abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205271376
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 21:23 schreef arie_g het volgende:

[..]
Oké, dus als je bang bent voor je toekomst en je doet mee met een protest ben je gelijk terrorist? Ik keur niet alle acties goed maar ik vind de protesten wel een logisch gevolg van het beleid.
Als je strafbare feiten pleegt zoals snelwegen blokkeren, distributiekanalen platleggen, politici bedreigen en intimideren, en natuurgebieden vernielen en dat allemaal met de intentie om de regering te dwingen iets niet te doen dan is dat in mijn ogen en bij definitie van de wet terrorisme ja.
pi_205271393
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 21:09 schreef Foppe1986II het volgende:

[..]
Weer een domme vergelijking. Je hebt verschillende soorten terreur. Terreur is bedoeld om angst te zaaien onder de bevolking. Nou, als je snelwegen blokkeert en hooibalen naast de snelweg in de fik steekt dan doe je dat niet om vrienden te maken..
Als je dan vervolgens ook nog bij agenten op bezoek gaat en bij politici dan ben je al snel terroristisch bezig.
Ik ben geen moment bang geweest voor deze boeren en hun acties :D jij wel? Dus weinig sprake van angstzaaien, maandag was het ook opvallend rustig op de Nederlandse snelwegen, want door de aangekondigde acties besloten een hoop mensen gewoon thuis te werken.
Dat ze bezoekjes brengen aan bepaalde politici die verantwoordelijk zijn voor dat stikstof-geouwehoer, tja, een "volksvertegenwoordiger" die een redelijk groot deel van het volk benadeelt mag van mij best ter verantwoording worden geroepen door datzelfde volk. Misschien dat ze dan wat beter doorkrijgen wat voor (negatieve) impact hun beoogde wetsvoorstel heeft.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_205271404
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 20:52 schreef Foppe1986II het volgende:
Dat kogelgat hoeft niet nep te zijn, maar kan ook eerder erin gezeten hebben. Kan ook door de politie erin geschoten zijn bij een ander incident (toen de trekker bijvoorbeeld op agenten in ging rijden).
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 21:02 schreef Jojoke het volgende:
Toch suggereer je nu opnieuw dat de trekker is ingereden op de agenten.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 21:07 schreef Foppe1986II het volgende:

[..]
Ik suggereer niks.. Echt, kun je niet normaal lezen of zo? Ik zeg dat het mogelijk is
:D

Suggereren
quote:
1) Aanpraten 2) Adviseren 3) Beïnvloeden 4) Biologeren 5) De indruk wekken 6) Doen vermoeden 7) Een gedachte ingeven 8) Een gedachte oproepen 9) Eigen voorkeur aandragen 10) Fijntjes opdringen van gedachten of ideeën 11) Geestelijk beïnvloeden 12) Ingeven 13) Insinueren 14) Opdringen 15) Opdringen van een denkbeeld
Serieus, iemand, raap me op.
pi_205271424
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 21:00 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Sinds wanneer geldt het demonstratierecht niet voor minderjarigen?

Ik vind dit altijd zo’n dom gedoe. Het heeft er alle schijn van dat er van overheidszijde iets is misgegaan (hoe groot of klein gaan we later zien) en mensen blijven maar met dit soort redeneringen komen om toch maar de groep waar zij het mee oneens zijn geen gelijk te hoeven geven.

Nuance is dood.
Zat je mij niet gisteren af te zeiken toen ik ongeveer hetzelfde zei, dat die agent hier toch echt fout zat?
Vakman pur sang
pi_205271431
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 21:24 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Revolutie begint klein en daarna verspreidt het zich als een olievlek!

:')
Ergste is nog dat ze er in geloven ook. Dat ze met 20 auto’s heel het land plat leggen.
pi_205271480
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2022 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Zat je mij niet gisteren af te zeiken toen ik ongeveer hetzelfde zei, dat die agent hier toch echt fout zat?
Ik zeg al dagen precies hetzelfde. Namelijk een genuanceerd verhaal over dingen die meer en minder voor de hand liggen en de juridische kaders daar bij.

Als jij tig bochten hebt afgesneden en alles en iedereen al veroordeeld hebt kan ik daar best wat van gezegd hebben ja.
zie email 27 oktober
pi_205271482
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 21:26 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Als je strafbare feiten pleegt zoals snelwegen blokkeren, distributiekanalen platleggen, politici bedreigen en intimideren, en natuurgebieden vernielen en dat allemaal met de intentie om de regering te dwingen iets niet te doen dan is dat in mijn ogen en bij definitie van de wet terrorisme ja.
Buiten dat terrorisme wel heel extreem klinkt voor die eerste twee feiten is dit maar een klein deel van de boeren en vind ik dat er wel ergere dingen zijn dan een ritje over de snelweg, zonder stil te gaan staan. Zoals de meeste boeren ook gedaan hebben, de eerste dag bij Stroe
pi_205271504
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 21:33 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik zeg al dagen precies hetzelfde. Namelijk een genuanceerd verhaal over dingen die meer en minder voor de hand liggen en de juridische kaders daar bij.

Als jij tig bochten hebt afgesneden en alles en iedereen al veroordeeld hebt kan ik daar best wat van gezegd hebben ja.
Misschien verwar ik je met een ander hoor.

Maar vond de reacties bizar, in de trend van “schiet ze door de harses” en daarvoor waren er vast pogingen tot doodslag.
Vakman pur sang
  donderdag 7 juli 2022 @ 21:37:27 #59
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_205271505
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 21:33 schreef arie_g het volgende:

[..]
Buiten dat terrorisme wel heel extreem klinkt voor die eerste twee feiten is dit maar een klein deel van de boeren en vind ik dat er wel ergere dingen zijn dan een ritje over de snelweg, zonder stil te gaan staan. Zoals de meeste boeren ook gedaan hebben, de eerste dag bij Stroe
Ik zie altijd best wel wat mensen staan bij die protesten. Hoeveel zouden het er zijn?
Laffe huichelaar
pi_205271575
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2022 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Misschien verwar ik je met een ander hoor.

Maar vond de reacties bizar, in de trend van “schiet ze door de harses” en daarvoor waren er vast pogingen tot doodslag.
Ik heb de indruk dat men het incident niet los kan zien van het doel van de demonstratie. Als je anders op het incident reageert, zeker met de kennis van nu, dan als iets soortgelijks was gebeurd op een demonstratie die je wel aan het hart gaat, dan gaat er toch iets mis.
pi_205271593
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 21:42 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Ik heb de indruk dat men het incident niet los kan zien van het doel van de demonstratie. Als je anders op het incident reageert, zeker met de kennis van nu, dan als iets soortgelijks was gebeurd op een demonstratie die je wel aan het hart gaat, dan gaat er toch iets mis.
Dat dus.
zie email 27 oktober
pi_205271746
Boertje Jouke doet vanavond zijn verhaal in Op1. Fakenews?
pi_205271767
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 21:58 schreef Magister_Artium het volgende:
Nee was echte twitter bericht van Op1 volgens mij. En anders even zoeken naar officiele Op1 twitter
pi_205271773
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 21:59 schreef StephanL het volgende:

[..]
Nee was echte twitter bericht van Op1 volgens mij. En anders even zoeken naar officiele Op1 twitter
Jamaardemainstreammediaistochaltijdfake?
pi_205271792
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 21:58 schreef Magister_Artium het volgende:
16 jaar en onschuldig, maar wel gericht op geschoten dat soort dingen gebeurt alleen in een bananenrepubliek.
  donderdag 7 juli 2022 @ 22:04:11 #66
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_205271822
quote:
2s.gif Op donderdag 7 juli 2022 22:02 schreef machtpen het volgende:

[..]
16 jaar en onschuldig, maar wel gericht op geschoten dat soort dingen gebeurt alleen in een bananenrepubliek.
Overdrijf niet zo man. Het is een grove fout, ernstig ja, maar niet meer dan dat.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_205271824
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 22:00 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Jamaardemainstreammediaistochaltijdfake?
Ja wacht maar op de reacties vanavond op twitter.
.
Haha bus raakt auto _O-
  donderdag 7 juli 2022 @ 22:07:20 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205271857
Moest vanavond in Ede zijn en daar waren ze bij het gemeentehuis.... ook een hoop trekkers nog onderweg naar het gemeentehuis.
Zal inmiddels wel niks meer zijn, ik kwam er rond 19.35 langs.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205271882
quote:
2s.gif Op donderdag 7 juli 2022 22:02 schreef machtpen het volgende:

[..]
Vervolgens eigen rechter spelen en dat legitimeren gebeurt dan weer niet in bananenrepublieken, want daar kost Twitter te duur. In Nederland daarentegen…
  donderdag 7 juli 2022 @ 22:10:29 #70
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205271907
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 21:26 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Helemaal mee eens, ik word ook erg moe van mensen die het goedpraten omdat ze sympathie voor de boeren hebben. Als men dit straks gaat doen tijdens Sinterklaasoptocht staat men te schuimbekken. Strafbare feiten zijn strafbare feiten, of je iemand nu wel of niet aardig vindt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator donderdag 7 juli 2022 @ 22:12:44 #71
236264 crew  capricia
pi_205271930
Kreeg vanmorgen gewoon mijn boodschappen bezorgd door de Appie.
En op tijd ook.
Viel me weer mee.. Nederland draait gewoon door dus. Met je 'We leggen het land plat'..
Over het paard getilde lui zijn het.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_205272107
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2022 22:12 schreef capricia het volgende:
Kreeg vanmorgen gewoon mijn boodschappen bezorgd door de Appie.
En op tijd ook.
Viel me weer mee.. Nederland draait gewoon door dus. Met je 'We leggen het land plat'..
Over het paard getilde lui zijn het.
De Jumbo XL was van de week hier anders echt heel leeg.
pi_205272113
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 22:30 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
De Jumbo XL was van de week hier anders echt heel leeg.
Appie Heijn hier eerder deze week ook. Zeer beperkt groente, brood en zuivel.
zie email 27 oktober
pi_205272124
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 21:42 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Precies ja.
Nou waren de reacties hier gisteren 90% zwaar bezopen.

Heerlijk desalniettemin om toch een vd weinige te zijn die het helder zag.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lospedrosa op 07-07-2022 22:47:36 ]
Vakman pur sang
pi_205272292
Boer nu bij Op1 live op tv
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')