SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei hetquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:04 schreef hhh38 het volgende: [..] Dat zou nog best te weinig kunnen zijn
![]()
Anders werd zijn vriendin boosquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:14 schreef Toby56 het volgende:
Goeie winnaarsmentaliteit bij Pogacar.
Geen kadootjes.
Geen hoop geven.
Dat is wel zijn grote voordeel inderdaad. Vingegaard kan puur klimmend goed mee, maar die boni's nekken hem hard. En de tijdrit natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
pogacar pakt al 20 seconden puur uit boni seconden
Inderdaad, had echt tot het allerlaatst moeten wachten met z'n reserve.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:12 schreef Marcoss het volgende:
Vingegaard probeerde het net te vroeg, wat een finish
Cycling Weekly is het hiermee oneens.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:14 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat we wel kunnen zeggen dat Powless deze Tour niet gaat winnen
Dat is best veel om het op pech te gooienquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:14 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dat is wel zijn grote voordeel inderdaad. Vingegaard kan puur klimmend goed mee, maar die boni's nekken hem hard. En de tijdrit natuurlijk.
Roglic is een fucking held.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:15 schreef El-Stinho het volgende:
Roglic moest twee dagen geleden nog zijn schouder zelf terug in de kom zetten. Wat we dan nu zien, is hulde waard.
Mentaal zwak.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:15 schreef El-Stinho het volgende:
Roglic moest twee dagen geleden nog zijn schouder zelf terug in de kom zetten. Wat we dan nu zien, is hulde waard.
Ik gooi het niet op pech toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:15 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat is best veel om het op pech te gooien
Wat een minderwaardige opmerking van Hannes. Shitlist.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mentaal zwak.
- Hannes Tahon
Als ie had lopen knechten had Vlasov geen tijd verlorenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:15 schreef Columbiafan het volgende:
Wat een ontzettend klote ontknoping. Dit zal volgens het forum wel karma zijn voor het egoïsme van Lenny. Ach ja.
Ziedendquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:15 schreef Columbiafan het volgende:
Wat een ontzettend klote ontknoping. Dit zal volgens het forum wel karma zijn voor het egoïsme van Lenny. Ach ja.
Geweldig goed.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vingegaard is wel weer echt goed.
Ik vind het wel leuk.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Baal ervan dat Thomas het zo goed doet.
Hij oogt goed, maar is gewoon niet goed genoeg meer.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
neem me woorden terug dat quintana goed oogt.
Dat gevoel had ik ook. Showtje om het wat spannender te maken. En wat geloofwaardiger ook natuurlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:15 schreef Mykonos het volgende:
Meesterlijk acteerwerk van Tadej in die laatste meters. Die had makkelijk solo kunnen aankomen als hij had gewild.
Eensquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jumbo is wel op afspraak. Doodzonde van de val van Roglic. Had anders leuke ploegenstrategie kunnen worden.
Die oogt eigenlijk altijd goed, daar zie je niks aanquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
neem me woorden terug dat quintana goed oogt.
Dat blijft zonde; nu kan UAE hem risicoloos laten zwemmen in een bergrit.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jumbo is wel op afspraak. Doodzonde van de val van Roglic. Had anders leuke ploegenstrategie kunnen worden.
Beter dan de overmacht in de Sky-jaren, teveel cadeautjes toen. Pogacar wil ook gewoon mooie etappes winnen.quote:
Vingegaard pakt inderdaad tijd terug door 2e te worden!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:17 schreef Godshand het volgende:
Vingegaard goed getraind in de bergen, dat hij de Poog kan uitdagen.
Volgende keer wint hij misschien wel het sprintje, en zo put je wel de Poog uit. Hij ging toch diep voor deze zege op seconden..
Daarnaast wint Vingegaard ook tijd in het klassement.
Nee hoor. Mensen hebben gewoon af en toe slechte takes, gewoon lekker laten gaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:18 schreef Columbiafan het volgende:
Lenny die een van de beste renners van het peloton is had zich zowel in de Giro als in de Tour in élke rit moeten opofferen voor z’n kopman?
Ik zie Roglic op deze manier nog wel een keer een gigantische alles of niks aanval plaatsen in een zware bergetappe. Categorietje aanvallen op de 1e klim van de dag. Ze hebben al gezegd bij Jumbo dat ze niet gaan rijden voor plek 2..quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt goedgemaakt met gangnbang door de pogiboysquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:19 schreef de_boswachter het volgende:
Stukje skelet in bed voor die blonde
Uiteindelijk doen ze dat altijd wel, maar voorlopig zijn er nog mogelijkheden inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zie Roglic op deze manier nog wel een keer een gigantische alles of niks aanval plaatsen in een zware bergetappe. Categorietje aanvallen op de 1e klim van de dag. Ze hebben al gezegd bij Jumbo dat ze niet gaan rijden voor plek 2..
Twee stukjes skelet?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:19 schreef de_boswachter het volgende:
Stukje skelet in bed voor die blonde
Zo dichtbij als vandaag is Vingegaard nooit geweest inderdaad (behalve op de Ventoux dan)quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch vond ik Pogacar nu niet heel indrukwekkend. En hij is zowel vorig jaar als het jaar daarvoor bergop ook een keer gelost.
Heb dat ook gelezen inderdaad, Jonas zei dat zelf. Weet ook even niet waar.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:21 schreef Pistolero het volgende:
Ik meen ergens gelezen dat hebben deze week dat Vingegaard juist wel goed tegen de hitte kan, maar kan het nergens meer terugvinden. Laten we dan maar hopen dat het verschroeiend warm wordt de komende dagen.
Een van de beste renners van het peloton, haha.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:18 schreef Columbiafan het volgende:
Lenny die een van de beste renners van het peloton is had zich zowel in de Giro als in de Tour in élke rit moeten opofferen voor z’n kopman?
Dat gevoel heb ik wel vaker bij Hem.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende: Pogacar probeert zich geloofwaardig voor te doen.
Geniet ervanquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dan is het goed en kan ik zonder schaamte een biertje open trekken.
Als Roglic het probeert, heb je altijd Vingegaard nog voor P2, dat is dan wel het verschil met voorgaande jaren.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk doen ze dat altijd wel, maar voorlopig zijn er nog mogelijkheden inderdaad.
Ja en er wordt gezegd dat Pogacar relatief het minst goed is op lange beklimmingen toch? Al is me dat nooit écht opgevallen, maar we gaan het zien.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zo dichtbij als vandaag is Vingegaard nooit geweest inderdaad (behalve op de Ventoux dan)
Jij neukt echt te weinigquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:21 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Twee stukjes skelet?
Als je die twee ziet staan, dan denk je bijna "ja, kalverliefde was het wel".
Een broekventje met z'n eerste meisje.
(Maar ondertussen.)
Dat zei Pogacar zelf, geloof ikquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja en er wordt gezegd dat Pogacar relatief het minst goed is op lange beklimmingen toch? Al is me dat nooit écht opgevallen, maar we gaan het zien.
Bijna alsof er wel iets speelt bij die ploeg.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Teuns gelost Geschke en Caruso net aan top 20. We kunnen de Bahrainbonus wel afschrijven he.
De Bahrainbonus was laatst bij een inval toch meegenomen?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Teuns gelost Geschke en Caruso net aan top 20. We kunnen de Bahrainbonus wel afschrijven he.
Hij hoeft ook helemaal niet op te scheppen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:28 schreef Mani89 het volgende:
Next level Mathieu deze valse bescheidenheid.
Sterker nog, Pogi heeft al wel een flink jasje uit gedaan. Hij is nu al 3 etappes flink bezig geweest. Indrukwekkend, maar zijn tijdwinst valt dan toch tegen. Zeker op de kasseien heeft hij veel gegeven en weinig gekregen. Dat zou hem kunnen gaan opbreken.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:28 schreef JohnDDD het volgende:
Vingegaard leek wel indrukwekkend sterk. Pogacar heeft nou eenmaal een fantastische punch. Maar Pogi reed wel de laatste 1,5 km voorop en zeker na gisteren en de dag ervoor mag hij nu toch ook wel een beetje vermoeid zijn. Als ik me goed herinner van vorig jaar, was Pogacars eerste week wel de beste in de Tour en was Vingegaard eventjes zelfs sterker dan hij in de derde week. Wat dat betreft is er nog wel hoop voor Vingegaard. Ik zou als ik Pogi was toch niet echt gerustgesteld zijn. Vingegaard won bijna een halve minuut op hem in de slottijdrit vorig jaar. Verder in de 8e etappe 3,5 minuut. Dus als Vingegaard Pogi kan volgen of zelfs hier en daar wat tijd kan terugpakken, dan is de strijd nog zeker niet gestreden.
Hij kon in de hectiek het knopje op zijn stuur niet vinden om de motor aan te zettenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:30 schreef Mani89 het volgende:
Vingegaard valt helemaal niet stil, Pogacar reed gewoon met de rem erop tot de laatste 50 meter.
Je reageert op jezelfquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:32 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Sterker nog, Pogi heeft al wel een flink jasje uit gedaan. Hij is nu al 3 etappes flink bezig geweest. Indrukwekkend, maar zijn tijdwinst valt dan toch tegen. Zeker op de kasseien heeft hij veel gegeven en weinig gekregen. Dat zou hem kunnen gaan opbreken.
Ja, Mart en ik mogen dat. Zelfs in de derde persoon over onszelf praten mogen wij. Of in de pluralis majestatis.quote:
Ja, zeker voor het ploegenspel.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:32 schreef Wicky15 het volgende:
Wat is het toch doodzonde dat Roglic gevallen is. Goverdomme.
Die zou anders toch wel een keer choken.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:32 schreef Wicky15 het volgende:
Wat is het toch doodzonde dat Roglic gevallen is. Goverdomme.
Raar mannetje.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:33 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ja, Mart en ik mogen dat. Zelfs in de derde persoon over onszelf praten mogen wij. Of in de pluralis majestatis.
Ga je nu op jezelf reageren?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:32 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Sterker nog, Pogi heeft al wel een flink jasje uit gedaan. Hij is nu al 3 etappes flink bezig geweest. Indrukwekkend, maar zijn tijdwinst valt dan toch tegen. Zeker op de kasseien heeft hij veel gegeven en weinig gekregen. Dat zou hem kunnen gaan opbreken.
Ik zou jou eens choken met je gezeik.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die zou anders toch wel een keer choken.
Ga je moeder choken.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik zou jou eens met choken met je gezeik.
Sta enorm voor paal door autocorrect en mijn eigen onvermogen.quote:
Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ruiker? Dat vind ik niet het meeste fraaie Vlaamse woord.
Madiot heeft in alle kranten verkondigd dat hij bij Gaudu moest blijven (ja, leg maar uit).quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zag op de twitterz een hele hype voor hem vandaag, want zijn berg
Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dat Vlasov slecht was was toch al wel een tijdje duidelijk?
20 denk ik?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Houdt iemand ook de boni's bij? Straks heeft Pogacar een minuut "voorsprong" aan boni's alleen. Vind er nu al geen lol meer aan eigenlijk.
Sta je voor paal?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:37 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Sta enorm voor paal door autocorrect en mijn eigen onvermogen.
Alsnog ga ik mijn moeder niet choken.
Wel leuk als er voor ritzeges wordt gereden i.p.v. dat er 'n overheersende nummer 1 is die de rest koest houdt door ritzeges uit te delen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Houdt iemand ook de boni's bij? Straks heeft Pogacar een minuut "voorsprong" aan boni's alleen. Vind er nu al geen lol meer aan eigenlijk.
ja Wout heeft er al meer als het goed is.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zie Roglic op deze manier nog wel een keer een gigantische alles of niks aanval plaatsen in een zware bergetappe. Categorietje aanvallen op de 1e klim van de dag. Ze hebben al gezegd bij Jumbo dat ze niet gaan rijden voor plek 2..
Ploegleiders kennende zal een DSM of Movistar dan wel gaan rijden als Bardet of Mas' plekje bedreigd wordt.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:30 schreef DiegoFuser het volgende:
Als ik even in de wensdenk-modus van Karrel ga dan hoop ik op een vroege aanval van Roglic met iemand van Ineos in een van komende bergetappes. Geen idee of het iets zou uitmaken, maar de hoop sterft als laatste
Merckx, Pogacar, de jonge Hinault.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wel leuk als er voor ritzeges wordt gereden i.p.v. dat er 'n overheersende nummer 1 is die de rest koest houdt door ritzeges uit te delen.
Zoals Indurain weleens deed.
Ja precies. Maar als het blijft gaan zoals gisteren en vandaag is de lol er ook gauw af.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wel leuk als er voor ritzeges wordt gereden i.p.v. dat er 'n overheersende nummer 1 is die de rest koest houdt door ritzeges uit te delen.
Zoals Indurain weleens deed.
Barney taferelenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:27 schreef Marcoss het volgende:
Pogacar noemt Vingegaard even the best climber in the world
Ik denk serieus om zsm dat mondkapje op te zetten…quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:39 schreef Makamba_ het volgende:
Waarom knijpt elke wielrenner zijn flesje water kapot om te drinken? Morgen ook maar eens doen wellicht maakt het mij een topsporter
Het is al eerder gezegd.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Maar als het blijft gaan zoals gisteren en vandaag is de lol er ook gauw af.
Er zat eergisteren zo'n gastje bij VLV aan tafel die toen al wist te melden dat Pogacar de tour gewonnen had. Waar doen we het nog voor.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:40 schreef Toby56 het volgende:
"Parijs is nog ver."
(Maar alla, Pogi heeft wel de beste kansen.
Maar gisteren heeft hij in volle finale kilometers moeten achtervolgen om terug te komen na een valpartij.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nou gisteren bijvoorbeeld, als je ziet wat daar allemaal voor eindigt.
Combinatietrui had 'ie wel gewonnen denk ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pogacar op weg naar p2 in het puntenklassement. Stel je voor dat Wout uitvalt.
Ach, ik heb de Tour van 1947 nog meegemaakt.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zat eergisteren zo'n gastje bij VLV aan tafel die toen al wist te melden dat Pogacar de tour gewonnen had. Waar doen we het nog voor.
De winnaar van De Tour wordt inderdaad altijd bepaald bij Karrel aan tafel. Voorwaarde is wel dat hij zich laat portretteren door Sammy, daar haken de andere kanshebbers vaak af.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zat eergisteren zo'n gastje bij VLV aan tafel die toen al wist te melden dat Pogacar de tour gewonnen had. Waar doen we het nog voor.
Geen idee, maar dan nog had Jumbo nog een mooie troef om te spelen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die zou anders toch wel een keer choken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |