Straks wordt dat de pech van Pogacar.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 11:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het etappe topique hier op Fok! leert mij dat er ook een UAE renner positief is getest.
Verplichte zelfisolatie: elke etappe solo op kop rijden.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon uit voorzorg de rest van het team er ook uit zetten, hij kan het best alleen af.
Voor hem geen verschil, hij moest alles toch al alleen doen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon uit voorzorg de rest van het team er ook uit zetten, hij kan het best alleen af.
Dat bedoelde ik ook.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:31 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Voor hem geen verschil, hij moest alles toch al alleen doen.
Geen idee. Ik kantelde het scherm naar me toe en daarna brak er iets, waardoor de achterkant van het scherm niet goed meer vast zit. Dus eigenlijks kan ik de laptop niet meer dichtklappenquote:
oei. Dat klinkt niet goed.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kantelde het scherm naar me toe en daarna brak er iets, waardoor de achterkant van het scherm niet goed meer vast zit. Dus eigenlijks kan ik de laptop niet meer dichtklappen
Maandag naar de computer reparatiewinkel brengen kijken of dat scherm te fixen is.quote:
Dat is wel een heftige opmerking ja 😅quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:55 schreef Em31 het volgende:
Oei, bij de NOS zeiden ze dat de 0-1 van Finland waarschijnlijk kwam omdat de Spanjaarden nog een siësta aan het houden waren. @:Strani staat morgen met een trekker voor het gebouw.
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:02 schreef zorro28 het volgende:
DragonSphere uitgespeeldNog maar 20 ongespeelde spellen in mijn Steam library
Dan moet je alsnog naar Wimbledonquote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:08 schreef Arizona het volgende:
Stroomstoring hier. Geen tennis kijken dus.
On demand kijken geen optie?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:08 schreef Arizona het volgende:
Stroomstoring hier. Geen tennis kijken dus.
Mijn databundel is op, ik doe altijd alles op wifiquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn databundel is op, ik doe altijd alles op wifi
Dat is balenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:25 schreef Arizona het volgende:
Ik gebruik nu dus mijn werktelefoon als hotspot maar die batterij is bijna leeg
Heb je net als @Nattekat last van een te kleine databundelquote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn databundel is op, ik doe altijd alles op wifi
Normaal echt nooit problemen meequote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb je net als @:nattekat last van een te kleine databundel
Iedereen zit er naast. Dit is inderdaad the great resetquote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Normaal echt nooit problemen mee![]()
Maar ik ga toch maar upgraden.
De stroom is er weer![]()
Maar nu is het internet aan het k*tten, zowel 4g als wifi.
Ze Great Reset
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |