Net als Noord-Korea kan Rusland makkelijk decennialang geboycot en gesanctioneerd worden als dat nodig is. Daar had het westen tijdens de koude oorlog ook geen moeite mee.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk over 10 jaar maar eens, zo werkt geopolitiek en het leven nu eenmaal, Paus Benedictus XVI is ook gewoon bij de Hitlerjugend begonnen.
Zie ook Cuba die al 60 jaar onder de sancties zitquote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:13 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Net als Noord-Korea kan Rusland makkelijk decennialang geboycot en gesanctioneerd worden als dat nodig is. Daar had het westen tijdens de koude oorlog ook geen moeite mee.
Cola en friet daar ook op?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:21 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
[ twitter ]Oh, heftig zeg.
En hier zitten er geen zaden op het broodje, heftig zeg, wat een armoedig land.
Ah, dus jij gaat morgen naar de MacRussia? Of toch veilig naar die tent waar ze qualitycontrol wel in de vingers hebbenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:46 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Liever een broodje waar wat schimmel op zit, dan een broodje dat vol met chemische stoffen zit waar zelfs na 20 jaar geen schimmel op durft te komen.
Friet is niet op in Rusland en dat ze nu af zijn van coca cola is beter. We hebben hier ook soms met tekorten te maken en lege schappen "quote:
1985 vs 2016. Nee ja, goed puntquote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:08 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Google jij eens voor de gein op bijv. antivries in wijn, gewoon hier in Europa.
Ik ben hier in NL nooit naar de McDonalds (of een andere fastfoodketen) geweest, terwijl die op 5 minuten afstand zit, laat staan dat ik naar een MacRussia ga.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah, dus jij gaat morgen naar de MacRussia? Of toch veilig naar die tent waar ze qualitycontrol wel in de vingers hebben.
Of het nou zooi is of niet, beschimmeld brood kan gewoon niet, en dat hoef je hier dan ook niet te verwachten. Blijkbaar denken ze er in Rusland anders over.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:52 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
McDonalds is gewoon zooi op zichzelf of het nu in Rusland is of hier in Nederland of VS. Het is duidelijk dat jij nooit keuringsdienst van waarde hebt gezien. Daarnaast weet jij niet wat er speelt in andere Europese landen. En hoe weet jij dat dat soort schandalen in Rusland niet worden aangepakt? M.a.w. je zit hier gewoon onzin te verkopen.
Het enige waar ik het mee eens ben is dat McDonalds rotzooi is. Ja ik keek regelmatig keuringsdienst van waren en ik weet dat er ook dingen in de EU gebeuren. Als je had opgelet wist je ook dat de EU probeert overal dezelfde standaarden te hanteren en daar op controleert. Waarom we weten dat het systeem werkt, er zijn regelmatig terugroep acties omdat er toch fouten in het proces zijn gemaakt. Waarom ik weet dat Rusland het niet aanpakt, tja ik lees nog wel is wat. Hier een leuk onzin artikel volgens jouw van de onafhankelijke Russische media (Dus niet van de Kremlin papengaaien die roepen Russia is Strong and great).quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:52 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
McDonalds is gewoon zooi op zichzelf of het nu in Rusland is of hier in Nederland of VS. Het is duidelijk dat jij nooit keuringsdienst van waarde hebt gezien. Daarnaast weet jij niet wat er speelt in andere Europese landen. En hoe weet jij dat dat soort schandalen in Rusland niet worden aangepakt? M.a.w. je zit hier gewoon onzin te verkopen.
Waarom maak je je er dan zo druk om? Om "het verhaal van de andere kant te delen?". Wat is de reden dat je vindt dat dat zo eenzijdig nodig vindt? Het is niet alsof je de situatie van twee kanten bekijkt. Je bekijkt het met name vanuit 1 kant en pakt er dan ook alles bij dat je verzonnen krijgt...quote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:57 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Ik ben hier in NL nooit naar de McDonalds (of een andere fastfoodketen) geweest, terwijl die op 5 minuten afstand zit, laat staan dat ik naar een MacRussia ga.
Dat is een broodje aap verhaal.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:46 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Liever een broodje waar wat schimmel op zit, dan een broodje dat vol met chemische stoffen zit waar zelfs na 20 jaar geen schimmel op durft te komen.
Dit is echt debielentelevisie, allemachtig zeg. Nadat ze uitgebreid hebben besproken welke Europese stad ze nu weer met kernwapens gaan bestoken beginnen ze nu weer over Trump, waarbij die zogenaamde Amerikanist durft te stellen dat Trump 's werelds meest 'adequate' politicus is. Je zal dit soort infantiele rotzooi maar iedere dag voorgeschoteld krijgen, op de primaire publieke zender nota benequote:
Alles gebeurt met een reden hoe onzinnige het ook klinkt.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 00:38 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dit is echt debielentelevisie, allemachtig zeg. Nadat ze uitgebreid hebben besproken welke Europese stad ze nu weer met kernwapens gaan bestoken beginnen ze nu weer over Trump, waarbij die zogenaamde Amerikanist durft te stellen dat Trump 's werelds beste politicus is. Je zal dit soort infantiele rotzooi maar iedere dag voorgeschoteld krijgen, op de primaire publieke zender nota bene
Een rechtstreekse spin-off van het noord koreaanse nieuwsquote:Op zaterdag 9 juli 2022 00:38 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dit is echt debielentelevisie, allemachtig zeg. Nadat ze uitgebreid hebben besproken welke Europese stad ze nu weer met kernwapens gaan bestoken beginnen ze nu weer over Trump, waarbij die zogenaamde Amerikanist durft te stellen dat Trump 's werelds meest 'adequate' politicus is. Je zal dit soort infantiele rotzooi maar iedere dag voorgeschoteld krijgen, op de primaire publieke zender nota bene
Lees even de andere posts. Het is niet alleen in Rusland dat dit gebeurt, ook in de VS gebeurt dit en kan dit ook elders gebeuren. Er wordt van een mug een olifant gemaakt.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 00:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Of het nou zooi is of niet, beschimmeld brood kan gewoon niet, en dat hoef je hier dan ook niet te verwachten. Blijkbaar denken ze er in Rusland anders over.
Dank.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 00:08 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Het enige waar ik het mee eens ben is dat McDonalds rotzooi is. Ja ik keek regelmatig keuringsdienst van waren en ik weet dat er ook dingen in de EU gebeuren.
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 00:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waarom maak je je er dan zo druk om? Om "het verhaal van de andere kant te delen?". Wat is de reden dat je vindt dat dat zo eenzijdig nodig vindt? Het is niet alsof je de situatie van twee kanten bekijkt. Je bekijkt het met name vanuit 1 kant en pakt er dan ook alles bij dat je verzonnen krijgt...
Het is niet alsof iemand hier vraagt om vanuit de Russen eenneutraal
tegen geluid te laten horen. Dus wat zijn je beweegredenen hiertoe.
MacDonald's verdwijnt uit Rusland. De tent wordt overgenomen door een Russische ondernemer.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 00:59 schreef Tobias19xx het volgende:
Ik bekijk het juist niet van een kant, dat doen jullie hier. Een fucking beschimmeld broodje vergroten jullie in jullie waan zodanig uit alsof het, het einde van Rusland betekent. Ik laat zien dat dat soort dingen ook hier, in het westen, gebeuren en dat het niet nieuwswaardig is, laat staan om het hier triomfantelijk mee te delen. Verder ga ik niet wachten tot ik een uitnodiging krijg om hier te reageren. Sorry als ik je uit je droom heb geholpen.
Deze propaganda van fabeltjeskrant- en tiktakniveau is precies toegespitst op de zwakzinnige en achtergebleven Russen. Tot meer is dat gedegenereerde volk nl. niet in staat.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 00:38 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dit is echt debielentelevisie, allemachtig zeg. Nadat ze uitgebreid hebben besproken welke Europese stad ze nu weer met kernwapens gaan bestoken beginnen ze nu weer over Trump, waarbij die zogenaamde Amerikanist durft te stellen dat Trump 's werelds meest 'adequate' politicus is. Je zal dit soort infantiele rotzooi maar iedere dag voorgeschoteld krijgen, op de primaire publieke zender nota bene
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |