Rare conclusiequote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
4-1 voor Zweden allemaal dankzij Sari. Dat die nog op doel staat is wel het bewijs dat vrouwenvoetbal nog steeds helemaal niets voorstelt.
Bij de mannen wordt gelukkig nooit geblunderdquote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
4-1 voor Zweden allemaal dankzij Sari. Dat die nog op doel staat is wel het bewijs dat vrouwenvoetbal nog steeds helemaal niets voorstelt.
Jawel? en daar worden dan conclusies aan verbonden i.e. een andere keeper, dat is juist mijn punt. Iemand die zo vaak blundert als Sari hoort niet 1ste keeper te zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij de mannen wordt gelukkig nooit geblunderd
Die is bij de mannen ook niet altijd voorhanden. Als Kop fit is krijgt die de voorkeur als ik de volgers van de vrouwen mag geloven.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jawel? en daar worden dan conclusies aan verbonden i.e. een andere keeper, dat is juist mijn punt. Iemand die zo vaak blundert als Sari hoort niet 1ste keeper te zijn.
Dat hoor ik ook al 4 jaar. Die heeft ook altijd wel wat.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Die is bij de mannen ook niet altijd voorhanden. Als Kop fit is krijgt die de voorkeur als ik de volgers van de vrouwen mag geloven.
Helaas wel ja. Maar die keepsters zullen nog wel langer een ding blijven. Misschien moeten ze gewoon eens een lange uit het volleybal wegplukken.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook al 4 jaar. Die heeft ook altijd wel wat.
denk hikquote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:58 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb genoeg bier op om dit te kunnen aanschouwen den kik
Zolang je de inname op peil houdt komt dat helemaal goedquote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:58 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb genoeg bier op om dit te kunnen aanschouwen den kik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |