Dat zijn het toch ook ?quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"Terreurboeren" ...![]()
IS of Al Qaida is er idd niks bij
Ik suggereer niks.. Echt, kun je niet normaal lezen of zo? Ik zeg dat het mogelijk is dat het kogelgat er al eerder in zat, en dat dit bij een ander incident had kunnen gebeurd zijn. Kogelgat had er zelfs al eerder dan de demonstratie in kunnen zitten. Weet jij veel wat die boeren uitspoken in hun vrije tijd (ik weet dit wel, en schieten is een hobby van veel boeren)?quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:02 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Je argumentatie hapert. Het onderzoek naar het inrijden op de agenten is afgerond en het OM zegt dat er geen aanknopingspunten zijn gevonden om de boerenzoon te vervolgen. Toch suggereer je nu opnieuw dat de trekker is ingereden op de agenten. Ondertussen loopt nog wel het onderzoek naar het schietincident, maar kom je met de bewering dat het kogelgat door alles behalve het gericht schieten kan zijn gekomen.
Weer een domme vergelijking. Je hebt verschillende soorten terreur. Terreur is bedoeld om angst te zaaien onder de bevolking. Nou, als je snelwegen blokkeert en hooibalen naast de snelweg in de fik steekt dan doe je dat niet om vrienden te maken..quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"Terreurboeren" ...![]()
Ja daar staan boeren en die blokkeeen eens niet de weg. Nu zijn het wappies die de weg blokkerenquote:
Dat zijn bijna allemaal wappiesquote:Op donderdag 7 juli 2022 21:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja daar staan boeren en die blokkeeen eens niet de weg. Nu zijn het wappies die de weg blokkeren![]()
Zag hoe snel ze die auto indokenquote:Op donderdag 7 juli 2022 21:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zijn bijna allemaal wappies![]()
En boeren
Als je moedwillig de voedselvoorziening plat legt ja.quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zijn het toch ook ?
Terreurboeren
lolquote:Op donderdag 7 juli 2022 21:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zag hoe snel ze die auto indoken![]()
dat wilt dan het land bevrijden. Nouja soort van.
Dat is van 1 van de tenten van Won Yip, 1 van de beste Horeca ondernemers van Nederland en een totale eindbaas.quote:
Wat deze boeren doen valt gewoon onder de definitie van terrorisme.quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"Terreurboeren" ...![]()
quote:Het verhoogde strafmaximum is alleen van toepassing als bewezen kan worden dat het misdrijf is begaan met een 'terroristisch oogmerk'. Dat wil zeggen het oogmerk om de bevolking van een land vrees aan te jagen, dan wel een overheid of internationale organisatie te dwingen iets te doen, niet te doen of te dulden.
Dat begrijpen de meeste mensen gewoon nietquote:Op donderdag 7 juli 2022 21:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat deze boeren doen valt gewoon onder de definitie van terrorisme.
[..]
Daarom maak ik ook onderscheid tussen de trekkerterroristen van de vee- en melkindustrie die we hier bespreken en de ietwat duurzamere biologische boeren waar ik af en toe eens vlees vandaan haal.quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:17 schreef arie_g het volgende:
Wat een walgelijke egoïstische reacties hier. Dat sommige mensen zich misdragen hoeft geen reden te zijn om alle boeren maar over een kam te scheren. Het begint een beetje op discriminatie te lijken, net zoals Wilders de Marokkanen wegzet zijn veel mensen hier ontzettend denigrerend naar de boeren.
Gaat nog steeds om de boerenquote:Op donderdag 7 juli 2022 21:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
lol![]()
Wel ook erg opvallend dat dit ook een wappie topic is geworden .
Vannacht was Donna ook livequote:Op donderdag 7 juli 2022 21:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
Gaat nog steeds om de boeren
Katwijk ook aanwezig.
https://www.facebook.com/100013066547593/videos/379122437658204
Wat een debielen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
Gaat nog steeds om de boeren
Katwijk ook aanwezig.
https://www.facebook.com/100013066547593/videos/379122437658204
ja zag het voorbij komen op mijn tijdlijn van mijn alter egoquote:Op donderdag 7 juli 2022 21:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vannacht was Donna ook live![]()
Wat een kneusjes
quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
ja zag het voorbij komen op mijn tijdlijn van mijn alter ego
Oké, dus als je bang bent voor je toekomst en je doet mee met een protest ben je gelijk terrorist? Ik keur niet alle acties goed maar ik vind de protesten wel een logisch gevolg van het beleid.quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Daarom maak ik ook onderscheid tussen de trekkerterroristen van de vee- en melkindustrie die we hier bespreken en de ietwat duurzamere biologische boeren waar ik af en toe eens vlees vandaan haal.
Het is een specifiek groepje volk wat is bedorven onder de individualistische pop-maatschappij. Allemaal heel excentriek, maar door dezelfde 'excentriciteit' verworden tot eenheidsworst.quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:17 schreef arie_g het volgende:
Wat een walgelijke egoïstische reacties hier. Dat sommige mensen zich misdragen hoeft geen reden te zijn om alle boeren maar over een kam te scheren. Het begint een beetje op discriminatie te lijken, net zoals Wilders de Marokkanen wegzet zijn veel mensen hier ontzettend denigrerend naar de boeren.
Revolutie begint klein en daarna verspreidt het zich als een olievlek!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |