gewoon heel veel boeken lezen(dus niet eentje, want dan heb je maar 1 stukje van de hele puzzel; het is natuurlijk wel makkelijk als je je veilige vooringenomen perceptie perse in stand wil houden.......)van bijv. Sitchin, Icke, Boulay, John Keel, William Bramley, Brinsley Le Poer Trench, Kolosimo etc......
Dus kom eens achter die computer vandaan, zou ik zeggen
quote:Wetenschappelijk bewijs bestaat niet...
Op donderdag 6 februari 2003 17:27 schreef CoolGuy het volgende:[..]
En die is expert omdat... ? Tis allemaal theoretisch wat ie verteld, want als t praktisch was dan was t nu al wel bewezen nietwaar ? Dat die gozer met een voor jou sluitend klinkende theorie komt wil nog niet zeggen dat t ook zo is. En zolang t niet BEWEZEN is blijf ik sceptisch.
quote:Oh? Verklaar je nader.
Op dinsdag 11 februari 2003 12:03 schreef Templ4r het volgende:[..]
Wetenschappelijk bewijs bestaat niet...
quote:Ik ken slechts Sitchin, maar ik wil eerst een boek lezen van iemand die NIEt denkt dat het verband houdt met buitenaardse wezens. Niet zodat ik in mijn cocon kan blijven leven, maar omdat ik verschillende versies wil horen.
Op dinsdag 11 februari 2003 11:16 schreef PHETEP het volgende:
Sitchin, Icke, Boulay, John Keel, William Bramley, Brinsley Le Poer Trench, Kolosimo etc......
quote:Ik ben niet iemand die alles alleen van internet wilt halen, hoor.
Dus kom eens achter die computer vandaan, zou ik zeggen
quote:Ieder wetenschappelijk onderzoeks paradigma is gestoeld op allerlei (impliciete) aannames. Zo heeft het huidige dominante wetenschapsparadigma, het (Logisch) Positivisme, fundamentele problemen. Dit is zelfs door 1 van de grootste Positivistische wetenschapsfilosofen, Karl Popper onderkend. Daarnaast heeft bijv. een Thomas Kuhn ook duidelijk aan de poten van het Positivisme gezaagd. Het komt er op neer dat objectiviteit niet bestaat. Ik heb in een paar andere topics hier uitgebreid over gesproken, en heb geen zin om het hele lange verhaal weer op te typen. Ik zal 1 deze dagen eens kijken of het kan vinden. Daarnaast woon ik regelmatigs promotieverdegingen bij en conferenties en dan zie ik dat er altijd aanmerkingen te maken zijn op de gebruikte onderzoeksmethodologie. Soms worden zelfs top-wetenschappers tot op de grond afgebrand. Alle kennis is subjectief, mischien is de ene vorm van kennis subjectiever dan de andere en wat meer of minder onderbouwd of meer of minder logische of een simpelere verklaring dan een ander. Maar het wetenschapsfilosofisch onmogelijk dicht te timmeren dat iets (objectief) waar is. Zo is het bijv altijd mogelijk dat er andere alternatieve verklaringen mogelijk zijn die niet in de onderzoeksopzet zijn meegenomen. Het is duidelijk dat je nooit met alle mogelijke alternatieve verklaringen rekening kunt houden in een onderzoeksmethologie. En dit waren maar paar mogelijke argumenten tegen objectiviteit en bewijzen.
Op dinsdag 11 februari 2003 13:02 schreef bosgorilla het volgende:[..]
Oh? Verklaar je nader.
quote:Dit ben ik wel met je eens, maar er is een verschil tussen het niet eens zijn met bepaalde onderzoeksmethoden en gewoon de stomste dingen geloven, gewoon omdat je WIL geloven, en daardoor totaal niet meer objectief naar dingen kijk. Zo zijn er op dit forum enorm veel mensen die dingen posten, daar dan een onderbouwing bij hebben (of ie nou debiel is of niet), en iedereen moet het daar mee eens zijn, maar zodra er iemand komt met een andere mening of probeert de geplaatste theorie te ontkrachten, dan wordt geprobeerd die persoon zo snel mogelijk de mond te snoeren, het zij door hard te roepen dat ie stom lult of uit de hoogte te gaan doen of door een hoop titels van boeken te gaan opnoemen, en te zeggen dat de 'ongelovige' dat maar eens moet gaan lezen, waarna hij zjin mening ongetwijfeld zou veranderen. Ik bedoel, kijk naar de conpsiracy post van PHETEP meen ik in het topic over de space shuttle ramp. Dat kun je toch niet geloven zeg wat daar staat, maar eej, tis een verhaal dat er 'iets' meer is en hoppa, we willen dat geloven, dus geloven we het maar, hoe stompzinnig dat het ook klinkt, en hoeveel gaten er ook in het verhaal zitten (zoals mijn goede vriend en waarde collega bos_gorilla eventjes bewees in zijn ook in dat topic aanwezige superpost). Dus ja, ik ben het tot op bepaalde hoogte met je eens, maar gewoon de stompzinnigste complottheorieën geloven, alleen maar omdat wil je WIL geloven slaat echt nergens op, zeker niet als je weet dat sommige dingen gewoon maar verzonnen zijn, zoals de reden van de naam van de shuttle en die bullshit over de staten die erbij betrokken waren en zo...
Op dinsdag 11 februari 2003 13:31 schreef Templ4r het volgende:[..]
Ieder wetenschappelijk onderzoeks paradigma is gestoeld op allerlei (impliciete) aannames. Zo heeft het huidige dominante wetenschapsparadigma, het (Logisch) Positivisme, fundamentele problemen. Dit is zelfs door 1 van de grootste Positivistische wetenschapsfilosofen, Karl Popper onderkend. Daarnaast heeft bijv. een Thomas Kuhn ook duidelijk aan de poten van het Positivisme gezaagd. Het komt er op neer dat objectiviteit niet bestaat. Ik heb in een paar andere topics hier uitgebreid over gesproken, en heb geen zin om het hele lange verhaal weer op te typen. Ik zal 1 deze dagen eens kijken of het kan vinden. Daarnaast woon ik regelmatigs promotieverdegingen bij en conferenties en dan zie ik dat er altijd aanmerkingen te maken zijn op de gebruikte onderzoeksmethodologie. Soms worden zelfs top-wetenschappers tot op de grond afgebrand. Alle kennis is subjectief, mischien is de ene vorm van kennis subjectiever dan de andere en wat meer of minder onderbouwd of meer of minder logische of een simpelere verklaring dan een ander. Maar het wetenschapsfilosofisch onmogelijk dicht te timmeren dat iets (objectief) waar is. Zo is het bijv altijd mogelijk dat er andere alternatieve verklaringen mogelijk zijn die niet in de onderzoeksopzet zijn meegenomen. Het is duidelijk dat je nooit met alle mogelijke alternatieve verklaringen rekening kunt houden in een onderzoeksmethologie. En dit waren maar paar mogelijke argumenten tegen objectiviteit en bewijzen.
quote:In dat verhaal van Phetep stonden wat ongelukkige uitspraken. Je moet ook natuurlijk niet alles zomaar geloven. Ik denk ook niet dat Phetep het helemaal eens met al die punten was. Vaak pik je er een paar punten uit die je aanspreken en laat je de rest voor wat het is.
Op dinsdag 11 februari 2003 14:09 schreef CoolGuy het volgende:[..]
Dit ben ik wel met je eens, maar er is een verschil tussen het niet eens zijn met bepaalde onderzoeksmethoden en gewoon de stomste dingen geloven, gewoon omdat je WIL geloven, en daardoor totaal niet meer objectief naar dingen kijkt. Ik bedoel, kijk naar de conpsiracy post van PHETEP meen ik in het topic over de space shuttle ramp. Dat kun je toch niet geloven zeg wat daar staat, maar eej, tis een verhaal dat er 'iets' meer is en hoppa, we willen dat geloven, dus geloven we het maar, hoe stompzinnig dat het ook klinkt, en hoeveel gaten er ook in het verhaal zitten (zoals mijn goede vriend en waarde collega bos_gorilla eventjes bewees in zijn ook in dat topic aanwezige superpost). Dus ja, ik ben het tot op bepaalde hoogte met je eens, maar gewoon de stompzinnigste complottheorieën geloven, alleen maar omdat wil je WIL geloven slaat echt nergens op, zeker niet als je weet dat sommige dingen gewoon maar verzonnen zijn, zoals de reden van de naam van de shuttle en die bullshit over de staten die erbij betrokken waren en zo...
Begrijp me niet verkeerd hoor. Eventueel hogere machten/buitenaards leven/al dat gedoe interesseert me enorm, maar het soort stompzinnige theorieën zoals over de shuttle kan ik met de beste wil van de wereld echt niet geloven...sorry.
En je hoeft het zeker niet te geloven. Ieder zijn goed recht.
[Dit bericht is gewijzigd door Templ4r op 11-02-2003 14:24]
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 14:09 schreef CoolGuy het volgende:[..]
Dit ben ik wel met je eens, maar er is een verschil tussen het niet eens zijn met bepaalde onderzoeksmethoden en gewoon de stomste dingen geloven, gewoon omdat je WIL geloven, en daardoor totaal niet meer objectief naar dingen kijk. Zo zijn er op dit forum enorm veel mensen die dingen posten, daar dan een onderbouwing bij hebben (of ie nou debiel is of niet), en iedereen moet het daar mee eens zijn, maar zodra er iemand komt met een andere mening of probeert de geplaatste theorie te ontkrachten, dan wordt geprobeerd die persoon zo snel mogelijk de mond te snoeren, het zij door hard te roepen dat ie stom lult of uit de hoogte te gaan doen of door een hoop titels van boeken te gaan opnoemen, en te zeggen dat de 'ongelovige' dat maar eens moet gaan lezen, waarna hij zjin mening ongetwijfeld zou veranderen, het liefst ook nog vergezeld van deze ->
smilie, met de bedoeling de 'ongelovige' af te doen als een dwaas iemand, alleen maar omdat hij het durft een kanttekening te plaatsen bij de geplaatste theorie. Ik bedoel, kijk naar de conpsiracy post van PHETEP meen ik in het topic over de space shuttle ramp. Dat kun je toch niet geloven zeg wat daar staat, maar eej, tis een verhaal dat er 'iets' meer is en hoppa, we willen dat geloven, dus geloven we het maar, hoe stompzinnig dat het ook klinkt, en hoeveel gaten er ook in het verhaal zitten (zoals mijn goede vriend en waarde collega bos_gorilla eventjes bewees in zijn ook in dat topic aanwezige superpost). Dus ja, ik ben het tot op bepaalde hoogte met je eens, maar gewoon de stompzinnigste complottheorieën geloven, alleen maar omdat wil je WIL geloven slaat echt nergens op, zeker niet als je weet dat sommige dingen gewoon maar verzonnen zijn, zoals de reden van de naam van de shuttle en die bullshit over de staten die erbij betrokken waren en zo...
Begrijp me niet verkeerd hoor. Eventueel hogere machten/buitenaards leven/al dat gedoe interesseert me enorm, maar het soort stompzinnige theorieën zoals over de shuttle kan ik met de beste wil van de wereld echt niet geloven...sorry.
quote:Dit valt me mee van je, dan val jij dus nu niet meer (denk ik) onder de groep mensen hier die echt zo fanatiek zijn dat ze welke normale verklaring voor wat dan ook direct naar het rijk der fabelen verwijzen...alleen maar omdat ze do wanhopig willen geloven in iets anders.
Op dinsdag 11 februari 2003 14:21 schreef Templ4r het volgende:[..]
In dat verhaal van Phetep stonden wat ongelukkige uitspraken. Je moet ook natuurlijk niet alles geloven. Ik denk ook niet dat Phetep het helemaal eens met al die punten was. Vaak pik je er een paar punten uit die je aanspreken.
Maar mijn mening is dat veel te veel onorthodoxe theorien meteen worden afgedaan als onzin en onbewezen. Ik acht het zelf heel goed mogelijk dat er een conspiracy achter die shuttle ramp zit. Daarmee geloof ik zeker niet alle theorien daarover. En als samenzeringtheorie daarover slecht in elkaar zit, wil niet meteen zeggen dat er dan maar helemaal geen conspiracy is.
Ik probeer altijd zoveel mogelijk open te staan voor vershillende theorien. Het meerendeel van de conspiracy theorien zijn ook onzin, maar er zitten ook theorien in die best plausibel en goed onderzocht en uitgewerkt zijn. We moeten het kind niet met het badwater weggooien, vind ik![]()
En je hoeft het zeker niet te geloven. Ieder zijn goed recht.
quote:Das mooi
Op dinsdag 11 februari 2003 14:23 schreef CoolGuy het volgende:[..]
Dit valt me mee van je, dan val jij dus nu niet meer (denk ik) onder de groep mensen hier die echt zo fanatiek zijn dat ze welke normale verklaring voor wat dan ook direct naar het rijk der fabelen verwijzen...alleen maar omdat ze do wanhopig willen geloven in iets anders.
quote:Tis maar dat je t weet
Op dinsdag 11 februari 2003 16:28 schreef Templ4r het volgende:[..]
Das mooi
Zonder deze "aannames" is het niet mogelijk om "conspiracy theorieën" te ontwikkelen, want, de "waarheid" heeft geen betekenis meer zodra er niets bewezen kan worden.
Schoppen tegen iets wat er niet is heeft dus geen zin en dan mag ik zeggen dat "mijn" waarheid/visie net zo "waar" is als "jouw" waarheid/visie/geconstateerde feiten/enz. enz.
Volgensmij is de aanwezigheid van "bewijs" nodig om hier überhaupt iets tegenin te brengen.
quote:auw?
Op dinsdag 11 februari 2003 schreef Templ4r het volgende:Maar mijn mening is dat veel te veel onorthodoxe theorien meteen worden afgedaan als onzin en onbewezen.
quote:I love it when you talk expensive
Op dinsdag 11 februari 2003 16:39 schreef bosgorilla het volgende:
Volgensmij moet er wel zoiets zijn als "wetenschappelijk bewijs" of een aname van aanwezigeheid dat een bepaald iets "bewezen" is of pleegd te zijn.Zonder deze "aannames" is het niet mogelijk om "conspiracy theorieën" te ontwikkelen, want, de "waarheid" heeft geen betekenis meer zodra er niets bewezen kan worden.
Schoppen tegen iets wat er niet is heeft dus geen zin en dan mag ik zeggen dat "mijn" waarheid/visie net zo "waar" is als "jouw" waarheid/visie/geconstateerde feiten/enz. enz.
Volgensmij is de aanwezigheid van "bewijs" nodig om hier überhaupt iets tegenin te brengen.
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 16:42 schreef bosgorilla het volgende:[..]
auw?
quote:Je gelooft nog steeds in Sinterklaas-wetenschap ?
Op dinsdag 11 februari 2003 16:39 schreef bosgorilla het volgende:
Volgensmij moet er wel zoiets zijn als "wetenschappelijk bewijs" of een aname van aanwezigeheid dat een bepaald iets "bewezen" is of pleegd te zijn.
quote:De waarheid heeft geen bewijs nodig. Gelukkig niet.
Zonder deze "aannames" is het niet mogelijk om "conspiracy theorieën" te ontwikkelen, want, de "waarheid" heeft geen betekenis meer zodra er niets bewezen kan worden.
quote:In ieder geval ben ik het niet met je eens.
quote:Herhaling van zetten.
quote:Ow wat mooi dat jij PRECIES doet waar ik t over in een poost van me ergens eerder over had...jij bent dus zo'n figuur
Op dinsdag 11 februari 2003 18:43 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Je gelooft nog steeds in Sinterklaas-wetenschap ?
[..]De waarheid heeft geen bewijs nodig. Gelukkig niet.
[..]In ieder geval ben ik het niet met je eens.
[..]Herhaling van zetten.
quote:Wat voor een figuur ?
Op dinsdag 11 februari 2003 18:45 schreef CoolGuy het volgende:[..]
Ow wat mooi dat jij PRECIES doet waar ik t over in een poost van me ergens eerder over had...jij bent dus zo'n figuur
quote:Wellicht moet je mijn post hier ffies eerder ffkes lezen.. ?
Op dinsdag 11 februari 2003 18:53 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Wat voor een figuur ?
quote:heb ik: fanatiekeling ?
Op dinsdag 11 februari 2003 19:04 schreef CoolGuy het volgende:[..]
Wellicht moet je mijn post hier ffies eerder ffkes lezen.. ?
quote:Ja, die ja, in een 'ernstige' vorm...in de zin dat je totaal niet openstaat voor een 'normale aardse' verklaring. Iemand die met een normale verklaring komt wordt direct helemaal 'verkracht' door jou...vind ik beetje belachelijk als je t mij vraagt. Prima dat jij dat wil geloven allemaal natuurlijk, maar ga niet andere mensen het recht op hun eigen mening ontnemen, door smilies als
Op dinsdag 11 februari 2003 19:08 schreef M.ALTA het volgende:[..]
heb ik: fanatiekeling ?
quote:Ik doe normaal, en ik verkracht al helemaal niemand.
Op dinsdag 11 februari 2003 19:34 schreef CoolGuy het volgende:[..]
Ja, die ja, in een 'ernstige' vorm...in de zin dat je totaal niet openstaat voor een 'normale aardse' verklaring. Iemand die met een normale verklaring komt wordt direct helemaal 'verkracht' door jou...vind ik beetje belachelijk als je t mij vraagt.
quote:Smilies zijn best leuk, ook als je het niet eens bent.
Prima dat jij dat wil geloven allemaal natuurlijk, maar ga niet andere mensen het recht op hun eigen mening ontnemen, door smilies als![]()
![]()
en
te gebruiken...doe jij niet alleen, maar meer mensen hier, doe dat nou gewoon niet of zo.
quote:Mja je weet goed wat ik bedoel...alsof je niet snapt dat ik niet letterlijk bedoel dat je iemand verkracht hier....
Op dinsdag 11 februari 2003 19:50 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Ik doe normaal, en ik verkracht al helemaal niemand.
[..]Smilies zijn best leuk, ook als je het niet eens bent.
Je bent toch niet van suiker gemaakt ?
quote:Een vis ?
Op dinsdag 11 februari 2003 22:22 schreef M.ALTA het volgende:
Wat te denken hiervan:
quote:Hmja.... and that is...?
Wat te denken hiervan:
quote:een sinds miljoenen jarten uitgestorven geacht vis-ding, bekend uit fossiele resten, dat ineens opdook in een visnet. waarna men aanneemt dat in ultradiepe ravijnen het beest nog steeds leeft.
Op dinsdag 11 februari 2003 22:59 schreef bosgorilla het volgende:[..]
Hmja.... and that is...?
suggereert malta dat die dingen reptilians zijn die uit een 4e dimensie (tijd?) weer zijn teruggekeerd..??
een vis is toch geen reptiel..?
quote:Ken jij die foto dan, Itjeer? Of dat soort beesten? Ik heb de website even bekeken waar hij vandaan is geplukt. De foto's van buitenaardse wezens worden in 3 categorieen onderverdeeld: Nep, echt, en (nog) niet duidelijk.. Om te beginnen zijn de foto's waarvan zeker is dat ze nep zijn niet te onderscheiden van de anderen.. En verder staat er slechts een hele summiere uitleg bij.
Op dinsdag 11 februari 2003 23:22 schreef iteejer het volgende:[..]
een sinds miljoenen jarten uitgestorven geacht vis-ding, bekend uit fossiele resten, dat ineens opdook in een visnet. waarna men aanneemt dat in ultradiepe ravijnen het beest nog steeds leeft.
suggereert malta dat die dingen reptilians zijn die uit een 4e dimensie (tijd?) weer zijn teruggekeerd..??
een vis is toch geen reptiel..?
quote:zou idd een soort tussenvorm zijn tussen vissen en reptielen, tot dan toe alleen maar bekend uit miljoenen jaren oude fossielen.
Op woensdag 12 februari 2003 00:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Deze foto wordt als 'authentiek' aangemerkt. Dit zou een reptiloide zijn die in Zuid Amerika tijdens een expeditie gedood is.
..
Waarom zou je uberhaupt zomaar op een onbekend wezen mogen schieten?
en ik ben het volledig met je eens over dat neerschieten van onbekende wezens. maar ja, ik ben ook tegen iedere vorm van proefdieren, dus zo vreemd is dat niet..
quote:Mooi!
Op woensdag 12 februari 2003 01:08 schreef iteejer het volgende:[..]
zou idd een soort tussenvorm zijn tussen vissen en reptielen, tot dan toe alleen maar bekend uit miljoenen jaren oude fossielen.
is bij toeval gevangen; ik ken de foto en de gebeurtenisen ik ben het volledig met je eens over dat neerschieten van onbekende wezens. maar ja, ik ben ook tegen iedere vorm van proefdieren, dus zo vreemd is dat niet..
Dat het een authentieke foto is van een humanoide reptielachtige is dus bulleschijt.. (Letterlijk onderschrift: 'The obviously humanoid Reptilian creature to whom this head belonged got killed during an expedition somewhere in South America... Such healthy teeth...
Source:
David Icke Website )
Die website - http://thebiggestsecretpict.online.fr - moeten we dus ook met een paar kilo zout nemen.
quote:Bron?
Op woensdag 12 februari 2003 01:08 schreef iteejer het volgende:[..]
zou idd een soort tussenvorm zijn tussen vissen en reptielen, tot dan toe alleen maar bekend uit miljoenen jaren oude fossielen.
is bij toeval gevangen; ik ken de foto en de gebeurtenis
quote:idd.
Op woensdag 5 februari 2003 19:01 schreef ChOas het volgende:
ruimte tijd wordt de 4e dimensie genoemd, omdat dit makkelijk is (spreekt tot de verbeelding)Ruimtelijk kunnen er veel meer dimensies zijn...
quote:Zelfs twintigduizend jaar geleden hadden ze weet van 'Hoogte, Lengte, Breedte en Diepte', hoor.
Op woensdag 12 februari 2003 14:35 schreef Chilly_Willy het volgende:[..]
idd.
De bijbel bijvoorbeeld spreek al over 4 dimensies, Hoogte, Lengte, Breedte en Diepte.
quote:Daarmee aangegeven (naar mijn mening) je serieuze status te ondermijnen.
Op woensdag 12 februari 2003 01:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:[..]Source:
David Icke Website )
Die website - http://thebiggestsecretpict.online.fr - moeten we dus ook met een paar kilo zout nemen.
quote:Eeeh, dat zijn er maar 3, hoogte, breedte en diepte. Lengte wordt ook gebruikt, maar dat is vaak ter vervanging van 1 van deze benamingen en voral bij 1 dimensionale objecten.
Op woensdag 12 februari 2003 14:35 schreef Chilly_Willy het volgende:[..]
idd.
De bijbel bijvoorbeeld spreek al over 4 dimensies, Hoogte, Lengte, Breedte en Diepte.
quote:Wil je wel alleen voor jezelf spreken?
Op woensdag 12 februari 2003 16:28 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Daarmee aangegeven (naar mijn mening) je serieuze status te ondermijnen.
quote:dat deed ik toch heel netjes en beschaafd ?
Op woensdag 12 februari 2003 19:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:[..]
Wil je wel alleen voor jezelf spreken?
Ik vind Icke serieus.
quote:Ik had het over een paar kilo zout.
Op donderdag 13 februari 2003 19:20 schreef M.ALTA het volgende:
Omdat je David Icke met een kilo zout beoordeeld.Ik vind Icke serieus.
En wel om de volgende voor de hand liggende redenen: er is een geheimzinnige overeenkomst tussen de uitspraak van 'Icke' en 'Pike'. Bovendien hebben we de bijbelse koning David en koning Albert van België. Dat is wel een heel geheimzinnige, symbolische overeenkomst tussen hun voornamen.
Alleen de Illumanati verzinnen zoiets! En ik heb zelfs een hard bewijs gevonden dat zij er idd. achter zitten:
'Onze Beatrix is een rechtstreekse nazaat van de bijbelse koning David. Waardoor de Oranje´s ook familiebanden hebben met een andere beroemde telg uit het Huis van David, rabbi Joshua ben Miryam (7vChr-25nChr).'
quote:Hahahahaaa, hijs leuk!
Op vrijdag 14 februari 2003 00:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:[..]
Ik had het over een paar kilo zout.
En wel om de volgende voor de hand liggende redenen: er is een geheimzinnige overeenkomst tussen de uitspraak van 'Icke' en 'Pike'.
quote:Het verhaal over hennep was wel interessant.
Op vrijdag 14 februari 2003 00:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:[..].'Onze Beatrix is een rechtstreekse nazaat van de bijbelse koning David. Waardoor de Oranje´s ook familiebanden hebben met een andere beroemde telg uit het Huis van David, rabbi Joshua ben Miryam (7vChr-25nChr).'
http://members.ams.chello.nl/m.elfers/oran007.htm
Wat mij opvalt is dat je erg vooringenomen bent.
Sommigen noemen dat "arrogant"; maar zover wil ik nog niet gaan.
Nogmaals: ik neem Icke serieus.
Helaas ben ik Icke te laat tegengekomen. Had mij anders een paar miljoen Euro's gescheeld, en dan zat ik wel op de Bahama's i.p.v. op fokforum mosterd na de maaltijd op te dienen.
quote:Oh, ik dacht dat je maar 200.000 gulden had uitgegeven aan onderzoek.. Dat is opeens een paar miljoen euro?
Op vrijdag 14 februari 2003 16:37 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Het verhaal over hennep was wel interessant.
Ik weet er wel meer over, maar dat hoort niet thuis in deze rubriek.Wat mij opvalt is dat je erg vooringenomen bent.
Sommigen noemen dat "arrogant"; maar zover wil ik nog niet gaan.
De boodschapper aanvallen heet dat in samenzweerdersjargon, toch?Nogmaals: ik neem Icke serieus.
Helaas ben ik Icke te laat tegengekomen. Had mij anders een paar miljoen Euro's gescheeld, en dan zat ik wel op de Bahama's i.p.v. op fokforum mosterd na de maaltijd op te dienen.
quote:Nee, dat is wat ik er aan had kunnen verdienen.
Op vrijdag 14 februari 2003 20:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:[..]
Oh, ik dacht dat je maar 200.000 gulden had uitgegeven aan onderzoek.. Dat is opeens een paar miljoen euro?
quote:Ja, ik sta mat. Ok ik geef het toe.
Op vrijdag 14 februari 2003 21:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Oh joh, wees blij. Anders had je je nu op de Bahama's liggen vervelen, omringt door allerlei elitemensen die er alleen dank zij hun Illuminatievriendjes zijn gekomen..
Daarbij, straks heeft iedereen zijn eigen ZPE, dus komt er heel veel welvaart tot beschikking van heel veel mensen.. maw. het geld was toch niet lang iets waard geweest..
quote:ik vind het wel een erg goede foto
Wat te denken hiervan:
even voor de mensen die beweren dat het een vis is dat is het dus niet want ik heb nog nooit een vis met ogen gelijkstaand aan die van een mensgezien
en ten tweede is de kop er vananf onder het hoofd afgesneden
en stel het was een vis dan was de kop aan de achterkant erafgesneden
en ten derde een vis heeft kieuwen
quote:-Er werd gezegd dat het een zeedier is.
Op woensdag 26 februari 2003 23:34 schreef -giovanni- het volgende:[..]
ik vind het wel een erg goede foto
even voor de mensen die beweren dat het een vis is dat is het dus niet want ik heb nog nooit een vis met ogen gelijkstaand aan die van een mensgezien
en ten tweede is de kop er vananf onder het hoofd afgesneden
en stel het was een vis dan was de kop aan de achterkant erafgesneden
en ten derde een vis heeft kieuwen
Maar waarom heeft dat beest ogen, als het op grote diepte leeft?
quote:je kan mij veel wijsmaken, maar dat is niet zo'n prehistorische vis. die ziet er zo uit :
Op donderdag 27 februari 2003 01:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:[..]
-Er werd gezegd dat het een zeedier is.
-Een vis heeft kieuwen, en wat dan nog?Maar waarom heeft dat beest ogen, als het op grote diepte leeft?
het hoofd ziet er idd uit alsof het op een romp zat en niet direct aan een lichaam. het zou wel kunnen dat het een neppe is, maar dan is het wel met stipt de beste fake die ik ooit gezien heb!
quote:Er is al veel gediscusieerd dat tijd niet zomaar een dimensie is.
Ik lurk al een tijdje in TRU en het valt me op dat er wel eens gesproken wordt over de "reptilians die in de vierde dimensie leven".Nou wil ik niet ingaan op de vraag of deze reptielen wel of niet bestaan, maar vraag me meer af wat er bedoeld wordt met die vierde dimensie?
PS ik heb dit niet geheel zelf bedacht, deze stelling heeft ook te maken met de theorieën van einstein (en ga nou niet zeggen dat hij een vrijmetselaar van de 33e graad is.....
)
[edit] Typo's...
Ik denk alleen voorzichtig te kunnen aannemen dat de 4e dimensie het astrale gebied is. Een deel van het scheidingsgebied tussen geest en materie.
quote:dit lijkt toch verdacht veel op deze reptillianschets
Wat te denken hiervan:
[Dit bericht is gewijzigd door -giovanni- op 03-03-2003 23:16]
quote:Ik weet niet of het om dat beest ging.. Maar eerlijk gezegd vind ik 'm er juist wel op lijken..
Op donderdag 27 februari 2003 11:49 schreef NgInE het volgende:[..]
je kan mij veel wijsmaken, maar dat is niet zo'n prehistorische vis. die ziet er zo uit :
het hoofd ziet er idd uit alsof het op een romp zat en niet direct aan een lichaam. het zou wel kunnen dat het een neppe is, maar dan is het wel met stipt de beste fake die ik ooit gezien heb!
quote:
Op maandag 3 maart 2003 23:22 schreef iteejer het volgende:
Kan iemand iets zinnigs toevoegen, of kan deze chaotische discussie op slot?
Nou... tsja... als je het aan MIJ vraagt...
quote:Het lijkt idd. een beetje alsof zijn hoofd recht op de romp heeft gezeten.. Misschien lijkt dat zo omdat er ook wat vellen bijhangen enzo? Ik weet het ook niet.. Ik zal eens proberen wat meer info over die foto en dat beest te vinden..
Op dinsdag 4 maart 2003 09:47 schreef NgInE het volgende:
ja, hij lijkt er dan wel op, maar waar zijn die grote 'platen' op zijn hoofd? en zoals ik al zei: het hoofd zat aan een romp als je kijkt naar de manier waarop de nek eindigt.
De afbeelding die NgInE laat zien is van een duncleosteus, die lijkt er nog het meest op, maar dan moet het een heel jong exemplaar zijn geweest. Die waren 10 meter lang.
Een xiphactinus was kleiner maar het gebit lijkt er weer niet op.. Bovendien werden ze zo'n 3,5 - 4 m lang..
Verder is die site waar dat plaatje van die duncleosteus vandaan komt de enige die claimt zo'n vis te hebben ontdekt. Tenminste, als ik afga op wat ik in de gauwigheid heb kunnen vinden.
Het blijft dus een vreemd verhaal, Als die foto fake is, dan is het idd. erg goed gedaan.
quote:Het lijkt me wel dat die foto echt is, maar te vaag om er echt iets zinnigs over te kunnen zeggen.
Op dinsdag 4 maart 2003 13:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Nouwie! Ik kan helemaal niets zinnigs vinden.. Een coelacanth kan het niet zijn.. Die was in 1938 al herontdekt. En hij ziet er anders uit.De afbeelding die NgInE laat zien is van een duncleosteus, die lijkt er nog het meest op, maar dan moet het een heel jong exemplaar zijn geweest. Die waren 10 meter lang.
Een xiphactinus was kleiner maar het gebit lijkt er weer niet op.. Bovendien werden ze zo'n 3,5 - 4 m lang..
Verder is die site waar dat plaatje van die duncleosteus vandaan komt de enige die claimt zo'n vis te hebben ontdekt. Tenminste, als ik afga op wat ik in de gauwigheid heb kunnen vinden.
Het blijft dus een vreemd verhaal, Als die foto fake is, dan is het idd. erg goed gedaan.
Volgensmij kan het nooit een "reptillian" zijn, er vanuitgaande dat ze zeer intelligent zijn mist het wezen op de foto ruimte voor grote hersenen. Het voorhoofd (bijna het enige lichaamsgedeelte wat er WEL goed opstaat) lijkt me veel te klein om menselijk(+) hersenen te bevatten.
Een (FoK!ende) bioloog kan vast meer vertellen over de herkomst van dit beest dmv het gebit en de ogen ed.
Voor mij kan het net zo goed een hond zijn die al enkele dagen in staat van ontbinding is (zonder haren).
Heeft er misschien iemand een bioloog in de familie?
quote:Kijk es aan... wie weet worden we wat wijzer!
Op dinsdag 4 maart 2003 16:44 schreef NgInE het volgende:
mijn broer is studerend dierenarts. ik kan hem er wel eens naar laten kijken als hij zaterdag weer thuis komt.
quote:Ik ben er nu iets verder mee, maar ik begrijp het nog niet 100%
Op woensdag 5 februari 2003 19:15 schreef bosgorilla het volgende:
Grmbl...mensen ik stel toch een duidelijke (in mijn ogen interessante) vraag? Al die off-topci reacties zijn toch nergens voor nodig...
[..]Je reageert niet negatief of sceptisch, maar off-topic. Dat is in mijn ogen heel wat anders. Bovendien heb ik het bestaan van die reptillians niet zelf bedacht cq. geconstateerd...
Die reptielen komen idd uit de vierde dimensie, het zogenaamde astrale veld, waar de Elementalen zich ook bevinden.
Er zou dan sprake kunnen zijn van opgewekte materialisaties vooral bij satanische rituelen.
quote:De foto is fake en gemaakt door een kunstenaar. Check de site maar eens waar de foto van af komt.
Op dinsdag 4 maart 2003 16:44 schreef NgInE het volgende:
mijn broer is studerend dierenarts. ik kan hem er wel eens naar laten kijken als hij zaterdag weer thuis komt.
Wel cool gedaan trouwens!
Grtz,
AA
quote:euh? begrijp er nog minder van dan eerst maarja
Ik ben er nu iets verder mee, maar ik begrijp het nog niet 100%
Die reptielen komen idd uit de vierde dimensie, het zogenaamde astrale veld, waar de Elementalen zich ook bevinden.Er zou dan sprake kunnen zijn van opgewekte materialisaties vooral bij satanische rituelen.
Misschien is Berta 32 bij de boer op de hoek wel een reptilian in de
vierde dimensie wie weet jo
Eindelijk een mooi overzicht.
in het geval van 2 dimensies is dit (x,y) bij 3, (x,y,z) en bij vier (bijvoorbeeld x,y,z,t).
ls er gesproken wordt over een "astrale dimensie" is mij niet helemaal duidelijk hoe ik dit kan koppelen aan de bovenstaande definitie?
quote:Deze laatste vraag is essentieel.
Op zondag 30 maart 2003 22:26 schreef bosgorilla het volgende:
Hmja... even over wat volgens mij een dimensie is : een coördinaat om een bepaald punt in een continiuum aan te geven...in het geval van 2 dimensies is dit (x,y) bij 3, (x,y,z) en bij vier (bijvoorbeeld x,y,z,t).
ls er gesproken wordt over een "astrale dimensie" is mij niet helemaal duidelijk hoe ik dit kan koppelen aan de bovenstaande definitie?
Als je deze redelijkerwijs kunt beantwoorden ben je al een heel eind denk ik. Ik zit er ook nog een beetje mee te worstelen, maar in grote lijn heb ik het wel door denk ik (zonder eigen dunk).
Wie weet dat jij er nog meer uit kunt halen.
Dat Bush in gekke rituelen meedoet is bewezen maar foto's als dat zijn totaal geen bewijs. Bush z'n warrige gedrag en waarschijnlijke valpartijen laten alle symptonen en gevolgen zien van een beroerte volgens meerdere dokters. Geen wonder dat hij waarschijnlijk peppillen krijgt, alles gescript is wat hij zegt en dat hij compleet beschermt wordt tegen alles waar hij moet improviseren.quote:Some major event is about to occur and he is invoking Reptilian energy too frequently.
Bovenstaande link werkt niet meer, geeft nu een sexsite. MALTA weet je misschien een link die wel naar het document linked wat je voor ogen had? Ik zou het graag lezen.quote:Op zondag 30 maart 2003 21:50 schreef M.ALTA het volgende:
http://www.global2012.com/NWO-Alfa/Reptillians/index.html
Eindelijk een mooi overzicht.
ik zocht ff dat linkje van jou op www.stewartswerdlow.comquote:Op maandag 28 juni 2004 01:45 schreef Aurora025 het volgende:
Volgens researcher Stewart Swerdlow(www.stewartswerdlow.com) komen de wonden die Bush heeft opgelopen door een paar "ongelukjes" door het shapeshiften. Vader Bush Sr. had ook al dergelijke wonden in zijn gezicht.[...]
ga je je toch afvragen waar WIJ vandaan komen. zit er ook niet een beetje reptilian in onze genen? hetgeen verantwoordelijk is voor de reden/mogelijkheid voor hun om op onze 3e dimensie te existeren, meen ik ergens te hebben gelezen (David Icke?)quote:Just as God-Mind is infinite, there are an infinite number of Oversouls. All Oversouls exist for the purpose of God-Mind exploring Itself. As part of the exploration process, some Oversouls choose to outpicture a part of themselves into this physical reality.
Because each Oversoul in existence represents a different aspect of God-Mind, each one outpictures something different. No two Oversouls outpicture the same thing. For example, one Oversoul outpictures the Plant Kingdom, one outpictures the Mineral Kingdom, one outpictures the Animal Kingdom, etc. Descending out of these Oversouls in hierarchal form, are more Oversouls for specific species.
The Animal Kingdom Oversoul, for example, outpictures every variety of animal that can possibly exist within this reality. Each animal is innately connected to its own species Oversoul. Each animal has perfect Oversoul communication. Each one knows by knowing exactly what to do, how to do it, and when to do it. Because it would be foolish for a flock of birds to try to function like a colony of ants, or a herd of elephants, each communicates primarily with its own appropriate Oversoul.
Each animal species is one Oversoul Family because each member began their Original Descent out of God-Mind together. Robins, for example, all belong to the same Oversoul Family. After their descent from God-Mind, they descended through the Animal Kingdom Oversoul, then through the Bird Oversoul, and finally through the Robin Oversoul into this reality. Each robin has a place within its Oversoul Family that is outpictured here in this reality. Each one plays a different part but is equally important to the whole. No one robin is more or less important than another. The robins have a 100% robin body whose genetics support the robin frequency, thus facilitating ease of Oversoul communication.
If a robin breeds with a seagull, there would be two frequencies functioning in one physical body. If the robin/seagull then breeds with a pheasant, three frequencies would exist within one physical body. If this continues, finding a 100% robin body in which to incarnate would be almost impossible. The robins would have to incarnate in bodies of mixed frequencies.
A body of mixed frequencies creates confusion for the robin. Now, it cannot communicate as easily with its Oversoul of origin, as it is also connected to other Oversoul frequencies as well. The other genetics block the robin’s easy access. Without awareness, the robin may not know if it is a robin, seagull, or pheasant. To connect with the robin Oversoul, it must surpass the seagull and pheasant frequencies, as well as any additional ones. Now, it does not “know by knowing” exactly what to do, when to do it, where to do it, and how to accomplish it because it is no longer in perfect alignment with its Oversoul, or the hierarchy from which it originally descended out of God-Mind.
On the other hand, the robin now has easier access to the Seagull and Pheasant frequencies through the body’s genetics. But ultimately, for the robin to be in total harmony with its original Oversoul Family, it needs to be in a body created from 100% robin genetics. This is the purest outpicturing of its Oversoul Family.
All humans have similar descents out of God-Mind. On your descent, you are a part of a specific energy stream that eventually chooses to outpicture itself in this reality. The soul-personalities who are a part of this energy stream are your Original Oversoul Family. Within your Oversoul Family, you all existed in perfect harmony in a state of perfect communication, not only with your Oversoul, but also with each other. Each member of the group has a function like no other, but each one is equally important to the whole.
Because of genetic manipulation, you have lost touch with the others that originated through your Oversoul lineage. Like the robin, a mixed genetic heritage is a deterrent to perfect alignment and communication with your own Oversoul.
When the human race was created of mixed alien genetics, this ensured that people could not operate and function in perfect harmony with their Oversoul or with each other. And, with a Reptilian brain stem, humans as they currently exist, will always have at least two genetic frequencies. Simply put, genetic engineering has taken place so that soul-personalities have no choice but to wear clothes (bodies) that do not match.
In addition to the original mixing of genetics, humans breed without thought of genetic lineage. As frequencies are continually mixed, it is no wonder that it is increasingly difficult for people to feel connected to their source. They are searching their genetic frequencies for the one that will match their point of origin. This is one of the reasons why Oversoul Families have difficulty finding and recognizing each other.
If people were procreating according to the best frequency match, it would be easier for every generation to naturally improve and adapt. However, most procreation is left to “chance and circumstance” so that the highest receptacles are not manufactured. Incoming soul-personalities must try to match to the “least uncomfortable clothing.” Once in the body, they are trapped by the genetics. Each soul-personality must first overcome the genetics before it is possible to even begin discovering their own frequency, much less that of their Oversoul and Oversoul Family.
The powers-that-be match specifically programmed people with other specifically programmed people in a gigantic genetic experiment, knowing that specific body genetics will attract specific soul-personalities, creating genetic prisons. This is another way that humans are easily led away from their original frequencies. The powers-that-be play with souls and soul-energy of humans just as scientists play with the genetics of the plant and animal kingdoms. Even though people are told that science is breeding plants and animals to upgrade them, they do so without consulting the involved Oversouls. They mix and match genetics, and thus, frequencies.
The more closely that the people can stay connected to their Oversoul and Oversoul Family, the easier it is for them to know by knowing what to do, how to do it, and where to do it, as evidenced by the unexploited Oversoul Families of Nature.
So, what can you do? Whatever your genetics, you can utilize the ones which do not contain your original frequency to your advantage. Then, with the power of your mind, call forth your Original Oversoul Family.
As the members of your Original Oversoul Family gather, everyone resonates in the Original Frequency, and thus the Original Mind-Pattern. Physically being together further reinforces and strengthens the Original Mind-Pattern, bringing everyone closer to perfect communication with their source and with each other. Everyone is part of the whole. Everyone plays a different role, Everyone is equally important.
Ja dat klopt, wij mensen hebben reptilian genes. Een deel van ons hersenen wordt zelfs de Reptilian brain in de wetenschap genoemd. De menselijke foetus heeft zelfs een reptielvorm voordat het een menselijke vorm aanneemt.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:30 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
ik zocht ff dat linkje van jou op www.stewartswerdlow.com
en kwam dit stukje tegen in active topics:
[..]
ga je je toch afvragen waar WIJ vandaan komen. zit er ook niet een beetje reptilian in onze genen? hetgeen verantwoordelijk is voor de reden/mogelijkheid voor hun om op onze 3e dimensie te existeren, meen ik ergens te hebben gelezen (David Icke?)
want de 3e dimensie is waar wij in leven en de 4e dimensie juiste een dimensie waar die zgn. reptielen vandaan komen. een dimensie waarin hoge technologie voorop staat <<< dacht ik dan!
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 01:58 schreef Aurora025 het volgende:
Ja dat klopt, wij mensen hebben reptilian genes. Een deel van ons hersenen wordt zelfs de Reptilian brain in de wetenschap genoemd. De menselijke foetus heeft zelfs een reptielvorm voordat het een menselijke vorm aanneemt.
Hoe weet je dan dat het er is?quote:De 4de dimense is niets anders dan een frequentiebereik dat wij niet waar kunnen nemen...
Doe eens een foto van zo'n reptilian, waar zitten ze ondergronds, welke soort heeft de reptielen verslagen, waarom zijn ze dan niet eerder de aarde terug komen claimen, waarom gehoorzamen de Illuminati aan de reptielen?quote:De reptilians waren de eerste op aarde. Een ander soort wat later kwam heeft hun in een strijd om de aarde verslagen. De reptilians gingen hierdoor ondergronds, waar ze nog steeds zijn. De reptilians claimen dat de aarde van hun is omdat ze de eerste waren.
Dit is wat je nu in de wereld ziet, de reptilians willen de controle terug over de wereld, dat is de reden voor het geweld wat je nu ziet en dit geweld zal explosief toenemen tot de New World Order geinstalleerd is en de wereldpopulatie dramatisch gedaald is. De reptilians controleren dus de illuminati die op hun beurt moeten zorgen dat het doel van de reptilians wordt bereikt.
het beest op de vorige pagina (die soort vissekop met die kinderen eromheen daar ging het toch om?) is een hoax. Wordt toegegeven door de mensen van de site zelf die er in eerste instantie ook ingestonken waren.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:22 schreef bosgorilla het volgende:
Arrgnooit gedacht dat mijn lieve topicje nog eens gekick zou worden!
Is er al iemand (bioloog ofzo) die wat info kan geven over het beest op de vorige pagina?
Leuk, maar wat is het dan wel..? Dat het een hoax was was me allang duidelijkquote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:08 schreef MoonBaby het volgende:
[..]
het beest op de vorige pagina (die soort vissekop met die kinderen eromheen daar ging het toch om?) is een hoax. Wordt toegegeven door de mensen van de site zelf die er in eerste instantie ook ingestonken waren.
nee, het is gewoon een ander frequentiebereik die we niet waar kunnen nemen. Katten bijv kunnen een breder frequentiebereik waarnemen dan wij.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:17 schreef DonGorgon het volgende:
Ligt de 4e dimensie niet ergens buiten tijd en ruimte?
Oh vandaar dat katten wel eens zomaar ergens van schrikken, terwijl je zelf niets ziet.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:23 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
nee, het is gewoon een ander frequentiebereik die we niet waar kunnen nemen. Katten bijv kunnen een breder frequentiebereik waarnemen dan wij.
Wat hebben frequenties te maken met dimensies? Een erg hoog of erg laag aantal trillingen per seconde, kan best niet waar te nemen zijn, maar is dat een andere dimensie??quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:23 schreef Aurora025 het volgende:
nee, het is gewoon een ander frequentiebereik die we niet waar kunnen nemen. Katten bijv kunnen een breder frequentiebereik waarnemen dan wij.
De man valt wel eens. Zijn vader valt wel eens.quote:Op maandag 28 juni 2004 01:45 schreef Aurora025 het volgende:
Volgens researcher Stewart Swerdlow(www.stewartswerdlow.com) komen de wonden die Bush heeft opgelopen door een paar "ongelukjes" door het shapeshiften. Vader Bush Sr. had ook al dergelijke wonden in zijn gezicht.
[afbeelding]
Bush na het ongelukhje met de fiets.(De officiele reden hiervoor was dat hij met zijn fiets weggleed omdat het regende, maar op die dag regende het niet)
[afbeelding]
Weer een ander ongelukje.
[afbeelding]
Bush Sr.
Vallen, een probleem met een tand en een huidprobleem zijn verdacht?quote:A Twisted Pretzel Story
The leader of the "free" world is sporting a large bruise on his left cheek, supposedly the result of choking on a pretzel, losing consciousness, and falling to the floor. This comes a day after he allegedly lost a cap on his tooth that had to be replaced, and a couple of weeks after he had pre-cancerous skin removed from his face and body. Seems like he is falling apart.
Mjaja, want hij is natuurlijk noooooooit alleen.quote:According to the Chicago Tribune, a question of "how, exactly, a heavily guarded leader of the free world could swallow a pretzel and lose consciousness went largely unexplained."
Uhhuh, right.quote:This is a good question. Generally, hybrids that shapeshift develop cancerous skin conditions, Graves Syndrome, skin aberrations, and bone problems due to the constant changing of DNA sequences and restructuring of cellular tissue.
quote:Our fearless leader fits the category. Something is going on with him. He is at ritual too often. Some major event is about to occur and he is invoking Reptilian energy too frequently.
Kan ook gewoon iets zijn wat iemand leuk in elkaar heeft geknutseld.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:46 schreef bosgorilla het volgende:
[..]
Leuk, maar wat is het dan wel..? Dat het een hoax was was me allang duidelijk![]()
Valt wel mee, meen ik. Het ís een hoop bij elkaar geraapte feiten die de stellingnemer goed uitkomt en waarin dan vervolgens verbanden worden gezien die er niet noodzakelijkerwijs hoeven te zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 06:37 schreef BaajGuardian het volgende:
DonGorgon ...
Enneacanthus_Obesus... :
je komt zelf ook niet intelligent over als je het zo makkelijk afdoet.
Mooie vane de tesseract is dat je hem zo kan draaien en bewegen, dat je hem ook in 2D en 3D kunt bekijken om vervoglens weer in 4D te draaien. Ik vraag me af hoelang de maker ermee bezig is geweest om dit in elkaar te zetten. Gewoon geweldig!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 07:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Valt wel mee, meen ik. Het ís een hoop bij elkaar geraapte feiten die de stellingnemer goed uitkomt en waarin dan vervolgens verbanden worden gezien die er niet noodzakelijkerwijs hoeven te zijn.
Die kubus is idd. mooi trouwens, ik had er wel meer gezien. Maar niet eentje waar je zelf aan kon draaien
is waar! , in moderne taal herleiding "Autre Mer" (het volk van over de middelandse zee )quote:Mer = Komt van 'meer'
MERlin693 !quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:10 schreef merlin693 het volgende:
E_O,
[..]
is waar! , in moderne taal herleiding "Autre Mer" (het volk van over de middelandse zee )
maar het is ook een verwijzing naar MERovingian "the poeple of the bear clan "
maar 't het is mij ook nog nier gelukt dit in dodeca's verhaal te plaatsen !
*zucht* dit heb ik nou al ZO vaak gehoord dat we iedere topic hiermee beter (-met bovenstaande quote-) kunnen openen. dan hoeven vervolgens de mensen die WEL degelijk verbanden zien in de wereldse stellingsnemers (want er zijn meer dan 1 stellingnemer op het moment in deze wereld. SCHRIK niet: sommige van deze stellingsnemers hebben grote overeenkomsten met hun bevindingen waar vervolgens stellingen uit voortkomen) ook niet meer te reageren op de ALOUDE quote.quote:Valt wel mee, meen ik. Het ís een hoop bij elkaar geraapte feiten die de stellingnemer goed uitkomt en waarin dan vervolgens verbanden worden gezien die er niet noodzakelijkerwijs hoeven te zijn.
Sanskriet lamh bestaat volgens mij niet? Het sanskriet "Lam" betekend genieten op een sexuele manier of enkel (alleen) {lalAma}.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:25 schreef dodeca het volgende:
In de tibetaanse cultuur heet de verzameling vortexen of golven ,te samen vertegenwoordigen ze de oceaan,een daila en iemand die op het pad terug naar de bron is ,heet een lama.
Lama is eigenlijk afgeleid van Lamh een oud sanskriet woord. Bij ons dus Lam en die schilder schilderde dus "lams god" wat niet anders betekend dan:pad terug naar de bron god.
quote:lam - "tree" (Sumerian)
lam - "submerge" (Mayan)
lam - "road, path, paths, way, method" (Tibetan) / alam ["place"] (Malay)
lam - "beat soundly" / lemja ["beat so as to cripple"]
lam - "hand" (Irish) lamh
Het zien van zinvolle verbanden is volgens mij een deugdquote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:26 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
*zucht* dit heb ik nou al ZO vaak gehoord dat we iedere topic hiermee beter (-met bovenstaande quote-) kunnen openen. dan hoeven vervolgens de mensen die WEL degelijk verbanden zien in de wereldse stellingsnemers (want er zijn meer dan 1 stellingnemer op het moment in deze wereld. SCHRIK niet: sommige van deze stellingsnemers hebben grote overeenkomsten met hun bevindingen waar vervolgens stellingen uit voortkomen) ook niet meer te reageren op de ALOUDE quote.![]()
als je mij je email adres geeft bijv.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:26 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
@ BaajGuardian
WHAT! Stitchin, geef hier! pleeeeeease
hoe kom je aan m'n email adres?![]()
bron: http://www.dse.nl/~dimensie/index1.htm.quote:Ook ons netvlies is tweedimensionaal, dus een wezen dat zou leven in de vierde dimensie zou een driedimensionaal netvlies nodig hebben om alles goed te kunnen zien
Komt dat niet uit "De ontdekking van de hemel?"quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:53 schreef dodeca het volgende:
In veel films worden leuke woord grapjes gemaakt en in de film A Space Odessee 2001 is er een machine
die het mens op aarde heeft geplaatst en die computer heet HAL. Spreekuit: hell
Nu ben ik zeer romantisch en zag in het woord Hal een leuke zins speling.
Denk met me mee, wat komt er na de H? I
Wat na de A. Ok dat is de B
En wat komt er na de L oh jee , nee toch de M Dat spelt IBM! International Bussiness Machines.
Maar ik ben romantischer ik lees IK ZIJN DERTIEN.
Ik dacht meer aan een woordgrapje van de filmmakers. IBM was toen die tijd net zo gelieft als microsoft nu.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:17 schreef merlin693 het volgende:
IBM was geldschieter voor die film !
De film is uit \'68, kan de datum van het boek ff niet vinden...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:22 schreef Nynex het volgende:
Was het boek van Harry Mulisch er niet eerder? ;P Daar heb ik het nl. over ;D
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:23 schreef dodeca het volgende:
Zij nam een boom en stak er lichtjes in want immers de boom brand perfect!
SINT ER KLAAS <<<<============quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:49 schreef Aurora025 het volgende:
Zo is Santa Claus eigenlijk Satan Claus, dit is geen grap.
Sinter Klaas - Kersvaderquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
SINT ER KLAAS <<<<============
zeg dat even op zn amerikaans en je hebt santa claus.
daar stamt santa claus van af.
sorry dat ik het zeg.
een slechte ananalogische verwijzing ...is veel ouder dan Satan (het woord) ter gebruiking werd genomen !quote:Santa op de noorpool, wat een ingang is tot de onderwereld en de ondergrondse reptilians.
quote:De hitieten vierde dat zo: Nimrod en zijn vrouw Semiramis kregen een kind en dat kind heette Tammuz Nimrod. Tam= perfect en Muz = branden dus zoontje Nimrod brandde perfekt Wanneer was dit kereltje geboren?
Nimrod is een Mastercraftsman en zo is Osiris dat ook
dus hebben ze Joseph maar als timmerman gebombardeerd en zijn vrouw Maria, is de takdraagster ookwel M genoemd (de dertien bloedlijnen)
Onzin. Er zijn geen betekenissen voor de zon behalve in beeldspraak. De draak staat vaker voor de ontwaakte geest en is lang niet bij elke tempel te vinden. Verschillende opvattingen zijn te vinden in het boeddhisme. Dat hij de Boeddha beschermt klopt, dat hij hem controleert (kijken hoe het met hem gaat of controle op hem uit zou oefenen) klopt niets van.quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:22 schreef dodeca het volgende:
En die boedisten dan?
Precies het zelfde want boven elke ingang van any how welke boedistische tempel dan ook is een draak afgebeeld en die heeft als taak boedha te beschermen en te controleren dus ook hier is weer de cult van de zon in het spel.
quote:Naga, the Serpent King. is also mentioned in Buddhist folklore.
As the Lord Buddha went about his quest preaching to his disciples and devout followers, Naga, the serpent king watched in fascination and soon aspired to be one of the disciples of the Lord Buddha.
Endowed with powers to assume various forms, the Naga transformed itself into a human form and mingled in the midst of the disciples, listening to the sermons. However, when the Naga drifted off to sleep, the spell that was cast wore off and the impostor was exposed. With this revelation, the Lord Buddha told the Naga that as a beast, and not an earthling, it could not be ordained into monkhood and was forbidden from entering temples.
Hence in Buddhist temple architecture, the Naga is either depicted coiled around the outer walls of the temple or along the stairs leading to the entrance to the temple.
However, the Lord Buddha had elicited such devotion from the Naga that in spite of the ban from monkhood, Naga continued to keep its vigil over the Lord Buddha, protecting him from harm.
The statue of the Lord Buddha seated on the body of a coiled serpent and sheltered from the rain by the seven hoods of the Naga commonly featured in the Buddhist sculptures of Northeastern Thailand is one of the most significant postures.
Dat is niet nodig volgens baaj, meestal krijg ik dan ook de opmerking te horen dat ik het maar niet wil snappen. oidquote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Neem je nou de boel in de maling, of waarom blijft anders iedere onderbouwing achterwege?
Dus? Ze vindt Layla een mooi nr, en ze woont op Huis ten Bosch. Nickname is dan gauw verzonnen.quote:Op zondag 11 juli 2004 18:53 schreef dodeca het volgende:
En hoe was de nickname van fraulein Maxima?
LAYLA VAN DEN BOSCH.
Als je wilt begrijpen wat Dodeca verteld moet je eens boeken van David Icke lezen. Veel zul je hierin terugvinden. Of lees gewoon eens de artikelen op www.davidicke.com en www.reptilianagenda.com.quote:Op maandag 12 juli 2004 07:31 schreef MoonBaby het volgende:
Dodeca ik vind het allemaal heel moeilijk te volgen wat je zegt, maar dat wil niet zeggen dat ik het bs vind, integendeel. Hoe kom je aan je informatie over de bloedlijnen en dergelijke?
Je geeft heel veel informatie in een klap, voor jou is wat je zegt heel duidelijk, maar mensen die niet precies weten waarover je het hebt zien door de bomen het bos niet meer.
Is er ergens een site (of boek) wat die bloedlijnen in een schema weergeeft, of een soort familieboom oid zodat het overzichtelijk naar voren komt hoe de "topfiguren" aan elkaar gelinked zijn?
Van die nickname van Maxima had ik nog nooit gehoord, maar ik heb die belachelijke kwestie ook indertijd niet eens gevolgd. Zag toen direct al dat er door het koningshuis om vage redenen heel erg raar gekronkeld werd. Maar op een andere site werd je verhaal bevestigd: een alias voor Maxima. Zwaar gestoord.
ik ben afgehaakt met het filmpje te kijken naquote:Op maandag 12 juli 2004 16:47 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
Als je wilt begrijpen wat Dodeca verteld moet je eens boeken van David Icke lezen. Veel zul je hierin terugvinden. Of lees gewoon eens de artikelen op www.davidicke.com en www.reptilianagenda.com.
Hier kun je de video bekijken van Fritz Springmeier, auteur van The 13 bloodlines of the illuminati.
http://www.prisonplanet.com/121203bloodlines.html
en ow wat eng de satanische vijandquote:we as christians
Nee, dit thema is zo immens complex dat je het echt niet in een paar zinnen uit kunt leggen. Als ik het toch in een paar zinnen op zou schrijven zou niemand me geloven.quote:Op maandag 12 juli 2004 20:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
oh, dus alleen als je David Icke leest kun je het begrijpen?
Is het niet gewoon uit te leggen, dan?
Ik denk dat ze het daar wel hebben ja. Je zou het natuurlijk ook bij David icke zelf kunnen bestellen.quote:Op maandag 12 juli 2004 20:02 schreef MoonBaby het volgende:
@aurora025 Ik zal inderdaad eens gaan zoeken of ik een boek van David Icke kan vinden, American Bookcentre in Amsterdam zal het wel hebben neem ik aan heh?
De site van Icke ken ik wel, en ik kom er ook regelmatig, maar wat jammer is is dat er heel veel figuren artikeltjes plaatsen, en het wordt een beetje onoverzichtelijk (imho).
www.reptilianagenda.com kende ik nog niet, bedankt!
En ook de film zal ik downloaden en kijken!
Wat is hier mis mee?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:16 schreef dodeca het volgende:
knip
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 01:22 schreef dodeca het volgende:
knip
Waar komt die term vandaan? Wat zijn elite bloedlijnen, en sinds wanneer hebben ze pootjes? Waarom is het aannemelijk dat ze in Baskenland terechtkwamen? Heeft Atlantis werkelijk bestaan? Zo ja, waar ligt het dan en hoe weet jij dat allemaal?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 01:22 schreef dodeca het volgende:
De Euscara's, oftewel de elite bloedlijnen die uit atlantis moesten vluchten en in baskenland terrechtkwamen.
Waarom hebben die lijnen verschillende kleuren? Wat wil dat zeggen? Bloedlijn is toch gewoon stamboom? Dat heeft helemaal geen kleur.quote:De kleur van deze lijn is Oranje van daar dat de kleur van de basken oranje is en dat die ploeg Euskatel (de drieeenheid van de euscara's) in oranje rijdt.
Ze rijden tegenwoordig ook voor euskadi en die di slaat op de wortel van twee wat weer de octahedron voorstelt en daar kom ik uitgebreid op terug.
Ik zou graag alle andere dingen die je beweert graag op willen zoeken.. Bloedlijnen zijn niet brandbaar, goden voor zover ik weet ook niet.quote:Deze elite lijn is gerelateerd aan de broederschap van de slang en zoek maar op, het symbool van de ETA,het is een slang die om een bijl heen kronkelt(http://www.kubiss.de/schulen/wirtschaftsschule/H10b/basken/Konfliktparteien.htm.)Trouwens die bijl heeft een belangrijke agenda in het geheel kijk maar naar het congress(USA) daar wordt die mooi afgebeeld omringt met takken en bladeren.Die takken met bladeren stelt weer de bloedlijnen voor.
Euscara, van deze klank onstaat het woord OSCAR en dat zijn de elite bloedlijnen die perfect branden; "onze goden" dus, ze branden perfect dus geven we aan iemand die een ster(zon) is een gouden beeldje (het illumineert,het schittert,het schijnt) en het beeldje stelt een gouden ventje met een zwaard(ridder?) voor en zo'n beeldje heet een OSCAR.
In welke taal?quote:Bij deze wil ik de term Ka of Ca introduceren en dat betekend slang of geest.
Maar over Atlantis is niets bekend, wat weet je dan van de volken en de goden die ze aanbeden zouden hebben?quote:Behalve dat de eusCAra's vluchtte,vluchtte ook de CArian en dat worden de Phoeniciers.
Zowel euscara als carian betekend:slangen volk van de atlantische vuur god.
Atlantis is een mythe uit het oosten, toevallige klankovereenkomsten, in NB. een andere taal in een ander deel van de wereld zeggen helemaal niets. Al helemaal niet omdat ze nooit contact hebben gehad.quote:Zij waren natuurlijk niet de enige; zo waren er ook de KA-Hopi indianen en de Ca-Ribs.
Dat is een deel van een hele oude scheppingsmythe uit het middenoosten.quote:Die term rib is natuurlijk weer verneukt door die vatikanezen en die beginnen meteen over adam's rib (Cult van de zon) te zeveren.
Wat was er eerder, piraterij of dat studentenclubje?quote:Is het niet prachtig dat we onlangs een film hebben gehad met de titel: Pirates of the Caribbean.
En wat is het symbool van de piraten,.... bingo! Skull & Bones!!!!!!
quote:Ok , we weten wat KA of CA betekend en dat er een tegenhanger van is en die heet BA.
En wat doen de ISlamieten met de KAaBA,de kaaba is een kubus die als complementariteit de octahedron heeft,ze lopen er zeven maal links
om.
Waarom, weten die islamiten veel, ze weten net zoveel als die vatikanezen of die boedhisten.Ze lopen maar, maar ze weten niet waarheen en dat is precies de bedoeling.
Ok, er zeven maal om heen lopen dat is waar het omgaat dat doen de bonpo monikken ook, zeven maal niet maar wel links om,die bonpos doen het meer maar ze weten ook waarom en die islamieten niet die hebben een imam die maar wat wauwelt ,weet hij veel.
Goed dat roteren is belangrijk voor het shiften we zien dat roteren terug bij allerlei culturen en ook bij onze Rotary Club het is all the same het maakt allemaal niet veel uit.
Dat roteren is de clue van het shiften daarom draaien die gasten eromheen!!!!!
Ik ga er even tussen uit maar verlaat jullie niet.
Het is ook lekker duidelijk allemaal.. goed beredeneerd ook.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:07 schreef Aurora025 het volgende:
Dodeca, mijn complimenten dat je de moeite neemt dit allemaal goed te leggen![]()
Ik heb me al meerdere keren eraan geergert aan het feit dat boeken van Icke & co nooit in het nederlands zijn vertaald. Ik heb alle boeken van Icke & co, maar de meesten hebben deze niet.
Daarom nogmaals![]()
Volgens je gegeven bron (gedeelte waar een paard in voorkomt):quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:41 schreef dodeca het volgende:
Een ridder is een knight maar het paard (het symbool van shapeshiften) heet ook zo zie:http://www.wordiq.com/definition/Knight_(chess) en zo komen we steeds dichterbij het fenomeen shapeshiften.
Heb je hier een bron van?quote:Weet je wie er zeer mee begaan was? Himmler,hij bouwde een kasteel helemaal gebasseeerd op HerrThor (Arthur) met zijn ronde (roterende) tafel en zijn 12 knights
Hier zou ik helemaal graag een bron van zien.quote:Die twaalf ridders stellen intervallen voor en maken een octaaf en elke octaaf is een dimentie daar om stuurde Himmler ook onderzoekers naar Tibet want daar bevinden zich de bonpo monniken met hun zwarte kappen en die kunnen shapeshiften.
Dat is wel jammer. De posts die ik van je lees lijken vaak uit de lucht gegrepen (nofi). Ik hoop dus echt dat het iets meer onderbouwd kan worden zodat ik kan bepalen of er een kern van waarheid in kan zitten (die indruk heb ik nu helaas niet namelijk).quote:Tot over een tijdje.
Ik geloof dat het paard uit het schaakspel wordt bedoeld.. Die heet volgens mij idd. 'knight' in het Engels.quote:Op zondag 18 juli 2004 01:50 schreef livEliveD het volgende:
Dus zover ik kan zien is knight geen woord voor paard
Ik heb herhaaldelijk om nadere uitleg gevraagd. Maar deze persoon lijkt zich er niet om te bekommeren. Hij spuugt zijn informatie uit, onderbouwt niks, gaat nergens op in en ratelt gewoon verder. Onderbouwen schijnt erg moeilijk te zijn.quote:Dat is wel jammer. De posts die ik van je lees lijken vaak uit de lucht gegrepen (nofi). Ik hoop dus echt dat het iets meer onderbouwd kan worden zodat ik kan bepalen of er een kern van waarheid in kan zitten (die indruk heb ik nu helaas niet namelijk).
Shapeshiften, buitenaardsen... Gekkies.quote:Op zondag 18 juli 2004 07:05 schreef BaajGuardian het volgende:
ik denk eerder dat ze die rare plekken door het contact met hoge straling door buitenaardsen hebben verkregen dan door shapeshiften , neem bush , hij is te dom om een bezoeker te zijn,.
Als je het over dodeca hebt moet ik het helaas met je eens zijn. Het klinkt allemaal interessant en kan ook best waar zijn, maar net zoals je zegt het is een monoloog en mist daardoor wel zijn impact.quote:Op zondag 18 juli 2004 10:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik heb herhaaldelijk om nadere uitleg gevraagd. Maar deze persoon lijkt zich er niet om te bekommeren. Hij spuugt zijn informatie uit, onderbouwt niks, gaat nergens op in en ratelt gewoon verder. Onderbouwen schijnt erg moeilijk te zijn.
quote:Now, let me express amazement, there exists-that in one of the films that recently appeared in South Africa, a Star Wars film, the latest one, shows a character EXACTLY like a Chitauli, exactly!
De punten van Dodeca zijn onderbouwing. Die moeten zelf ook onderbouwd worden, anders zijn ze niks waard. Dan kan iedereen wel wat roepen.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:40 schreef BaajGuardian het volgende:
ik vind het erg interresant om dodecas texten te lezen
waarom moet er altijd een onderbouwing op elk punt zijn wat iemand zegt.
Om te beginnen is dit een discussieforum.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:40 schreef BaajGuardian het volgende:
als een soort half antwoord op muus
ik vind het erg interresant om dodecas texten te lezen
waarom moet er altijd een onderbouwing op elk punt zijn wat iemand zegt.
het kan ook zo zijn dat er geen wetenschappelijke , of iig begrijpelijke onderbouwing voor is
of dat die gewoon wat dieper ligt.
zo zijn er ook wel topics over geesten , is daar een werkelijke onderbouwing van die het 100% bewijst?
ik denk dat je de onderbouwing pas vind waneer je je open stelt op het onderwerp.
(je kunt bijvoorbeeld zelf ook eens verdiepen erin)
Ik ben een leek op dit gebied hoor maar met snaartheorie is het toch zo dat ze denken dat er 11 dimensies zijn waarvan 7 zo klein dat we ze niet kunnen zien. Een "grotere" extra dimensie zouden we toch altijd moeten zien (of althans kunnen detecteren?). Hetgeen ergens uitsluit dat de wezens uit een andere dimensie komen. Of niet?quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:42 schreef Haushofer het volgende:
Dimensie's hebben weinig met frequenties te maken. De mens kan op elke frequentie waarnemen, ook al is haar gezichtswaarneming beperkt tot een erg klein domein uit dat spectrum. Als je uitgaat van meerdere ruimtelijke dimensies, heb je echter een probleem, en dan gaan mensen conclusies trekken uit het wiskundige formalisme van de snaartheorie. Wat nergens naar toe gaat, imho.
Zo kijk ik tegen dit onderwerp aan: Er wordt gezocht naar een portie Romantiek, bv buitenaardse wezens hier op Aarde. Om die Romantiek vervolgens nog es te verhogen en recht te praten, wordt er een volgende ruimtelijke dimensie bij gehaald, zodat er nooit uitsluitsel over is te krijgen. Doet me een beetje denken aan God. Daar gaan ook de vreemdste verhalen over de ronde.quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ben een leek op dit gebied hoor maar met snaartheorie is het toch zo dat ze denken dat er 11 dimensies zijn waarvan 7 zo klein dat we ze niet kunnen zien. Een "grotere" extra dimensie zouden we toch altijd moeten zien (of althans kunnen detecteren?). Hetgeen ergens uitsluit dat de wezens uit een andere dimensie komen. Of niet?
@Baaj -> Bedoel je toevallig dat die wezens bijvoorbeeld alleen licht uitzenden in bv het uv spectrum waardoor we ze zonder speciale apparatuur niet kunnen zien?
Gast...quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:22 schreef dodeca het volgende:
Toen de romeinen verder frankrijk introkken kwamen ze een neder zetting tegen en midden in die nederzetting bevond zich een offerplaats.Die romeinen herkende het een en ander niet dus vroegen ze die fransosen voor wie is dat, wijzend naar die offerplaats.
Pour isis,pour isis zeiden die fransen waarop die romeinen het na wauwelden par isis,par isis? En zo onstond de naam PARISIS=Paris
We weten dat alle grote steden lichtjes hebben maar er is maar een lichtstad en dat is natuurlijk Parijs als ode aan die perfect brandende godin Isis. Zo zijn we ook weer uit.
Das wel heel makkelijk he. Ik heb gelijk want ik heb gelijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:14 schreef dodeca het volgende:
Ik wil wel vermelden dat de kelten uit het gebied komen wat we nu egypte noemen en als je geschiedenis leraar dat niet vind dan behoort die tot de 97% van de nederlanders die NIET "zien".
Snij maar eens een slang open.quote:Die kelten hebben een hoger blauw bloed gehalte ze zijn immers van de familie. Dat hoger bloed gehalte slaat natuurlijk op het Royal Raptillian DNA.We weten dat slangen koud bloedig zijn dus dan heeft het bloed de kleur BLAUW dus de term blauw bloed is hier mee ook verklaard.Simpel he.
Lijkt me eerder een manspersoon die op enigszins xeno-achtige wijze klaarkomt in een ander manspersoons mond.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:25 schreef Rasing het volgende:
[afbeelding]
Ik kan het niet heel erg goed zien, er zijn vast betere bronnen, maar dat lijkt sterk op iemand die slangenbloed drinkt. Maar het zal wel gefotoshopt zijn
ok how bout this ..the guy faints while eating pretzelsquote:Op zondag 18 juli 2004 03:04 schreef Aurora025 het volgende:
Het Shapeshiften is voor mij nog steeds moeilijk te geloven maar feit is wel dat deze mensen vaak rare huidsveranderingen vertonen.
Briljant.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:14 schreef dodeca het volgende:
Aub, laat u uw innerlijk spreken en als het niet spreekt wees dan stil.
Hmmja, in geval van twijfel kun je het best een puntkomma gebruiken.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:14 schreef dodeca het volgende:
Ohja even voor de komma neukers het bloed is blauw en de huid is groen van de raptoids uit de vierde dimensie. En tuurlijk zegt je leraar maatschappijleer dat het niet waar is maar daar is die ook leraar voor.
iets geedit .. neen geen bush bash topic, maar als de vreemde huidcomplexen een aanwijzing kunnen zijn, geef ik enkel wat extra foto's over zijn prepsel incidentquote:Op dinsdag 27 juli 2004 02:09 schreef livEliveD het volgende:
Is dit nu een Reptiel Topic of een Bush Bash topic?
Ja, komt de naam Parijs nou van die stam of van de vereering van ISISquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:14 schreef dodeca het volgende:
verhaal...
Lijkt me niet, schrijfstijl is anders, inhoud is ook minder idealistisch... ik verdenk eerder aurora025quote:Op dinsdag 27 juli 2004 02:37 schreef beeer het volgende:
Ben jij trouwens een kloon van M.ALTA, dodeca?
neen, aurora025 een kloon van m.alta....quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:13 schreef BaajGuardian het volgende:
dodeca een cloon van aurora?
bosgorilla , je bent niet erg bekend met de posters hier als je dat suspect.
=== === === === === === === === ===
dodeca , continue on...
en kom eens in #RulersOfTheGarden op irc...
het blijft interresant.
groet.
En wat voegen die andere tig foto's aan dit topic toe?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 03:07 schreef coz het volgende:
[..]
iets geedit .. neen geen bush bash topic, maar als de vreemde huidcomplexen een aanwijzing kunnen zijn, geef ik enkel wat extra foto's over zijn prepsel incident
niets .. nu wegquote:En wat voegen die andere tig foto's aan dit topic toe?.
Ja ok, ik geloof best dat dat klopt van Parijs, maar het verhaal van "pour isis, par-is" is dus klets. Als ik in een dorp of stad een "kerkstraat" aantref denk ik ook niet meteen aan een conspiracy van shape-shiftende vrijmetselaars.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:48 schreef dodeca het volgende:
Bosgorilla je zegt:Ja, komt de naam Parijs nou van die stam of van de vereering van ISIS
Die naam van parijs komt van allebei,maar zou het niet een goede opdracht zijn voor jou om dat nu eens uit te zoeken?Neem desnoods er een vakantie naar toe (Parijs) en je komt een heleboel te weten.
Even een vraag aan de forum leden. Ik zie veel afbeeldingen op dit forum hoe plaats je die?
Om dat het komplexer gaat worden heb ik afbeeldingen nodig om een en ander uit te leggen.
Geometrie is belangrijk om het shape-shift fenomeen te berijpen. Alvast een voor proefje:
Die film verteld over HAL (IBM) en er wordt een MonoLith geplaatst. Ik heb het over 2001 Space Odyssey.
"But it was Clarke who defined the mechanism by which the "Hyperdimensional"
transition would be made, through the central symbol of the film, The
Monolith. As we have shown previously, Clarke's original idea for the
Monolith is that it would be a massive black tetrahedron. However, he
eventually decided that such a form would be "too obvious" and instead
settled on the rectangular shape. Yet, he was still careful to encode the
basic concepts of the tetrahedron in the proportions of the Monolith -- 1 x
4 x 9, the squares of 1,2,3, the ratios of inscribed/circumscribed
tetrahedra to their respective spheres (planets)."
Dit is van deze url: http://www.enterprisemission.com/arthur30.html
Het letter type op het blok is Gotham wat weer vewijst naar Ham onze mastercrafsman Enki dus weer.
Met het uiterst sterke vermoeden dat ik hier reageer op een stuk dat als satire moet worden opgevat;quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:14 schreef dodeca het volgende:
Deze kelten hadden een offer plaats en dat was een ode aan onze oer moeder ISIS geplaatst op het eiland in de Seine en dat eiland heette Ile de la Cite.
Wat deed het Vatikaan zo slim als ze zijn. Ze gingen die zogenaamde heidenen bekeren en bouwde precies op die offer plaats een kerk en dat sloeg twee vliegen in en klap nl: je steunde het instituut van Baal Bel of Bil ,het vatikaan; dus en je doet je gebedje in de crossroads. Simpel he. Kijk dat noem ik nou een double cross!
Dus zo bouwde het vatikaan een gigantische kathedraal daar waar het offer voor onze moeder Isis was en noemde heel uitgekookt die cathedraal "Onze Dame" oftewel "Notre Dame". Simpel he.Boven op deze dame zitten ze onze shape- shifters, gargoyles genoemd ga maar naar parijs en ga maar kijken.
Waarom is dat belangrijk?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:48 schreef dodeca het volgende:
Geometrie is belangrijk om het shape-shift fenomeen te berijpen.
Waarom zijn deze shape-shiftend?quote:Boven op deze dame zitten ze onze shape- shifters, gargoyles genoemd ga maar naar parijs en ga maar kijken.
van een websitequote:Op woensdag 28 juli 2004 08:44 schreef bosgorilla het volgende:
[..]
Waarom is dat belangrijk?
beetje doorzoeken ..tooltje vind die dat patroon op de aarde kan tekenen.. locatie van washinton opzoekt .. resultaatquote:Washington DC and the Pentagon were clearly and exquisitely designed to fit the perfect dodeca fractal Earth grid. Multiplying the edge lengths of the pentagon lands star extensions on the White House, and onto the dodeca Planet. Potentially emotion/ and geomantic magnetic governing force could literally inhabit the Earth from there. This is how planetary metabolism is regulated when coherent emotion radiates fractally creating true geomantic "body" politic. Then Camelot has orderly weather..and tectonic life.
Guest speaker astrologer, mythologist, and sacred geometry researcher from Charlotte, N.C., Steve Nelson reveals some of the secret sacred intention in the original layout of the City of Washington, D.C. In a fascinating description of Washington's heredity, he interweaves the amazing, little known communion of the European and Native American esoteric wisdom and traditions. An axample is the illustration that the current coming of the white buffalo portends "the union of the four races" in America.
Centered on the Mall in D.C., is a great Medicine Wheel, a cross of the four elements formed by the Capitol, the White House, and the most important national monuments. Here the stage has been set for an American initiated global renaissance uniting the peoples of the four corners of the world for "the new song that all will sing" .
Steve explains that due to a harmonic series relationship based on the Golden Mean, a surprising mathematical configuration nests the Pentagon into the fractal dodeca ratio in precise distances to the major power points of Washington, relating the White House to the whole Earth grid. The intention of the Masonic design of this layout is to radiate emotion and magnetism fractally to the whole Earth at some future time. The apex above the pyramid on the U.S. Great Seal signifies that a future generation, this generation , will complete the formation of America.
quote:They say that the number 13 is an unlucky number. This is almost a worldwide belief. You will usually never see a room numbered 13, or any hotels or motels with a 13th floor. But think about this: 13 original colonies, 13 signers of the Declaration of Independence, 13 stripes on our flag, 13 steps on the Pyramid, 13 letters in the Latin above, 13 letters in "E Pluribus Unum", 13 stars above the Eagle, 13 bars on that shield, 13 leaves on the olive branch, 13 fruits, and if you look closely, 13 arrows. And, for minorities: the 13th Amendment
niet alleen op kerkenquote:Waarom zijn deze shape-shiftend?
(PS gargoyles zijn die demonen koppen/lichamen op [gothische] kerken.)
Ok, dollarbiljet, leuk, maar inmiddels uitgekauwd. Het intrigeert me overigens wel hoeveel masonsymbolen er aanwezig zijn op het biljet.quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:07 schreef coz het volgende:
[..]
van een website
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
beetje doorzoeken ..tooltje vind die dat patroon op de aarde kan tekenen.. locatie van washinton opzoekt .. resultaat
[afbeelding]
[afbeelding]
maar dit is in zijn extreemste dat cijfers belangrijk zijn .. ga zelf maar verder zoeken
ach ok ..voorbeeld op de dollar
rechts hebben we 13 sterren in de vorm van een davidster
links hebben we als we een davidster om de 'all-seeing-eye' tekenen de letters A S N O M .. (of in een andere volgorde .. mason)
[..]
[..]
niet alleen op kerken![]()
http://www.aardvarkelectric.com/gargoyle/wallst.html
OK, maar ik kan een "raster" van pentagrammen op een bol geprojecteerd (aarde) altijd zo leggen dat het "klopt", das dus redelijk arbitrair.quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:44 schreef coz het volgende:
bladiebla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |