SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens de bookmakers in Spanje momenteel de favoriet om de titel te winnen, maar het scheelt allemaal niet veel. In de top 4 zijn de Nederlandse dames ook terug te vinden, net als Engeland en Frankrijk. Net zoals bij veel andere landen is bij Nederland de selectie voor het EK al een tijdje bekend. Op de valreep van mei kwam de selectie van 23 namen al naar buiten.
Hier kan je een volledig bericht lezen (inclusief enkele filmpjes) over de selectie en de bekendmaking daarvan. De eerste op een eindtoernooi onder de nieuwe bondscoach Mark Parsons, die ervoor heeft gekozen om aardig wat jonkies mee te nemen en onder andere Shanice van de Sanden thuis te laten. Ach, wat erg. Ik was nog wel zo benieuwd naar haar kapsel.
Verder nog twee verbeteringen ten opzichte van vorig EK die er te vermelden zijn: het prijzengeld is verdubbeld en er is een VAR aanwezig. Wel zijn dat allemaal mannen, in tegenstelling tot de scheidsrechters op het veld.
Dan rest mij nog te melden dat de NOS er dus vanaf 6 juli elke wedstrijd live bij is, zowel online als op televisie. waarschijnlijk afwisselend op de NPO-kanalen en hopelijk maken ze er een mooi toernooi vanOverigens hebben ook de Beeb en de Belg potjes.
Voor meer informatie valt o.a. de UEFA website te raadplegen.![]()
Werkpaard Sari mag zaterdag pas.quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:24 schreef chufi het volgende:
Goede redding.. bij Nederland was ie er in gegaan
hihihihiquote:Op donderdag 7 juli 2022 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Werkpaard Sari mag zaterdag pas.
Op de OS eindigde er een pot in 10-3 en dat met 12 landen wereldwijd.quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Toch wel armoe dit krachtsverschil op een toernooi met maar 16 landen.
Ik vind de veldgoals bij hockey altijd wel aardig, maar dat strafcornergeneuzel is echt baggerquote:Op donderdag 7 juli 2022 21:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Hockey heeft me nooit erg kunnen boeien
Meer ploegen toch op dit toernooi waardoor een hoop kansloze landen mee mogen doen?quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:33 schreef TLC het volgende:
Je vraagt je toch af hoe slecht de tegenstanders van Noord-Ierland waren in de kwalificaties voor dit EK.
16quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Meer ploegen toch op dit toernooi waardoor een hoop kansloze landen mee mogen doen?
Dat was los van het vlaggetje volgens mij ook wel een kuttoernooiquote:Op donderdag 7 juli 2022 21:40 schreef Sked het volgende:
3-0 was de op een na hoogste uitslag op het EK van 2017
Mijn god.quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
WK is voor het eerst met 32 teams volgend jaar.
Filipijnen en Vietnam doen mee. Dit slechts ter info.quote:
O ja dat wordt weer genieten. Thailand was ook zo'n succes in 2019...quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Filipijnen en Vietnam doen mee. Dit slechts ter info.
Filipijnen wonnen wel met 6-0 van Indonesië op de Asia Cup. Australië won daar overigens met 18-0 van.quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
O ja dat wordt weer genieten. Thailand was ook zo'n succes in 2019...
Ik snap het wel dat ze dat vrouwenvoetbal mondiaal meer exposure willen geven. Maar dat worden verschrikkelijk veel nutteloze wedstrijden in de groepsfase.quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Filipijnen wonnen wel met 6-0 van Indonesië op de Asia Cup. Australië won daar overigens met 18-0 van.
TV-tijden gaan ook waardeloos worden. Dat gaan WE dus niet echt volgen behoudens wat samenvattingen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik snap het wel dat ze dat vrouwenvoetbal mondiaal meer exposure willen geven. Maar dat worden verschrikkelijk veel nutteloze wedstrijden in de groepsfase.
Eerst De Avondetappe allen.quote:
Paar lekkere ontbijtpotjes zullen ze wel hebben tochquote:Op donderdag 7 juli 2022 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
TV-tijden gaan ook waardeloos worden. Dat gaan WE dus niet echt volgen behoudens wat samenvattingen.
Laat Nederland zich eerst maar eens plaatsen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Paar lekkere ontbijtpotjes zullen ze wel hebben toch
Ik zal jou eens uitzetten.quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zet liever de TV uit niet als optie overwogen?
Zonder twijfel het commentaar.quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:46 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wat vinden jullie slechter, de wedstrijd of het commentaar?
Bij BBC moet ik altijd aan iets anders denkenquote:Op donderdag 7 juli 2022 22:58 schreef borisz het volgende:
Ik keek op de BBC
Guy Mowbray is altijd wel prima.
Goh.quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bij BBC moet ik altijd aan iets anders denken
Iiieeeeeuwwww ieuw ieuw ieuw ieuw!!!quote:Op donderdag 7 juli 2022 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
Engelse wijven willen niet meer in witte broeken spelen vanwege hun ongesteldheid!!!!!!
Komen ze nu mee....quote:Op donderdag 7 juli 2022 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
Engelse wijven willen niet meer in witte broeken spelen vanwege hun ongesteldheid!!!!!!
Helemaal niet logisch. Komen ze nu mee. Midden in een toernooi. Wat een gejank. Meeste wijven die topsport bedrijven worden niet eens ongesteldquote:Op donderdag 7 juli 2022 23:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iiieeeeeuwwww ieuw ieuw ieuw ieuw!!!
Nee, niet meer dan logisch eigenlijk.
Inderdaad….quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een niveau weer, van the usual suspects.
Op basis waarvan denk je dat? Het is namelijk een vrij algemeen erkend probleem in zo'n beetje alle sporten, niet iedereen ziet het immers zitten om puur vanwege de sport hormoonpillen te nemen om er maar voor te zorgen dat men niet nét op het verkeerde moment met zware krampaanvallen te maken krijgt. En ja, witte kleding is iets waar veel vrouwen (of, 'wijven') in de sportwereld zich nou eenmaal niet prettig bij voelen, precies om deze reden.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Helemaal niet logisch. Komen ze nu mee. Midden in een toernooi. Wat een gejank. Meeste wijven die topsport bedrijven worden niet eens ongesteld
Ik ook, maar om andere redenen ben ik bangquote:
Je bent voor Spanje?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook, maar om andere redenen ben ik bang
Dus die reclames voor dames producten hebben 30 jaar tegen me lopen te liegen.....quote:Op donderdag 7 juli 2022 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
En dan het veld af stappen om vervolgens een kleur stringetje te kiezen die het beste doorschijnt in de witte hotpantsquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:05 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dus die reclames voor dames producten hebben 30 jaar tegen me lopen te liegen.....
Wel met rode broekjes?quote:Op donderdag 7 juli 2022 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
Ik stel voor: rokjes.quote:
Appelsapquote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:43 schreef Zipportal het volgende:
Weer de wereld aan vreten op tafel en doodslaand bier.
Denk dat de meeste mensen dan ook wel zullen afdruipen nadat Zweden hun tweede doelpunt maakt. Zelf zal ik in elk geval niet aanwezig zijn. Sowieso dient er een wonder te gebeuren om een punt te pakken (zelfs wanneer Zweden hun eerste spits op de bank heeft zitten).quote:
Wel jammer ja, 5 jaar geleden kwamen ze beter voor de dag. En ze hebben toch wel prima speelsters...quote:
Klopt, al 2 keer een alert op m'n telefoon.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Daarom werd het al zo mistig in de stad.
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:43 schreef Makamba_ het volgende:
Ik overwoog dit bijna op te zetten en toen zag ik Jean-Claude van Damme op rtl7
De meeste goksites hadden tot vanochtend 2,60 voor zowel nederland als zweden, precies gelijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:34 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Denk dat de meeste mensen dan ook wel zullen afdruipen nadat Zweden hun tweede doelpunt maakt. Zelf zal ik in elk geval niet aanwezig zijn. Sowieso dient er een wonder te gebeuren om een punt te pakken (zelfs wanneer Zweden hun eerste spits op de bank heeft zitten).
Laatste 3 keer heeft Nederland ook telkens van Zweden gewonnen, volgens mij wonnen de Zweden voor het laatst in 2000 of zoquote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:55 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De meeste goksites hadden tot vanochtend 2,60 voor zowel nederland als zweden, precies gelijk.
Laatste 5 wedstrijden zijn inderdaad 4 voor nederland, 1 gelijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:35 schreef TLC het volgende:
[..]
Laatste 3 keer heeft Nederland ook telkens van Zweden gewonnen, volgens mij wonnen de Zweden voor het laatst in 2000 of zo
Niet zoveel moeite doen. Naast NL speelt er toch niemand meer op dat tijdstip. Mensen vinden het topic wel.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:37 schreef Sked het volgende:
Voor de wedstrijd van de Oranje dames maak ik straks wel even een apart wedstrijdtopic aan, tenzij iemand anders zich eerder geroepen voelt.
Dat kan ook als dat hier prima gevonden wordt.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet zoveel moeite doen. Naast NL speelt er toch niemand meer op dat tijdstip. Mensen vinden het topic wel.
Tja, op die manier heeft Nederland ook niet verloren tegen Engeland een paar weken terug.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:35 schreef TLC het volgende:
[..]
Laatste 3 keer heeft Nederland ook telkens van Zweden gewonnen, volgens mij wonnen de Zweden voor het laatst in 2000 of zo
Niet gereekst. We blijven hier.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:22 schreef Sked het volgende:
VBL / [groepsfase EK vrouwen 9/7, 21:00] Oranje Leeuwinnen - Zweden
Toch gedaan
U zei?quote:
3 jaar geleden had het WK een eigen forum.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat kan ook als dat hier prima gevonden wordt.
Het leek mij wel aardig om onze dames wat extra aandacht te geven.
Dan maar weer Instagram openen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet geselecteerd helaas.
Eigen keuze lees ik.
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Die trommelman mag het stadion wel verlaten
Woestquote:
Dat dit soort reacties voor de 30ste keer benoemd moet worden vind ik dan weer een beetje overdreven!quote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:58 schreef chufi het volgende:
Hup Holland.... Ja ik weet er is zelfs een apart topic ... beetje overdreven lijkt me
Waarom is dit topic leeg?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:00 schreef onlogisch het volgende:
Waarom is die 2e ring van dit stadionnetje helemaal leeg?
Zack Snyders Justice League. Tot over 4 uur allen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wil een film kijken naar ik weet nog niet welke. Suggesties?
Onder Frankrijk en Italië.quote:Op zondag 10 juli 2022 18:15 schreef TjjWester het volgende:
Waar moeten we deze twee landen plaatsen???
Sinds wanneer heeft Engeland weer maatregelen?quote:Op zondag 10 juli 2022 13:40 schreef tong80 het volgende:
Een dag na de 1-1 tegen Zweden op het EK voetbal in Engeland is Oranjespeler Jackie Groenen positief getest op corona. Dat staat op het officiële twitteraccount van de Oranje Leeuwinnen. Ze moet nu in isolatie. Of ze zich later in het toernooi weer kan aansluiten, is onzeker.
Jackie Groenen kwam gisteren nog in actie.
De spelers worden op het EK standaard getest op corona. Bij Groenen leverde dit een positieve test op. Ze mag uit isolatie als ze klachtenvrij is en de coronatest negatief is.
Uitblinker
Gisteravond was Groenen tegen Zweden een van de uitblinkers van Oranje. Na de wedstrijd in Sheffield mengden de speelster zich tussen het publiek waartussen veel vrienden en familie zaten.
De volgende wedstrijd van de Oranje Leeuwinnen is dinsdag tegen Portugal.
d'r heet er eentje Van Avermaetquote:Op zondag 10 juli 2022 18:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Op een of andere manier zijn die Belgjes op Fok nooit zo populair.
quote:Op zondag 10 juli 2022 19:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarom eindigen alle achternamen bij de vrouwen op -Ttir en bij de mannen op -Sson ?
Dank voor de uitlegquote:Op zondag 10 juli 2022 19:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
In IJsland hebben ze geen familienamen zoals wij dat hebben. Bij de geboorte krijg je namelijk een patroniem, de naam van de vader met een toevoeging. Bij jongens is dat -son en bij meisjes -dóttir.
In Nederland zouden we dan over een generatie Memphisson en Ki-Janadottir hebben.quote:Op zondag 10 juli 2022 19:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
In IJsland hebben ze geen familienamen zoals wij dat hebben. Bij de geboorte krijg je namelijk een patroniem, de naam van de vader met een toevoeging. Bij jongens is dat -son en bij meisjes -dóttir.
En in Zuid-Korea Sonson. (@KingRoland)quote:Op zondag 10 juli 2022 19:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In Nederland zouden we dan over een generatie Memphisson en Ki-Janadottir hebben.
Kijk liever de Avondetappe dan deze onzin.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:04 schreef Sked het volgende:
[..]
De Avondetappe kunnen we best een avond missen.
Liever Vlaams dan Waals lijkt me. Lekker herkenbaar, met de mannenploeg bij de Belgen heb ik echt helemaal niets. Vreemdelingenlegioen.quote:Op zondag 10 juli 2022 19:15 schreef TjjWester het volgende:
Valt me op dat dit een voornamelijk vlaams team is.
Martinez heeft in het verleden wel eens geklaagd dat hij bij zijn opstelling rekening moet houden met de vlaams-waalse gevoeligheid, wafelijzerpolitiek.
Kennlijk geld dat niet voor de vrouwen.
Dat kapsel verknalt wel echt alles hoor.quote:Op zondag 10 juli 2022 20:36 schreef de_boswachter het volgende:
Rivka kijkt je met de ogen klaar, pooooooh @:poepz0r
Alsof je daar iets van ziet met de gordijnen dicht :’)quote:Op zondag 10 juli 2022 20:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat kapsel verknalt wel echt alles hoor.
:’)quote:Op zondag 10 juli 2022 20:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof je daar iets van ziet met de gordijnen dicht :’)
Ah dus elke plork is prima voor jou.quote:Op zondag 10 juli 2022 20:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof je daar iets van ziet met de gordijnen dicht :’)
Ja dusquote:Op zondag 10 juli 2022 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Italie volkslied genot. Benieuwd of ze net zo fanatiek meebrullen als de mannen..
Een pondje meer lijkt haar weinig meer te deren.quote:Op zondag 10 juli 2022 21:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heeft die nou een enorme plofkop gekregen?
Niet per se. Eidur Gudjohnsen heet gewoon Eidur Gudjohnsen, geen Eidur Arnorsson. En z'n zoontje heet Sveinn Aron Gudjohnen en niet Svein Aron Eidursson.quote:Op zondag 10 juli 2022 19:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nooit de knapste geweest toch?quote:Op zondag 10 juli 2022 21:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heeft die nou een enorme plofkop gekregen?
Eidur is iig niet geboren in IJsland. ALs hij wel in IJsland was geboren had ie wel Arnorsson geheten..quote:Op zondag 10 juli 2022 21:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet per se. Eidur Gudjohnsen heet gewoon Eidur Gudjohnsen, geen Eidur Arnorsson. En z'n zoontje heet Sveinn Aron Gudjohnen en niet Svein Aron Eidursson.
Pa is er heel vroeg aan begonnen.quote:Op zondag 10 juli 2022 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Eidur is iig niet geboren in IJsland. ALs hij wel in IJsland was geboren had ie wel Arnorsson geheten..
EDIT blijkbaar wel geboren in IJsland. ik dacht dat hij in Belgie was geboren omdat pa toen in Belgie speelde
Ja, een beetje zoals de VS.quote:Op zondag 10 juli 2022 21:20 schreef hhh38 het volgende:
Die Franįaises zijn fysiek op een totaal ander niveau
Die spelen als kerelsquote:Op zondag 10 juli 2022 21:20 schreef hhh38 het volgende:
Die Franįaises zijn fysiek op een totaal ander niveau
Kijkt altijd alsof ze moet poepenquote:Op zondag 10 juli 2022 21:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nooit de knapste geweest toch?
[ afbeelding ]
Allemaal mannenquote:Op zondag 10 juli 2022 21:41 schreef 3rr0r het volgende:
Met de motoriek zit het bij Frankrijk wel wat beter zo te zien.
Daar denk ik ook steeds aan, als die naam wordt genoemd..quote:
Dat zou zo maar kunnenquote:Op zondag 10 juli 2022 21:47 schreef hhh38 het volgende:
Ik begin te vermoeden dat Italië deze wedstrijd niet gaat winnen
Ze hebben nog 45 minuten, dus wie weet.quote:Op zondag 10 juli 2022 21:47 schreef hhh38 het volgende:
Ik begin te vermoeden dat Italië deze wedstrijd niet gaat winnen
Kimson eerderquote:Op zondag 10 juli 2022 19:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En in Zuid-Korea Sonson. (@:kingroland)
Jazeker. Ik zeg maar zo: een gat is een gatquote:Op zondag 10 juli 2022 20:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah dus elke plork is prima voor jou.
Snap die filosofie wel. Maar uiteindelijk wil je toch dat er een lekker wijf naast je op de bank zit.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jazeker. Ik zeg maar zo: een gat is een gat
Ben jij deze gozer. https://www.dumpert.nl/item/17704_53e572cequote:Op zondag 10 juli 2022 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jazeker. Ik zeg maar zo: een gat is een gat
ik heb niks ontvangenquote:Op zondag 10 juli 2022 22:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn mention negeert
Neequote:Op zondag 10 juli 2022 22:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Snap die filosofie wel. Maar uiteindelijk wil je toch dat er een lekker wijf naast je op de bank zit.
je kan hem gevenquote:Op zondag 10 juli 2022 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er waren imo in de eerste helft zwaardere vergrijpen dan dit, Maar rood kun je wel geven hiervoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |