SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
http://forum.fok.nl/topic/1983062![]()
Vandaag niet denk ik. BikeExchange was eigenlijk de enige waar je het op voorhand van zou verwachten, maar die waren drukker met meezitten in de ontsnapping dan een gunstig groepje weg te laten rijden.quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als ze niet controleren is er een grotere kans dat een ander team controleert en het kort houdt en de Wout de sprint wint dan deze situatie.
BEX heeft nu ook niet zoveel gedaan in de achtervolging toch?quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vandaag niet denk ik. BikeExchange was eigenlijk de enige waar je het op voorhand van zou verwachten, maar die waren drukker met meezitten in de ontsnapping dan een gunstig groepje weg te laten rijden.
Maar de bedoeling was dus om de ploeg te sparen van een hele dag controle en de ploeg van UAE te vermoeien.
Ik kan daar ook wel weer van genieten, ook dat is topsport.quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:47 schreef hhh38 het volgende:
Dat blijven toch extreem pijnlijke beelden
Vond het eigenlijk vooral zonde voor Roglic zelfquote:Op donderdag 7 juli 2022 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan daar ook wel weer van genieten, ook dat is topsport.
Wout liet inderdaad 0 passie voor koers gezien vandaagquote:Op donderdag 7 juli 2022 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb altijd een klein beetje moeite met Rabobank/Jumbo/Visma gehad.
Ergens ontbreekt daar altijd de passie voor koers of tenminste het winnen.
Denk ook niet dat hij het daarvoor anders had kunnen doen. Ja Pogacar had ie ergens op wat achterstand kunnen zetten, maar 2 minuten vast niet.quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk vooral zonde voor Roglic zelf
Nederlanders sjookers etcquote:Op donderdag 7 juli 2022 22:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wout liet inderdaad 0 passie voor koers gezien vandaag
Hij heeft zich in die Tour ook gefocust op waar hij goed in is, een sprint in de laatste kilometer bergop. Enige echte fout dat ze misschien maakten is dat ze Pogacar wel makkelijk tijd terug lieten winnen nadat hij eerder tijd verloor na pech. Maar dat is achteraf makkelijk lullen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk ook niet dat hij het daarvoor anders had kunnen doen. Ja Pogacar had ie ergens op wat achterstand kunnen zetten, maar 2 minuten vast niet.
Klopt op 12 min binnenkomen vergooi je toch wel wat voor de gele trui ambities.quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wout liet inderdaad 0 passie voor koers gezien vandaag
Geweldig dat de NOS daar bij hem was, het zijn beelden voor de eeuwigheid, maar het is zo'n pijnlijk moment. Zeker nu je weet dat Pogacar onverslaanbaar is geworden.quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan daar ook wel weer van genieten, ook dat is topsport.
Dat is dat stukje Nederlandse identiteit. Geen killer-mentaliteit, losers. In het buitenland lachen ze ons uit.quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt op 12 min binnenkomen vergooi je toch wel wat voor de gele trui ambities.
Nee gekheid.
Jumbo doet het altijd ok., maar ik heb persoonlijk toch altijd wat moeite met die ploeg, weet niet waarom. Ik denk om de “net niet” mentaliteit altijd.
Toen Pogacar in de waaierrit op achterstand reed hadden ze er ook meer uit kunnen halen. Van Aert is toen gespaard om voor de etappe te gaan.quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij heeft zich in die Tour ook gefocust op waar hij goed in is, een sprint in de laatste kilometer bergop. Enige echte fout dat ze misschien maakten is dat ze Pogacar wel makkelijk tijd terug lieten winnen nadat hij eerder tijd verloor na pech. Maar dat is achteraf makkelijk lullen.
Uiteindelijk niet nee. Wellicht zagen ze al snel dat het wel goed kwam met deze drie voorop en verschillende ploegen die het werk uit hun handen namen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
BEX heeft nu ook niet zoveel gedaan in de achtervolging toch?
Nee toch?quote:Op donderdag 7 juli 2022 23:01 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dat is dat stukje Nederlandse identiteit. Geen killer-mentaliteit, losers. In het buitenland lachen ze ons uit.
Zodat Kuss en Bennett zich helemaal kapot konden rijden op het vlakke en een dag later geen benen hadden in de Pyreneeën, waarna Pogacar zo een minuut terug kon pakken.quote:Op donderdag 7 juli 2022 23:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toen Pogacar in de waaierrit op achterstand reed hadden ze er ook meer uit kunnen halen. Van Aert is toen gespaard om voor de etappe te gaan.
En de enige keer in de geschiedenis dat de passie voor winnen opdook zetten ze opeens hun eigen kopman/tourwinnaar uit de koers ... (Rasmussen)quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb altijd een klein beetje moeite met Rabobank/Jumbo/Visma gehad.
Ergens ontbreekt daar altijd de passie voor koers of tenminste het winnen.
Het enige wat ze met Wout hadden moeten doen is die als een gele schaduw in Pogacars wiel neerpoten. Zelfs La Planche had Wout op een goeie dag in het geel kunnen overleven ...quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt op 12 min binnenkomen vergooi je toch wel wat voor de gele trui ambities.
Nee gekheid.
Jumbo doet het altijd ok., maar ik heb persoonlijk toch altijd wat moeite met die ploeg, weet niet waarom. Ik denk om de “net niet” mentaliteit altijd.
Ja precies, peloton beetje controleren op 43kmu, poga volgen en hem op 10m voor de finish wegfietsen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 03:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het enige wat ze met Wout hadden moeten doen is die als een gele schaduw in Pogacars wiel neerpoten. Zelfs La Planche had Wout op een goeie dag in het geel kunnen overleven ...
En dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 03:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het enige wat ze met Wout hadden moeten doen is die als een gele schaduw in Pogacars wiel neerpoten. Zelfs La Planche had Wout op een goeie dag in het geel kunnen overleven ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |